Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ovella kääntyminen (ei oharit)  (Luettu 16400 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #40 : Joulukuu 01, 2020, 11:23:43 »
Mulla on tuossa lattialla kalsarit jotka ovat menossa pyykkikoria kohti.
Paljolla lähtee?

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #41 : Joulukuu 01, 2020, 12:08:07 »
^^^
Kaaosmummolafuusio  ;D Mä nään sieluni silmin mitä tuo voi tarkoittaa.  ;D

Mulle tuli kanssa muistoja lapsuudesta, mutta hei ne on hyviä. Joten kaaosmummolafuusio jatkoon 😎
💊

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #42 : Joulukuu 01, 2020, 13:34:23 »
Kaaosmummolafuusio olis kyl tutustumisen paikka  :-* ;D
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #43 : Joulukuu 01, 2020, 13:52:53 »
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia"  :-[ Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole  :'( Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa  :(

Ei ole ikinä ollut tällaisessa kaaoksessa? Siis oliko se joku ylempiluokkainen tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva kuspää? :D 

Toki eri ihmisillä on erilaiset siisteyskäsitykset, mutta veikkaan ettei tuo olisi muutenkaan jäänyt vaan olisi kääntynyt silti ovelta. Itselläkin aikoinaan oli näitä jotka ensin eteisessä arpoivat ja sitten syynäsivät joka saatanan nurkan ja jos ei ollut tarpeeksi siistiä niin lähdettiin litomaan. Joskus yksi sekopää levitti foorumeita myöten musta perättömiä juoruja että mun kämppä olisi täynnä saastaa eikä sitä muka olisi siivottu ikinä. Nykyään mun kotiin ei ole asiaa muilla kun vakkareilla.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #44 : Joulukuu 01, 2020, 14:49:50 »
Ei ole ikinä ollut tällaisessa kaaoksessa? Siis oliko se joku ylempiluokkainen tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva kuspää? :D 

Toki eri ihmisillä on erilaiset siisteyskäsitykset, mutta veikkaan ettei tuo olisi muutenkaan jäänyt vaan olisi kääntynyt silti ovelta. Itselläkin aikoinaan oli näitä jotka ensin eteisessä arpoivat ja sitten syynäsivät joka saatanan nurkan ja jos ei ollut tarpeeksi siistiä niin lähdettiin litomaan. Joskus yksi sekopää levitti foorumeita myöten musta perättömiä juoruja että mun kämppä olisi täynnä saastaa eikä sitä muka olisi siivottu ikinä. Nykyään mun kotiin ei ole asiaa muilla kun vakkareilla.
Helpottavaa kuulla etten ole ainoa jolle käynyt vastaavaa! Kenties vähän parempaa väkeä tai joku peräkammaripoika jonka äiti ja sittemmin kenties vaimo on aina pitänyt paikat putseina.. Kiitti myös kaikille turskille tsempeistä, ei tunnu enää lainkaan niin paljoa että olen palveluntarjoajana epäonnistunut vastaamaan asiakkaan vaiettuihin ja omasta mielestäni tarjoamani palvelun kannalta irrelevantteihin siisteysodotuksiin :-*  Ei tää kaaos kuitenkaan oo kirvoittaut aiemmin kestään edes kommenttia, tai haitannut lainkaan asiakkaiden tai omien seksuaalisten halujen hoitelua - mikä on kuitenkin se mun myymä sekä markkinoima "tuote", eikä sisustuslehdestä repäisty asunto ihailtavaksi  ::)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #45 : Joulukuu 01, 2020, 14:57:56 »
Ei tuo nyt ollut kovin hyvä syy ovelta kääntymiseen, mutta jos imuri jo hyökkäsi eteisessä kimppuun, niin ehkä hän ei muuta siinä tilanteessa keksinyt. Jokainen saa pitää kämppänsä siinä kunnossa kun itse haluaa. Minä tosin en voi asua, olla tai panna sekaisessa asunnossa. Puhtauden lisäksi pitää olla joka ikinen tavara omalla paikallaan ja vaikka kynttilänjalka millilleen keskellä ja taulut suorassa. On minullakin pari isoa koiraa, mutta ne ei ole tekosyy tinkiä siisteydestä. Joskus vaikka vuokrakämpissä oli vääränvärinen pöytäliina tai matto niin se piti jemmata oleskelun ajaksi johonkin. Kerran taas mätin jätesäkkeihin koko eteisen ja muun asunnon tavarapaljouden, että pystyin siellä sen pari päivää olemaan, eikä esteettinen silmäni häiriintynyt. Oli aika kiva ennen lähtöä arpoa, että missähän mikin tavara oli.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #46 : Joulukuu 01, 2020, 15:01:26 »
^ Minä otan vuokrakämpissa kuvan missä mikä matto/pöytäliinä on ja heivaan oleskelun ajan piiloon  ;D

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #47 : Joulukuu 01, 2020, 15:05:49 »
Ei ole ikinä ollut tällaisessa kaaoksessa? Siis oliko se joku ylempiluokkainen tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva kuspää? :D 

