Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tapoja tai rituaaleita?  (Luettu 1883 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Tapoja tai rituaaleita?
« : Lokakuu 24, 2020, 23:09:20 »
Kysymys kuuluu rakkaat turskaveljet.
Onko sinulle tullut matkan varrella tiettyjä asioita, tapoja tai rituaaleita kun olet menossa hupakon luo?
Menee ehkä hieman taikauskon puolelle, mutta kuitenkin.
Nimittäin itsellä on vähän niinkuin salaa livahtanut tietyt boxerit aina jalkaan kun olen menossa hupakon luokse. Tämä on tosiaankin tullut ihan tiedostamatta ja varmaan siksi koska arvostan puhtautta ja hyviä tapoja ja toisen kunnioittamista. Nämä boxerit maksoi 70€ ja ovat vain käytössä silloin kun menen hupakoimaan.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2020, 23:29:21 »
Voin puhua vain mennessä olomuodossa, koska aion laittaa keikarin kengät kattoon, johon laitan kuusysi numeron.

Rituaaleja? Miten sen nyt ottaa ::)

Olin aina paikalla hyvissä ajoin, koska välillä osoitteesta ei ollut kuin sinnepäin mielikuva eikä naivigaattorista ollut paljon apua. En silti ressannut koskaan hupsulle menoa, mitä nyt luin sata Ave Maria edellisenä päivänä, ei siis en olleskaan hermostunut,  olinhan menemässä panemaan, ja koskaan ei saattunut mitään kummempaa, miksi olisi pitänyt etukäteen jännittää.

Kiertelin lähialueella ennen oikeaseen osoitteseen mennessä ja yritin näyttää mahdollisimman normaalilta, mikä ei ehkä Batman-asussa ole niin helpooa, mutta yritin kumminkin. Pelipaikalta lähti viesti tai puhelu, kun aika oli tapaaminen avottirallaa reikäleipä.

Aina sai pillua. Muita tapoja oli olla positiivisella ja avoimin mielin, koska ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Välillä sorruin ja vein pienimuotoisia lahjoja: laatusuklaa ja viini, tosinaan taas en. Mitään kiveen hakattua turskan sadetanssia en tehnyt, vaikka ehkä olisi pitänyt, vaikka jälkeenpäin, koska tapasin niin upeita naisia. Kotiin lähdin hyvin mielin. Välillä pistin saunan päälle ja otin yhden ölvin, ja muistelin onnistunutta tapaamista, josta usein kiitin sen enempiä tätiä vaivaamatta.             
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2020, 23:31:11 kirjoittanut Hese69 »

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6632
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2020, 23:44:22 »
Nämä ei varmaankaan ole sen kummempia rituaaleja mutta toistuvat kuitenkin aina ennen tapaamista eli suihkussa käynti, parransängen ajo ja kynsien leikkaus, jotta en raavi sihteerin herkkiä paikkoja kun häntä pussailen, nuolen ja sormetan.

Siistit kuteet päälle, kumit mukaan ja iloisin mielin kohti seikkailua.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2020, 06:21:57 »
Minulle on muodostunut seuraavanlaisia manöövereitä: Suihkussa käynti, parran ajaminen, kynsien leikkaus, piparipuhelimen lataaminen, kylän ainoalla automaatilla käyminen hyvissä ajoin ja joskus pallien sheivaaminen. 😉

Pallit sheivaan pari päivää ennen tapaamista, koska en halua että minulla on ihorikkoja kun menen sihteerin luo. Ihossa oleva haavauma on portti elimistöön. 🧐

Minulla on myös mukanani villasukat, koska olen aikamoinen vilukissa. Tämän lisäksi käytän omasta mielestäni hauskoja Aku Ankka kalsareita. 🤪
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2020, 08:46:45 »
Mulla on aina tietty kello kädessä.
Sit mä otan aina varakalsarit, vessapaperi rullan ja vischy pullon mukaan.


Nämä boxerit maksoi 70€

Mistä lampaan esinahasta ne on oikein tehty.. :) .


Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #5 : Lokakuu 25, 2020, 09:02:25 »
Suihkussa käynti ennen tapaamista kotona tai töissä on tullut tavaksi. Vissy- tai muu vesipullo kulkee mukana.

Tapaamisen jälkeen käyn kahvilla tai syömässä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #6 : Lokakuu 25, 2020, 09:33:43 »
Jos tapaaminen on töiden jälkeen pakkaan edellisenä iltana reppuun vaihtovaatteet, pyyhkeen, dödön, saippuan ja hammasharjan. Pääsee heti freesinä töistä ajamaan pelipaikalle. Mullakin on tietyt boxerit aina jalassa kun tapaamiselle lähdetään, sekä käytän aina tiettyä saippuaa ja deodoranttia, siitä tuoksusta tulee aina hyvä fiilis ja muistot mieleen  ::) :)

Lisäksi käyn kaupasta hakemassa jotain pientä syötävää ja juotavaa, varsinkin kesällä on mukava tapaamisen jälkeen istahtaa puistoon tai satamaan kasaamaan ajatuksia ja voimia. Jos aikaa on niin voin käydä vaikka ravintolassa syömässä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2020, 09:40:08 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #7 : Lokakuu 25, 2020, 14:42:26 »
^Olin unohtaa, mulla oli aina komeat onnen housut jalassa aina tapaamisella. Toki niitä löytyi usemmat. Mut komiammat oli semmotti, joiden merkki hohti pimeässä, joten palveluntarjoaja löysi majoneesikoneen pimeässäkin. 

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #8 : Lokakuu 25, 2020, 16:03:39 »
Tietyt jutut pitää hoitaa ennen hupakolle menoa, mutta ei niistä oikein rituaaleiksi ole. Ehkä "seinällä käynti" eli käteisen rahan nosto on lähimpänä rituaalia, kun sitä en muuten tee koskaan.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #9 : Lokakuu 25, 2020, 16:10:32 »
Aina kun menen hierojattarelle niin sitä ennen käyn suihkussa ja sen jälkeen laitan deodoranttia ja puhtaat vaatteet.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #10 : Lokakuu 25, 2020, 16:17:38 »
Nämä moneen kertaan mainitut ulkomuodon ja tuoksujen huolittelut tietty alle, rahat seinästä, lahja/kukat, jne, mutta ehkä sellainen erikseen mainittava juttu on pieni kävelylenkki pohjille. Vaikka ajaisin autoni ihan ikkunan alle, tulen sen verran hyvissä ajoin paikalle, että ehdin vetämään 15-30 minuutin rennon happihyppelyn. Siinä saa tasailtua mahdolliset jännitykset, liikuttua paikat lämpimiksi ja fiilisteltyä päälle sellaisen romanttisen semiseisokin. :) Pariin tapaamiseen tulin hikinauha otsalla, mutta eihän siltä naurunremakalta meinannut panemaan ehtiä. :D

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Tapoja tai rituaaleita?
« Vastaus #11 : Lokakuu 25, 2020, 17:28:33 »
Eihän noihin edellämainittuihin suurempaa lisättävää; lähdettiin sitten kotoa tai työmaalta niin suihku, perusteellinen pesu, puhtaat vaatteet ja parranajo (vaikka nämä olisi tehty aamulla niin ne tehdään toistamiseen), katsotaan vielä että kynnet ovat leikatut (vaikka yleensä ne ovat), lopputarkastus että yleisvaikutelma käy jota kuinkin ihmisestä. Hollilla yleensä hyvissä ajoin, monesti juuri myös vissypullo mukana (näyttää - omassa mielessäni - luontevammalta) hörppiä sitä koska tupakkiakaan en viitsi alkaa tämän takia polttelemaan. - Siinä sitten yritetään näyttää ulkoisesti viisaalta (tämä on aina se vaikein osuus) ja itsevarmalta vaikka tosiasiassa meikäläisen saisi pyörtymään talon/ympäristön ensimmäinen kyylääjämummo joka huutaisi ikkunasta/kadulta: "Mikäs hiippari se siellä seisoskelee. Et oo kyllä tän talon väkiä, tuskin täältä päinkään!"