Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KatiQueen  (Luettu 6559 kertaa)

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
KatiQueen
« : Lokakuu 24, 2020, 08:02:58 »
Onko täällä kellään kokemuksia naapurisivuston KatiQueen -nimimerkillä operoivasta neidosta? Tätä viestiä kirjottaessa on käymässä P-Savossa.

Itse myöhästyin, enkä päässyt tapaamaan häntä, koska tarjolla oli vain muutama aika. Ei tee liukuhihnaa, vaan kaupungissa käydessään muu aika menee henkilökohtaisiin asioihin.

Olisi kuitenkin kiva kuulla kokemuksia, jos joku onnekas sai ajan ja pääsi hänen luonaan käymään.  :)

Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: KatiQueen
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2020, 10:12:07 »
Itselläkin on to-do-listalla tapaaminen hänen kanssaan. Muutamista videoista oon sponssannu ja tosi mukava tyttö on ku oon viestitelly. Odottelen, että hän saapuisi tänne etelän suuntaan.

Poissa Kunnon_peli

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: KatiQueen
« Vastaus #2 : Lokakuu 25, 2020, 10:54:22 »
Useampaan kertaan olen yrittänyt päästä Katia tapaamaan, mutta kaikki ajat ovat aina menneet "nopeammille". Enkä minäkään ole ollut hidas.

Viiveellä toimitetun Katin vastausviestin mukana on tullut muuta alan markkinointimateriaalia, joka ei kiinnosta minua pätkääkään.

Ehkä hänellä on tuossa keksittynä uusi markkinointitapa muille tuotteilleen? Hieman kummallista anyway, jos kukaan rapsaaja ei ole päässyt häntä livenä kokemaan.

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: KatiQueen
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2020, 19:17:30 »
Ehkä hänellä on tuossa keksittynä uusi markkinointitapa muille tuotteilleen? Hieman kummallista anyway, jos kukaan rapsaaja ei ole päässyt häntä livenä kokemaan.

Voit hyvinkin olla oikeassa. En hirveän hidas ollut itsekään kontaktoinnissa, mutta silti vaan jäi muna käteen ja nopeammat veivät ne muutamat tarjolla olleet ajat..
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: KatiQueen
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2020, 09:25:51 »
Hyvin vahva epäilys tuli minullekin, että kyseessä aidoilla kuvilla liikkeellä oleva näyttävä babe, joka "seuralaispalveluita" markkinoimalla kalastelee sähköpostiviestejä turskilta, joille sitten lähettää vastausmailissa muodollisesti pahoittelut ja kertoo kaikkien tapaamisaikojen jo menneen. Samassa mailissa on sitten kehotus tsekata hänen onlyfans -sivustonsa, josta saa tilattua maksullisia kuviaan tai tilata häneltä suoraan videomateriaalia yms.

Huijari siis mikä huijari  :-[

Poissa Subarx

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: KatiQueen
« Vastaus #5 : Marraskuu 05, 2020, 17:29:51 »
Terve.

Olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että kyseinen henkilö kalastelee onlyfans asiakkaita, ilmoituksillaan. Otin häneen yhteyttä 3.11 ja tiedustelin koska hän saapuu Turkuun.. Vastaus oli että ei ole suunnitelmissa, mutta voit tutustua onlyfans tiliini.. Nyt kuitenkin ilmoittelee olevansa Turussa 5-7.11. Vahva epäilys että ei tapaa livenä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: KatiQueen
« Vastaus #6 : Marraskuu 05, 2020, 18:59:27 »
Terve.

Olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että kyseinen henkilö kalastelee onlyfans asiakkaita, ilmoituksillaan. Otin häneen yhteyttä 3.11 ja tiedustelin koska hän saapuu Turkuun.. Vastaus oli että ei ole suunnitelmissa, mutta voit tutustua onlyfans tiliini.. Nyt kuitenkin ilmoittelee olevansa Turussa 5-7.11. Vahva epäilys että ei tapaa livenä.

Tämä on hyvinkin paljon mahdollista, olen taipuvainen uskomaan tämän teorian.

Mulla on jonkinlaista historiaa KatiQueenin kanssa joten kerronpa siitä. Hällä oli aikoinaan ilmo jo workilla, josta syystä epäilen että ilmoittamansa ikä 23v on alakanttiin. Hällä oli psw-ilmoitus, nehän olivat ilmaisia ilman yhteystietoja ja sellaista saattoi roikuttaa oppilaslistalla pitkäänkin. Kurvikas kroppansa herätti huomioni ja kun huomasin että Kati oli kerran kirjoittanut jotakin workin forkalle, hänellä oli siis sinne nikki niin laitoin yv:tä jossa ilmoitin halukkuudestani tavata. Jäin ilman vastausta.

Olisikohan ollut noin vuosi sitten kun näin Katin ilmoituksen taas jossakin, taisi olla naapurisivusto. No otin häneen taas yhteyttä ja ilmoitin tapaamishalukkuudesta. Kati vastasi ja kertoi että kirjoita ruotsiksi tai englanniksi. Hän on ilmeisesti suomen-ruotsalainen. No jatkoin enkuksi ja jotenkin keskustelu eteni mutta sitten Kati ilmoitti että haluaa saada minusta kasvokuvan ennen tapaamista. Sellaista ei ole mielestäni syytä lähettää hupakolle etenkään jos ei ole varma että kyseessä ei ole feikki. Lopetin keskustelun siihen.

Varmaan edelleenkin olisin valmis tapaamaan neitoa mutta mielestäni vaatii liian suuren vaivanäön. Lisäksi keskustelija Subarxin oletus voi hyvinkin pitää paikkaansa.

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: KatiQueen
« Vastaus #7 : Marraskuu 05, 2020, 21:10:35 »
Terve.

Olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että kyseinen henkilö kalastelee onlyfans asiakkaita, ilmoituksillaan. Otin häneen yhteyttä 3.11 ja tiedustelin koska hän saapuu Turkuun.. Vastaus oli että ei ole suunnitelmissa, mutta voit tutustua onlyfans tiliini.. Nyt kuitenkin ilmoittelee olevansa Turussa 5-7.11. Vahva epäilys että ei tapaa livenä.

Olet varmasti ihan oikeassa. Minullekin kauppasi videoita, kuvia yms. ja kun kerroin, että vain livetapaaminen kiinnostaa, niin keskustelu loppui siihen. Ja ihan suomeksi tämä keskustelu käytiin.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