Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Jessyca
Vieras1503:
^Harmin paikka oli tämä :(
MestariMerlin:
Noh oli aika erilainen tyyppi aiempiin verrattuna. Jaksoi tyyliä ja ulkonäköäkin kehua joten kyllä se kauluspaitakin joskus on ihan hyvä juttu.. :D Palveluasenteessa ei siis moitittavaa.. Varmaan olisi ihan hyvää seuraa jossain vähän erilaisessa karnevaalissa.. ;)
PervoJorma:
Kävinpä sitten itsekin taas Jessycaa moikkaamassa. Sama iloinen ja kaunis neitonen siellä oli odottamassa ja homma toimi oikein hyvin. Pitää sanoa, että Jessyca ei tosiaan päästä itseään löystymään vaan viime aikoina on kisakunto vain parantunut, aika perfect mimmi.
JuhaniH:
Ensimmäistä kertaa tänään Jessycan tapasin. En oikeestaan tiedä, että miksi aikaisemmin on minulta ns. ohi mennyt? Ilmon kuva ehkä ilman verifiointia on syynä ollut. En ole jaksanut tarkemmin tutustua. Näillä SeksiSaitin sivuilla taas niin paljon turhaa liiba-laaba-keskustelua, että suuresti arvostamani Turskapapan aloitus oli minulta ohi mennyt.
No niin, ehkä sitten edes vähän asiaan:
kaikin puolin ammattimaista toimintaa.
Iloisuus ja puheliaisuus mukavasti tunnelmasta hyvän teki.
Ilmon kuvia kauniimpi. Parasta oli tietenkin todella hyvässä kunnossa oleva kroppa. Lähenteli ehkä täydellisyyttä minun makuun? Selvästi hyvin treenattu, mutta ei kuitenkaan mikään bodari tai kisakunnossa oleva fitness-urheilija. Ja parasta kropassa minun makuun oli pieni tiukka treenattu perse. ! like :inlove:
Seuraavaa tapaamista jo odottaen. Valitettavasti omasta kiireistäni johtuen siirtyy Jessycan ensi vuoden Helsingin vierailulle.
Pesusieni:
Jessyca on tullut tavattua niin monta kertaa, että laskuissa sekosin jo aikoja sitten. En vaan mitenkään voi kyllästyä kauneimpaan nais vartaloon, jota olen koskaan käsissäni pitänyt. Aina tekee mieli mennä uudelleen. Eikä koskaan tarvitse pettyä. Palvelu on aina sydämmellistä ilman mitään draamaa. Nyt vaan kaikki joukolla testaamaan tätä upeaa ilmestystä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta