Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Jessyca
Turskapappa:
Taisin kirjoitella, että en tee rapsaa. Tämä siis ei ole rapsa. Totean vaan, että Jessyca on kerrostalokämppähuorien aatelia.
Ilmoitus ei ole kovinkaan lupaava, vaan todella suppeasti tekstiä. Kuvat sen sijaan lienevät aidot. Ainakin tatskat löytyi ja tissit näyttävät tutulta.
Jessyca on puhelias tyttö ja englanti hallussa. Keskustelu hänen kanssaan oli todella luontevaa. Blondi hän ei ole, mutta (kirurgin muotoilemat) tissit olivat hyvät. Korkkarit jalassa otti vastaan ja en valita korkeudesta.
Ostin yhden lisäpalvelun, joka ei ollut listalla, mutta siitä oli helppo sopia. Kyse ei ollut mistään paljaalla jutusta. Muutenkin viestittely oli todella asiallista.
Jos perinteinen, aito ja kaunis huora kiinnostaa, suosittelen Jessycaa. Väärinkäsitysten välttämiseksi, hän ei pyytänyt rapsaa enkä tee tilausrapsoja.
jhstone:
Mun 1st ever rapsa, kopioin tähän kun koska kysyn samalla "eikö muka kukaan muu" oo pöytäpanoa pyytänyt? Onko se ylipäätään yleistä? Minusta yks parhaista
To Jessica:
Hei, kuvittele.. Olet rappukäytävässä koska niin on sovittu ja tarkasti oikein ohjattu.. Ovi aukeaa raolleen ja sieltä vinkataan sut sisään... Hmm joo ok tonne. Menet, avaat oven ja tämä jumalatar on siinä juuri kuviensa mukaisesti eli valmiiksi vaatteettomana, hymyillen kysyy how are you? Mitäs siihen vastaat, äsken oli ok ja nyt on OK. sit ihokosketusta.. kumin kosketusta.. ratsastusta... Ja nyt, uskokaa tai älkää.. Jessycaan pitää luottaa eikö... Olin pyytänyt et hän istuu pöydällä ja minä sit seison (niin monin tavoin) ja hänen tarjoiluaan nautin. Tätä ei KUKAAN KOSKAAN ENNEN ole häneltä pyytänyt, mut tästäkin haasteesta suoriutui kuten arvata saattaa kympin (eiku satasen) arvoisesti. Huuuhh tosin pöytä sen verran kova (vai minä?) et loppu huipennusta varten vaihdettiin doggy pöyyään nojaten... Jessyca, tammikuussa laitetaan paksu pöytäliina ;-)
jhstone:
Rapsoilla on merkitystä, näin sanoi Jessyca toisella tapaamisella, pöytäpanoa oli kuulemma tarinani jälkeen alettu pyytää.
Tällä kertaa pöytä oli jotenkin saatu niin täyteen kaikenlaista et pysyin suosiolla sänkykamarin puolella.
PervoJorma:
Kävin tässä päivällä moikkaamassa Jessycaa. Aiemmin olen ilmoituksen nähnyt, mutta tosiaan ei ole ollut täyttä varmuutta kuvien aitoudesta. Paikka on hyvällä sijainnilla Helsingin keskustassa ja itse neitonen on todella hyvännäköinen ja kroppa hoikka, silti pepussa sopivasti muotoa ja kivankokoiset silikonitisut.
Otin 45 minsan setin ja siinä tuli koettua Jessycan miellyttävä bj ja parit asennot myös. Tavara on tiukka ja tuntuu kostuvan kivasti. Pannakin sai ihan sielunsa kyllyydestä eikä tullut mitään esteilyitä, itseasiassa lähinnä kannustusta panna vaan kovempaa. :inlove:
Todennäköisesti piipahdan vielä uudestaankin, ennen kuin Jessyca lähtee takaisin.
rok69:
Kaunis nainen. Vartalo varsinkin paljon kauniimpi kuin kuvissa. Timmi peppu ja ihanat rinnat.
Hieman tuntui toivon nopeaa käsittelyä vaikka ei kiirehtinyt suoranaisesti. Semi tyytyväinen hieman tuntui jotain jäävän uupumaan itseltä. Suosittelen kokeilemaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta