Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 30, 2020, 13:42:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Lokakuu 30, 2020, 12:55:34 ---Nuorella iällä saatu väärä vastaus mielenterveys ongelmiin, ei parane, vaikka muttaisi itseään toisenlaiseksi. Samat ongelmat seuraavat läpi elämän ja useat katuu harhatumista oikealta polulta, johon etsittiin vastausta tunnistamalla väärä ongelma.
Meinasin jo lopettaa, mutta suokaa ja antakaa anteeksi (Heset, Liftit sun muut), että tähän pilkkuun ajattelin vielä hetkeksi ottaa sen kauniin kynsiviilani esiin...
On pikemminkin väärin ja sairasta olla antamatta ihmisten elää siinä omassa subjektiivisessa kuplassaan missä kukakin nyt sattuu elelemään. Vaadit siis toisin sanoen minua pukemaan parrakkaan ja kauluspaita-solmioisen roolihaalarin päälle ja vieläpä odotat kaiken sen jälkeen, että en kuittailisi enkä aukoisi päätäni sinulle (johtuen niistä kaikista sellaisista näyttelijänlahjoista) itsetuhoisuuteenkin asti masentuuneena ja v*tutuksen keskellä, jota kenenkään kasettisoitin ei loputtoman pitkään kestä.
--- Lainaus päättyy ---
Luetun ymmärtäminen oli taas kerran 0/50.
Mitä yritin viestiä oli, että kaikkien pitää antaa olla sellaisia, kun he sattuu olemaan: Minä, sinä ja Lifti. Kolme kaunista, mutta kaikki erilaista kukkia. Ja myöskään toisten kukkien laatua ja sukua ei pitäisi muuttaa sosiaaliseen paineen keinoin tai muusta syystä, jos kukkien ongelmat eivät ratkea ellei todellisten ongelmien juurisyihin päästä käsiksi. Oli kyse kuivuudesta tai muusta syystä.
-Miljoona, miljoon ruusua. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kellopeliappelsiini:
Anna siis minun olla oma itseni. .
--- Lainaus päättyy ---
Jätin joutavan diipadaapan pois ja vastaan (todennäköisesti kaikkien puolesta):
Ole vaikka arabin nussima karitsa, jos se tunnet olevasi. MUTTA älä uskottele minulle olevasi luterilaisen nussima karitsa, sillä kun (aina jossain vaiheessa) totuus tulee ilmi, se paskan puhuminen loukkaa minua.
Ja rautalangasta niille ketkä eivät ymmärtäneet vertauskuvasta; En halua nussia miestä, en edes sellaista miestä joka mielestään onkin nainen.
Peace
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Lokakuu 30, 2020, 15:49:48 ---
Anna siis minun olla oma itseni. .
--- Lainaus päättyy ---
Jätin joutavan diipadaapan pois ja vastaan (todennäköisesti kaikkien puolesta):
Ole vaikka arabin nussima karitsa, jos se tunnet olevasi. MUTTA älä uskottele minulle olevasi luterilaisen nussima karitsa, sillä kun (aina jossain vaiheessa) totuus tulee ilmi, se paskan puhuminen loukkaa minua.
Ja rautalangasta niille ketkä eivät ymmärtäneet vertauskuvasta; En halua nussia miestä, en edes sellaista miestä joka mielestään onkin nainen.
Peace
--- Lainaus päättyy ---
Minäkään en liioin halua tuolla mentaliteetillä puhuttelevia ja ajattelevia ihmisiä välttämättä laisinkaan ottaa asiakkaakseni, jollei asenne muutu ja kasvamalla kehity.
Peace! :)
Vieras0265:
Juon tässä kaljaa ja samalla luen. Röyh...
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Lokakuu 30, 2020, 16:10:49 ---Juon tässä kaljaa ja samalla luen. Röyh...
--- Lainaus päättyy ---
Tässä ne tärkeimmät.
Kippis!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta