Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 224719 kertaa)

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1720 : Syyskuu 22, 2022, 03:55:45 »
Ihmisten piittaamattomuus luonnosta ja sen monimuotoisuudesta. Pelkän roskan ja jätteen määrä luonnossa mitä näkee Saimaan reissuilla, laavuilla ja luontopoluilla on järkyttävä.  :-\

Puhumattakaan tietysti isommassa mittakaavassa asiasta, joka on hiljaa tuhoamassa merialueita..eli mikromuovi. Sille asialle on aika myöhäistä enää tehdä mitään. Pitäisi palata muovijätteen alkujuurille ja vähentää muovin käyttöä ihmisten arjesta niin paljon kuin mahdollista. Ja ne asiat, joihin muovia pakosta tarvitsee pitäisi lakimuutosten avulla valmistaa pelkästään kierrätettävästä muovista.

Roskaamisesta olisi varaa Suomessa säätää kovemmat sakkorangaistukset.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 460
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1721 : Syyskuu 22, 2022, 04:37:48 »
Putlerin Late, ja Reset Tyyppi Erttokani  :whipping: :whipping:

Paikalla joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1722 : Syyskuu 22, 2022, 06:46:03 »
Ihmisten piittaamattomuus luonnosta ja sen monimuotoisuudesta. Pelkän roskan ja jätteen määrä luonnossa mitä näkee Saimaan reissuilla, laavuilla ja luontopoluilla on järkyttävä.  :-\
Mitä itse olen vaelluksilla käynyt, en ole törmännyt luontton heitettyihin jätteisiin. Vaellluskohteet ovat olleet pääosin Lapissa. Vaikka olen varautunut kantamaan pois omat roskani, vaelluskohteissa tapaa olla se hyvä puoli että taukopaikoilla on jäteastioita joita Metsähallitus huoltaa. Viime kesältä muistan tapauksen jossa eräällä taukopaikalla jäteastiat olivat täysiä, niinpä kannoin roskat mukanani ja seuraavan taukopaikan astioissa olikin tilaa.

Asiaa sivuten, käväisin elokuun alussa Tampereella. Kävin syömässä Kauppahallissa ja kun tulin sieltä pois, jatkoin matkaani Hämeenkatua pitkin rautatieaseman suuntaan. Siinä pienen matkan päässä oli muutama nuori nainen jotka olivat Greenpeacen "feissareita". Yksi heistä pysäytti minut kysyen olenko kiinnostunut luonnon tilasta ja haluaisinko keskustella asiasta hänen kanssaan hetken aikaa. Vastasin myöntävästi kertoen että luonto kiinnostaa minua kovasti koska vietän siellä useita öitä vuosittain. Lisäsin tarinaani että äänestän Riikka Purraa tahtoen kertoa että näkökulmani asioihin on perussuomalaisen käytännönläheinen. Mieleeni nousi epäily siitä että neitosen omat luontokokemukset rajoittuvat pussikaljotteluun taikka pössyn polttoon Sorsapuistossa. Kuinka ollakaan, oma vastaukseni oli neidolle turhan hapokas koska vastauspuheenvuorossaan hän toivotteli minulle hyvää päivän jatkoa ja varsinaista keskusteluyhteyttä välillemme ei jostakin syystä muodostunut. Kenties neito ajatteli että edustamansa liike ei saisi minusta lahjoittajaa. Jos noin oli niin tuo arvelu oli oikea.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1723 : Syyskuu 22, 2022, 07:25:14 »
Ei mikään.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3234
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1724 : Syyskuu 22, 2022, 17:24:59 »
Ihmisten piittaamattomuus luonnosta ja sen monimuotoisuudesta. Pelkän roskan ja jätteen määrä luonnossa mitä näkee Saimaan reissuilla, laavuilla ja luontopoluilla on järkyttävä.  :-\

Puhumattakaan tietysti isommassa mittakaavassa asiasta, joka on hiljaa tuhoamassa merialueita..eli mikromuovi. Sille asialle on aika myöhäistä enää tehdä mitään. Pitäisi palata muovijätteen alkujuurille ja vähentää muovin käyttöä ihmisten arjesta niin paljon kuin mahdollista. Ja ne asiat, joihin muovia pakosta tarvitsee pitäisi lakimuutosten avulla valmistaa pelkästään kierrätettävästä muovista.

Roskaamisesta olisi varaa Suomessa säätää kovemmat sakkorangaistukset.

Ihminen on laiska ei se jaksa viiä niitä roskia pois kun se on niin ylinpääsemätön tehtävä. Roskia kun ajettiin niin huomasi sen että kun vaihto bio astian paikkaa niin yleensä hävisi sieltä kuulumaton roska mutta ei se aina auttanu.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1725 : Syyskuu 22, 2022, 17:39:01 »
Ihmisten piittaamattomuus luonnosta ja sen monimuotoisuudesta. Pelkän roskan ja jätteen määrä luonnossa mitä näkee Saimaan reissuilla, laavuilla ja luontopoluilla on järkyttävä.  :-\

Puhumattakaan tietysti isommassa mittakaavassa asiasta, joka on hiljaa tuhoamassa merialueita..eli mikromuovi. Sille asialle on aika myöhäistä enää tehdä mitään. Pitäisi palata muovijätteen alkujuurille ja vähentää muovin käyttöä ihmisten arjesta niin paljon kuin mahdollista. Ja ne asiat, joihin muovia pakosta tarvitsee pitäisi lakimuutosten avulla valmistaa pelkästään kierrätettävästä muovista.

Roskaamisesta olisi varaa Suomessa säätää kovemmat sakkorangaistukset.
Mites toi moottoriurheilu ja sen aiheuttamat saasteet ja päästöt, melusaaste mukaanlukien, vituttaako ne yhtään?

Olipahan hieno F1-kisa taas!  :headbang:

Hamiltonilta amatöörimäinen virhe. Harmi vaan, että Verstappen ei tässä kisassa onnistunut. Onneksi sentään Perez otti tärkeitä pinnoja Red Bullille.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1726 : Syyskuu 23, 2022, 12:36:16 »
Ukolla saatana kuumetta 38.8 ja panettaa kuin elämäänsä kyllästynyttä apinaa. Voi vittu mä sitten vihaan tätä mun kyrpääni. Tämä saatanan parasiitti, tuo täysiverinen mulkku ei voi edes kerran elämässään mennä minun suunnitelmien mukaan.

Mä alan pikkuhiljaa tajuamaan transihmisiä. Nyt ruvetaan olee lähellä!
Why so fragile?

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3234
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1727 : Syyskuu 23, 2022, 16:39:07 »
Nuo saatanan pellet jolla on muka niin kiire että lähetään ohittaa rekkaa kun mie tuun vastaan ja melkeen aiheuttaa nokka kolarin saatanan kyrvät...
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5153
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1728 : Syyskuu 24, 2022, 15:01:15 »
Jos parisuhde on pelkkää tappelua niin eikö voisi vaan erota. Saan migreenin naapurin ämmän kiljumisesta!   :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 88
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1729 : Syyskuu 24, 2022, 15:11:05 »
Melkein vitutti,otin yhteyttä yhteen naapurisivun palvelun tarjoajaan ensimmäisen kerran,vastauksessaan haukkui valehtelijaksi ja yms muuta.On mulla vakkarikin mutta olisin halunnut vaihtelua.Että semmonen tapaus tällä kertaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1730 : Syyskuu 24, 2022, 17:03:39 »
Suoraan sanottuna läskit tammat jotka ovat päässeet tähän "näin nainen voimaannutat itseäsi - psykoosilogian aalloille"

Eli mulla on alistuvan pillun hakemiseen verkot tuolla vedessä ja aika ajoin ne tarkastan. No siinä ilmoituksessa jossa alistuvaa pillua etsin on ihan selvästi sanottu että tuhdit tammat voi jatkaa sitä jäätelön syömistä ja lukea seuraavan ilmoituksen.

No eikös sieltä TAAS yksi kyrvän kaipuuta poteva TUHTI tamma rupea tilittämään kuinka hän on ylpeä muodoistaan. Minä siihen että good for you ja heido.

No siitähän se saatana riemastu. Veti varmaan kaksi lihistä molempiin poskiinsa huikopalaksi, ettei verensokerit laske ja siitä sitten rymisten takaisin mölyämään että kuinka hän on aito ja muodokas nainen eikä mikään rimppakinttu.

Minä siihen että good for you ja heido.

Meni siinä sitten tovi. Varmaan veti siinä perhepizzan ja jälkkäriksi juustonaksuja. Ja taas vauhkoamaan. Kun häntä pitäisi panna, antaa isän kädestä ja hän on muodokas NAINEN! Että mikä vittu on vikana.

Sanoin siihen sitten että vakavasti jälkeenjäänyt(kin) tajuaa että minä en pane läskejä. Voitko mennä sinne jääkaapille ja jättää mut rauhaan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2022, 17:12:31 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6609
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1731 : Syyskuu 24, 2022, 17:13:34 »
juustonaksuja.

Nää on kyllä hyviä. 👍
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1732 : Syyskuu 24, 2022, 17:14:41 »
Lifti my boy, sinulla on läskiongelma.
Ei kaikkea mikä liikkuu kuulu panna. Onhan vaikka metro ja bussikin aika isoja, mutta ei niitä väkisin pidä panna pakoputkeen, paitsi jos tykkää sitä.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1733 : Syyskuu 25, 2022, 03:24:46 »

Roskaamisesta olisi varaa Suomessa säätää kovemmat sakkorangaistukset.

Kyllä. Varsinkin roskaamisesta Mannerheimintiellä ja Unioninkadulla.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2032
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1734 : Syyskuu 26, 2022, 07:38:16 »
Sanoin siihen sitten että vakavasti jälkeenjäänyt(kin) tajuaa että minä en pane läskejä. Voitko mennä sinne jääkaapille ja jättää mut rauhaan.

Saattaa olla että olet ns. läskimagneetti.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1735 : Syyskuu 26, 2022, 12:01:46 »
Aamu seitsemältä aloitin seisomaan tumput suorana ja edelleen seison. Vittu mä lähden himaan.
Why so fragile?

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1736 : Syyskuu 26, 2022, 22:12:49 »
Hiton kurkkukipu jatkunut jo melkein viikon, ei juuri muita vilustuksen oireita vaan vain sitä punoitusta kurkussa ja välillä oon vähän käheänä. Tällä kertaa sentään viisastuneena en ole varannut tapaamista hyvissä ajoin etten taas joudu pettymään kun en pääsekkään.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1737 : Syyskuu 26, 2022, 23:28:08 »
Aamu seitsemältä aloitin seisomaan tumput suorana ja edelleen seison. Vittu mä lähden himaan.

Hyvä, että joku seisoo. Jäykkä mulkku kuulostais just nyt ihan helvetin hyvältä! 😘
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1738 : Syyskuu 27, 2022, 06:43:29 »
Ostin kasvisproteiinia. Ja siitähän imeytyy vain 18%. Ihminen kun sattuu olemaan lihansyöjä.
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1739 : Syyskuu 29, 2022, 16:59:19 »
Havuneulasia oli vinkkarien alla. Vitutti ne viirut mikä jäi pyyhkimien pyyhintä jäljessä.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass