Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ovella kääntyminen (ei oharit)  (Luettu 16424 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #20 : Marraskuu 03, 2020, 21:11:01 »
On ollut asiakkaita, jota jännittänyt niin älysti, että kädet tärisee rahoja antaessa.
Pillu pelottaa.  ::) ;D
Perfektionisti.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #21 : Marraskuu 03, 2020, 23:44:33 »
On yksittäisiä kertoja ollut. Nää on pääasiassa niitä, jotka lähtee, kun on kääntämässä avaimella oikeaa ovea (osoitteenkalastelijat).
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #22 : Marraskuu 20, 2020, 23:11:17 »
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia. Toinen sopersi vaan jotain sekavaa autonsa ikkunasta, ja toinen väitti etten ole markkinointikuvieni henkilö - en tiedä kuvitteliko hän että tulisin alusvaatteissa enkä löysässä toppatakissa talvella tapaamispaikalle. Katselin ton jälkeen hämmentyneenä kaikki kuvani läpi ja vartalo peilissä näytti kuitenkin täsmäävän.. Harmi kun yksittäiset huonot kokemukset ruukaa ainakin itsellä paljon paremmin mieleen kuin hyvät, yhtä ovelta kääntyjää kohden on kuitenkin oikeasti monta tusinaa tyytyväistä asiakasta :-\
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #23 : Marraskuu 20, 2020, 23:37:51 »
Minulla kääntyi kerran ovella yksi jolle olin puhelimessa äsken kertonut että tulen alaovelle tavalliset vaatteet päällä ja vaihdan heti kun päästään ylös. Hän tekstaili pettyneensä kun minulla ei ollut korkokenkiä ja tummaa huulipunaa.
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 307
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #24 : Marraskuu 20, 2020, 23:43:10 »
Minulla kääntyi kerran ovella yksi jolle olin puhelimessa äsken kertonut että tulen alaovelle tavalliset vaatteet päällä ja vaihdan heti kun päästään ylös. Hän tekstaili pettyneensä kun minulla ei ollut korkokenkiä ja tummaa huulipunaa.
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..

Itse harrastan minihame ja korkkarit jalassa juoksemista rapuissa. Joo, oli pakko heittää:)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #25 : Marraskuu 21, 2020, 01:03:20 »
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..

Mjoo... Se saattaisi herättää keskustelua taloyhtiön mummojen keskuudessa?🤔 Onneksi oon niin helppo asutoiveiden suhteen, että arkivaatteista kuoriutumisen katseleminen toimii aina! 😁
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #26 : Marraskuu 21, 2020, 01:15:07 »
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia. Toinen sopersi vaan jotain sekavaa autonsa ikkunasta, ja toinen väitti etten ole markkinointikuvieni henkilö - en tiedä kuvitteliko hän että tulisin alusvaatteissa enkä löysässä toppatakissa talvella tapaamispaikalle. Katselin ton jälkeen hämmentyneenä kaikki kuvani läpi ja vartalo peilissä näytti kuitenkin täsmäävän.. Harmi kun yksittäiset huonot kokemukset ruukaa ainakin itsellä paljon paremmin mieleen kuin hyvät, yhtä ovelta kääntyjää kohden on kuitenkin oikeasti monta tusinaa tyytyväistä asiakasta :-\

Osa ei tajua tulleensa panemaan eikä katselemaan kuvia.
Aina etsimässä

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #27 : Marraskuu 21, 2020, 13:18:57 »
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia. Toinen sopersi vaan jotain sekavaa autonsa ikkunasta, ja toinen väitti etten ole markkinointikuvieni henkilö - en tiedä kuvitteliko hän että tulisin alusvaatteissa enkä löysässä toppatakissa talvella tapaamispaikalle. Katselin ton jälkeen hämmentyneenä kaikki kuvani läpi ja vartalo peilissä näytti kuitenkin täsmäävän.. Harmi kun yksittäiset huonot kokemukset ruukaa ainakin itsellä paljon paremmin mieleen kuin hyvät, yhtä ovelta kääntyjää kohden on kuitenkin oikeasti monta tusinaa tyytyväistä asiakasta :-\

Omat kokemukset, kuvien ja todellisuuden kanssa ovat tuottaneet usein miellyttävän yllätyksen. Todellisuudessa livekuva on ollut kuvaa parempi. Ehkä se on johtunut hormoneista tai siitä että näen PT:n päästä varpaisiin. 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #28 : Marraskuu 21, 2020, 13:32:58 »
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..

Mjoo... Se saattaisi herättää keskustelua taloyhtiön mummojen keskuudessa?🤔 Onneksi oon niin helppo asutoiveiden suhteen, että arkivaatteista kuoriutumisen katseleminen toimii aina! 😁

Ja osa ei tunnu tajuavan että EI ole ok kommentoida kovaan ääneen "hassua kun sulla on tavalliset vaatteet eikä steikkarit ja korkkarit" tai  kouria/yrittää suudella/läpsiä jos palveluntarjoaja joutuu noutamaan jostain. Noi jutut pitää malttaa sinne kämpän sisäpuolelle, jengi aika äkkiä tajuaa mistä on kyse jos Pertit ja Penat ei osaa käyttäytyä diskriitisti rappukäytävässä. Järjenkäyttö sallittu, mekin pyritään siihen et teidän on asiakkaina mahdollisimman huomaamaton tulla käymään niin toivoisi et huomioidaan myös toisinpäin.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #29 : Marraskuu 21, 2020, 13:42:31 »
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia.
Sinut tavanneena ei voi kuin ihmetellä. :(
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #30 : Marraskuu 21, 2020, 13:51:30 »
Minulle joskus ihmetellään isoon ääneen sitä, että miten pitää olla niin hirveän salamyhkäinen sisääntulon kanssa, kun näköjään sisälle pääsisi helpomminkin.

No siksi, koska kahdesta sisäänkäynnistä toinen on suojaisa ja huomaamaton, ja toinen taas julkinen, huomiota herättävä ja näkyy puolen kilometrin päähän.

Jos tulisin päästämään asiakkaani sisälle julkisen sisäänkäynnin kautta, niin ihmiset alkaisivat aika nopeasti kiinnittää huomiota siihen, miten aina eri miehet menevät saman tytön kanssa sisälle.

Sehän ei olisi hirveän kivaa minulle, mutta asiakkaille se voisi olla jopa tuhoisaa. Mitä jos serkkusi sattuisi pankkiautomaatin prosessointia odotellessaan vilkuilemaan ympärilleen ja huomaamaan sinun menevän sisälle tunnettuun huoralaan? Tai mitäs jos joku miljoonien seuraama Youtube-tähti sattuisi vahingossa tallentamaan sisääntulosi videolleen, julkaisisi sen kanavallaan, hänen seuraajansa tunnistaisivat sekä sinut että minut, ja internetin voima pistäisi sinut kunnon liriin ilman, että todisteita voisi koskaan poistaa netistä ihmisten näkyviltä? Nämä riskit voi kuitenkin eliminoida niin helposti, että käytät vain toista sisäänkäyntiä, josta sinua ei kukaan näe, ellei sitten ole varta vasten seurannut sinua nähdäkseen, minne menet.

Ja vaikka juuri sinulla ei olisikaan mitään salailtavaa, niin useilla muilla on, ja minä en voi etukäteen tietää, ketkä asiakkaat tarvitsevat yksityisyyttä ja ketkä eivät. En yritä olla vittumainen, vaan suojella asiakkaitani.
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #31 : Marraskuu 21, 2020, 14:15:40 »
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..

Mjoo... Se saattaisi herättää keskustelua taloyhtiön mummojen keskuudessa?🤔 Onneksi oon niin helppo asutoiveiden suhteen, että arkivaatteista kuoriutumisen katseleminen toimii aina! 😁

Ja osa ei tunnu tajuavan että EI ole ok kommentoida kovaan ääneen "hassua kun sulla on tavalliset vaatteet eikä steikkarit ja korkkarit" tai  kouria/yrittää suudella/läpsiä jos palveluntarjoaja joutuu noutamaan jostain. Noi jutut pitää malttaa sinne kämpän sisäpuolelle, jengi aika äkkiä tajuaa mistä on kyse jos Pertit ja Penat ei osaa käyttäytyä diskriitisti rappukäytävässä. Järjenkäyttö sallittu, mekin pyritään siihen et teidän on asiakkaina mahdollisimman huomaamaton tulla käymään niin toivoisi et huomioidaan myös toisinpäin.

Oletetaan että kaikki kähmiminen ja lääppiminen on ok kun ollaan maksullisissa🙄 Kaikki järki on valunut sinne alakertaan jo aikoja sitten.
Niille ei tule edes mielee, että daamin pitää heittää sama reissu useamman kerran päivässä ja olisi hyvä noudattaa tiettyjä tapoja.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #32 : Joulukuu 01, 2020, 10:20:23 »
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia"  :-[ Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole  :'( Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa  :(
Hupsu hupakko Turusta

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #33 : Joulukuu 01, 2020, 10:31:55 »
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia"  :-[ Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole  :'( Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa  :(

Ihmeellistä, kyllä mä ainakin menen tyttöä tapaamaan enkä mitään asuntotarkastusta tekemään. Ihmisiä on kuitenkin niin monenlaisia ettei kaikkien järjenjuoksuja vaan voi mitenkään ymmärtää...

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #34 : Joulukuu 01, 2020, 10:37:17 »
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia"  :-[ Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole  :'( Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa  :(

Ihmeellistä, kyllä mä ainakin menen tyttöä tapaamaan enkä mitään asuntotarkastusta tekemään. Ihmisiä on kuitenkin niin monenlaisia ettei kaikkien järjenjuoksuja vaan voi mitenkään ymmärtää...

Niin en tiedä, opitäisikö mun varoittaa etukäteen lemmikkieläinten lisäksi jatkossa siitä ettei mulla ole minimalistisen kliininen ja harkittu sisustus vaan enemmän joku kaaosmummolafuusio.. Meni kyllä tosi ihon alle että mun asunto on (siistittynäkin!) jonkun mielestä kynnyskysymykseksi yltävän sietämätön läävä  :'(
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #35 : Joulukuu 01, 2020, 10:50:50 »
^ Taidan olla vähän hassu siinä mielessä, että mä kyllä tykkäisin tavata boheemissa asunnossa ja pidän muutenkin siitä jos palveluntarjoaja on pukeutunut "arkisesti".

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #36 : Joulukuu 01, 2020, 10:53:01 »
Tsemppiä Kilke. Meitä miehiä on moneen junaan. Todennäköisesti ko miehellä on aika suppea elämänkatsomus/elämänkokemus. Mitenkähän olisi tapaaminen muuten sujunut jos olisi jatkunut.
Lemmikkieläimistä on syytä varoittaa, se on selvä. Allergiat ym.
Mutta ei muuten.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #37 : Joulukuu 01, 2020, 10:56:08 »
^^^
Kaaosmummolafuusio  ;D Mä nään sieluni silmin mitä tuo voi tarkoittaa.  ;D
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9072
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #38 : Joulukuu 01, 2020, 11:05:26 »
Ihmisiä on niin moneen junaan. Minä olen kasvanut perheessä joss äiti imuroi joka päivä. Lattiat pestiin kerta viikkoon ja matot tampattiin kerta viikkoon. Olin pitkään aikuisena itsekin samanlainen ja monen koti näytti epäsiistiltä.

Onneksi osaan jo relata. Mulla on tuossa lattialla kalsarit jotka ovat menossa pyykkikoria kohti. Moottorisaha on sohvalla ja leka keittiön pöydällä. Elukat nukkuu mun kanssa sängyssä ja viimeksi kun joku nainen sanoi "siis minä en elukoiden kanssa nuku"  niin sanoin että mee kotiisi sitten .

Täytyy myöntää että ovelta en ole epäsiistin kämpän takia kääntynyt mutta joillakin on asunto kuin kodittomien yömaja ja en oo uudestaan halunnu mennä.
Tässä taas huomaa kuinka vaativa työ seksityö on. Jotta joku kykenee seksiin sen täytyy ehkä rentoutua. Joku ei kykene rentoutumaan paikassa jossa ei ole järjestystä.
Ymmärrän hyvin hotelltytöt = kukaan ei tule arvostelemaan sun turvasatamaa.
Why so fragile?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #39 : Joulukuu 01, 2020, 11:08:47 »
Tsemppiä Kilke. Meitä miehiä on moneen junaan. Todennäköisesti ko miehellä on aika suppea elämänkatsomus/elämänkokemus. Mitenkähän olisi tapaaminen muuten sujunut jos olisi jatkunut.
Lemmikkieläimistä on syytä varoittaa, se on selvä. Allergiat ym.
Mutta ei muuten.
Elikoista toki aina varoitan että allergikko osaa ottaa vaikka antihistamiinia mukaan tai olla tulematta. Pitää kyllä aika suojattu elämä tosiaan olla ollut jos mun asunto on ennennäkemättömän kamalan kaaoksen vallassa.. Joo, onhan täällä tällä hetkellä sekalaista sälää vähän ympäriinsä, eläinten leluja ja käsipainoja lattioilla, imuri poikittain eteisessä, epämääräisiä kangastilkkuja tasoilla sekä koulutarvikkeet siroteltuna pitkin poikin. Ei kääntyjä sinänsä väärässä siitä kaaoksesta ollut. Mut kyllä mä ainakin oon nähnyt paljon pahemminkin entropian valtaamia asuntoja ja usein jopa viihtynyt niissä. Oon jotenkin ajatellut että riittää kun on puhtaat petivaatteet ja paikka missä panna, puhdas pyyhe varattuna, roskia vain roskiksessa ja sen verran puhdasta että kehtaa kengät riisua ja pintoihin koskea  :-\
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2020, 11:10:29 kirjoittanut kilikello »
Hupsu hupakko Turusta