Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi

Tummia tyttöjä

<< < (2/4) > >>

Footsteri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Lokakuu 25, 2020, 19:46:46 ---Muutama vuosi sitten tapasin todella kauniin tumman naisen jolle varasin puolen tunnin ajan. Hän istui kasvojeni päällä ja tukahdutti minua rinnoillaan kun sitä pyysin. Minulla oli hauskaa mutta tunnelmaa latisti tumman neidon mielenkiinnoton asenne koko touhua kohtaan ja kelloon katsominen.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ollut vähän vastaavaa meininkiä tosin Tampereen suunnalla. Siellä olisi kyllä eräs todella sopiva paketti juuri tuohon mainitsemaasi tukahduta yms. touhuun, mutta käynneilläni on vaikuttanut vähän siltä, että hän ikään kuin alkaisi hermoilla kellon käydessä ja usein juuri loppuhuipennuksen lähestyessä hän alkaakin jo hoputtamaan tai voivottelemaan jotain. Se hoputus tai voivottelu ainakin minun kohdalla tekee sellaisen suoritusfiiliksen ja silloin voi mennä fiilikset. Touhujen alkupuoliskolla hän usein on oikein messissä. Ehkä mun pitäs olla vaan nopeempi.

Kyllä ne hänen isot muodot ja koko kompensoivat kuitenkin kaikkea. Hänellä on myös tummalle naiselle tyypilliset todella mahtavan kokoiset jalkaterät, josta minä tykkään. Sellaisilla 45+ jalkapohjilla, kun hän peittää kasvot, niin ai ettäh. ;D

Mikko 195:
Kävin moikkaamassa, kuva ei ehkä ole ihan valid neitiin verrattuna mutta ihan ok. Kämppä oli melko kolkko ja erittäin niukasti kalustettu. Kohtuuhinta ja golden shower onnistui normaalin lisäksi. Ei valittamista, kohtuu hinta.

Itärajanpoika:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko 195 - Lokakuu 27, 2020, 18:19:22 ---Kävin moikkaamassa, kuva ei ehkä ole ihan valid neitiin verrattuna mutta ihan ok. Kämppä oli melko kolkko ja erittäin niukasti kalustettu. Kohtuuhinta ja golden shower onnistui normaalin lisäksi. Ei valittamista, kohtuu hinta.

--- Lainaus päättyy ---

Oliks sienimäen suunnilla nää. Siellä kesällä asu yks ghanalainen jonka luona pari kertaa käin.

Hande69:
Vantaalla tchiza löytyy as sivuilta ja on aito. Suositus

Mikko 195:
Jep, Tattikukkula.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta