Uutiset: Käyttäjien albumeja tuotu paremmin esille!

Kirjoittaja Aihe: Yelitza/ Amy2k  (Luettu 1243 kertaa)

Poissa Damien

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Yelitza/ Amy2k
« : Lokakuu 16, 2020, 22:05:16 »
Tervehdys!

Jonkin aikaa RE sivulla on ollut ilmoitus shemalesta (hänen termi) Yelitza ja hän näyttää kyllä hyvältä omaan silmään. En vain löydä hänestä mitään rapsaa mistään, onko teistä kellään kokemuksia hänestä? Kovasti kiinnostaisi käydä kylässä, mutta ilman rapsoja ei uskalla lähteä 😊

Poissa Heimolainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yelitza/ Amy2k
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2020, 20:45:20 »
Kerran olen käynyt, tässä lyhyt rapsa.

Tapaaminen alkoi tiedolla, että tarjoajalla on nyt tapahtunut tuplabuukkaus, ja etusijalle menisi turska joka ei vielä ole paikalla. Hän kuulemma tulee nopeasti ja häipyy yhtä nopeasti, voisinko luovuttaa paikkani hänelle ja tulla hetken päästä uudestaan? Koska olin kaukana kotoa, nielin ylpeyteni ja menin autoon räpläämään kännykkää n. 20-30min ajaksi, kunnes tuli viesti että nyt kelpaisi tulla uudestaan. Hiemanhan tuo kismitti.

Mitä itse palveluntarjoajaan tulee, on hän todella nätti. Luultavasti kaunein shemale, jonka olen tavannut. Pelivälinekin on miellyttävä, ja toimii.
Kämpässä oli sotkuista ja lakanoissa haisi useammat kuin yhdet painit. Oli kuulemma muutto ihan kohta, tiedä sitten. Annoin armon käydä oikeudesta.

Vähän on kaksijakoiset fiilikset tästä. Tarjoajan ulkonäkö ja fyysiset ominaisuudet ovat A+, mutta muut asiat tökkii. Ehkä satuin huonona päivänä paikalle.

Jos käyt visiitillä, arvostaisin rapsaa, jotta tietää pitäisikö käydä itse uusintaottelulla :).

Poissa Namiskuukkeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 23, 2020, 22:45:56 »
Yelitzan kanssa sovittiin kerran treffit, koska uudet kokemukset kiinnosti, ja suoraan sanottuna jännitti aivan helvetisti. Hyvällä tavalla.

Sovittiin siis treffit KAHDEN tunnin päähän. Ajan paikalle, soitan, ei vastaa. Odottelen n. 20min, soitan ja laitan viestiä, ei mitään. Ajelen takasin kotiin.

Sitte tulee viestiä, oli "koiran kanssa ulkona, unohti kännykän kotiin". Pahoitteli kovasti. Oli vähän wtf olo.

En viittiny koittaa uudestaan.

Poissa Nilsson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2020, 13:24:59 »
Itsekin tullut tavattua kyseinen neiti ja pitää kyllä myöntää ettei paljon jäänyt puhuttavaa tapahtumista...

Nätti kylläkin on eli kuvat pitää kyllä paikkaansa, mutta palvelun taso oli kyllä varsin välttävää.

Toki, jos pidät kylmästä 'liukuhihnapalvelusta' tervemenoa kokeilemaan, mutta itse kyllä en enää menisi.

Poissa Heimolainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2020, 14:04:07 »
Yelitzan kanssa sovittiin kerran treffit, koska uudet kokemukset kiinnosti, ja suoraan sanottuna jännitti aivan helvetisti. Hyvällä tavalla.

Sovittiin siis treffit KAHDEN tunnin päähän. Ajan paikalle, soitan, ei vastaa. Odottelen n. 20min, soitan ja laitan viestiä, ei mitään. Ajelen takasin kotiin.

Sitte tulee viestiä, oli "koiran kanssa ulkona, unohti kännykän kotiin". Pahoitteli kovasti. Oli vähän wtf olo.

En viittiny koittaa uudestaan.

Tollanen on kyllä persauksesta. Tosiaan itsekään en ole käyntini jälkeen edes harkinnut uusintaa, ja näitä lukiessa fiilis vain vankistuu. Harmi juttu.

Poissa Heimolainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 25, 2020, 14:07:29 »
Kiinnostaisi kyllä tietää miksi Yelitzalla ei ole profiilia shemalewikissä? Onko palaute ollut niin rumaa luettavaa, ettei viitsi pitää profiilia?

Poissa jannux93

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2020, 19:56:39 »
Kerran kävin, toisten en mene.

Yhteydenpito ihan ok, mutta mitään ei oikein voinut kuitenkaan kysellä kun vain vastaukseksi tulee "ilmoita 30min ennen kuin haluat tulla"

Asentoa ei voinut vaihtaa, lähetyssaarnaajassa pysyttiin.

Jotenkin töykeä fiilis jäi.

Poissa STT

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 16:55:52 »
Kerran kävin, toisten en mene.

Yhteydenpito ihan ok, mutta mitään ei oikein voinut kuitenkaan kysellä kun vain vastaukseksi tulee "ilmoita 30min ennen kuin haluat tulla"

Asentoa ei voinut vaihtaa, lähetyssaarnaajassa pysyttiin.

Jotenkin töykeä fiilis jäi.

Kumminpäin?