Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...  (Luettu 20584 kertaa)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #100 : Lokakuu 30, 2020, 12:21:24 »
Ihan ot, mutta kerrotaankohan muuten nykyään peruskoulun opetuksessa jo sitä, että kaikkien ihmisten sukupuoli ei vain ole määriteltävissä mieheksi tai naiseksi..? Ainakin vanhempi ikäluokka tuntuu olevan ihan pihalla tästä asiasta. No, onneksi maailma muuttuu.

Enemmän ja enemmän. Toki tuossakin kolikossa on puolensa. Siinä missä se tarjoaa etenkin ristiriitaisissa tunnelmissa oleville keinot löytää polkunsa, opetusohjelmaan laajennettuna sen on huomattu aiheuttavan hämmennystä niille, jotka haluavat vain olla lapsia ja keskittyä muihin asioihin kuin seksuaalisuuteensa. Siksi moni opettaja painottaa tuossa opetuksessa seksuaalisuuden fysiologisia ja sosiaalisia puolia, kun taas psykologiset kuviot käsitellään tapauskohtaisesti. Näin siis tässä omassa lähipiirissä.

Siitä en osaa sanoa onko tuo kuvio hyvästä vai pahasta, mutta sen voin sanoa, että helppoa se ei näytä olevan.

Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 12:23:15 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #101 : Lokakuu 30, 2020, 12:28:28 »
Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

Mietin joskus mielessäni, menisinkö läpällä Big Brotherin BB-taloon, mutta totesin, ettei sellainen pysyvä julkisuuskuvan nolaaminen pahimmillaan taida sittenkään olla kovin hyväksi maineelleni, kun ajatellaan tulevaa yrittäjän uraani ja sitä että teen ns. Tiia Forsstömit vielä jossakin vaiheessa näiden palikoiden suhteen. ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #102 : Lokakuu 30, 2020, 12:35:44 »
Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

Mietin joskus mielessäni, menisinkö läpällä Big Brotherin BB-taloon, mutta totesin, ettei sellainen pysyvä julkisuuskuvan nolaaminen pahimmillaan taida sittenkään olla kovin hyväksi maineelleni, kun ajatellaan tulevaa yrittäjän uraani ja sitä että teen ns. Tiia Forsstömit vielä jossakin vaiheessa näiden palikoiden suhteen. ;D

Mennään molemmat BB taloon. Nussitaan, riidellään ja vänkätään jatkuvasti sekä samaan aikaan. Voit välillä haukkua minua naiseksi ja minä haukun sinua mieheksi, siis samalla kun yritetään naida.

Sellasta viihdettä ei oo Suomessa nähty!
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #103 : Lokakuu 30, 2020, 12:45:44 »
Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

Mietin joskus mielessäni, menisinkö läpällä Big Brotherin BB-taloon, mutta totesin, ettei sellainen pysyvä julkisuuskuvan nolaaminen pahimmillaan taida sittenkään olla kovin hyväksi maineelleni, kun ajatellaan tulevaa yrittäjän uraani ja sitä että teen ns. Tiia Forsstömit vielä jossakin vaiheessa näiden palikoiden suhteen. ;D

Mennään molemmat BB taloon. Nussitaan, riidellään ja vänkätään jatkuvasti sekä samaan aikaan. Voit välillä haukkua minua naiseksi ja minä haukun sinua mieheksi, siis samalla kun yritetään naida.

Sellasta viihdettä ei oo Suomessa nähty!

Olet oikeassa, siinäpä vasta olisikin sitä viihdettä... ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #104 : Lokakuu 30, 2020, 12:55:34 »
^Mun mielestä tämä nuorempi ikäluokka on ihan kujalla aiheesta.

Sukupuolia on kaksi: mies tai nainen.

Ja kyllä, valitettavasti tätä sukuopuolen "moninaisuutta" toitotetaan jo alakoulu ikäisille. Ei ihme että meillä on niin paljon mielenterveysongelmia nuorilla kun he eivät tiedä mitä heidän pitäisi olla.

Täysin samaa mieltä. Näköjään enää lapsi ei saa olla lapsi. On todella irvokasta, että joku ulkopuolinen taho yrittää muuttaa lapsen identitettiä oman agendansa mukaiseksi. Aivan sama onko kyseessä veganismi, feminismistä tai lapsen sukupuoli. Nuorena on kovin altis eri vaikutteuille ja tavallaan etsii itseään, ja kysyy kuka minä olen? 

Siis onko hampurilainen koiras vai naaraspuolinen henkisesti ja  fyysisesti, vai peräti saksalainen. Nuorella iällä saatu väärä vastaus mielenterveys ongelmiin, ei parane, vaikka muttaisi itseään toisenlaiseksi. Samat ongelmat seuraavat läpi elämän ja useat katuu harhatumista oikealta polulta, johon etsittiin vastausta tunnistamalla väärä ongelma.

Juuri se että annetaan kaikkien kilahtanempien määrittää hyväksytyt arvot on väärin ja sairasta. Olkoon itse mitä haluavat olla, mutta älköön vaatiko ja pakottako samaan, kapeakatseiseen muotiin.

Tasa-arvo sitä että kaikkia kunnioitetaan, oli sukupuolinen suhtauminen, mitä tahansa. Ja kamerat on edelleen perseestä.     
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 12:57:09 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #105 : Lokakuu 30, 2020, 13:28:22 »
Taitaa olla kaikilla huorilla ja turskilla kamerat mukana. Mikäli kännykän omistaa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #106 : Lokakuu 30, 2020, 13:42:22 »
Nuorella iällä saatu väärä vastaus mielenterveys ongelmiin, ei parane, vaikka muttaisi itseään toisenlaiseksi. Samat ongelmat seuraavat läpi elämän ja useat katuu harhatumista oikealta polulta, johon etsittiin vastausta tunnistamalla väärä ongelma.

Juuri se että annetaan kaikkien kilahtanempien määrittää hyväksytyt arvot on väärin ja sairasta.

Meinasin jo lopettaa, mutta suokaa ja antakaa anteeksi (Heset, Liftit sun muut), että tähän pilkkuun ajattelin vielä hetkeksi ottaa sen kauniin kynsiviilani esiin...

On pikemminkin väärin ja sairasta olla antamatta ihmisten elää siinä omassa subjektiivisessa kuplassaan missä kukakin nyt sattuu elelemään. Vaadit siis toisin sanoen minua pukemaan parrakkaan ja kauluspaita-solmioisen roolihaalarin päälle ja vieläpä odotat kaiken sen jälkeen, että en kuittailisi enkä aukoisi päätäni sinulle (johtuen niistä kaikista sellaisista näyttelijänlahjoista) itsetuhoisuuteenkin asti masentuuneena ja v*tutuksen keskellä, jota kenenkään kasettisoitin ei loputtoman pitkään kestä.

Anna siis minun olla oma itseni, ihminen ja se Nainen, jonka Luoja on tähän maailmaan synnyttänyt. :-* Ja lopeta ihmettely sekä palaa takaisin nyt vihdoinkin jo tähän päivänpolttavaan puheaiheeseen, joka käsittelee riehaantumista ja riitelyä sekä dokailu-mokailua BB-talossa kameroiden sokaisemina.

PS. Minun mielenterveyteni on todistettavasti prosessini myötä parantunut aika huimasti pitkän aikavälin seurannalla keskimäärin, jos satunnaisempia ja hetkellisiä huonoista ihmissuhteista johtuneita aiempia alamäkiä ja pohjanoteerauksia ei oteta huomioon. Pystyn nykyään jopa paremmalla menestyksellä opiskelemaan ja tekemään töitäkin kuin mitä ennen prosessia, jos vertaa, joten kannattaa lopettaa omituisen kuuloiset puheet jo heti alkuunsa. Taitaa sinulla olla terapian paikka noiden sinun asenteidesi kanssa, jos et hyväksy muita ihmisiä subjektiivisina olentoina kukin sellaisenaan kuin mitä kukin nyt ikinä sattuu olemaan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 13:47:04 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #107 : Lokakuu 30, 2020, 14:29:33 »

[/quote]

Mietin joskus mielessäni, menisinkö läpällä Big Brotherin BB-taloon, mutta totesin, ettei sellainen pysyvä julkisuuskuvan nolaaminen pahimmillaan taida sittenkään olla kovin hyväksi maineelleni, kun ajatellaan tulevaa yrittäjän uraani ja sitä että teen ns. Tiia Forsstömit vielä jossakin vaiheessa näiden palikoiden suhteen. ;D
[/quote]

Eikös siellä ole jo yksi sun kaltainen?? Vai olenko lukenut väärin lehdistä?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #108 : Lokakuu 30, 2020, 14:35:31 »
^^

Ei Hese mitään tuollaista ole väittänyt.

Lue tuo lainaamasi kohta vaikka miljoona kertaa läpi niin siinä ei lue mitään tuollaista mitä taas väität ja vääristelet.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #109 : Lokakuu 30, 2020, 14:41:47 »
Taitaa olla kaikilla huorilla ja turskilla kamerat mukana. Mikäli kännykän omistaa.

Kai minussa(korostan MINUSSA) on julkkiksen vikaa, kun en ole koskaan tykännyt kameroista enkä salaa puskista kuvaavista paparazzeista.

Naureskelin ennen haponaisialaisille turisteille, jotka otti kameralla kuvan joka vitun männyn kävystä, jonka lomamatkallaan näki, ja olivat aina yhtä innostuneita ties minkä räkäbiitsin läheisyydessä olevasta tippukivuluolasta, josta oli räpsittävä kuvia, niin maan perkeleesti aivan siellä olisi ollut Suomi-baari ja lihapullia. Jotenkin tuli mieleen, että haponailaiset turistit elää loman jälkeenpäin, kun järjestävät koko suvulle sulkeiset matkastaan eikä matkallaan nauti itse lomasta. Sellaista se oli ennen. 

Mutta sitten tuli kosketusnäyttöpuhelimet ja sovellukset, joihin  pitää tunkea sisältöä päivittäin ja vielä ilmaiseksi omasta perseestä ja wanna-be-salivartalosta, jota ei ole. Koko itsetunto on rakennettu sen varaan, että joku tykkää kuvista(Vihje Liftille: jos et anna kredittiä rupean itkemään). Se on aivan vitun säälittävää. Nuoriso häpäisee itseään päivä toisensa jälkeen ja luulee pystyvänsä elättämään itsensä, joinain vitun someapinana koko elämän. Ei se niin mene. Vain muutama turha julkkis pystyy siihen, ja nekin on entisiä missejä. 

Nuoriso menkää kouluun ja opiskelkaa itsellen kunniallinen ammatti, sen ohessa menkää töihin!

Ja tunkekaa se selfietikku persiiseenne.

Selfietikku on maailman turhin keksintö Hesen majoneesin lisäksi, jos ette sitä tiennyt. Nyt tiedätte.  ::)     
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 14:50:19 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #110 : Lokakuu 30, 2020, 14:58:16 »
Nuorella iällä saatu väärä vastaus mielenterveys ongelmiin, ei parane, vaikka muttaisi itseään toisenlaiseksi. Samat ongelmat seuraavat läpi elämän ja useat katuu harhatumista oikealta polulta, johon etsittiin vastausta tunnistamalla väärä ongelma.



Meinasin jo lopettaa, mutta suokaa ja antakaa anteeksi (Heset, Liftit sun muut), että tähän pilkkuun ajattelin vielä hetkeksi ottaa sen kauniin kynsiviilani esiin...

On pikemminkin väärin ja sairasta olla antamatta ihmisten elää siinä omassa subjektiivisessa kuplassaan missä kukakin nyt sattuu elelemään. Vaadit siis toisin sanoen minua pukemaan parrakkaan ja kauluspaita-solmioisen roolihaalarin päälle ja vieläpä odotat kaiken sen jälkeen, että en kuittailisi enkä aukoisi päätäni sinulle (johtuen niistä kaikista sellaisista näyttelijänlahjoista) itsetuhoisuuteenkin asti masentuuneena ja v*tutuksen keskellä, jota kenenkään kasettisoitin ei loputtoman pitkään kestä.


Luetun ymmärtäminen oli taas kerran 0/50.

Mitä yritin viestiä oli, että kaikkien pitää antaa olla sellaisia, kun he sattuu olemaan: Minä, sinä ja Lifti. Kolme kaunista, mutta kaikki erilaista kukkia. Ja myöskään toisten kukkien laatua ja sukua ei pitäisi muuttaa sosiaaliseen paineen keinoin tai muusta syystä, jos kukkien ongelmat eivät ratkea ellei todellisten ongelmien juurisyihin päästä käsiksi. Oli kyse kuivuudesta tai muusta syystä.

-Miljoona, miljoon ruusua.  ;D     

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #111 : Lokakuu 30, 2020, 15:49:48 »

Anna siis minun olla oma itseni. .


Jätin joutavan diipadaapan pois ja vastaan (todennäköisesti kaikkien puolesta):

Ole vaikka arabin nussima karitsa, jos se tunnet olevasi. MUTTA älä uskottele minulle olevasi luterilaisen nussima karitsa, sillä kun (aina jossain vaiheessa) totuus tulee ilmi, se paskan puhuminen loukkaa minua.

Ja rautalangasta niille ketkä eivät ymmärtäneet vertauskuvasta; En halua nussia miestä, en edes sellaista miestä joka mielestään onkin nainen.

Peace
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #112 : Lokakuu 30, 2020, 16:04:35 »

Anna siis minun olla oma itseni. .


Jätin joutavan diipadaapan pois ja vastaan (todennäköisesti kaikkien puolesta):

Ole vaikka arabin nussima karitsa, jos se tunnet olevasi. MUTTA älä uskottele minulle olevasi luterilaisen nussima karitsa, sillä kun (aina jossain vaiheessa) totuus tulee ilmi, se paskan puhuminen loukkaa minua.

Ja rautalangasta niille ketkä eivät ymmärtäneet vertauskuvasta; En halua nussia miestä, en edes sellaista miestä joka mielestään onkin nainen.

Peace

Minäkään en liioin halua tuolla mentaliteetillä puhuttelevia ja ajattelevia ihmisiä välttämättä laisinkaan ottaa asiakkaakseni, jollei asenne muutu ja kasvamalla kehity.

Peace! :)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #113 : Lokakuu 30, 2020, 16:10:49 »
Juon tässä kaljaa ja samalla luen. Röyh...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #114 : Lokakuu 30, 2020, 16:30:34 »
Juon tässä kaljaa ja samalla luen. Röyh...

Tässä ne tärkeimmät.

Kippis!
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #115 : Lokakuu 30, 2020, 16:32:08 »
Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

En tiedä...ihan pirun kiire tän valkohain kanssa...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #116 : Lokakuu 30, 2020, 16:39:26 »
Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

En tiedä...ihan pirun kiire tän valkohain kanssa...

Muista sitten ettet liu'u sukkana sen suuhun niinkuin Robert Shaw vaan levität jalat.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #117 : Lokakuu 30, 2020, 16:53:03 »
Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???

En tiedä...ihan pirun kiire tän valkohain kanssa...

😁😁 hyvä väliheitto. Elämänilo palautui.  :)
Amator

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #118 : Lokakuu 30, 2020, 17:15:50 »
Kippis kaikille!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #119 : Lokakuu 30, 2020, 17:19:17 »
Pitäisikö tänne perään alkaa miettimään viinisuosituksia puhkinussitun karitsan kanssa?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4