Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Real Evelline  (Luettu 10083 kertaa)

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Real Evelline
« : Lokakuu 26, 2020, 17:55:08 »
Nyt arvon kanssa turskailijat, pakko rapsata.

Laittelin WA viestiä Realin puolella ilmoittelevalle blondille kaunottarelle. Kuvat hyvät, liian hyvät ollakseen totta. Noh, eikun koodeja. Hetken höpinöintien jälkeen varovainen 20min aika sovittuna ja nokka kohti tuttua paikkaa keskustassa. Tässä kohtaa todettakoon että varovainen 20min siitä syystä että viime aikoina on tullut vähän ohilyöntejä tällä osastolla.
Toiveikkaana rapulle ja sisään päästyäni hissiin. Hieman jännitti, mutta viestien mukava sävy sai odottamaan jotain hyvää.
Oikealle ovelle vaimea koputus ja voi jeesus minkä näköinen mimmi avasi oven. Menin jopa vähän puihin koska tosiaan vastassa oli niin helvetin hyvännäköinen paketti että oksat pois.
Poskisuudelmat, halaukset, vähän jutustelua, käsienpesun ja nopean huuhtaisun kautta sängylle. Yllätyin kun en saanutkaan liukuhihnamaista kumin huulilla laittoa ja paskaa suihinottoa kuten normaalisti vaan helvetin kiihottavan eroottisen tanssahtelun jälkeen iski erittäin täydellisesti muotoillut pakaransa naamalleni. Kumi huulilla paikalleen ja ei helvetti mikä imu. Hetken päästä hän kääntyi jalkopäähän ja aloitti todella loistavan ja intensiivisen imutuksen. Seksikkäät silmät katsoivat minua suoraan silmiin samalla kun täydessä koossa oleva kullini souti huulien välissä. Välikommenttina mainittakoon että oli paras imu kumilla mitä olen koskaan saanut.
Hetken päästä päälle ratsaille, siitä lähäriin ja vielä vähän takaapäin, maisemista nautiskelua. Pyysin vielä viimeistelyksi istumaan naamalleni samalla kun hoidan homman loppuun. Näytti kiihottuvan helvetisti koska oli silminnähden kiihkoissaan kun nousi naamaltani. Putsasi vielä siististi paikat ennenkuin nopeiden pesujen jälkeen aloin poistua ovea kohti. Vielä halaukset ja pusut ja vähän jutustelua.
Poistuin todella tyytyväisenä hämärtyvään iltapäivään.

Sää, kolea ja märkä plus 9

Käykää ja pitäkää hyvänä mutta älkää tehkö samaa virhettä kuin minä ja ottakaa PIDEMPI AIKA  ;D ;D

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Real Evelline
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2020, 18:25:47 »
Eikös 15-20 ns varttiset ole lähes aina lähes samanhintaisia kun 30min. Mietin vaan, että mikä idea niissä on ellei ole superkiireinen mies tai aikataulu ja kokee sen vain säästönä esim minuuttimiehenä?

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2020, 23:25:02 »
20minuuttinen tuli myös vietettyä tämän neidon seurassa stadissa.Suikkarissa oli tosiaan imua niin että meinas silmät pyörähtää nurinpäin :D :o Kuvien tyttöhän siellä oli vastassa ja tosiaan osasi ottaa asiakkaan ilolla vastaan.

Poissa Joreksi2

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #3 : Marraskuu 06, 2020, 14:57:07 »
Tapasin Tampereella maista, pari aikaisempaa kertaa oli kiireiden takia jäänyt ja nyt löytyi yhteinen aika. Kuvat on neidosta ja ovat edukseen, neito on silti soivan näköinen. Vaatteet pois ja suihkun kautta eteenpäin. Siinä hallaillessa kysyi olenko käyttänyt suuvettä, no juu olen. Hetken tivasi, että olen hänen aineitaan ottanut, eikä meinannut uskoa, että ihan omia olen käyttänyt ennen saapumista. No tästä päästiin eteenpäin ja kulli saatiin neitokaisen suuhun. Imu oli tosiaan edellä mainittua ja ehkä omaan makuun jopa vähän rajua. Neito kävi selälleen ja minä päälle, siinä hetki pantiin ja suu kävi koko ajan, vaihdettiin koiraan kun halusin katsella samalla ihania pakaroita. Jotenkin se pane mua, anna spermas ei itelle toiminu ja meni fiilikset. Loppu hyvällä käsihoidolla ja kamat ulos heistä. Tyttö kova juttelemaan ja mukava, mutta semmosta.
Kiva aurinkoinen syyspäivä.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Real Evelline
« Vastaus #4 : Marraskuu 06, 2020, 20:23:22 »
Jotenkin se pane mua, anna spermas ei itelle toiminu ja meni fiilikset.

No joo tämän olisin myös voinut mainita mutta jälkihehkussa pääsi unohtumaan. Kieltämättä ihan saatanan ärsyttävää eikä millään tavalla kiihottavaa  :D ;D

Poissa Tier1

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #5 : Joulukuu 05, 2020, 15:53:48 »
En oo samaa mieltä ylemmän kommentin kanssa, mutta kukin tyylillään. On kyllä upea tyttö, aivan upea kroppa ja kasvot, iloinen ja hyvä tuulinen tyttö oli vastassa. Tunti tuli viettyä hänen kanssaan ja voin kyllä suositella. Ja suikkari oli kyllä aeva mahtava, pitäkää hyvänä tätä. Varmasti tulen uudestaan tapaamaan jos aikataulut täsmää 😇

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #6 : Joulukuu 05, 2020, 21:46:05 »
Kumi päällä nyt mikään imuutus miltään tunnu,kyllä se paljaalla pitää.

Poissa JohnnyWalker

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #7 : Joulukuu 13, 2020, 19:38:22 »
Kävin tapaamassa kyseessä olevaa naista muistaakseni joskus loppukesästä, oli silloin juuri aloitellut suomessa, eikä ollut vielä kovin montaa rapsaa hänestä.
Kuvat ovat suhteellisen totuudenmukaisia, kroppa oli kunnossa, kiva pylly ja tissit jne.
 Naamaakin näkyi yhdessä kuvista, mutta livenä olikin sitten paljon kuvassa ollutta elähtäneempi, ja ikää on varmasti paljon enemmän kuin ilmoitettu 28.
Evelline oli sinänsä ihan perusmukava naikkonen, mutta ylimääräinen komentelu, ja kieltäminen latisti tunnelmaa, ja ei tunnelmaa suuresti enää nostanut kahden asennon jälkeen alkanut kysely, että olisinko kenties laukeamassa jo.

Hämmästyttää kyllä, että miten olen näin vastavirrassa, kun kuitenkin 40 positiivista rapsaa re:llä. Sen ymmärrän että on voinut olla esim. huono päivä tai jotain, mutta kun moni kehuu kaunottareksi, ja omasta mielestäni hyvin kaukana siitä.

Poissa Joreksi2

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #8 : Joulukuu 13, 2020, 22:10:17 »
Kävin tapaamassa kyseessä olevaa naista muistaakseni joskus loppukesästä, oli silloin juuri aloitellut suomessa, eikä ollut vielä kovin montaa rapsaa hänestä.
Kuvat ovat suhteellisen totuudenmukaisia, kroppa oli kunnossa, kiva pylly ja tissit jne.
 Naamaakin näkyi yhdessä kuvista, mutta livenä olikin sitten paljon kuvassa ollutta elähtäneempi, ja ikää on varmasti paljon enemmän kuin ilmoitettu 28.
Evelline oli sinänsä ihan perusmukava naikkonen, mutta ylimääräinen komentelu, ja kieltäminen latisti tunnelmaa, ja ei tunnelmaa suuresti enää nostanut kahden asennon jälkeen alkanut kysely, että olisinko kenties laukeamassa jo.

Hämmästyttää kyllä, että miten olen näin vastavirrassa, kun kuitenkin 40 positiivista rapsaa re:llä. Sen ymmärrän että on voinut olla esim. huono päivä tai jotain, mutta kun moni kehuu kaunottareksi, ja omasta mielestäni hyvin kaukana siitä.


Joo samaa vastavirrassa olemista itekki mietin, kun näitä täältä lueskelin... Kävin ja kirjoitin oman kokemukseni joka on kanssasi aika samanlainen. Kaikille ei vain toimi kaikki, ite en mee toiste.

Poissa Timonen

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #9 : Joulukuu 19, 2020, 20:10:59 »
Kävin tapaamassa kyseessä olevaa naista muistaakseni joskus loppukesästä, oli silloin juuri aloitellut suomessa, eikä ollut vielä kovin montaa rapsaa hänestä.
Kuvat ovat suhteellisen totuudenmukaisia, kroppa oli kunnossa, kiva pylly ja tissit jne.
 Naamaakin näkyi yhdessä kuvista, mutta livenä olikin sitten paljon kuvassa ollutta elähtäneempi, ja ikää on varmasti paljon enemmän kuin ilmoitettu 28.
Evelline oli sinänsä ihan perusmukava naikkonen, mutta ylimääräinen komentelu, ja kieltäminen latisti tunnelmaa, ja ei tunnelmaa suuresti enää nostanut kahden asennon jälkeen alkanut kysely, että olisinko kenties laukeamassa jo.

Hämmästyttää kyllä, että miten olen näin vastavirrassa, kun kuitenkin 40 positiivista rapsaa re:llä. Sen ymmärrän että on voinut olla esim. huono päivä tai jotain, mutta kun moni kehuu kaunottareksi, ja omasta mielestäni hyvin kaukana siitä.


Joo samaa vastavirrassa olemista itekki mietin, kun näitä täältä lueskelin... Kävin ja kirjoitin oman kokemukseni joka on kanssasi aika samanlainen. Kaikille ei vain toimi kaikki, ite en mee toiste.


Hyvin samaa mieltä edellisten kanssa. Jotenkin kulunut ulkonäkö/olemus. Hyvin  komentelevaa ja kaavamaista meininkiä. Ota vaatteet tähän, kaikki vaatteet pois...heti tunnelma meni. Kyllä pieni kiusoitteleva vaatteiden vähentely ja boksereissa pullottavan kalun vapautus ja hyväilyt on mielestäni kiihottava aloitus, ei se että vaatteet pois ja istu sängylle, sitten kaavamainen strippaus edessä... ei jatkoon ulkonäöltään eikä tunnelmalta/toiminnalta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Real Evelline
« Vastaus #10 : Joulukuu 19, 2020, 20:50:25 »
Kuulostaa ihan samalta kuin mitä monella "tsekillä" on. Tietty kaava minkä haluavat jokaisen kanssa toteuttaa ja jos tämä ei käy asiakkaalle, niin tunnelma on pilalla.

Poissa rok69

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #11 : Joulukuu 21, 2020, 12:54:50 »
Hämmentää nämä kirjoituksen Evellinestä. Olen ostanut neidolta kaksi kertaa palveluita dominointi puolelta. Toteuttanut erittäin tarkalleen sitä mitä olen itse hakenut ja hieman lisännyt. Toisella kertaa aikaa meni enemmän kuin mitä olin maksanut, joten neito ei tiukasti katso kelloa. Olen ollut erittäin tyytyväinen palveluihin ja neidon asenne on yksi parhaimpia mitä olen kohdannut. Erittäin ystävällinen ja palveluhenkinen.

Erittäin kaunis ja iso rintainen. Kuvien mukainen nainen.

Harmi jos mennyt viestit ristiin. Ihmisiä me vain olemme. Itse kuitenkin suosittelen menemään näkemään. Ja jos jotain tietty tekee mieli niin kannattaa siitä hänelle kertoa selvästi.

Enkä usko lainkaan väitteisiin että nainen itse tehtailisi ilmoituksia. Hän on ollut Suomessa viime aikoina pitkään ja ilmeisesti pyytää asiakkaita jättämään raportteja. Tätä toivoisi kaikkien naisten tekevän.

 :stiletto:

Poissa Bonopo

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #12 : Joulukuu 22, 2020, 00:19:52 »
En missään nimessä suosittele tätä tyttöä kenellekään. Jos haluaa tavata upeita ja ihania Czech-tyttöjä pitää katsella vähän muualle. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä ihan itse. Uskokaa kokenutta ammattilaista.
Tietenkin joku voi olla tästäkin asiasta eri mieltä.😎
 

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Real Evelline
« Vastaus #13 : Joulukuu 22, 2020, 00:57:26 »
Luulen että käyn moikkaamassa tätä, jotta saisin asiasta oikean käsityksen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Real Evelline
« Vastaus #14 : Joulukuu 22, 2020, 03:13:34 »
En missään nimessä suosittele tätä tyttöä kenellekään. Jos haluaa tavata upeita ja ihania Czech-tyttöjä pitää katsella vähän muualle. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä ihan itse. Uskokaa kokenutta ammattilaista.
Tietenkin joku voi olla tästäkin asiasta eri mieltä.😎

Ihan hattua pitää nostaa. Vaivauduit sitten ensi postauksen tekemään kertoaksesi että olet kaiken kokenut ammattilainen!
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Bonopo

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #15 : Joulukuu 22, 2020, 21:43:03 »
 :drinking:
Heh😎 Käy itse testaamassa onko Ferrari vai Fiat!

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Real Evelline
« Vastaus #16 : Joulukuu 22, 2020, 22:38:06 »
:drinking:
Heh😎 Käy itse testaamassa onko Ferrari vai Fiat!

Olen kyllä testannut, eikä ollut mitään valittamista
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Bonopo

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #17 : Joulukuu 22, 2020, 22:46:40 »
Makuasia mistä kukin tykkää.  :drinking:😎

Poissa rok69

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Evelline
« Vastaus #18 : Joulukuu 26, 2020, 00:39:08 »
Makuasia mistä kukin tykkää.  :drinking:😎

Jotenkin ihmettää että Bonopolla kaikki kirjoitukset foorumilla täällä Real Evellinen arvosteluissa. Et itse kerro mikä on mennyt feeluun, mutta kovasti koet tarvetta näykkiä muita ja heidän näkemyksiä.

Itse käynyt 3 kertaa naisen luona. Ei edelleenkään ole mitään valittamista. Upea nainen ja varmasti menen uudestaan. Dominointi puolella yksi stadin parhaista omaan makuun.

Toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Enkä oikein käsitä mikä hyötyä tällaisesta ketjusta on jossa samat negatiivisia raportoivat toistavat itseään.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Real Evelline
« Vastaus #19 : Joulukuu 26, 2020, 01:12:36 »
Yhtä vähän on järkeä siinä, että samat heebot kirjoittelevat esim re:hen samaan tyttöön joku useita samanlaisia ylistäviä rapsoja jokaisen käynnin jälkeen.

Enkä nyt tässä kohtaa lähde puolustelemaan tai riitelemään siitä onko jokin muu toiminta vähemmän tyhmää.