Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tummia tyttöjä  (Luettu 5026 kertaa)

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Tummia tyttöjä
« : Lokakuu 25, 2020, 19:21:04 »
Taas näyttäs olevan tummia neitoja Imatralla. St sivulta katoin.Liekö feikkeijä? Eivät ainakaan viesteihin vastanneet. Jos jollain parempaa tietoa saa infota.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2020, 19:39:18 »
Noi tummat on lähes aina jotain muuta kuin olettaa saattaa. Kannattaa soittaa kun sitä kerran pyytävät (viesteihin eivät ikinä vastaa) ja jos tapaamiseen asti pääsee, niin kannattaa varautua kääntymään ovelta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #2 : Lokakuu 25, 2020, 19:46:46 »
Muutama vuosi sitten tapasin todella kauniin tumman naisen jolle varasin puolen tunnin ajan. Hän istui kasvojeni päällä ja tukahdutti minua rinnoillaan kun sitä pyysin. Minulla oli hauskaa mutta tunnelmaa latisti tumman neidon mielenkiinnoton asenne koko touhua kohtaan ja kelloon katsominen.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1623
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2020, 09:48:41 »
hmm
miksi minä koko ajan luen tuon: tuhmia tyttöjä  :o
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2020, 09:58:43 »
^ ehkä se johtuu tästä kirjoitusympäristöstä.. Kaikkihan me ollaan vähän tuhmia, tytötkin.. 😉

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2020, 16:19:46 »
Muutama vuosi sitten tapasin todella kauniin tumman naisen jolle varasin puolen tunnin ajan. Hän istui kasvojeni päällä ja tukahdutti minua rinnoillaan kun sitä pyysin. Minulla oli hauskaa mutta tunnelmaa latisti tumman neidon mielenkiinnoton asenne koko touhua kohtaan ja kelloon katsominen.

Mulla on ollut vähän vastaavaa meininkiä tosin Tampereen suunnalla. Siellä olisi kyllä eräs todella sopiva paketti juuri tuohon mainitsemaasi tukahduta yms. touhuun, mutta käynneilläni on vaikuttanut vähän siltä, että hän ikään kuin alkaisi hermoilla kellon käydessä ja usein juuri loppuhuipennuksen lähestyessä hän alkaakin jo hoputtamaan tai voivottelemaan jotain. Se hoputus tai voivottelu ainakin minun kohdalla tekee sellaisen suoritusfiiliksen ja silloin voi mennä fiilikset. Touhujen alkupuoliskolla hän usein on oikein messissä. Ehkä mun pitäs olla vaan nopeempi.

Kyllä ne hänen isot muodot ja koko kompensoivat kuitenkin kaikkea. Hänellä on myös tummalle naiselle tyypilliset todella mahtavan kokoiset jalkaterät, josta minä tykkään. Sellaisilla 45+ jalkapohjilla, kun hän peittää kasvot, niin ai ettäh. ;D

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2020, 18:19:22 »
Kävin moikkaamassa, kuva ei ehkä ole ihan valid neitiin verrattuna mutta ihan ok. Kämppä oli melko kolkko ja erittäin niukasti kalustettu. Kohtuuhinta ja golden shower onnistui normaalin lisäksi. Ei valittamista, kohtuu hinta.

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2020, 23:06:53 »
Kävin moikkaamassa, kuva ei ehkä ole ihan valid neitiin verrattuna mutta ihan ok. Kämppä oli melko kolkko ja erittäin niukasti kalustettu. Kohtuuhinta ja golden shower onnistui normaalin lisäksi. Ei valittamista, kohtuu hinta.

Oliks sienimäen suunnilla nää. Siellä kesällä asu yks ghanalainen jonka luona pari kertaa käin.

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #8 : Marraskuu 02, 2020, 09:32:16 »
Vantaalla tchiza löytyy as sivuilta ja on aito. Suositus

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #9 : Marraskuu 02, 2020, 09:39:26 »
Jep, Tattikukkula.

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #10 : Marraskuu 03, 2020, 15:38:05 »
Näin arvelinkin. Ei vaan enää vastanneet puheluihin 3 ilmoitusta näytti olevan ja yks hieronnan puolella. Kaikkiin soitin🤔

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #11 : Marraskuu 11, 2020, 11:31:34 »
Kyllä taas tuntuisi olevan tarjolla ja vastaa puhelimeenkin, mutta en nyt tuosta kohtuuhinnasta tiedä, samassa linjassa tosisaatin ulkomaisten kanssa, jotka kuitenkin useammin oikeilla tiedoilla sentään ilmoittelevat..

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #12 : Marraskuu 11, 2020, 17:14:04 »
Kyllä taas tuntuisi olevan tarjolla ja vastaa puhelimeenkin, mutta en nyt tuosta kohtuuhinnasta tiedä, samassa linjassa tosisaatin ulkomaisten kanssa, jotka kuitenkin useammin oikeilla tiedoilla sentään ilmoittelevat.. 

Onhan nuo samat ollu jo monta viikkoa. Ja näky tuo ghanalainenki tulleen takas. Se vastaa hyvin ja oli omat kuvatkin.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #13 : Marraskuu 13, 2020, 16:20:29 »
Joenkylällä tummia tyttöjä ilmoittelee. Kuka uskaltaa käydä testaa. Ite ei nyt kerkee lähtee ajaa pitkää matkaa jos joutuu ovella kääntyy. Ilmoituksissa isot rintavarustukset laitettu.

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #14 : Marraskuu 13, 2020, 21:08:01 »
Kuvat onpi melkeen liina hyviä ollakseen totta.. Onko oikeesti sinnepäinkään 😁🤔

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #15 : Marraskuu 14, 2020, 13:12:33 »
Kuvat onpi melkeen liina hyviä ollakseen totta.. Onko oikeesti sinnepäinkään 😁🤔

Ei pidä kuvat paikkansa. Mut tumma nainen aina ollu kyllä. Ilmoituksia saattaa olla monta mut naisia yleensä vaan 1.

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tummia tyttöjä
« Vastaus #16 : Marraskuu 14, 2020, 20:12:51 »
Kyl noita tusinaneepereitä kannattaa väistellä.. Sitä tchizaa liputan edelleen..