Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on suosikkivuosikymmenesi?  (Luettu 7275 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on suosikkivuosikymmenesi?
« Vastaus #40 : Helmikuu 03, 2023, 18:55:02 »
80-luvusta vielä sen verran että huvittaa kun meidän ikäiset nykyään valittaa nuorison käytöstä niin jos verrataan railakkaaseen 80-lukuun niin nykynuoriso on suorastaan enkeleitä.
 Koulutilat pysyy nykyään siistinä, silloin kaikki töhrittiin heti vitunkuvia ja hakaristejä täyteen😂
Siivositteko itse vai jätittekö työn jollekin muulle?

Enhän minä hiljaisena nyhverönä julkista omaisuutta uskaltanut turmella hyvänen aika.
Ne olivat paljon kovemmat jätkät eli sellaiset kummelin "Speedy ja Saku" lookaliket tarkkailuluokalta tai suppeammilta tasokursseilta.
Muistan kun yksi tällainen "mopoja" naulakkoon nosteleva jehu  oli värkännyt suurella vaivannäöllä sellaisen kankaisen jutun farkkurotsinsa selkään jossa luki"AD/CD"🤣
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2023, 19:06:16 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on suosikkivuosikymmenesi?
« Vastaus #41 : Helmikuu 03, 2023, 19:18:38 »
80-luvusta vielä sen verran että huvittaa kun meidän ikäiset nykyään valittaa nuorison käytöstä niin jos verrataan railakkaaseen 80-lukuun niin nykynuoriso on suorastaan enkeleitä.
 Koulutilat pysyy nykyään siistinä, silloin kaikki töhrittiin heti vitunkuvia ja hakaristejä täyteen😂
Siivositteko itse vai jätittekö työn jollekin muulle?

Enhän minä hiljaisena nyhverönä julkista omaisuutta uskaltanut turmella hyvänen aika.
Ne olivat paljon kovemmat jätkät eli sellaiset kummelin "Speedy ja Saku" lookaliket tarkkailuluokalta tai suppeammilta tasokursseilta.
Muistan kun yksi tällainen "mopoja" naulakkoon nosteleva jehu  oli värkännyt suurella vaivannäöllä sellaisen kankaisen jutun farkkurotsinsa selkään jossa luki"AD/CD"🤣
Laittamastasi nauruhymiöstä päättelin (väärin) että kyseisten ihmisperseiden teossa olisi ollut jotakin huvittavaa.

Tapahtui viime talvena, taajamassa jossa asun. Luin tapahtumasta kuvauksen taajaman fb-ryhmästä poliisin kertomana, lisäksi olen kaskustellut asiasta paikallisten kanssa jonkin verran. Eräänä perjantai-iltana nuoret lähtivät ulos, suurella osalla heistä on mopo, osa oli kaverin kyydissä. He aiheuttivat niin paljon häiriötä että useampikin lähistöllä asuva ihminen teki ilmoituksen polisille. Paikalle tuli poliisipartio, kertoivat että nuoria oli todella paljon, ehkä noin sata. Nuoret pitivät kovaa meteliä ja heittelivät poliisiautoa lumipalloilla niin kauan kuin poliisit olivat autossa sisällä. Kun poliisit nousivat ulos, taaempaa nuorisojoukosta kuului kaikenlaista uhittelua ja kun poliisit kävelivät katsomaan, muutama lähempänä poliisiautoa ollut nuori kaivoi ruuvimeisselin tms ja meni poliisiauton luo irroittaakseen siitä rekisterikilven. Samaan aikaan lukuisa nuori kuvasi tapahtunutta, kilvenirroitus poliisiautosta -videot levisivät ympäri tiktokia tai jonnekin nuorison someen ja kilvenirroittelijat olivat "sankareita". Kuvailu varmisti myös sen että poliisi ei voi tarttua nuoreen kiinni koska sekin kuvataan ja somessa leviää videoita "fasistipoliiseista jotka pahoinpitelevät viattomia nuoria". Nuo nuorethan on juuri niitä tulevaisuuden toivoja joilla ei ole vastuuta mistään ja kaiken lystin maksaa joku muu. Siis tyypillisiä Vihreiden ja Vasemmistoliiton äänestäjiä.

En tiedä millaista nuoriso on Pekosen aikana ollut jos nuo on enkeleitä heihin verrattuina.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on suosikkivuosikymmenesi?
« Vastaus #42 : Helmikuu 03, 2023, 19:43:20 »
^Eipä silloin ollut älypuhelimia. En tiedä minkä ikäinen olet mutta arvelisin ettei meillä ole ikäeroa kymmentä vuotta enempää.
Näistä "Speedyistä ja Sakuista" on kasvanut enimmäkseen kunnon kansalaisia. Yrittäjiä ja veronmaksajia.
Tuo kapinointi nyt vaan kuuluu tiettyyn ikävaiheeseen tiellä itsenäisyyteen.
Nuorisovandalismi on tietysti tuomittavaa mutta joskus mieleeni hiipii että taidat olla melkoinen tosikko.
Ai niin sori, unohdin että olet Oulusta.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on suosikkivuosikymmenesi?
« Vastaus #43 : Helmikuu 03, 2023, 19:46:07 »
^Eipä silloin ollut älypuhelimia. En tiedä minkä ikäinen olet mutta arvelisin ettei meillä ole ikäeroa kymmentä vuotta enempää.
Näistä "Speedyistä ja Sakuista" on kasvanut enimmäkseen kunnon kansalaisia. Yrittäjiä ja veronmaksajia.
Tuo kapinointi nyt vaan kuuluu tiettyyn ikävaiheeseen tiellä itsenäisyyteen.
Nuorisovandalismi on tietysti tuomittavaa mutta joskus mieleeni hiipii että taidat olla melkoinen tosikko.
Ai niin sori, unohdin että olet Oulusta.
Minä nimenomaan olen todellinen tosikko. Ei sinun sitä tarvitse pyytää anteeksi.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on suosikkivuosikymmenesi?
« Vastaus #44 : Helmikuu 03, 2023, 19:51:54 »
^Eipä silloin ollut älypuhelimia. En tiedä minkä ikäinen olet mutta arvelisin ettei meillä ole ikäeroa kymmentä vuotta enempää.
Näistä "Speedyistä ja Sakuista" on kasvanut enimmäkseen kunnon kansalaisia. Yrittäjiä ja veronmaksajia.
Tuo kapinointi nyt vaan kuuluu tiettyyn ikävaiheeseen tiellä itsenäisyyteen.
Nuorisovandalismi on tietysti tuomittavaa mutta joskus mieleeni hiipii että taidat olla melkoinen tosikko.
Ai niin sori, unohdin että olet Oulusta.
Minä nimenomaan olen todellinen tosikko. Ei sinun sitä tarvitse pyytää anteeksi.

Ja minä yritän olla nokkelampi kuin oikeasti olen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.