Nykyajan trendi-ilmiöt ja somettajat. Suksikoot jorpakkoon.Someinfluensserit. VMP.

Uutiset:
SonjaSisu

Huikea tyyppi
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Uimahalli suljettiin, se siitä harrastuksesta.
... Ja hei, avannot on auki, eli uiminenkin onnistuu! 😁
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
🥶🥶🥶 Eihän kukaan oikeasti tykkää kylmästä vedestä, ne jotka väittää tykkäävänsä ovat nössöjä, jotka ei vaan uskalla myöntää narraavansa.😁😜
...Ja eiks me olla menossa avantoon panemaankin? Sä, mä ja Cece.
Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua
🥶🥶🥶 Eihän kukaan oikeasti tykkää kylmästä vedestä, ne jotka väittää tykkäävänsä ovat nössöjä, jotka ei vaan uskalla myöntää narraavansa.😁😜
ITE OOT NÖSSÖ! 😁
Ja en mä kyllä tykkääkään siitä kylmästä vedestä,mutta tykkään tunteesta sen jälkeen 😁 Ja eiks me olla menossa avantoon panemaankin? Sä, mä ja Cece.
Mä en tykkää koska 🦐 saa houkutella 30min takaisin esiin 😤... Ja hei, avannot on auki, eli uiminenkin onnistuu! 😁
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Mä en tykkää koska 🦐 saa houkutella 30min takaisin esiin 😤... Ja hei, avannot on auki, eli uiminenkin onnistuu! 😁
Muuten kylmä & lämmin on sairaan siistiä.
Ps. Ei avannossa pysty paneen koska seisokki lähtee heti…
Ppelto

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
No kerkee ainakin hyvissä ajoin ilman kiirettä laittaa kisastudion ja sapuskat valmiiksi.
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0361
Kelpo kaveri
Ronja

Saisi mikroaaltouunilla pillua