Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Toive vastaus ilmoitukseesi  (Luettu 5953 kertaa)

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #20 : Helmikuu 11, 2020, 23:33:16 »
^ Minä tykkään kuvailuista, siis ikä ja mitat yms on ihan miellyttävää lukea (vaikka ei valintaan vaikutakaan), mutta mitä pitempi ja asiallisempi viesti, niin aina vaan plussaa. Eli kun ne asiat on siinä yhdessä viestissä, chattailuun ei ole aikaa eikä kiinnostusta.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #21 : Helmikuu 15, 2020, 01:13:35 »
Hmmm tämä onkin ihan hyvä ketju olla olemassa ja huomaa että eroja on myös sen suhteen millaisista vastauksista hupakot pitävät. itse taidan olla suurimman osan mielestä just se heti unohdettava oharirunkkari. eli esim hyvin epätodennäköistä että yhden viestin perusteella sopisin "treffejä" tosin sen verran harvoin itselläni mahdollisuuksia/aikaa tälle, eli ilmoituksest riippuen saattaisin juuri kysellä monenlaisia asioita minkä perusteella moni sen tuomion jo antaisikin. perustiedot taitaisin aina itsestäni sanoa eli ikää, mittoja jne ainakin suuntaa antavasti, mutta muuten mun mahdolliset viestit taitaisi saada suurimmaosan hupakoista unohtamaan kokonaan :) tosin empä juurikaan ole viesteillä häiriköinyt ainakaan toistaiseksi.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #22 : Helmikuu 15, 2020, 08:50:54 »
Mutta eikö tollasella standardivastauksella tapeta kaikki luovuus ja romantiikka? Vai meneekö lepertelyt suoraan mappiin Ö ja tehokkaammat tapaukset hoidetaan ensin? Ja vaikka väität että nimen ei tarvitse olla Jorma, siinä en kyllä ottaisi riskiä!

T. Jorma (f/k/a MisterG)

Lepertelyitä on aika raskas lukea, kun yrittää noukkia sieltä tekstitulvan seasta tärkeitä asioita, mutta en minä pelkästään siksi jätä ketään tapaamatta. Ainoastaan silloin, jos minulla on aikaa tavata yksi ihminen, mutta kaksi olisi tulossa. Silloin pitkät, romanttiset ja kiihottavat romaanit jättävät toisen kakkossijalle, koska jos minun pitää valita helposti sovittavan tapaamisen ja vaikeasti sovittavan tapaamisen välillä, niin tietysti valitsen sen helppoa tekstiä tuottavan kaverin, joka menee suoraan asiaan ja haluaa saada asiat hoidettua saman päivän aikana.

Tällainen on siis hyvä yhteydenotto:

"Hei, haluaisin tavata tässä arki-iltana tällä viikolla klo. 17 jälkeen, ajattelin 30 min tapaamista. Lyöhän hinnastoa pöytään."
Eläkkeellä.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #23 : Helmikuu 16, 2020, 04:29:01 »
^Hinnalla arvuuttaja.

Kaikkien siis sinunkin aikaa säästää kun laitat hinnat ilmoitukseesi.
Harvoinpa sitä tulee noteerattua noita ei hinnoiteltuja tai tarjousten perusteella myytäviä autojakaan.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #24 : Helmikuu 16, 2020, 18:32:44 »
Mä tykkään kyllä, jos asiakas kertoo hieman itsestään, ja etenkin siitä, millaista tapaamista toivoo. Mun on helpompi orientoitua tapaamiseen, jos on jotain, jonka pohjalta edes hieman miettiä etukäteen, mitä voisimme yhdessä tehdä, ja mitkä ovat ne just tälle asiakkaalle tärkeät jutut.

Eli en säikähdä tai väsy pidemmästäkään aloitusviestistä, etenkään jos se on ajatuksella kirjoitettu ja pysyy asiassa. Mutta vastauksen multa toki saa yhden lauseen viestilläkin, kunhan se ei ole törkeä tai vain "paljo hj/bj", tms.

Jos on tilanne, että aikaa on rajatusti jäljellä, ja joudun valitsemaan, kenet tapaan, päädyn aina henkilöön, joka on osoittanut olevansa sisälukutaitoinen (ei tarvitse montaa kertaa sanoa samoja asioita), osaa kertoa toiveistaan ja on viestinnässään selkeä. Asiallisuus on iso plussa, mutta huumorin pilkahdus ei todellakaan haittaa.  ;)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #25 : Helmikuu 16, 2020, 19:06:06 »
^
Itse asiakkaana olen Ilonan kanssa samoilla linjoilla. Yritän olla tuhlaamatta liikaa teidän neitosten aikaa, mutta liika kliinisyys vie kyllä fiilikset. On kiva saada vähän tuntumaa siihen, miten kemiat voi toimia tapaamisessa. 😁

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #26 : Helmikuu 16, 2020, 19:14:52 »
^Hinnalla arvuuttaja.

Kaikkien siis sinunkin aikaa säästää kun laitat hinnat ilmoitukseesi.
Harvoinpa sitä tulee noteerattua noita ei hinnoiteltuja tai tarjousten perusteella myytäviä autojakaan.

Kuten kaikki tietävätkin, niin tiettyjen maiden lainsäädäntöjen vuoksi tietyissä maissa ylläpidetyillä sivustoilla ei voi julkaista hinnastoja. Onneksi kuitenkin sivustojen käyttäjät ovat sillä lailla fiksua porukkaa, että tajuavat, ettei millään sivustolla oikeasti ole "tuhansia sinun alueellasi eläviä, kuumia sinkkuja, jotka palavat halusta päästä panemaan juuri sinua". Sitten voi kaikille kiinnostaville laittaa saman, copy-pastetun viestin, johon täydennetään oikeat päivämäärät ja kellonajat, ja tapaaminen on sovittu kuudella viestillä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #27 : Helmikuu 16, 2020, 19:16:01 »
^^ Samalla tavalla koitan "kepillä jäätä"
Ja aika hyvin se vastaa sitä mitä on vastassa :)

Poissa Mikee88

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #28 : Helmikuu 17, 2020, 06:15:01 »
Täältäkin asiakkaan näkökulmasta, on kiva vähän edes tutustua ennen kuin sovitaan tapaaminen.

Olen jättänyt vastaamatta muutaman palvelutarjoajan viestiin kun on tullut tylyn kuuloista/oloista takaisin päin.
Nämä tapaukset ovat olleet naapuri sivustolla.

Olettaisin että tämä foorumi kulttuuri erottaa nämä toisistaan 🙂

Poissa Mikee88

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #29 : Helmikuu 17, 2020, 08:16:47 »
Tylyllä tarkoitan, kun kysyn palveluiden sisällöstä ym. kun otan ensimmäistä kertaa yhteyttä.

Tulee vaan vastauksena tyyliin,

Hinta se ja se T. "Lyyli" 😄
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 08:18:36 kirjoittanut Mikee88 »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #30 : Helmikuu 17, 2020, 10:51:27 »
Toimiiko ranskalaisin viivoin?

-Tohmajärvellä
-4.3.2020
-klo 15-19
-2h
-GFE+tisseille laukeaminen

- Toimii erittäin hyvin.
- Paikan ei tarvitse olla Tohmajärvi.

Hmmm tämä onkin ihan hyvä ketju olla olemassa ja huomaa että eroja on myös sen suhteen millaisista vastauksista hupakot pitävät. itse taidan olla suurimman osan mielestä just se heti unohdettava oharirunkkari. eli esim hyvin epätodennäköistä että yhden viestin perusteella sopisin "treffejä" tosin sen verran harvoin itselläni mahdollisuuksia/aikaa tälle, eli ilmoituksest riippuen saattaisin juuri kysellä monenlaisia asioita minkä perusteella moni sen tuomion jo antaisikin. perustiedot taitaisin aina itsestäni sanoa eli ikää, mittoja jne ainakin suuntaa antavasti, mutta muuten mun mahdolliset viestit taitaisi saada suurimmaosan hupakoista unohtamaan kokonaan :) tosin empä juurikaan ole viesteillä häiriköinyt ainakaan toistaiseksi.

JTM, mitä ne kysymykset on...?
Tuo mun eka esimerkki oli siis vastaus ilmoon, jossa oli jo palvelut ja hinnat näkyvillä.

Jos vastaus ilmoon, jossa ei voi olla palveluja & hintoja esillä, niin eka viesti vaan hieman erilainen:

"Moi,

Mitkä on sun palvelut ja hinnat?

Terv. Jorma"

Ja sitten seuraavana se aloituksen viesti jos hinnat ja palvelut natsasi :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #31 : Helmikuu 17, 2020, 11:46:30 »
Täältäkin asiakkaan näkökulmasta, on kiva vähän edes tutustua ennen kuin sovitaan tapaaminen.

Olen jättänyt vastaamatta muutaman palvelutarjoajan viestiin kun on tullut tylyn kuuloista/oloista takaisin päin.
Nämä tapaukset ovat olleet naapuri sivustolla.

Olettaisin että tämä foorumi kulttuuri erottaa nämä toisistaan 🙂

En tiedä, mitä juuri sinä tarkoitat tutustumisella, mutta minulla tuo "tutustuminen" särähtää aina korvaan.

Yleensä "tutustuminen" tarkoittaa sitä, että yhteydenottaja posauttaa minulle liudan kysymyksiä. "Moooi millasia vaatteita sulla on?" "Millaset hiukset?" "Mistä tykkäät eniten seksissä?" "Mikä on sun lempiasento?" "Mikä on kuumin seksikokemus sun koko elämässä?" "Onko mun 16 cm kyrpä susta kiihottava?" "Mikä on kinkyintä mitä oot ikinä tehny?" "Mitä haluisit tehdä mulle?"

Sitten kun sanon, että ilmaista runkkumateriaalia kannattaisi mieluummin etsiä esim. internetistä, niin tulee hirveän loukkaantunutta viestiä, että "no ku me kaikki ei olla samanlaisia tunnekylmiä, vanhoja harppuja ku sä, ku jotkut meistä on tällasii kivoi tyyppei et halutaan vähän tutustuu ihmiseen, et millanen se on myös sisältä päin, ennen ku halutaan panna sitä. Haista vittu en panis sua vaikka mulle maksettais". Ja sitten taas kahden viikon kuluttua tulee uutta viestiä, "Moooi millon oot vapaana, onks kinkyt hepeneet päällä".

Toinen luku on nämä ihme tyypit, jotka pyytävät ensin kahville tai lasilliselle, jotkut suostuisivat jopa tarjoamaan, ja sitten vasta katsottaisiin mahdollista tapaamista.

Ymmärrän kyllä, että halutaan vähän tietää, millainen ihminen tulee tapaamisella olemaan vastassa, eikä siinä ole mitään väärää. Mutta minun kokemukseni mukaan, mitä enemmän yhteydenottaja haluaisi tutustua ennen tapaamista, sitä irtaantuneempi hän on siitä tosiasiasta, että tässä on kyse huorissakäymisestä, ja että tämä on minun työni.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 11:48:31 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #32 : Helmikuu 17, 2020, 12:55:13 »
Ai niin. Minä pidän ytimekkäistä ja suoraan asiaan menevistä yhteydenotoista, mutta viestin sisällön lisäksi myös sähköpostin käyttötavalla on minulle merkitystä.

Toivottavasti en nyt järkytä teitä, kun kerron, että Sinä Rakkaani et ole ainokaiseni. Minulle tulee yhteydenottoja myös muilta kuin sinulta. Oikeastaan sitä voisi pitää nyrkkisääntönä, että jos sinä olet päättänyt ottaa yhteyttä johonkuhun, niin silloin myös muut ovat päättäneet tehdä niin. Tämän seurauksena minun postilaatikossani on n. 200 000 000 Juhaa, Juhania, Villeä, Anttia, Pekkaa, Tommia, Timppaa, Jormaa, JP:tä, HP:tä, JJ:tä, JiiJii:tä, Nautinto Herraa, Anis Penaalia ja Kikki Hiirtä. (Luku 200 000 000 on karkea pyöristys.) Olen hirveän pahoillani, mutta kyllähän te ymmärrätte, että en mitenkään voi muistaa, mitä olen kenenkin nimimerkin kanssa puhunut. Jos sen sijaan nimimerkki on jollain tavalla outo tai hassu, kuten Valuvikainen TurboPuppeli 400-X tai Senjoor Risse Riksunrasauttelija kolmas, niin se jää paremmin mieleen.

Sähköpostissa on tunnetusti mahdollista joko viestitellä yhteen keskusteluun, tai avata uutta viestiä varten uusi keskustelu. Kun uudet viestit lähetetään aina samaan keskusteluun, niin pysyn helposti kärryillä siitä, mistä olemme aikaisemmin keskustelleet. Jos sen sijaan saan aivan uuden keskustelunavauksen nimimerkiltä Juha, ja viestissä lukee "Moi, sopiiko klo. 16, sama setti kuin viimeksi", niin valitan, mutta minulla ei ole mitään hajua siitä, mistä on kyse.

Sen vuoksi on sekä mukavampaa että nopeampaa, kun kaikki viestit pidetään samassa sähköpostikeskustelussa. Jos viestejä hajautetaan eri keskusteluihin, niin minun pitää koko ajan hyppiä sivulta toiselle lukemassa tiedonmurusia sieltä ja täältä, ja minulle on paljon työläämpää muodostaa mielikuvaa siitä, mitä minulta halutaan tapaamisella. Silloin voin hirveän helposti unohtaa jotain, tai sekoittaa asioita päässäni, ja se ei ole kivaa kummallekaan osapuolelle. Ja jos minulla sattuu olemaan niin kiire, ettei minulla ole aikaa tällaiseen "salapoliisityöhön", niin koko tapaaminen jää sopimatta.

Joten olkaa kiltit ja armahtakaa minua, pitäkää viestit selkeinä ja yhdessä paikassa. Varsinkin silloin, jos nimimerkkinne ei ole Risse Riksunrasauttelija kolmas. Kun minulle ei ole laillista palkata sihteeriä hoitamaan tätä puolestani, ettekä varmasti tekään tykkäisi sopia minun tapaamisestani jonkun toisen kanssa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 12:57:55 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Mikee88

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #33 : Helmikuu 17, 2020, 15:39:57 »
"En tiedä, mitä juuri sinä tarkoitat tutustumisella, mutta minulla tuo "tutustuminen" särähtää aina korvaan."

Myönnän väärä sanavalinta, heräsin just aamukahville tuohon aikaan..😄

Lähinnä sitä tarkoitin että vähän olis kiva tietää millainen tyyppi siellä on vastassa.
Eli se mitä palveluita on tarjolla. Ja kyllä ulkonäkökin kiinnostaa, sen voi lyhyesti kertoa. (Välillä jää tämäkin ilmosta pois)
Onko vaan ihan perus vai gfe tai jotain muuta?
Mikä on ehdottomasti ei.

Jos asiakas näkee vaivaa viestissä ja on asiallinen sisällöltään niin eiköhän sellaista kohtaa voi nähdä vähän vaivaa myös hupakkona.
Jättää ne turhat välistä ja keskittyy niihin jotka on nähny vaivaa, eiköhän ne asiakkaat ole enemmän kuin tosissaan.

En ymmärrä itsekkään näitä turhuuksia runkku kuvien pyytelyitä, vehkeen koosta kyselyt ja mikä on parasta seksissä. Ja mikä on villeintä ikinä mitä oot tehnyt. Ja jos saa vähän alee. Ym..


« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 15:48:37 kirjoittanut Mikee88 »

Poissa Belial

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #34 : Helmikuu 20, 2020, 16:50:30 »
Toimiiko ranskalaisin viivoin?

-Tohmajärvellä
-4.3.2020
-klo 15-19
-2h
-GFE+tisseille laukeaminen

Ranskalaisia viivoja käyttävät he, jotka eivät kykene muodostamaan eheitä lausekokonaisuuksia saati sujuvaa proosaa.

_
dijon on sinappi

Naurahdin hieman mielikuvalle ajatuksesta - hupakko torppaamassa turskan tapaamistoiveet vetoamalla puutteellisiin proosankirjoitustaitoihin.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #35 : Toukokuu 14, 2020, 14:17:03 »
Oma toivevastaus jäljittelee Venlan vastaavaa eli lyhyt ja ytimekäs, toivottu kellonaika, lyhyesti omat toiveet pähkinänkuoressa, sen mainitseminen kuinka pitkän tapaamisen haluaa ja se onkin siinä. Eikä tarvita mitään ylimääräistä empimistä, epäröintiä ja sellaisten asioiden utelua, joihin vastaus löytyy omasta ilmoituksestani. Myös turhan flirttailun käyttäminen ei ole pakollista ja asialinjalla pysyttelevänä ihmisenä ei aina viestittelyvaiheessa ole välttämättä kaikissa tilanteissa aina toivottavaakaan, vaan sen kaiken isomman kujeilun voi jättää siihen vaiheeseen, kun asiakas oikeasti on jo astunut ovesta sisälle, sillä silloinhan sitä hauskaa pidetään ja siitä hauskasta asiakas on tullut maksamaan.

Minun tehtäväkseni jää tämän jälkeen lähettää asialliselle yhteydenottajalle vakiovastaukseni, jossa on linkki blogiini, jossa puolestaan näkyy palveluehdot, hintatiedot, tarjoukset sekä lisää kuvia.

Yhteydenotot ovat useimmiten asiallisia, mutteivät noudata tuota Venlan ihannekontekstia läheskään aina, koska moni minuun yhteyttä ottanut henkilö vaikuttaa yhteyttä ottaessaan siltä, ettei selkeästi tiedä tarkalleen, että mitä oikein haluaa tai sitten kaikilla ei ole sellaista suurempaa kokemusta maksullisissa käymisestä, niin eivät sen takia otaksuttavasti sano asiaansa suoraan, tai siis välttämättä osaa sanoa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2020, 14:19:17 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #36 : Marraskuu 03, 2020, 18:36:46 »
"

Jos asiakas näkee vaivaa viestissä ja on asiallinen sisällöltään niin eiköhän sellaista kohtaa voi nähdä vähän vaivaa myös hupakkona.
Jättää ne turhat välistä ja keskittyy niihin jotka on nähny vaivaa, eiköhän ne asiakkaat ole enemmän kuin tosissaan.

En ymmärrä itsekkään näitä turhuuksia runkku kuvien pyytelyitä, vehkeen koosta kyselyt ja mikä on parasta seksissä. Ja mikä on villeintä ikinä mitä oot tehnyt. Ja jos saa vähän alee. Ym..


Vaivannäkö viestittelyssä ei läheskään aina tarkoita ostoaikeita pyydettyyn hintaan. Monta kertaa ollaan oltu lähellä moikka nähdään huomenna vaihetta kun yhtäkkiä tuleekin viesti, hei tota, pakko kysyä että sopiihan sinulle jos maksan kuitenkin *osa pyydetystä hinnasta KOSKA olenhan hyvännäköinen ja saan muutenkin naisia ja lupaan että nautit itsekin minun seurasta. Ei, ei sovi.
Tai muuta perseilyä kuten vaativaat ja muuttuvat asutoiveet tai asiakaskokelas haluaa niin käsikirjoitetun tapaamisen että en uskaltaisi luvata muistavani puoltakaan elementeistä.

Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta minun kokemuksen mukaan paikalle oikeasti saapuva asiakas kysyy lyhyesti ja ytimekkäästi muutamalla lauseella käyhän se ja se ja milloin sopii.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #37 : Marraskuu 03, 2020, 18:47:58 »
^ Minä tykkään kuvailuista, siis ikä ja mitat yms on ihan miellyttävää lukea (vaikka ei valintaan vaikutakaan), mutta mitä pitempi ja asiallisempi viesti, niin aina vaan plussaa. Eli kun ne asiat on siinä yhdessä viestissä, chattailuun ei ole aikaa eikä kiinnostusta.

Samaa mieltä Lotan kanssa.

Viesti jossa Mr. Isokulli kertoo omat mittansa ja taitonsa lähinnä hymyilyttää. En usko, että toimis siviilivirityksissäkään.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #38 : Marraskuu 03, 2020, 19:05:41 »
Mä tykkään kyllä, jos asiakas kertoo hieman itsestään, ja etenkin siitä, millaista tapaamista toivoo. Mun on helpompi orientoitua tapaamiseen, jos on jotain, jonka pohjalta edes hieman miettiä etukäteen, mitä voisimme yhdessä tehdä, ja mitkä ovat ne just tälle asiakkaalle tärkeät jutut.

Eli en säikähdä tai väsy pidemmästäkään aloitusviestistä, etenkään jos se on ajatuksella kirjoitettu ja pysyy asiassa. Mutta vastauksen multa toki saa yhden lauseen viestilläkin, kunhan se ei ole törkeä tai vain "paljo hj/bj", tms.

Jos on tilanne, että aikaa on rajatusti jäljellä, ja joudun valitsemaan, kenet tapaan, päädyn aina henkilöön, joka on osoittanut olevansa sisälukutaitoinen (ei tarvitse montaa kertaa sanoa samoja asioita), osaa kertoa toiveistaan ja on viestinnässään selkeä. Asiallisuus on iso plussa, mutta huumorin pilkahdus ei todellakaan haittaa.  ;)

Ilonalla kanssa tässä sellainen vastaus, jonka allekirjoitan!

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toive vastaus ilmoitukseesi
« Vastaus #39 : Marraskuu 03, 2020, 20:34:31 »
Pena tässä moi. Käviskö huomenna puolituntia klo.15. Annatko osoitteen.
Suurimmaksi osaksi minulla menee noin.