Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kyssäri nuorelta aloittajalta  (Luettu 5721 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #20 : Syyskuu 30, 2020, 14:15:43 »
Saisko tuohon KPn settiin vielä yhdistettyä pissaa? Voisin kyllä maksaakin tuon näkemisestä, mutta kai saan vähän alennusta normihinnasta, kun olen niin helppo asiakas..?  ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #21 : Syyskuu 30, 2020, 14:25:06 »
Saisko tuohon KPn settiin vielä yhdistettyä pissaa? Voisin kyllä maksaakin tuon näkemisestä, mutta kai saan vähän alennusta normihinnasta, kun olen niin helppo asiakas..?  ;D

No tehdään tästä sitten saatana oikeat ammattihuorain olympialaiset. Kyllä tuohon pissankin saa lisättyä, ei tunnu missään.

Ja tietysti saat alennuksen, rakkaani :-* Saat - 30 € alennuksen. Ja jos vielä kerran tingit hinnoistani, niin saat toisenkin - 30 € alennuksen, eli maksat minulle yhteensä 60 € normaalihintojeni päälle korvauksena siitä, että suostun näkemään sinua vielä tinkimisen jälkeen!
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #22 : Syyskuu 30, 2020, 14:43:54 »
^ Tuohan oli oikein hyvä idea meidän kesäpäiville!  ;D Pidetään huoraamisen sm-kisat. Yksi kilpailulaji olisi tietenkin mahduttaa mahdollisimman monta extraa vartin tapaamiseen.  ;D KP on kyllä vahva voittajaehdokas tähän.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #23 : Syyskuu 30, 2020, 14:57:33 »
Kehityskelpoinen ajatus. Mutta pitäisikö sitten tehdä jotkut EU-standardit siihen, että mikä on ekstraa? Jotkuthan ottavat ekstraa tyyliin suutelusta, tissien koskemisesta, hiuksista vetämisestä, pyllyn läimäytyksestä, toisesta laukeamisesta, tuhmien puhumisesta ja loppusuihkusta, kun toisilla taas koko tarjonta kuuluu samaan aikaveloitukseen. Näiden kahden välillä ei voittajasta olisi arvailua.

Ja kyllähän tuohon nyt saisi vielä jonkin sortin vaippaleikinkin mukaan :) Olisin ovella vastassa jo monta tuntia sitten kastellussa vaipassa, ja siis jo uudessa pissahädässä. Tapaamisen alussa asiakas riisuu minulta vaipan ja pistää sen päähänsä, ja saisi siihen päälle sitten tuoreen kultasuihkun ennen noita loppuja toimituksia.

Muita kisalajeja voisi olla vaikka "kuka vetää eniten steikkareita jalkaan ennen kuin yksi niistä hajoaa ensivetäisyllä",  "kuka osaa silmät sidottuna arvioida asiakkaiden kondomikoot tarkimmin" ja "kuka pystyy laittautumaan asiakkaan jäljiltä nopeimmin valmiiksi seuraavaa asiakasta varten ilman, että kumpikaan asiakas tajuaa sen olevan liukuhihnausta".
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2020, 15:05:41 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #24 : Syyskuu 30, 2020, 15:09:19 »

Tuosta ketjun viattomasta aloituspostauksesta ei ole välttämättä kaikille itsestään selvää minkälaisia tunnelmia ja tuokiokuvia tämä ketju lukijoilleen tarjoaa. ;D ;D
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #25 : Syyskuu 30, 2020, 15:11:46 »
Joo minulla nyt ainakin lähti juttu taas vähän lentämään :D

Luotan siihen, että moderaattorit katkovat keskustelut omien otsikoidensa alle, mikäli katsovat aiheelliseksi. Ja pahoittelen aiheuttamaani lisätyötä.
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #26 : Syyskuu 30, 2020, 15:29:39 »
Saisko tuohon KPn settiin vielä yhdistettyä pissaa? Voisin kyllä maksaakin tuon näkemisestä, mutta kai saan vähän alennusta normihinnasta, kun olen niin helppo asiakas..?  ;D
Anniina maksaa koko lystin, niin minä voin olla tuo nöyryytetty miespolo😇

Win-win-win -tilanne?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #27 : Syyskuu 30, 2020, 15:31:34 »
^ Maksetaan puoliksi, et sä nyt ihan ilmaiseksi saa vaativan tason seksipalveluita.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #28 : Syyskuu 30, 2020, 16:02:31 »
^ Kuulostaa varsin kohtuulliselta 😘

Poissa hehexd

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #29 : Lokakuu 06, 2020, 10:04:45 »
taas tässä, olen nyt edennyt hakuprosessiin. Niin kuinka kauan kannattaa odottaa vastausta jos ottanu yhteyttä sms/whatsapp??
Rapid Deployment Forces (FRDF)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #30 : Lokakuu 06, 2020, 12:00:09 »
Vähän niin kuin muissakin palveluammateissa, jos nyt neidistä (oletan, että haet neitiä) ei kuulu päivässä mitään, kannattaa pistää uusi viesti tai siirtyä seuraavaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #31 : Lokakuu 06, 2020, 12:19:53 »
Hei, olen siis 18 ja ajattelin käydä yhden myyjän palveluja kattomassa ku ei kauhee pelkkä deittailu seksi kiinnosta, joten mietityttää tässä nyt että käännytetäänkö pois nuoren näköset tallaajat? Tietty iän voin todistaa paikanpäällä.

Ei hätää.
Kyllä nämä naiset ovat jo tottuneet siihen "kehdonryöstäjän osaan"

Itse aloitin sun ikäisenä ja luulen että ikäasia oli ongelma niille joille oli huonoja kokemuksia nuorista kolleista.
Pillu nousee vanhoilla ruunillakin huppuun saati nuorella tiikerillä jolla kulli seisoo muumipeikkoa katsoessa. That thick ass.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #32 : Lokakuu 06, 2020, 12:31:05 »
taas tässä, olen nyt edennyt hakuprosessiin. Niin kuinka kauan kannattaa odottaa vastausta jos ottanu yhteyttä sms/whatsapp??

Riippuu ihan kuinka kova tarve on tavata. Välillä odotan vastausta heti ja välillä voi vuorokausi vierähtää. Jos ei parissa päivässä kuulu mitään, niin seuraavaa yrittämään.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #33 : Lokakuu 06, 2020, 13:35:13 »
taas tässä, olen nyt edennyt hakuprosessiin. Niin kuinka kauan kannattaa odottaa vastausta jos ottanu yhteyttä sms/whatsapp??

Tarkoititko että milloin siirtyä eteenpäin vai milloin laittaa uuden viestin samalle neidolle?
Ei kait tähän oo mitään yleispätevää sääntöä, siis milloin siirtyä eteenpäin listalla. Riippuu muun muassa panetuksen määrästä. :)

Amator

Poissa Vieras1441

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #34 : Lokakuu 06, 2020, 15:30:59 »
Jatkaisin tähän aiheeseen itseäni askarruttanutta asiaa.
Olen alle 30v ja olen haaveillut itseni ikäisten hupakoiden tapaamisesta, mutta on pelko että tunnemme toisemme tai tulemme joskus tapaamaan jossain. Onkohan tämä pelko täysin turha? :D
Lisäksi itseäni askarruttaa, että mitä hupakot ajattelevat kun nuori ihminen menee käymään ko. asioilla, kun periaatteessa vastaavanlaista settiä voisi saada ilmaiseksikin jos jaksaisi oikeasti yrittää.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #35 : Lokakuu 06, 2020, 15:38:03 »
^Epätodennäköistä ellet ole pieneltä paikkakunnalta, että tuttu olisi vastassa. Toki jos varman päälle haluat pelata niin käy varmuudeksi jollain keikkalaisella tai muualla kuin omalla paikkakunnalla.

Syitä ostaa palveluja on paljon (vaikka ns siviilissäkin olisi mahdollista saada) eikä nuoretkaan asiakkaat ole mitenkään poikkeuksellisia. Ei meitä kiinnosta miksi kukin käy paitsi sillä tasolla et halutaan tietää millaista palvelua haetaan. 😄
Thank you 🙏🕊️

Poissa hehexd

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #36 : Lokakuu 06, 2020, 18:04:24 »
Jatkaisin tähän aiheeseen itseäni askarruttanutta asiaa.
Olen alle 30v ja olen haaveillut itseni ikäisten hupakoiden tapaamisesta, mutta on pelko että tunnemme toisemme tai tulemme joskus tapaamaan jossain. Onkohan tämä pelko täysin turha? :D
Lisäksi itseäni askarruttaa, että mitä hupakot ajattelevat kun nuori ihminen menee käymään ko. asioilla, kun periaatteessa vastaavanlaista settiä voisi saada ilmaiseksikin jos jaksaisi oikeasti yrittää.
Ei kyl kauhee haittaa itteä jos tulee vastaa.

Olen jo kokenut baari ja tinderit, ei vaan kauhee jaksa baarissakaan pyöriä baarissa kun en mitään edes juo ja tinderissä ei jaksa kalastella, ja kun rahaa saa vartioinnista nii kyllä sitä pitää tukea Suomalaista yrittäjyyttä.
Rapid Deployment Forces (FRDF)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #37 : Lokakuu 06, 2020, 19:26:45 »
Jatkaisin tähän aiheeseen itseäni askarruttanutta asiaa.
Olen alle 30v ja olen haaveillut itseni ikäisten hupakoiden tapaamisesta, mutta on pelko että tunnemme toisemme tai tulemme joskus tapaamaan jossain. Onkohan tämä pelko täysin turha? :D
Lisäksi itseäni askarruttaa, että mitä hupakot ajattelevat kun nuori ihminen menee käymään ko. asioilla, kun periaatteessa vastaavanlaista settiä voisi saada ilmaiseksikin jos jaksaisi oikeasti yrittää.

Kuten Ninni sanoi, se todennäköisyys on pieni. Ja jos niin kaikesta huolimatta sattuisi käymään, niin hupakon halu pitää asia salassa on varmasti yhtä suuri kuin sinun. Hetkan aikaa hämmästelette "ai SINÄ!???" ja sitten mietitte josko kiinnostais siitä huolimatta vai jätetäänkö väliin ja hymyillään yhteiselle salaisuudelle kun tavataan siviilissä.

Palveluntarjoajia ei kiinnosta sun motiivit. Taitaa jännittää (niin meitä kaikkia se eka kerta) ja mietit liikaa. Jos valkkaat jonkun forkalla hyväksi tiedetyn (näin vältät pahimmat liukuhihnatyypit ja hyväksikäytetyt), niin riittää, että käyttäydyt ystävällisesti ja huolehdit hygieniastasi. Seksin ammattilaisilla on yleensä todella hyvät sosiaaliset taidot. Jos joku asia huolestuttaa, niin ole rehellinen. Saatat yllättyä miten hyvin hän ottaa huomioon huolesi.

Mulle ei ois tullu mieleenkään, että nuori ikä vois olla jotenkin epäilyksiä herättävä. Itse ajattelin aloittaessani, että joillekin palveluntarjoajille voisi olla vastenmielistä harrastaa seksiä näin vanhan kanssa ja siksi aina kerroin ikäni rehellisesti yhteydenotossa. Kieltävä vastaus yhteydenottoon ei ole ollenkaan niin epämiellyttävä kokemus kuin oksennusämpäri sängyn vieressä ;D. Sittemmin olen oppinut, että jos pt:lla on jotain rajoitteita, niin kertovat ne kyllä ilmoituksessaan. Kannattaa lukea ilmot huolella.
#maksuseksionihanaa

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #38 : Lokakuu 16, 2020, 21:55:00 »
Alkuperäiseen aiheeseen; joku saattaa kysyä iän, joku toinen ei. Joku ei välttämättä kovin nuoria haluakaan asiakkaaksi (perstuntumalla väitän oharointiprosenttiä isommaksi ikäluokassa 18-22v). Eli kun asiallisessa yhteydenotossa mainitsee olevansa nuori ja kertoo tarvittaessa näyttävänsä henkkareista iän, sitä kysytään vähemmän todennäköisesti kuin yllätystaktiikalla.

Välikeskusteluun, KP voisi laittaa ihan oikean huorakoulun pystyyn, nyt on sellaista tavoitteellisuutta ilmassa että kosketin vähän hattuni lieriä.

Ja varsinaiseen aiheeseen, miksi aloin narua kommentoida.. Itselleni tuli entisessä kotikaupungissa (yhdessä niistä) uran alkuaikoina ovella vastaan yläasteen aikainen matikanopettajani.
Jäin varmasti mieleen jo siksi että pääsin ehdoilla läpi koska olin niin kamala ettei hän enää halunnut painajaisen jatkuvan (oli muuten ihan oikeassa, olin hirviöteini).
Siinä hetki tuumailtiin ja todettiin ettei nyt itseasiassa kumpaakaan häiritse pätkän vertaa, eiköhän vähän nusaista. Oikein hauska tapaaminen, juttua riitti eikä tunnelma ollut lainkaan kiusallinen. En myöskään ikinä kuvitellut etteikö kummankin intresseissä olisi ollut pitää asia aivan kahdenkeskisenä.

Vuosia, vuosia myöhemmin kävin kylässä myös entisellä ammattikoulun opettjllani. Tässä tosin erona että tunnistin osoitteen jo ennen tapaamista ja olin melko varma kuka on ovella vastassa. Onneksi kävin, todella kultainen ihminen jonka vuoksi mieluusti ajelen paristaaa kilometriä ylimääräistä sivuun reitiltä jos aikataulu vain suinkin antaa myöden.

Eli ei ne kaikki vanhat tutut näissä merkeissä huonoa enteile. ;)

Tuli tosin mieleeni, siinä voisi olla pientä hämmennystä kun olisi edellisyönä käynyt paneskelemassa vapaalla jonkun kanssa ja seuraavana iltana löytäisi saman jantterin oven takaa setelit kourassa.
Eläköitynyt