Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (21/33) > >>

Ilotikku:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Lokakuu 30, 2020, 11:11:45 ---Ihan ot, mutta kerrotaankohan muuten nykyään peruskoulun opetuksessa jo sitä, että kaikkien ihmisten sukupuoli ei vain ole määriteltävissä mieheksi tai naiseksi..? Ainakin vanhempi ikäluokka tuntuu olevan ihan pihalla tästä asiasta. No, onneksi maailma muuttuu.

--- Lainaus päättyy ---

Enemmän ja enemmän. Toki tuossakin kolikossa on puolensa. Siinä missä se tarjoaa etenkin ristiriitaisissa tunnelmissa oleville keinot löytää polkunsa, opetusohjelmaan laajennettuna sen on huomattu aiheuttavan hämmennystä niille, jotka haluavat vain olla lapsia ja keskittyä muihin asioihin kuin seksuaalisuuteensa. Siksi moni opettaja painottaa tuossa opetuksessa seksuaalisuuden fysiologisia ja sosiaalisia puolia, kun taas psykologiset kuviot käsitellään tapauskohtaisesti. Näin siis tässä omassa lähipiirissä.

Siitä en osaa sanoa onko tuo kuvio hyvästä vai pahasta, mutta sen voin sanoa, että helppoa se ei näytä olevan.

Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: Ilotikku - Lokakuu 30, 2020, 12:21:24 ---Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

--- Lainaus päättyy ---

Mietin joskus mielessäni, menisinkö läpällä Big Brotherin BB-taloon, mutta totesin, ettei sellainen pysyvä julkisuuskuvan nolaaminen pahimmillaan taida sittenkään olla kovin hyväksi maineelleni, kun ajatellaan tulevaa yrittäjän uraani ja sitä että teen ns. Tiia Forsstömit vielä jossakin vaiheessa näiden palikoiden suhteen. ;D

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 30, 2020, 12:28:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ilotikku - Lokakuu 30, 2020, 12:21:24 ---Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

--- Lainaus päättyy ---

Mietin joskus mielessäni, menisinkö läpällä Big Brotherin BB-taloon, mutta totesin, ettei sellainen pysyvä julkisuuskuvan nolaaminen pahimmillaan taida sittenkään olla kovin hyväksi maineelleni, kun ajatellaan tulevaa yrittäjän uraani ja sitä että teen ns. Tiia Forsstömit vielä jossakin vaiheessa näiden palikoiden suhteen. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mennään molemmat BB taloon. Nussitaan, riidellään ja vänkätään jatkuvasti sekä samaan aikaan. Voit välillä haukkua minua naiseksi ja minä haukun sinua mieheksi, siis samalla kun yritetään naida.

Sellasta viihdettä ei oo Suomessa nähty!

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 30, 2020, 12:35:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 30, 2020, 12:28:28 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Mennään molemmat BB taloon. Nussitaan, riidellään ja vänkätään jatkuvasti sekä samaan aikaan. Voit välillä haukkua minua naiseksi ja minä haukun sinua mieheksi, siis samalla kun yritetään naida.

Sellasta viihdettä ei oo Suomessa nähty!

--- Lainaus päättyy ---

Olet oikeassa, siinäpä vasta olisikin sitä viihdettä... ;D

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Lokakuu 30, 2020, 11:40:21 ---^Mun mielestä tämä nuorempi ikäluokka on ihan kujalla aiheesta.

Sukupuolia on kaksi: mies tai nainen.

Ja kyllä, valitettavasti tätä sukuopuolen "moninaisuutta" toitotetaan jo alakoulu ikäisille. Ei ihme että meillä on niin paljon mielenterveysongelmia nuorilla kun he eivät tiedä mitä heidän pitäisi olla.

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä. Näköjään enää lapsi ei saa olla lapsi. On todella irvokasta, että joku ulkopuolinen taho yrittää muuttaa lapsen identitettiä oman agendansa mukaiseksi. Aivan sama onko kyseessä veganismi, feminismistä tai lapsen sukupuoli. Nuorena on kovin altis eri vaikutteuille ja tavallaan etsii itseään, ja kysyy kuka minä olen? 

Siis onko hampurilainen koiras vai naaraspuolinen henkisesti ja  fyysisesti, vai peräti saksalainen. Nuorella iällä saatu väärä vastaus mielenterveys ongelmiin, ei parane, vaikka muttaisi itseään toisenlaiseksi. Samat ongelmat seuraavat läpi elämän ja useat katuu harhatumista oikealta polulta, johon etsittiin vastausta tunnistamalla väärä ongelma.

Juuri se että annetaan kaikkien kilahtanempien määrittää hyväksytyt arvot on väärin ja sairasta. Olkoon itse mitä haluavat olla, mutta älköön vaatiko ja pakottako samaan, kapeakatseiseen muotiin.

Tasa-arvo sitä että kaikkia kunnioitetaan, oli sukupuolinen suhtauminen, mitä tahansa. Ja kamerat on edelleen perseestä.     

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta