Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta  (Luettu 10472 kertaa)

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #60 : Syyskuu 08, 2020, 17:10:10 »
Joskus pystyy suunnittelemaan kauan etukäteen, ja sitten välillä tulee tämmönen äkkilähtö kuin mulle nyt Tampereelle. Muuttuvia tekijöitä kun on elämässä useempia. 

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #61 : Syyskuu 08, 2020, 20:08:21 »
Muistuttelen myös, että vaikka esimerkiksi itse mieluiten otan ennakkovarauksia, voi aina "äkkilähdölläkin" kysellä mahdollisia peruutusaikoja.

Nellis
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #62 : Syyskuu 08, 2020, 20:54:12 »
Oletan että jokainen huora ilmoittaa minulle yksityisviestillä 3kk ennen kuin saapuu pkseudulle. Jos huora asuu pkseudulla niin tulee huoran anoa poistumislupa 3kk ennen kuin lähtee keikalle. Huoran tulee tehdä seksityötä kuten minä haluan tai teen kyseisestä huorasta ketjun jossa käytän kyseistä huoraa esimerkkinä negatiivisessa valossa.

Jos yksikään teistä huorista on kanssani asiasta eri mieltä niin sanon heti alkuun että lopeta se jankkaus.
Onko asia selvä?
Why so fragile?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #63 : Syyskuu 08, 2020, 21:51:12 »

Itse varaan ajan vain samana päivänä. Usein en tiedä muun elämän aikatauluja etukäteen, enkä halua niitä perua hupakkovierailun takia.
Näin vältyn myös ajan perumiselta palveluntarjoajalle eikä riskiä mustalle listalle joutumisesta ole.
Enemmän kyrsii, kun olen tiiraillut etukäteen jonkun kiinnostavan tapauksen viettävän kaupungissa esim 5 päivää, ja suunnittelen vierailua vaikka kolmantena päivänä. Kun sitten kyseisenä päivänä aikaa varatakseni huomaankin neidin jo häipyneen Nilsiälle puolukkaan, niin hieman pistää vitutuksen puolelle
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #64 : Syyskuu 08, 2020, 22:44:22 »


Jos yksikään teistä huorista on kanssani asiasta eri mieltä niin sanon heti alkuun että lopeta se jankkaus.
Onko asia selvä?

En ole huora, mutta olen eri mieltä. Unohdin jankata autoni, joten poika jankkaapas auton täyteen ysivitostta tai Lahden Kuusysiä. Molempi käy. 

Voisit lopettaa runkkauksen, vaikka onhan se seksikästä kuin pitää letkusta kiinni samalla kuin jankkaa.

   

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #65 : Syyskuu 09, 2020, 00:49:00 »


Jos yksikään teistä huorista on kanssani asiasta eri mieltä niin sanon heti alkuun että lopeta se jankkaus.
Onko asia selvä?

En ole huora, mutta olen eri mieltä. Unohdin jankata autoni, joten poika jankkaapas auton täyteen ysivitostta tai Lahden Kuusysiä. Molempi käy. 

Voisit lopettaa runkkauksen, vaikka onhan se seksikästä kuin pitää letkusta kiinni samalla kuin jankkaa.

   

Saispa saman lääkitykseb
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #66 : Syyskuu 18, 2020, 22:08:10 »
Olisihan se toisinaan hieno suunnitella tapaamisia kunnolla etukäteen, tosin itse olen tullut varovaiseksi varaamaan aikoja ennakkoon. Onneksi en ole koskaan joutunut perumaan tapaamista, mutta ihan liian monta ennakkoon tiedusteltua lupaavaa juttua on jäänyt väliin mitä ihmeelisempien forge majore syiden takia. Enkä nyt edes tarkoita hupaikoiden perumisia, joita niitäkin on toki tullut. Vanhan foorumin aikoina muutama huipputapaaminen tuli privaviestittelyllä sovittua, mutta elämäntilantessa tapahtuvat vaihtelut tekivät sen liian vaikeaksi etten ole niitä enää harrastanut.

Nytkin olisi Tampereen reissu suunnitteila, mutten tiedä kenen kanssa tapaaminen onnistuisi aikatauluun sopivasti. Joskus on osunut nopealla suunnittelulla helmiä kohdalle, mutta toisinaan on mennyt pieleenkin. Koska viime aikoina vierailut ovat jääneet vähiin, niin paineet hyvään tapaamiseen ovat aika kovat. Sekin vielä itselläni rassaa, että toisinaan on tullut tapaamisia sovittua hiukan turhankin kiireisillä aikatauluilla, joten hommaan on tullut ikävä suorittamisen maku. Sitähän ei näihin touhuihin saisi missään nimessä sotkea! Olen kyllä joskus tavannut ihmeen tiukalla aikataululla toimivia hupakoitakin, eräälle oli uusi pesukone tulossa hetkenä minä hyvänsä, mutta suostui silti tunnin tapaamiseen kanssani. Onneksi tämä oli sen verran intensitiivinen sessio, että vaikka sen jälkeen totesin autossa että aikaa oli kulunut vain 45 minuuttia niin 2 erää oli menty siinä ajassa esileikkeineen ja olin erittäinkin tyydytetty... :)

Poissa japev

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #67 : Syyskuu 21, 2020, 20:36:38 »
Monen asiakkaan kohdalla se on asiakaslähtöistä toimintaa, että st. laittaa sen ilmoituksen sinä päivänä esille, kun pystyy ottamaan asiakkaita vastaan. Jos ilmoituksen laittaa esille viikkoja etukäteen, ne ajat saattavat mennä kaikki silloin ja monet asiakkaat jotka eivät osaa sanoa viikon päähän, pystyvätkö tulemaan tapaamiselle, jäävät aina ilman.

Mutta taas asiakkaat joilla on vuorotyö-harrastukset-perhe niin joutuu suunnittelemaan asiat pitkällä aika välillä ja sen takia ei pääse varamaan tapaamista kun ei pysty viimehetkellä muuttamaan suunnitelmia. Itse kuulun tähän porukkaan että vuorotyö aiheuttaa sen että viimeksi olen saannut sovittua tapaamisen lähes vuosi sitten ja muutamaan suosittua suomalaista olen seurannut jo pitkän ajan että sattuisi kohdalle mutta aina ilmoitukset ovat niin viimetinkaan että en pysty muuttamaan aikatauluja. Sekä ei noita ilmoituksia ihan joka päivä kerkee seuraamaan kun on viellä harrastuksiakin...

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #68 : Syyskuu 22, 2020, 00:00:00 »
Monen asiakkaan kohdalla se on asiakaslähtöistä toimintaa, että st. laittaa sen ilmoituksen sinä päivänä esille, kun pystyy ottamaan asiakkaita vastaan. Jos ilmoituksen laittaa esille viikkoja etukäteen, ne ajat saattavat mennä kaikki silloin ja monet asiakkaat jotka eivät osaa sanoa viikon päähän, pystyvätkö tulemaan tapaamiselle, jäävät aina ilman.

Mutta taas asiakkaat joilla on vuorotyö-harrastukset-perhe niin joutuu suunnittelemaan asiat pitkällä aika välillä ja sen takia ei pääse varamaan tapaamista kun ei pysty viimehetkellä muuttamaan suunnitelmia. Itse kuulun tähän porukkaan että vuorotyö aiheuttaa sen että viimeksi olen saannut sovittua tapaamisen lähes vuosi sitten ja muutamaan suosittua suomalaista olen seurannut jo pitkän ajan että sattuisi kohdalle mutta aina ilmoitukset ovat niin viimetinkaan että en pysty muuttamaan aikatauluja. Sekä ei noita ilmoituksia ihan joka päivä kerkee seuraamaan kun on viellä harrastuksiakin...

Monen suomalaisen aikataulut aika pitkälle löytyy tämän saitin kalenterista. Tosin se nyt ei yllä ensi juhannukselle asti, jos niin pitkää varoaikaa tarvitsee
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6632
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #69 : Lokakuu 23, 2020, 20:00:24 »
Mutta taas asiakkaat joilla on vuorotyö-harrastukset-perhe niin joutuu suunnittelemaan asiat pitkällä aika välillä ja sen takia ei pääse varamaan tapaamista kun ei pysty viimehetkellä muuttamaan suunnitelmia. Itse kuulun tähän porukkaan että vuorotyö aiheuttaa sen että viimeksi olen saannut sovittua tapaamisen lähes vuosi sitten ja muutamaan suosittua suomalaista olen seurannut jo pitkän ajan että sattuisi kohdalle mutta aina ilmoitukset ovat niin viimetinkaan että en pysty muuttamaan aikatauluja. Sekä ei noita ilmoituksia ihan joka päivä kerkee seuraamaan kun on viellä harrastuksiakin...

Minulla on hyvin pitkälle sama tilanne ja lisäksi riesana pitkät välimatkat.

Erään hyvin kiinnostavan palveluntarjoajan kanssa on ollut pieni ikuisuusprojekti käynnissä, olemme yrittäneet saada aikatauluja kohtaamaan n. 8 kk:n ajan mutta toistaiseksi ei ole natsannut. Hän laittaa ilmon esiin samana tai edellisenä päivänä joka on mun tapauksessa auttamatta liian myöhään. Hän tekee vain keikkareissuja ja lähin keikkapaikkakunta on yli 100 kilsan päässä, joten tapaaminen vaatisi suunnittelua etukäteen. En pysty tällaisella varoitusajalla esim. muuttamaan työvuorojani, jotta pääsisin häntä tapaamaan. Eikä ole sattunut vapaapäivääkään sopivasti.

Kyselen häneltä säännöllisesti keikkojensa aikatauluja mutta vastaus on ollut ettei osaa sanoa varmuudella, mikä on ihan ymmärrettävää ja ok. Toivottavasti joskus vielä onnistuisi. Ja hyväähän kannattaa odottaa, varmaan aika voittajafiilis jos tapaaminen joskus onnistuu.  :)
Pörrö on aina plussaa