Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 229739 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1960 : Helmikuu 19, 2023, 16:38:18 »
Noilla Tehareilla ja Akkarilakkareilla lainehtii kai kusi päässä.

Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏

Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.
Samaa mieltä. Joskin itse ollut koko työuran aina pienissä yksityisissä firmoissa ja ottanut puhelimen käteen siinä vaiheessa kun makkaran siivu kapenee leivän päällä. Kommunikointi suoraan pomolle on tuonut palkankorotusta tuntiliksaan 1€ 20centtiä vuodessa. En tiedä olisiko liitto tarjonnut samaa. Liittojen kanssa olisi joutunut lakkoilemaan kun taas ilman liittoa on pystynyt tekemään rahaa muiden lakolla. Sekin että ihan samat oikeudet minulla on kuin liittoon kuuluvilla. Tai itseasiassa paremmat. Vanhat kyrvät arvostavat että heidän kanssaan asiat puhutaan kasvotusten, alasti, saunassa ja hirveässä kännissä. Kannattaa kokeilla.

Jos joskus menen isoon firmaan jossa mitään kontaktia johtoportaaseen ei synny - liityn minäkin liittoon.

Niin. Mä olen suht isossa firmassa eikä tulisi tosiaan mieleenkään olla kuulumatta liittoon 🙏 Ja olen liiton apua tarvinnutkin. Ja saanut.

Mulla on yksi virolainen tuttu ja Virossa ei ole ammattiyhdistyksiä tai ketään työntekijän puolella olevaa. Ja juuri kun nähtiin niin kertoi tarinan aika karusta irtisanomisesta. Suomessa sellainen ei olisi onnistunut, ainakaan ilman seuraamuksia.
Virossa palkat nousi viime vuonna yli 10%, paljos Suomessa?  ::)

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4814688
Perfektionisti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1961 : Helmikuu 19, 2023, 16:54:34 »
^ Palkkoihin en ottanut kantaa. Virossa on moni asia kehittynyt tosi hyvin mm. lapsilisät.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1962 : Helmikuu 19, 2023, 17:10:48 »
Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏
Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.

Niin se olisi aika mielenkiintoista. Suomessahan tuo ammattiyhdistysliike melkein alasta riippumatta on "työntekijän" asialla ja kerää heiltä jäsenmaksuina viime pienen palkan roposet ja onko Suomessa siis yhtään huonosti taloudellisesti pärjäävää työntekijöiden ammattijärjestöä, eli kommunistista järjestöä? Kunnon kolhoosia ja satoja ammattiyhdistysten ylipalkattuja virkailijoita, johtajia, neuvonantajia, avustajia...teidän rahoillanne.
Suomessa on työntekijällä oikeuksia, ilman että pitää kuulua korruptuneisiin ammattiliittoihin, jotka kautta rantain rahoittaa teidän rahoillainne myös sopivan myönteisiä poliitikoita.
Kakka haisee...

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1963 : Helmikuu 19, 2023, 17:57:07 »
Suomen upseeriliitto kommunistinen järjestö ::)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1964 : Helmikuu 19, 2023, 18:04:55 »
^
No tarkoitin näitä raskaan työn raatajia, enkä kermapyllyjä.
Mutta joo todennäköisesti suomen upseeriliitossakin on liian monta ylipalkattua papparaista nauttimassa uranjälkeisistä suojatyöpakoista. Tai ei nyt papparaista, kun puolustusvoimistahan pääsee melkein teinipoikana eläkkeelle.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1965 : Helmikuu 19, 2023, 18:22:39 »
Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏
Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.

Niin se olisi aika mielenkiintoista. Suomessahan tuo ammattiyhdistysliike melkein alasta riippumatta on "työntekijän" asialla ja kerää heiltä jäsenmaksuina viime pienen palkan roposet ja onko Suomessa siis yhtään huonosti taloudellisesti pärjäävää työntekijöiden ammattijärjestöä, eli kommunistista järjestöä? Kunnon kolhoosia ja satoja ammattiyhdistysten ylipalkattuja virkailijoita, johtajia, neuvonantajia, avustajia...teidän rahoillanne.
Suomessa on työntekijällä oikeuksia, ilman että pitää kuulua korruptuneisiin ammattiliittoihin, jotka kautta rantain rahoittaa teidän rahoillainne myös sopivan myönteisiä poliitikoita.
Kakka haisee...

Tuon takia en kuulu akt liittoon, perkeleen kallis liitto köyhälle pojalle ku ottavat joka palkasta sen tietyn prosentti osuuden sen sijaan kuuluun ykt työttömyyskassaan ne ku velottavat vain kerran vuodessa.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1966 : Helmikuu 19, 2023, 18:28:22 »
Ilman ammattiyhdistyksiä työelämä olisikin vähintäänkin mielenkiintoista 😏
Mä ainakin arvostan sitä, että Suomessa työntekijällä on oikeuksia.

Niin se olisi aika mielenkiintoista. Suomessahan tuo ammattiyhdistysliike melkein alasta riippumatta on "työntekijän" asialla ja kerää heiltä jäsenmaksuina viime pienen palkan roposet ja onko Suomessa siis yhtään huonosti taloudellisesti pärjäävää työntekijöiden ammattijärjestöä, eli kommunistista järjestöä? Kunnon kolhoosia ja satoja ammattiyhdistysten ylipalkattuja virkailijoita, johtajia, neuvonantajia, avustajia...teidän rahoillanne.
Suomessa on työntekijällä oikeuksia, ilman että pitää kuulua korruptuneisiin ammattiliittoihin, jotka kautta rantain rahoittaa teidän rahoillainne myös sopivan myönteisiä poliitikoita.
Kakka haisee...

Tuon takia en kuulu akt liittoon, perkeleen kallis liitto köyhälle pojalle ku ottavat joka palkasta sen tietyn prosentti osuuden sen sijaan kuuluun ykt työttömyyskassaan ne ku velottavat vain kerran vuodessa.

Mä kuulun kalliiseen liittoon, eikä vituta 😁

Mutta huoraamaan on joutunut, että pystyy maksamaan ne maksut! 🤭 Ja tämä oli vitsi... 🙄
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1967 : Helmikuu 19, 2023, 19:00:53 »
Vituttaa kun naiset jättää tuon kusirenkaan aina vessassa alas.
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2086
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1968 : Helmikuu 19, 2023, 21:54:53 »
Tuon takia en kuulu akt liittoon, perkeleen kallis liitto köyhälle pojalle ku ottavat joka palkasta sen tietyn prosentti osuuden sen sijaan kuuluun ykt työttömyyskassaan ne ku velottavat vain kerran vuodessa.

Liitto ja kassa on kaksi aivan eri asiaa.

Itse kuulun tällähetkellä neljään eri ammattiliittoon ja yhteen työttömyyskassaan.
Koen että jokainen noista liitoista ajaa mun asioita, se pari kymppiä minkä kk-maksan työntekijän asioiden ajamisesta on ok.

Eniten vituttaa järjestäytymättömän lusmut. Jutun pitäis mennä niin, että liiton edut kuuluu liittoon kuuluville. Neuvotelkoon järjestäytymättömät omat diilit työnantajan kanssa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1969 : Helmikuu 20, 2023, 18:40:47 »
Tuon takia en kuulu akt liittoon, perkeleen kallis liitto köyhälle pojalle ku ottavat joka palkasta sen tietyn prosentti osuuden sen sijaan kuuluun ykt työttömyyskassaan ne ku velottavat vain kerran vuodessa.

Liitto ja kassa on kaksi aivan eri asiaa.

Itse kuulun tällähetkellä neljään eri ammattiliittoon ja yhteen työttömyyskassaan.
Koen että jokainen noista liitoista ajaa mun asioita, se pari kymppiä minkä kk-maksan työntekijän asioiden ajamisesta on ok.

Eniten vituttaa järjestäytymättömän lusmut. Jutun pitäis mennä niin, että liiton edut kuuluu liittoon kuuluville. Neuvotelkoon järjestäytymättömät omat diilit työnantajan kanssa.

No itseasiassa meillä ku ei oo tessin mukasta palkkaa missä ois kaikki lisät mukana että vittuaku tuut mulle räyhämään kun ei mulla ole liiton etuja vaan peruspalkka..
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2658
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1970 : Helmikuu 26, 2023, 14:32:16 »
Kävin äsken kaverini luona kahvilla. Muuten hyvä ystävä mutta hänen täytyy näköjään jatkuvasti huomautella ohenevista hiuksistani.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1971 : Helmikuu 26, 2023, 15:25:54 »
RyZZä tänäänkin.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2086
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1972 : Helmikuu 26, 2023, 16:07:47 »
Tuon takia en kuulu akt liittoon, perkeleen kallis liitto köyhälle pojalle ku ottavat joka palkasta sen tietyn prosentti osuuden sen sijaan kuuluun ykt työttömyyskassaan ne ku velottavat vain kerran vuodessa.

Liitto ja kassa on kaksi aivan eri asiaa.

Itse kuulun tällähetkellä neljään eri ammattiliittoon ja yhteen työttömyyskassaan.
Koen että jokainen noista liitoista ajaa mun asioita, se pari kymppiä minkä kk-maksan työntekijän asioiden ajamisesta on ok.

Eniten vituttaa järjestäytymättömän lusmut. Jutun pitäis mennä niin, että liiton edut kuuluu liittoon kuuluville. Neuvotelkoon järjestäytymättömät omat diilit työnantajan kanssa.

No itseasiassa meillä ku ei oo tessin mukasta palkkaa missä ois kaikki lisät mukana että vittuaku tuut mulle räyhämään kun ei mulla ole liiton etuja vaan peruspalkka..

Mikään ei estä sinua (tai ketään muutakaan) neuvottelemaan paremman palkan kuin mitä TESsissä lukee.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1106
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1973 : Helmikuu 27, 2023, 01:01:16 »
Olkapään kipu. Huomenna pakko mennä tohtorille :'(

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2658
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1974 : Helmikuu 27, 2023, 01:11:35 »
^ Tsemppiä. Toivottavasti olkapääsi paranee pian.

Tällä minua vituttaa kaverini rahan tuhlailu ja että hän on aina nälissään oven takana pyytämässä ruokaa. Aina voi auttaa kaveria mäessä mutta kun joudut jatkuvasti auttamaan kaveria mäessä niin siitä tulee pohjaton kuilu.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 800
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1975 : Helmikuu 27, 2023, 16:53:57 »
Työkaverini :laught:... Oli sit talvilomalla Berliinissä käyny,ja ilmeisesti aloittelijan tuurilla löytäny Artemiskseen... Sillä kehuskeli koko päivän :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1976 : Maaliskuu 01, 2023, 16:24:39 »
Nykyään saa kuseskella tien viereen ilman että joku tamma antaa pahaa silmää.
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2086
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1977 : Maaliskuu 01, 2023, 22:38:03 »
Nykyään saa kuseskella tien viereen ilman että joku tamma antaa pahaa silmää.
Tai että sinivuokko kirjoittais muutaman kympin muistutuksen
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1978 : Maaliskuu 01, 2023, 22:39:52 »
Nykyään saa kuseskella tien viereen ilman että joku tamma antaa pahaa silmää.
Tai että sinivuokko kirjoittais muutaman kympin muistutuksen
Jos sakko tulee koon mukaan niin se pari kymppiä on minulle juuri passeli. Luultavasti 15€ selvitään.
Why so fragile?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2658
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1979 : Maaliskuu 10, 2023, 12:11:46 »
Kävin ostamassa vaatteita viikonlopun treenejä varten. Ei siinä mitään mutta siellä vaatekaupassa soiva trendipaskapoppi raastaa aina niitä yleensä niiiin rautaisia hermojani.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.