Toki eri ihmisillä on erilaiset siisteyskäsitykset, mutta veikkaan ettei tuo olisi muutenkaan jäänyt vaan olisi kääntynyt silti ovelta. Itselläkin aikoinaan oli näitä jotka ensin eteisessä arpoivat ja sitten syynäsivät joka saatanan nurkan ja jos ei ollut tarpeeksi siistiä niin lähdettiin litomaan. Joskus yksi sekopää levitti foorumeita myöten musta perättömiä juoruja että mun kämppä olisi täynnä saastaa eikä sitä muka olisi siivottu ikinä. Nykyään mun kotiin ei ole asiaa muilla kun vakkareilla.
Helpottavaa kuulla etten ole ainoa jolle käynyt vastaavaa! Kenties vähän parempaa väkeä tai joku peräkammaripoika jonka äiti ja sittemmin kenties vaimo on aina pitänyt paikat putseina.. Kiitti myös kaikille turskille tsempeistä, ei tunnu enää lainkaan niin paljoa että olen palveluntarjoajana epäonnistunut vastaamaan asiakkaan vaiettuihin ja omasta mielestäni tarjoamani palvelun kannalta irrelevantteihin siisteysodotuksiin :-*  Ei tää kaaos kuitenkaan oo kirvoittaut aiemmin kestään edes kommenttia, tai haitannut lainkaan asiakkaiden tai omien seksuaalisten halujen hoitelua - mikä on kuitenkin se mun myymä sekä markkinoima "tuote", eikä sisustuslehdestä repäisty asunto ihailtavaksi  ::)


Näitä trenditurskia on varmaan useampi. Olen lukenut jonkun tytön ilmoituksessa että kämppä ei ole sisustuslehtien tasoa tai että sisustustyyli on erikoinen.
Itse suosin hotelleja ja tuttuja majoituksia niin pääsen helpolla. Ei tarvitse kenenkään mulkoilla minun Avengers nukke kokoelmaa eikä säikähtää örkkejä 🙊

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #48 : Joulukuu 01, 2020, 15:15:14 »
Ei tuo nyt ollut kovin hyvä syy ovelta kääntymiseen, mutta jos imuri jo hyökkäsi eteisessä kimppuun, niin ehkä hän ei muuta siinä tilanteessa keksinyt. Jokainen saa pitää kämppänsä siinä kunnossa kun itse haluaa. Minä tosin en voi asua, olla tai panna sekaisessa asunnossa. Puhtauden lisäksi pitää olla joka ikinen tavara omalla paikallaan ja vaikka kynttilänjalka millilleen keskellä ja taulut suorassa. On minullakin pari isoa koiraa, mutta ne ei ole tekosyy tinkiä siisteydestä. Joskus vaikka vuokrakämpissä oli vääränvärinen pöytäliina tai matto niin se piti jemmata oleskelun ajaksi johonkin. Kerran taas mätin jätesäkkeihin koko eteisen ja muun asunnon tavarapaljouden, että pystyin siellä sen pari päivää olemaan, eikä esteettinen silmäni häiriintynyt. Oli aika kiva ennen lähtöä arpoa, että missähän mikin tavara oli.
Mulla on imuri ihan vakiosäilytyksessä kiinni eteisen pistorasiassa että tulisi käytettyä pienemmällä kynnyksellä, heh ::) Mua itseä ei kaaos luonnollisesti haittaa, ehkä kun se ei mulle näyttäydy niinkään kaaoksena vaan kivoina esineinä ja keskeneräisinä projekteina. Ymmärrän kuitenkin että selvästi toisenlaisiakin ihmisiä on (ja hyvä niin!), mutta varmaan aikaa varattaessa turskan voisi olla hyvä mainita vastaavista odotuksista niin olisin osannut ehdottaa vaikka hotellihuoneen varaamista ennemmin.. Tai siis ei kai nyt steriilin kliininen ja harmonisesti hyvällä värisilmällä sisustettu koti kuitenkaan voi se odotusarvo olla? Toki pieni vaiva se ois multakin lisätä eläimistä varoittamisen yhteydessä jatkossa maininta värisilmät raiskaavasta kaoottisesta sekamelskasta, jolle on kyllä aina vähintään joku taso pyhitettynä ;D
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #49 : Joulukuu 01, 2020, 15:17:43 »
^^^ Tosta Ninan vastauksen pohjaltahan voisi luoda semmoisen todellisen GFE:n: siivoa, vie roskat, tamppaa matot, imuroi ja laita kaikki takaisin oikeille paikoille sekä kokoa tämä Ikean hylly. Sitten voit ehkä saada. Vai olenko mä ainoa jolla on ollut oikeista tyttöystävistä tällaisia kokemumuksia...?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #50 : Joulukuu 01, 2020, 15:19:41 »
^
Tuota noin, oon minä laittanut asiakkaan kokoamaan pöytää ja hyllyjä ja porailemaan reikiä seinään ;D
Ja sellainen outo tapa minulla on, että pitää olla aina kynttilät palamassa, kesäpäivänäkin.
Kotikäynneillä, en kyllä syynää asiakkaan sisustusratkaisuja ;D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #51 : Joulukuu 01, 2020, 16:39:36 »
Veikkaan ettei Kilikellon potentiaalinen asiakas ollut oikeasti ostoaikeissa. Tai sitten oli joku snobi joka on tottunut minimalistisuuteen ja odottaa sitä myös hupakoilta ::) Siinäkin on vissi ero, onko kämppä saastainen vaiko vain täynnä. Tavaraa voi olla ihan saatanasti ilman, että se muistuttaa himohamstraajan jaksoa. Sitä paitsi panemaan sitä mennään eikä tekemään tupatarkastusta ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #52 : Joulukuu 01, 2020, 16:50:22 »
Hassu juttu, mutta itselle on jäänyt aika hatarat muistikuvat itse asunnosta.  ;) Ehkä pois lähtiessä on tullut jotain asunnosta huomioitua.
Näin se on nähtävä, että kiinnostuksen mukaan ihminen huomioi myös ympäristöään.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #53 : Joulukuu 01, 2020, 22:29:51 »
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia"  :-[ Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole  :'( Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa  :(

Ei ole ikinä ollut tällaisessa kaaoksessa? Siis oliko se joku ylempiluokkainen tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva kuspää? :D 

Toki eri ihmisillä on erilaiset siisteyskäsitykset, mutta veikkaan ettei tuo olisi muutenkaan jäänyt vaan olisi kääntynyt silti ovelta. Itselläkin aikoinaan oli näitä jotka ensin eteisessä arpoivat ja sitten syynäsivät joka saatanan nurkan ja jos ei ollut tarpeeksi siistiä niin lähdettiin litomaan. Joskus yksi sekopää levitti foorumeita myöten musta perättömiä juoruja että mun kämppä olisi täynnä saastaa eikä sitä muka olisi siivottu ikinä. Nykyään mun kotiin ei ole asiaa muilla kun vakkareilla.

Ovella kääntyminen ei ole kiellettyä.
Ei vaikka hupakko siitä vetäisinkin pultit ja haukkuisi kuspääksi vain sen vuoksi että kääntyikin ovelta.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2362
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #54 : Joulukuu 01, 2020, 22:41:57 »

Mulla on imuri ihan vakiosäilytyksessä kiinni eteisen pistorasiassa että tulisi käytettyä pienemmällä kynnyksellä, heh ::)

En usko että imuri on mikään syy ollut kääntymiselle! ??? Nim. täällä on toinen horo, jolla on lähes aina imuri esillä kun otan asiakkaita vastaan (toki ei keikoilla)! ;D ;D ;D

PS. Kaikki imurikammoiset voipi sitten suosiolla jättää tulematta minun asiakkaaksi jos sellainen ahdistaa nähdä!  ;D ;D ;D
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #55 : Joulukuu 02, 2020, 10:17:30 »
Ovella kääntyminen ei ole kiellettyä.
Ei vaikka hupakko siitä vetäisinkin pultit ja haukkuisi kuspääksi vain sen vuoksi että kääntyikin ovelta.

Kukaan ei ole väittänyt että olisi kiellettyä. Ovelta kääntyminen on perusteltua jos ilmoituksen antama kuva ja todellisuus eivät vastaa toisiaan, mutta muuten ei jos kaikki on kuten pitää.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #56 : Joulukuu 02, 2020, 10:27:18 »
^^ Jos varaa ajan ja vastaanottajapuolella asiat on kunnossa, niin kääntyminen on vähintäänkin kyseenalaista. Palveluntarjoaja on varannut sinulle ajan ja laittanut itsensä vastaanottokuntoon. Eli tehnyt kaiken tarvittavan tuloasi varten. Kääntymiselle on oltava aika selvä peruste.
Jos sitä ei ole, niin kääntyäkkin saa - mutta ennen poistumista on kyllä kaivettava kuvetta.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #57 : Joulukuu 02, 2020, 10:34:42 »
^^ Jos varaa ajan ja vastaanottajapuolella asiat on kunnossa, niin kääntyminen on vähintäänkin kyseenalaista. Palveluntarjoaja on varannut sinulle ajan ja laittanut itsensä vastaanottokuntoon. Eli tehnyt kaiken tarvittavan tuloasi varten. Kääntymiselle on oltava aika selvä peruste.
Jos sitä ei ole, niin kääntyäkkin saa - mutta ennen poistumista on kyllä kaivettava kuvetta.
Mitä tapahtui "minun keho, minun valinta"  -mantralle?! :o

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #58 : Joulukuu 02, 2020, 10:54:30 »
^ Naisten mantra ja ei sille mitään ole tapahtunut.
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #59 : Joulukuu 02, 2020, 11:13:37 »
^ Pätee myös miehiin. Mihilläkin on oikeus sanoa EI ihan missä vaiheessa tahansa.
Perfektionisti.