Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?  (Luettu 15968 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 10, 2019, 03:50:31 »
- -

Paitsi että en ehkä olisi niin huolissani sivuston luotettavuudesta, vaikka se monille täällä näyttäytyy uutena paikkana, se ei suinkaan ole sitä. RE on ollut jossain muodossaan toiminnassa ainakin noin 10 vuotta (voi olla paljon pitempäänkin), ja siitä ainakin 8 vuotta se on ollut Norjassa se ykköspaikka ilmoituksille.

- -

Joo en minäkään nyt ensimmäisenä olettaisi, että sivusto itsessään on perustettu huijaamista varten. Sivusto on mielestäni sillä lailla luotettava, etteivät oma-aloitteisesti rupea kiusaamaan minua. Mutta siitä en ole vakuuttunut, että tietoja välttämättä käsiteltäisiin tarpeellisella varovaisuudella. Ja jos jotain pahaa tapahtuu, niin en usko sivuston ylläpidon olevan turhan kiinnostunut suojelemaan meitä ilmoittajia.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 10, 2019, 05:06:23 »
Ei asiakkaan näkökulmasta vaikuta pätkääkään. Edelleen voi sopia aikoja esim whatsappin kautta, josta muutenkin yhteydenpito tapahtuu.

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 10, 2019, 07:25:40 »
Oon aina ajoittain kysynyt mistä löysi ilmoitukseni, ja 80% vastaa, että treffeiltä. Teen aika-ajoin drive in-pokaa, joten saattaisin maksaakkin tuosta. Aika näyttää mitä tapahtuu.
Ihan Horona paikalla
! LOMALLA !

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 10, 2019, 07:43:12 »
No jos mä ilmoittelisin tuolla niin en kyllä mitään naamakuvia mihinkään lähettelisi. Mutta eikös toi koske vain niitä, jotka haluaa sen "verified" statuksen? Kyllähän noissa on useimmissa naama piilotettuna ja feikkejä näyttää olevan myös aika paljon. Tosin lisääntyvässä määrin ulkkaritytöt kyllä ilmoittelee naama näkyvillä. Tuskin omassa kotimaassaan uskaltaisivat. On se aika iso kynnys lähteä naama esillä seksiä myymään.

Ja sitten siitä postilaatikko asiasta josta Olisia kertoi... en ole edes tajunnut että siellä on tuollainen. Suurimmalla osalla mimmeistä on ihan suora numero ilmoituksessa ja suosittelen samaa sulle. Ihan turha säätää minkään viestien kanssa, tää on mun mielipide.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 10, 2019, 08:19:34 »

Toi RE:n sisäinen viestittelypuoli on multakin jäänyt käytännössä kokeilematta, puhelinnro (wa/sms) tai kik tunnus ovat mulle olleet ne helpoimmat kanavat ja avaimet onneen. Tuntuu että näillä pärjää ihan tarpeeksi hyvin. Harvoin on jääny kutkuttava tunne nivusten alueelle liian pitkäksi aikaa. :)     
Amator

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 10, 2019, 09:10:46 »
Todellakin vaikuttaa: en aio jatkossakaan laittaa rahojani sinne.

No mikä siinä nyt on niin hankalaa maksaa 2e päivä?

Osalle tuntuu olevan kovin kallista 2e päivä ::)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 10, 2019, 09:55:29 »
Todellakin vaikuttaa: en aio jatkossakaan laittaa rahojani sinne.

No mikä siinä nyt on niin hankalaa maksaa 2e päivä?

Osalle tuntuu olevan kovin kallista 2e päivä ::)

Isompi asia tässä nyt taitaa olla se miten maksu tapahtuu. Ei haluta antaa henkilötietoja ja se ymmärrettävää.
Toimistojen tytöille toimistot varmasti hoitavat maksut, sehän on tuolla käsittääkseni ihan sallittua. Tälläisen tytön tapaaminen Suomessa onkin sitten mielenkiintoisempi kysymys, koska meidän parituslaki.

Ei tuolla siis pysty suoraan 2e/päivä maksamaan, vaan hinta olisi tuo luokkaa jos ostaa 60 päivää jotka pitäisi sit käyttää putkeen. Maksutavasta riippuu käsittelykulut jotka päälle.

Yleisesti RE:n tarjoamat mahdollisuudet sopii nyt paremmin niille jotka pystyy tekeen pitkiä aikoja putkeen näitä hommia ja ottaa drive-in tyyliin asiakkaita.
Monet suomalaiset ilmoittajat eivät osu tuohon kategoriaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 10, 2019, 09:56:35 »
”No mikä siinä nyt on niin hankalaa maksaa 2e päivä?

Osalle tuntuu olevan kovin kallista 2e päivä ::)


En ole itse perehtynyt asiaan, olen muiden tietojen varassa, mutta vähintään täytyy antaa tilinumero/luottokortti, ehkä jopa sotu. Aina ei ole rahasta kiinni, usein on kyse turvallisuudesta ja anonymiteetistä.

Str maksan ilmoituksen kun mulla on incall, sen voi maksaa prepaidin kautta.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2357
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 10, 2019, 10:31:32 »
Kyse ei varmaankaan kellään horolla ole tuosta hinnasta vaan kuinka tuo asia toimii heillä. Maksutavat ei toimi ainakaan tällaiselle tavan tallaajalle, joka haluaisi maksaa esim. luottokortilla tuollaiset ostot (mitkä kryptovaluutat!?). Yritin joskus maksaa Priority näkyvyyttä ja sain pari A4:sta ohjeistusta siitä kuinka tulee toimia jos haluan maksaa kortilla, ties mitä henkkareiten kuvia halusivat minun lähettävän. Koko homma tyssäsi siihen.

Ja kun miettii sivuston kannattavuutta niin kyllä itselläni naapuri toimii paremmin enkä koe tarpeelliseksi enää roikottaa/maksaa ilmoitusta RE:llä.



Todellakin vaikuttaa: en aio jatkossakaan laittaa rahojani sinne.

No mikä siinä nyt on niin hankalaa maksaa 2e päivä?

Osalle tuntuu olevan kovin kallista 2e päivä ::)
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 10, 2019, 11:22:55 »
Ja sitten siitä postilaatikko asiasta josta Olisia kertoi... en ole edes tajunnut että siellä on tuollainen. Suurimmalla osalla mimmeistä on ihan suora numero ilmoituksessa ja suosittelen samaa sulle. Ihan turha säätää minkään viestien kanssa, tää on mun mielipide.

Minulla oli. Se oli niin hirveää, että ei ollut kauaa. Joillekin se sopii, toisille ei. Minulle sopii paremmin sopia tapaaminen kirjallisesti. Älä suosittele asioita, joita et ymmärrä.
Eläkkeellä.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #30 : Heinäkuu 10, 2019, 20:28:50 »
Ärsyttää todella paljon tämä asia. Mulla ilmaisia päiviä siellä näyttää olevan yli parikymmentä, joten ne nyt pidän näkyvillä. Sitten todennäköisesti lopetan Realissa ilmoittelun. Sinänsä tämä sivuston muutos maksulliseksi ei yllätä, sillä selvästikään he eivät myy lisänäkyvyyspalveluja tarpeeksi. Olen nimittäin bongannut joskus oman ilmoitukseni maksulliselta paikalta, vaikka en ole sitä sinne itse nostanut...

Naapurissa maksan lisänäkyvyydestä ja saan heidän ylläpidoltaan aina ripeää palvelua sitä tarvitessani. Muun muassa tästä syystä maksan heille mielelläni. Plus kun siellä saa pitää ilmoitusta esillä myös ilmaiseksi, niin se on tärkeää. Rahoja ei ole pakko antaa kenellekään + maksutavat ovat monipuoliset. Itse tykkään ainakin tosi paljon heidän Paysafecard-systeemistä! Realilla hyvää on/oli tottakai se, että siellä sain pitää kaiken infon avoimesti esillä: hinnat, palvelut, nettisivut, keikkakiertueeni päivämäärät, rapsan jne. Mutta eipä silti ikävä tuota sivustoa tule. Menin sinne käyttäjäksi vasta opiston kaaduttua muutenkin, kun naapurissa olen monta vuotta Nannana pyörinyt. Pärjännen siis jatkossa omat nettisivut+naapuri -yhdistelmällä.

Plus mua ärsyttää realissa se, että siellä on puhelinnumero aina näkyvissä, ja sähköpostivaihtoehtoa ei ole. On hieman turhauttavaa, kun mulle soitellaan Lahdesta ja Jyväskylästä, kun miehet eivät malta katsella ilmon päivämääriä ja huomata, että mä olen siellä vasta elokuussa... Jos ilmossa ei olisi aina pakolla numeroa, voisin laittaa sen esille vasta keikan lähestyessä.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #31 : Heinäkuu 11, 2019, 17:41:52 »
Todellakin vaikuttaa: en aio jatkossakaan laittaa rahojani sinne.

No mikä siinä nyt on niin hankalaa maksaa 2e päivä?

Osalle tuntuu olevan kovin kallista 2e päivä ::)



Sieltä tulikin Venlalta, Aurora Maturelta ja Pimulta monta valaisevaa vastausta tähän kysymykseen.


Plus mua ärsyttää realissa se, että siellä on puhelinnumero aina näkyvissä, ja sähköpostivaihtoehtoa ei ole. On hieman turhauttavaa, kun mulle soitellaan Lahdesta ja Jyväskylästä, kun miehet eivät malta katsella ilmon päivämääriä ja huomata, että mä olen siellä vasta elokuussa... Jos ilmossa ei olisi aina pakolla numeroa, voisin laittaa sen esille vasta keikan lähestyessä.

Minulla on puhnrona vain tyyliin +358400000000. Voisiko sen aina vaihtaa oikeaksi, kun aika on otollinen?

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #32 : Heinäkuu 11, 2019, 19:05:36 »
Asioita, joita en täällä halua SWn toiminnasta kertoa suomalaisena hutsuna, saavat kuitenkin minut miettimään, ja toivon että jonkun muunkin: kun maksat RElle, mieti mille, kelle, maksat.

Poissa Antsa

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #33 : Heinäkuu 14, 2019, 22:45:31 »
Miks pitää alkaa ruikuttaa siitä että ilmotus maksaa vain hassun muutaman euron verran? Eli vain 0,5 L Coca-Cola pullon verran. Ei ny maailma voi kaatua siitä muutaman €uron vuoksi. Vai onko toi puhdasta rahan ahneutta ja tulojen maximointia et ei viitsitä ilmotuksesta maksaa? Eihän se palvelunkaan ylläpitäminen oo ilmasta.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #34 : Heinäkuu 14, 2019, 22:52:30 »
Miks pitää alkaa ruikuttaa siitä että ilmotus maksaa vain hassun muutaman euron verran? Eli vain 0,5 L Coca-Cola pullon verran. Ei ny maailma voi kaatua siitä muutaman €uron vuoksi. Vai onko toi puhdasta rahan ahneutta ja tulojen maximointia et ei viitsitä ilmotuksesta maksaa? Eihän se palvelunkaan ylläpitäminen oo ilmasta.

Aivan samaa mietin olin itse hiljaa

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #35 : Heinäkuu 14, 2019, 23:23:18 »
Eikö pojat nyt tajua että ilmoitus hinnalla ei ole nyt merkitystä. Tytöjä harmittaa se, miten se pitää maksaa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #36 : Heinäkuu 14, 2019, 23:44:51 »
^Kyllä itseäkin arvelluttaisi antaa sellaisia tietoja tuntemattomien käsiin :(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15336
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #37 : Heinäkuu 15, 2019, 07:13:51 »
Eikö pojat nyt tajua että ilmoitus hinnalla ei ole nyt merkitystä. Tytöjä harmittaa se, miten se pitää maksaa.
Sitä eivät nähtävästi tajua, ehkä vääntö rautalangasta auttaisi asiaan... En usko kuitenkaan edes siihen.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #38 : Heinäkuu 15, 2019, 07:18:46 »
Aah, Coinmint ja Ratigan ovat tämän aamun foorumihunksit. Ei tahdo jaksaa noita vähä-älyistä esittäviä trolleja, jotka lällättävät "piheistä tytöistä", vaikka heille on jo ties kuinka monta kertaa selitetty, mistä on oikeasti kyse. Kuuluuhan se alaan, että myös näitä seksityön ja seksityöläisten vihaajia pitää sietää, mutta ihanaa, että välillä myös järjen turskat puuttuvat puheeseen.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE muuttui maksulliseksi - vaikuttaako?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 15, 2019, 07:44:09 »
Ei vaikuta. Itselle sopiva ilmoitusalusta ja ylläpito vastaa kysymyksiin nopeasti. Koko ajan kasvavassa määrin tulee asiakkaita sitä kautta. Olen minä wörkin loppumisen jälkeen sivustoa asiakkaille mainostanutkin urakalla.