Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raisa Ravakka Oulussa?  (Luettu 2173 kertaa)

Poissa Juusela

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Raisa Ravakka Oulussa?
« : Kesäkuu 10, 2023, 17:22:50 »
Moi!

Kokemuksia?
Menisin ja kertoisin, mutta aikataulut ei koskaan natsaa.
Kannattaako yrittääkään?

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Raisa Ravakka Oulussa?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 10, 2023, 19:23:36 »
Aikoinaan julmettu määrä posteja eestaas , livetapaaminen ei koskaan onnistunut . Mutta varmaan kannattaa jatkaa eihän sitä tiedä minkälainen seksipeto sieltä lopulta paljastuu , yrittänyttä ei laiteta ja niinpäin pois . Minulta jäi haaveeksi . :wanker:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Raisa Ravakka Oulussa?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 11, 2023, 08:22:58 »
Olen käynyt Raisan luona kahdesti. Molemmilla kerroilla olisi saanut panna paljaalla ja ratkaisin asian siten että eka kerralla tyydyin käsipeliin ja toka kerralla otin oman kumin mukaan.
En osaa antaa Raisasta luonne tms analyysia mutta silti mulla on sellainen käsitys että itsetunnossaan on hieman puutteita. Jos huoneessa on hämärää, Raisa jättää asian mielellään niin ja itselleen joitakin vaatekappaleita että vatsanseutu ei tule esiin. No ok, Raisa ei ole mikään timmi fitness-mimmi mutta on tälläinen suomalainen perusnainen, minun silmiini viehättävän ja pantavan näköinen, tästä osoituksena se että olen vieraillut luonaan kahdesti.
Luonnollisestikin paljaalla panemis -optio arveluttaa mutta olen ratkaissut asian tavallani ja ongelma ei ole minun. Tämän jälkeen suurin miinus on se että Raisa ei suutele. Lisäksi pari kertaa on käynyt niin että kun mulla on tehnyt mieli Raisaa ja olen kertonut sen hänelle mailissa tiedustellen vierailuaikaa, Raisa on ollut ihan hiljaa mutta sitten useamman päivän radiohiljaisuuden jälkeen hän kertoo että nyt sopisi tulla ja mulla on sellainen käsitys että Raisa preferoi yötapaamisia.