Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisen välttely  (Luettu 4388 kertaa)

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #20 : tänään kello 17:36:22 »
Kyllä tästä jotkut tykkäävät - ja minä tykkään edgettää 😈
Tosin, en tietenkään tee niin, ellei toinen nimenomaan halua. Paitsi ehkä joskus vähän saatan kiusata. Ihan pikkuisen vain!
Kinkyhkö seksihullu söpöliini 🌸🦊

Jyväskylässä 13.-18.5.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2021
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #21 : tänään kello 17:42:56 »
Kyllä tästä jotkut tykkäävät - ja minä tykkään edgettää 😈
Tosin, en tietenkään tee niin, ellei toinen nimenomaan halua. Paitsi ehkä joskus vähän saatan kiusata. Ihan pikkuisen vain!
Pistetään tämä mieleen, sait mun mielikuvituksen jo laukkaamaan 😉

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #22 : tänään kello 17:50:14 »
Mua harmittaa laukeamisen välttelyssä ainoastaan se, että kun se ei ole hallinnassa tai harjoiteltua niin usein käy niin, että sitten se laukeaminen jää kokonaan.

Kun ensin on 20min toppuuteltu horoa "älä älä älä, mä laukeen" ja mäiskitty pois niin että saat silloin tällöin tehdä yhden lipasun tai pienen lantioliikkeen ja yritetty estää sitä laukeamista niin vola, lopulta se on poissa. Loppu 5min yritetään raivopanna ja lähdetään pettyneenä pois kun ei lauennut.

Antaa saatana sen laukeamisen tulla kun se on tullakseen ja kokeilee sitten vaikka toista kierrosta! Vihtu.

Mulla katoaa joskus itselläkin orgasmi, se voi olla ihan just tulossa ja sitten ajattelen jotain liikaa tai nuolija muuttaa liikettä, orgasmi karkaa eikä tuukkaan enää. Vittumaista 😁

Eli lauetaan vaan kun on sen hetki  :wanker:

Edit toinen mitä voi käydä että on laukeamassa suikkarissa, yritetään estää se ja työnnetään horo pois. Laukeaminen tulee silti, nyt vain siinä yksinään jöpöttävään kyrpään. Olisko kuitenkin ollut kivempi vaan laueta sinne lämpöiseen suuhun?  :blowjob:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:52:32 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #23 : tänään kello 17:56:43 »
Edgettely on parasta. :inlove: Oikein kunnon pitkä edgettely niin, että useita kertoja käyty vaarallisen lähellä tulemista, välillä ehkä vähän ejakuloidenkin ilman kunnon laukeamista, jolloin lopulta orgasmi on usein itselläni niin kova että meinaa aikuisten oikeasti taju hämärtyä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:59:20 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #24 : tänään kello 18:50:15 »
Mua harmittaa laukeamisen välttelyssä ainoastaan se, että kun se ei ole hallinnassa tai harjoiteltua niin usein käy niin, että sitten se laukeaminen jää kokonaan.

Kun ensin on 20min toppuuteltu horoa "älä älä älä, mä laukeen" ja mäiskitty pois niin että saat silloin tällöin tehdä yhden lipasun tai pienen lantioliikkeen ja yritetty estää sitä laukeamista niin vola, lopulta se on poissa. Loppu 5min yritetään raivopanna ja lähdetään pettyneenä pois kun ei lauennut.

Antaa saatana sen laukeamisen tulla kun se on tullakseen ja kokeilee sitten vaikka toista kierrosta! Vihtu.

Mulla katoaa joskus itselläkin orgasmi, se voi olla ihan just tulossa ja sitten ajattelen jotain liikaa tai nuolija muuttaa liikettä, orgasmi karkaa eikä tuukkaan enää. Vittumaista 😁

Eli lauetaan vaan kun on sen hetki  :wanker:

Edit toinen mitä voi käydä että on laukeamassa suikkarissa, yritetään estää se ja työnnetään horo pois. Laukeaminen tulee silti, nyt vain siinä yksinään jöpöttävään kyrpään. Olisko kuitenkin ollut kivempi vaan laueta sinne lämpöiseen suuhun?  :blowjob:

Mahtavasti sanoitettu ❤️

Näin mäkin tämän aloituksen ymmärsin, tietysti edgetys on ihan oma taiteenlajinsa
Nokialla

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #25 : tänään kello 20:07:54 »
Olen parilla viimeisimmällä kurtisaanin kohtaamisella joutunut pidättelemään ihan hemmetisti.

Varannut tunnin ajan. Tapaamisen pääruokaan, eli b-rappuun on päädytty kohtuu nopealla aikataululla.

Olen ollut niin innosta piukeana ja kiihkeänä tästä kaikesta, että olen ollut lähellä laueta ensimmäisen kerran oltuani pepussa arviolta 3-5 min. Koko tapaamisen ajasta mennyt tässä kohdin varmaan 20 min. Tämän jälkeen olen joutunut vielä himmaileen ja stoppaan arviolta 3-5 kertaa käyden orgasmin reunalla ennen lopullista laukeamista. Laukeamisen kohdilla varatusta ajasta kulunut vähän yli puolet. Tämän jälkeen käynyt suihkussa huiluttelemassa kikkelit ja pallit, kerännyt luuni ja luikkinut tieheni.

Olen vanha ja väsynyt, sekä kova jännittämään. Niinpä en vala uskoa kykyyni toiseen kierrokseen tunnin sisään, joten olen yrittänyt epätoivoisesti maksimoida edes sen ekan kierroksen kestoa. Plussana meikäläiselle tästä pidättelystä erittäin tyydyttävä, kokonaisvaltaisesti pärisyttävän vahva orgasmi.

Olenko tehnyt tässä maksuseksin konseptissa jotain väärin toiminnallani? ;D Hoputtelevat ulkomaalaiset liukuhihna pt:t eivät varmasti arvostais tämmöistä laukeamisen pitkittämistä. 😬

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #26 : tänään kello 21:28:47 »
^ Et kun kerran tiedät että pidättelystä huolimatta laukeat.

Vaan kun moni ei sitten laukea, kun sitä välttelyä ei hallita. Siinä tosiaan ruvetaan miettimään Tarja Halosta aina kahden työnnön jälkeen tai keskeytetään horon imeminen/ratsastaminen paniikissa kun ei haluta laueta ja lopulta se koko laukeaminen karkaa. Enkä tiedä onko se enää edes kovin kiihottavaa kun yrittää miettiä kaikkea epäseksikästä että ei laukeaisi.

Mielestäni jos ei tunne omaa kroppaa ja ei ole harjoitellut edgetystä, niin sitä ei kannattaisi tehdä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.