Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Äänestys Usan presidentistä
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Marraskuu 07, 2020, 20:19:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 07, 2020, 18:36:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Marraskuu 07, 2020, 18:25:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 07, 2020, 08:59:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Marraskuu 06, 2020, 18:06:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Lokakuu 26, 2020, 10:02:40 ---^ niin ja Trumphan ei kuulu eliittiin?
--- Lainaus päättyy ---
Trump tuli presidentiksi poliittisen eliitin ulkopuolelta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin eiks Trumppi oo sellainen kansan mies.
Sellainen rakennusliittoon kuuluva perusduunari.
--- Lainaus päättyy ---
Näin ei ole kukaan väittänytkään.
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 07, 2020, 08:59:11 ---Herää klo 05.30 joka aamu ja on raksalla klo 06.45 tekemäs mestaa kirvesmiehille.
--- Lainaus päättyy ---
Useimmat työttömätkään eivät kaiketi herää klo 05.30 joka aamu ja ole raksalla klo 06.45 tekemäs mestaa kirvesmiehille. Kuuluvatko hekin siis eliittiin?
--- Lainaus päättyy ---
Oota, mä oon yhtä nerokas ja kekseliäs kuin sinä - näin ei kukaan väittänytkään
--- Lainaus päättyy ---
Väittänyt mitä? Se oli kysymys, johon et ilmeisesti osaa/halua vastata. Määritelmäsi eliitille oli huono, kun määrittelit Trumpin eliittiin sen perusteella ettei hän nouse joka aamu 5.30 raksalle. Vertaukseni työttömiin oli täysin relevantti, koska samalla kriteerillä hekin kuuluisivat eliittiin.
--- Lainaus päättyy ---
Sä et nyt kesis ymmärtänyt mun viestistäni näköjään yhtään sanaa.
Kaikki mitä kirjoitin oli huumoria ja paikkaansa pitämätöntä. Eli en ole väittänyt yhtään mitään. Siis mitä sinä väitit että minä väitin että väitit että väitin.
Laitan jatkossa sulle sulkuihin milloin saa nauraa , mikä on huumoria ja...Vitut, mä en laita sulle yhtään mitään, näin saa paremmat naurut.
Jos pulmuset on sulle liian diippii settiä ja taustanaurajista huolimatta olet vähän että " wait a minute. That cant be true" niin älä lue mitä kirjoitan.
Kiitos.
Edittiä: mihin mun pitää vastata? Sinä nyt taas väität että en halua vastata vaikka itse et vastaa, niin mihin mun pitää vastata? Vastaatko sinäkin jos minä vastaan, kunhan kerrot ensin mihin mun pitää vastata?
Azazello:
Trump meni golffaamaan kun mediatalot alkoivat uutisoimaan että Bidenin äänet ovat ylittäneet rajan mitä Trump ei enää voi ylittää loppujen äänestyskorttien kanssa. Jengi kokoontui golf-klubin ulkopuolelle heiluttelemaan kylttejä ”You are fired”.
Vieras0091:
New York Times- lehden sivuja kun seurasin, niin karttaa katsoessa tuli selväksi, missä ovat Trumpin kannattajat.. Etelän valtiot; Missisippi, Lousiana, Missouri ja keskilännen valtiot... rotuerottelun valtiot ja ”junttivaltiot” = paikka, missä paikallinen sheriffi sylkäisee maahan..peukalot työnnettynä vyön ja vatsamakkaroiden väliin ja sanoo niska punottaen ” tänne ei ole mustilla,ja latinoilla asiaa,,Trump on kunnon mies”
Bidenin ja samalla demokraattien kannatusaluetta ovat länsi-ja itärannikon suuret asutuskeskukset ja myöskin suurten järvien teollisuusalueet
Mahtaa olla kamalaa kun Kamala on vallassa...imigranttien jälkeläinen ja vieläpä nainen...saattaa olla putti hetken hukassa viheriöllä.. 😂😂
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Marraskuu 07, 2020, 23:29:57 ---Trump meni golffaamaan kun mediatalot alkoivat uutisoimaan että Bidenin äänet ovat ylittäneet rajan mitä Trump ei enää voi ylittää loppujen äänestyskorttien kanssa. Jengi kokoontui golf-klubin ulkopuolelle heiluttelemaan kylttejä ”You are fired”.
--- Lainaus päättyy ---
Trumpin tullessa takaisin golffaamasta, jengi näytti keskisormea Trumpille, jonka itkupotkuraivarit ei enää auta mitään.
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Marraskuu 07, 2020, 19:01:25 ---Onnittelut Joe Bidenille voitosta!
--- Lainaus päättyy ---
Biden ei vaan tule olemaan presidenttinä täyttä vuottakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta