Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Äänestys Usan presidentistä
Pioneeri:
Onhan molemmat jo iänkin puolesta mennyttä aikaa, mutta Biden pienempi paha.
Trump syöksee maailmaa kylmää sotaa kohden taas joten hyvä että nyt häviää. Päästään takaisin normaaliin diplomatiaan.
Vieras0342:
Viime kerran tiesin, että Trump voittaa, koska kaikki aliarvio hänet kauniin Melonin sekä Kilarilla oli tervyshuolia, ja olihan entisellä miehellään, Sikari-Billillä kyseenalainen maine.
Ilman koronaa Trump olisi saanut jatkokauden ilman kunnon vastusta. Uskon että Biden vetää tällä kertaa pidemmän köyden.
Lifti:
Olen komedian ystävä ja siksi toivon että Trumppi voittaa.
Vieras0263:
Hyvät hyssykät Trumppihan on sentään persoona eli erottuu muista. Mutta ihmisperse heti, kun onnistuu tunaroimaan koronan vielä pahemmin tai pahimmillaan käynnistämään jonkin sodan/maailmansodan. Siinä lyhyesti persoonan ja perseen anatomiset eroavuudet.
Uskaltaisitko muulla kuin leikkimielellä äänestää kyseistä pressaa uudestaan toiselle kaudelle, jos todella asuisit jenkkilässä ja saisit kahdesta vaihtoehdosta toisen valita?
Kumpikaan pressavaihtoehdoista ei silti automaattisesti takaa autuutta ja onnea, vaikka jättäisit toisen ja mielestäsi pahemman tekijän pois laskuistasi.
Tämän verran hahmotan asioita, koska en seuraa kovin paljon politiikkaa.
RobertLey:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 25, 2020, 08:57:29 ---Olen komedian ystävä ja siksi toivon että Trumppi voittaa.
--- Lainaus päättyy ---
Olen tragikomedian ystävä joten vastasin saman.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta