Saatanan Venäjä ku alkaa taas rajoja siirtelee, prkle!!
Uutiset:
Vieras0336
Kelpo kaveri
Vieras0265

Huikea tyyppi
Vieras0265

Huikea tyyppi
Vieras0342

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0342

Tiedän jo valmiiksi, että tänään vitutti ääliöiden kiekkofanien välinpitämättömyys Mantan patsasta kohtaan.
Tiedän jo valmiiksi, että tänään vitutti ääliöiden kiekkofanien välinpitämättömyys Mantan patsasta kohtaan.Minäkin olen aina ihmetellyt miksi aina ollaan yhden patsaan kimpussa kun jotain merkittävää tapahtuu, oli sitten kyseessä wappu tai mitalijuhlat.😆
On misogyynia ahdistella naista esittävää patsasta ja koristella patsas Suomen jääkiekkomaajoukkueen paidalla.
Brutaalia! Mautonta!
Patsaillakin on tunteet.

Ei siinä Vappujuhjuhlinnassa ole mitään väärää, onhan se vasemmiston juhlaa.Tiedän jo valmiiksi, että tänään vitutti ääliöiden kiekkofanien välinpitämättömyys Mantan patsasta kohtaan.Minäkin olen aina ihmetellyt miksi aina ollaan yhden patsaan kimpussa kun jotain merkittävää tapahtuu, oli sitten kyseessä wappu tai mitalijuhlat.😆

Vieras1776

Huikea tyyppi
Ei siinä Vappujuhjuhlinnassa ole mitään väärää, onhan se vasemmiston juhlaa.Tiedän jo valmiiksi, että tänään vitutti ääliöiden kiekkofanien välinpitämättömyys Mantan patsasta kohtaan.Minäkin olen aina ihmetellyt miksi aina ollaan yhden patsaan kimpussa kun jotain merkittävää tapahtuu, oli sitten kyseessä wappu tai mitalijuhlat.😆
Vieras0342

...
Patsaillakin on tunteet.
Ihan herkistyy näistä lämpimistä ajatuksista 😊

...
Patsaillakin on tunteet.
Ihan herkistyy näistä lämpimistä ajatuksista 😊
Hyvät, että tajusit, mitä ajoin takaa patsaiden Ridge Forresteri.