Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hierontaöljyt  (Luettu 6574 kertaa)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Hierontaöljyt
« : Heinäkuu 09, 2019, 08:09:00 »
Omassa hierontajutuissani olen jo pidemmän aikaa käyttänyt hajusteetonta babyoilia. Kaupasta vauvanvaippojen ja talkkien joukosta sitä löytää.
Olen jollakin kollegalla nähnyt hierontaöljynä vaaleanvihertävää oliiviöljyä. Ei sitä extra Virginia vaan vaaleampaa.
Tuo babyoil imeytyy hyvin ihoon, sitä voi käyttää tarvittaessa liukkarina jos yhtäkkiä intiimialueen hieronta saa uusia ulottuvuuksia. Tulee pakottava tarve piilottaa joku uloke johonkin koloon. Niin usein tahtoo käydä jostain syystä. ;)

Tänä aamuna töihinlähdön kynnyksellä tuli mieleen olisiko muita vaihtoehtoja. Pitäisikö käydä kaupan vauvaosastolla tai öljypulloja katselemassa. Ruokakauppaan vai seksikauppaan. Isojen päätösten edessä tässä ollaan.  ;D

Mitä muut kollegat käyttävät hieronnassa?
Millä miehet haluaisivat itseään hierottavan? Eroottinen intiimialueen hieronta tietysti.


kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #1 : Heinäkuu 09, 2019, 08:20:01 »
Mä käytän myös vauvaöljyä, juuri sen hajuttomuuden takia & muutenkin se varmaan suurimmalle osalle ei aiheuta mitään allergisia yllätysreaktioita  :D

Mutta btw, öljyjä ei ihan hirmusti kannata käyttää kortsun kanssa liukkarina, lelujen kanssa lienee ihan ok (?).
Öljyt haurastuttaa kortsua.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #2 : Heinäkuu 09, 2019, 09:33:57 »
Silikoonit pohjainen liukkarin EI toimi hieronnassa. Eräs daami joskus hieroi sillä ja jätti hippaisen tahmean olon😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #3 : Heinäkuu 09, 2019, 11:12:58 »
Liukkari ei ole muutenkaan kovin hyvä hieronnassa, koska tosiaan silikonipohjainen tekee tahmeaksi ja veipohjainen katoaa käsistä hetkessä. Vähän aiheen ohi niin se hyvä puoli noissa hajusteettomissa on allergioiden lisäksi, että jos esim. kotona odottaa joku niin ei tarvitse jännittää että jäiköhän nyt tuoksua iholle.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2019, 15:33:30 »
Hajustamatonta babyoilia. Parasta. Halpaakin ja todella riittoisaa, kestää iholla hyvän aikaa ennen kuin imeytyy. Olen kokeillut oikeita hierontaöljyjä ja ne imeytyy nopeammin eli niitä kuluu paljon, ja, hirveän hintaisia. Handjobiin myös tosi hyvä aine. Miinusta on sitten että ei tahdo lakanoista lähteä edes 60 asteessa.

Silikoniliukkari muka käy, ei toimi, ja tosiaan saa jynssätä eikä silti peseydy pois.


Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #5 : Syyskuu 19, 2019, 15:48:41 »
Hajustamatonta babyoilia. Parasta. Halpaakin ja todella riittoisaa, kestää iholla hyvän aikaa ennen kuin imeytyy. Olen kokeillut oikeita hierontaöljyjä ja ne imeytyy nopeammin eli niitä kuluu paljon, ja, hirveän hintaisia. Handjobiin myös tosi hyvä aine. Miinusta on sitten että ei tahdo lakanoista lähteä edes 60 asteessa.

Silikoniliukkari muka käy, ei toimi, ja tosiaan saa jynssätä eikä silti peseydy pois.

Öljy lähtee lakanoista jo 40 asteessa kun laittaa koneeseen pyykinpesuaineen sijasta Vanishia: https://www.vanish.fi/?gclid=Cj0KCQjwzozsBRCNARIsAEM9kBN9OhC4vEUH6M4ehjTIh3QC8TCDwk4Z98d4YmGwsvF-o6x1sw411vwaAie4EALw_wcB
;)

Ilman tuota ei kyllä lähde millään.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #6 : Syyskuu 10, 2020, 23:03:43 »
Eiks öljypohjaiset riko lateksikondomit?🤦

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #7 : Toukokuu 06, 2021, 14:40:24 »
Eiks öljypohjaiset riko lateksikondomit?🤦

Kyllä, joten vain hierontakäyttöön. Ja jos sessioon yhdistyy sitten muutakin temmellystä, niin käytetään peniksen alueelle ihan liukkaria. Muuhun hierontaan öljy tosiaan paremman tuntuinen.
Olisi liukkarilla aika kokovartaloa tahmaus...  :P
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #8 : Tammikuu 07, 2023, 11:16:23 »
Millä miehet haluaisivat itseään hierottavan? Eroottinen intiimialueen hieronta tietysti.

Baby Oil toimii!  :)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #9 : Tammikuu 07, 2023, 16:03:13 »
Nova neutral hierontaöljyn olen todennut hyväksi sekä koko kehon että genitaalialueiden hieronnoissa. Tämä tulee myös edullisemmaksi kuin baby oilit ja lähtee mielestäni paremmin iholta pois peseytyessä.

Litran pullo maksaa n. 10€ tukkuliikkeessä. Eikä tarvita mitään tukkukorttia tuonne Novakarille.

https://novakari.fi/tuote/nova-neutral-hierontaoljy-1-l/
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2023, 16:09:12 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #10 : Syyskuu 04, 2023, 16:36:44 »
Mä tykkään käyttää luonnollisia ja luomutuotettuja öljyjä. Hieron paljon, usein 2 h settejä, ja lukuisista kokeilemistani öljyistä on löytynyt pari lempparia.

Käytin ennen babyoilia, mutta jossain kohtaa se alkoi tuntumaan inhottavalta enkä enää pystynyt siihen outoon hajuttomaan hajuun ja tuntumaan iholla.

Tykkään eniten manteliöljystä ja MCT-öljystä. Kummassakaan ei ole havaittavaa ominaistuoksua ja ne toimivat hieronnassa hyvin tuntumansa puolesta. Sopii läträämiseen ja body to bodyyn tosi hyvin. Manteliöljyn kanssa tietty olis hyvä muistaa kysyä et onko allergiaa ennen session aloittamista. 😁

Ja seksikauppojen hierontaöljyt on paskinta paskaa tähtitieteellisellä hinnalla varustettuna. En käyttäisi niitä ihollani vaikka maksettaisiin.
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2826
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #11 : Syyskuu 04, 2023, 17:06:11 »
Ja seksikauppojen hierontaöljyt on paskinta paskaa tähtitieteellisellä hinnalla varustettuna. En käyttäisi niitä ihollani vaikka maksettaisiin.


No näitä nyt ei voi edes hierontaöljyiksi sanoa...imelä kusinen mansikka jne. haisee monta päivää kun näitä joskus kokeillut...
Parempia hajustettuja öljyjä saa itse tehtyä jos niihin on tarvetta mutta luulen ettei moni asiakas niistä välitä.
Joskus kun opiskelin rentouttavia hierontoja noita sekoiteltiin mutta enpä ole niitä asiakkaille tarjonnut.

Itsehän töissä käytän tuota Freyjan mainitsemaa öljyä tai sitten saman valmistajan voidetta kun ovat todella riitoisia ja ei varmasti aiheuta allergioita...ja joskus töiden ulkopuolella olen hieronut kookosöljyllä mutta siinä on se huonopuoli että tulee nälkä...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 73
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #12 : Syyskuu 07, 2023, 00:16:48 »
Ja seksikauppojen hierontaöljyt on paskinta paskaa tähtitieteellisellä hinnalla varustettuna. En käyttäisi niitä ihollani vaikka maksettaisiin.
Itsehän töissä käytän tuota Freyjan mainitsemaa öljyä tai sitten saman valmistajan voidetta kun ovat todella riitoisia ja ei varmasti aiheuta allergioita...ja joskus töiden ulkopuolella olen hieronut kookosöljyllä mutta siinä on se huonopuoli että tulee nälkä...

Hierontavoide on mun mielestä öljyä kätevämpi hieronnassa, kun sitä on helpompi annostella eikä sotke. Öljyä tulee aina jumalattomasti, se vuotaa pumppupullon pumpusta ja hieronnan lopuksi pisaroita on lattialla ja vaatteilla, vaikka hieroisi ihan epäeroottisesti vaan selkää 😄 Mutta genitaalien hieronnassa pitää olla öljyä tai ei ole samaa fiilistä. Oliiviöljy on omaan makuun hyvä hierontaöljy, jos haluaa sellaista, mitä löytyy ruokakaupoistakin. Ei pahan hintaistakaan, kun ostaa halvinta ei-extra neitsyttä.
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #13 : Syyskuu 07, 2023, 00:26:35 »
Ja seksikauppojen hierontaöljyt on paskinta paskaa tähtitieteellisellä hinnalla varustettuna. En käyttäisi niitä ihollani vaikka maksettaisiin.
Itsehän töissä käytän tuota Freyjan mainitsemaa öljyä tai sitten saman valmistajan voidetta kun ovat todella riitoisia ja ei varmasti aiheuta allergioita...ja joskus töiden ulkopuolella olen hieronut kookosöljyllä mutta siinä on se huonopuoli että tulee nälkä...

Hierontavoide on mun mielestä öljyä kätevämpi hieronnassa, kun sitä on helpompi annostella eikä sotke. Öljyä tulee aina jumalattomasti, se vuotaa pumppupullon pumpusta ja hieronnan lopuksi pisaroita on lattialla ja vaatteilla, vaikka hieroisi ihan epäeroottisesti vaan selkää 😄 Mutta genitaalien hieronnassa pitää olla öljyä tai ei ole samaa fiilistä. Oliiviöljy on omaan makuun hyvä hierontaöljy, jos haluaa sellaista, mitä löytyy ruokakaupoistakin. Ei pahan hintaistakaan, kun ostaa halvinta ei-extra neitsyttä.

Öö...en mä mikään paistisuikale ole mitä voi hieroa oliivi öljyllä.
Pitää varmaan alkaa tuoda omat öljyt mukana :)
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #14 : Syyskuu 07, 2023, 07:09:40 »
^ veit sanat suustani. onneksi kukaan ei ole vielä oliiviöljyä mun päälle kaatanut. huutaisin " mitä sä tyra teet"
Why so fragile?

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 73
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #15 : Syyskuu 07, 2023, 09:38:05 »
Jos öljy on siirretty johonkin toiseen pulloon ja ei ole extra neitsytöljyä eli ei tuoksu miltään, ette huomaa mitään eroa 😘 Jos se silti häiritsee, kannattaa aina normihierojalle mennessä kysyä käytettävästä öljystä, koska moni koulutettu hieroja käyttää sitä 😅
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2826
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #16 : Syyskuu 07, 2023, 09:53:50 »
Jos se silti häiritsee, kannattaa aina normihierojalle mennessä kysyä käytettävästä öljystä, koska moni koulutettu hieroja käyttää sitä 😅

Tuota väitettä en kyllä osta...
Ensinnäkin jos hieroo päätyökseen eli on yrittäjä/onnistuja niin käyttää kaiken mahdollisen vähennyksiin ja luulen vahvasti että verottaja hyväksyy helpommin kuitit oikeista hierontaöljyistä kuin X-tra öljyistä.
Toisekseen jos asiakas on allerginen oliiville (mikä on harvinaista muttei mahdotonta) ja saa allergisen reaktion öljystä, on hieroja kusessa jos asiakas tekee hänestä valituksen Valviraan. Myöskään tällöin hierojan potilasvakuutus ei korvaa aiheutunutta haittaa, koska ei ole käyttänyt allergiavapaata öljyä.
Että silleen...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2023, 10:08:26 kirjoittanut Kyybel »
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #17 : Syyskuu 07, 2023, 13:09:48 »
En ole koskaan kuullut, että oliiviöljyä voi käyttää hieromiseen, mutta olen valmis kokeilemaan sekä hieromista että hierottavana olemista. Itse olen luottanut vauvaöljyyn tähän asti, vaikka se meinaakin vähän sotkea joskus.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #18 : Syyskuu 07, 2023, 13:48:40 »
Miksi ei oliiviöljyä voisi käyttää hierontaöljynä? Itse käytin sitä joskus kauan sitten silloisen hanin kanssa liukkarina kakkoshommissa, kumitta toki. Oli sellaista Extra Virgin - oliiviöljyä ;D

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierontaöljyt
« Vastaus #19 : Syyskuu 07, 2023, 23:30:51 »
Nova Neutral hierontaöljy.

Tämä on hyvä ammattitason öljy niin koko kehon kuin intiimialueidenkin hierontaan. Novakarilta saa noudettua ja tilattua. Löytyy myös 5 litran pöniköitä, jollaisen ostin viimeksi. 🤣 ...mun käytössä tuota meinaan kuluu. Paljon.

Tuohon saa myös ostettua erikseen pumpun, joka on oikein kätevä, kun voi toisella kädellä annostella lisää öljyä samalla kun toinen kätönen on muissa puuhissa. 😌
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2023, 23:32:57 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️