Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 226006 kertaa)

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #640 : Tammikuu 28, 2021, 16:35:30 »
^ Rupeat vaan esittää että runkkaat ja kyselet "minkälainen perse sulla on"
Mut ainakin jätti rauhaan.

Kokeiltu, ei auta. Viimeksi kun yritin, niin myyjä kysyi mikä liittymä mulla on, niin vastasin "haluisitko ottaa multa suihin" sieltä tuli vastaukseksi jotain "hienoa, meillä olisi nyt tarjouksessa...".
Katkaisin puhelun.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #641 : Tammikuu 28, 2021, 16:41:28 »
^ Rupeat vaan esittää että runkkaat ja kyselet "minkälainen perse sulla on"
Mut ainakin jätti rauhaan.

Kokeiltu, ei auta. Viimeksi kun yritin, niin myyjä kysyi mikä liittymä mulla on, niin vastasin "haluisitko ottaa multa suihin" sieltä tuli vastaukseksi jotain "hienoa, meillä olisi nyt tarjouksessa...".
Katkaisin puhelun.

Kerran kysyit ujosti ja sitten vielä itse paniikissa katkaiset puhelun. Voi IsäKissanVittu sentään kun tämäkin pitäisi kädestä pitäen opettaa. Menit varmaan sen jälkeen feministien kokoukseen ja pyysit anteeksi. Kyllä mä olen niin pettynyt suhun.

Voi luoja että vituttaa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #642 : Tammikuu 28, 2021, 16:46:10 »
^ Rupeat vaan esittää että runkkaat ja kyselet "minkälainen perse sulla on"
Mut ainakin jätti rauhaan.

Kokeiltu, ei auta. Viimeksi kun yritin, niin myyjä kysyi mikä liittymä mulla on, niin vastasin "haluisitko ottaa multa suihin" sieltä tuli vastaukseksi jotain "hienoa, meillä olisi nyt tarjouksessa...".
Katkaisin puhelun.

Kerran kysyit ujosti ja sitten vielä itse paniikissa katkaiset puhelun. Voi IsäKissanVittu sentään kun tämäkin pitäisi kädestä pitäen opettaa. Menit varmaan sen jälkeen feministien kokoukseen ja pyysit anteeksi. Kyllä mä olen niin pettynyt suhun.

Voi luoja että vituttaa.

Ei luoja sua tässä auta, mutta yritys oli hyvä🙂

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #643 : Tammikuu 28, 2021, 17:07:36 »
Hupakko alkoi uhkaileen, kun en suostunut lähettämään hänelle kuvaa itsestäni!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #644 : Tammikuu 28, 2021, 17:13:56 »
Hupakko alkoi uhkaileen, kun en suostunut lähettämään hänelle kuvaa itsestäni!

Sitä sanotaan hullun lehmän taudiksi.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #645 : Helmikuu 01, 2021, 14:05:45 »
Ei suorastaan vituttanut, mut ärsytti suunnattomasti. Veikkaajat ja vedonlyöjät! Helvetti sentään, kun siihen myyjän riesaksi mennään, niin silloin pitäis olla tositteet valmiina ja moneen kertaan tarkistettu, ettei siinä kassalla enään tarvitsisi säätää. Seisoin kahvikuppi kädessä ja jonotin omaa vuoroani, niin tää helvetin peli addikti alko siinä kassalla vielä muuttamaan jotain lottorivejä ja toto tuloksia >:( Osa lapuista ei kelvannut ja sitten vielä kaiveltiin hiluja taskusta jos vaikka saisi yhden tyhjän ässä arvan... Saatana sentään!

Kyllä se taisi sittenkin vituttaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #646 : Helmikuu 01, 2021, 18:39:54 »
^ Ei kuulosta siltä että ois vituttanut 😂😂

Mutta mua vituttais ihan sama! Ja mä en siis kaupassa voi myöskään sietää hitaasti pakkaajia siinä kohti kun ne ostokset pitäs saada kassiin! 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #647 : Helmikuu 01, 2021, 18:47:41 »
^ Ei kuulosta siltä että ois vituttanut 😂😂

Mutta mua vituttais ihan sama! Ja mä en siis kaupassa voi myöskään sietää hitaasti pakkaajia siinä kohti kun ne ostokset pitäs saada kassiin! 😁

No kuin?? Mä lueskelen kaikkia etikettejä ja vanhaksi meno päivämääriä vasta siinä pakatessa. Ja siinä on myös hyvä heittää parit watsappi viestit, kaivaa palleja ja tehdä siis kaikkee hidasta😁

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #648 : Helmikuu 01, 2021, 19:39:49 »
se ettei aikataulut natsanneet ja se että työreissun majoituksesi löytyi vain ihan karsea murju >:(
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #649 : Helmikuu 01, 2021, 20:19:14 »
^ Ei kuulosta siltä että ois vituttanut 😂😂

Mutta mua vituttais ihan sama! Ja mä en siis kaupassa voi myöskään sietää hitaasti pakkaajia siinä kohti kun ne ostokset pitäs saada kassiin! 😁

No kuin?? Mä lueskelen kaikkia etikettejä ja vanhaksi meno päivämääriä vasta siinä pakatessa. Ja siinä on myös hyvä heittää parit watsappi viestit, kaivaa palleja ja tehdä siis kaikkee hidasta😁

Mä olen pari kertaa alkanut pakkaamaan toisen kamoja. Vanhuksia kylläkin. Enkä suinkaan siksi, että olisin vain niin Enkeli. Vaan siksi, että en kestä hitautta 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #650 : Helmikuu 02, 2021, 15:40:27 »
Lunta suli tissien väliin🙈 Eikä kaula-aukko ollut edes iso.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #651 : Helmikuu 02, 2021, 17:00:06 »
Ei suorastaan vituttanut, mut ärsytti suunnattomasti. Veikkaajat ja vedonlyöjät! Helvetti sentään, kun siihen myyjän riesaksi mennään, niin silloin pitäis olla tositteet valmiina ja moneen kertaan tarkistettu, ettei siinä kassalla enään tarvitsisi säätää. Seisoin kahvikuppi kädessä ja jonotin omaa vuoroani, niin tää helvetin peli addikti alko siinä kassalla vielä muuttamaan jotain lottorivejä ja toto tuloksia >:( Osa lapuista ei kelvannut ja sitten vielä kaiveltiin hiluja taskusta jos vaikka saisi yhden tyhjän ässä arvan... Saatana sentään!

Kyllä se taisi sittenkin vituttaa.

Mikä kiire se on valamiissa mualmassa ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #652 : Helmikuu 02, 2021, 22:06:49 »
Yövuorossa kirjoitetut viisaudet kadonneet savuna ilmaan. Ehkä hyvä niin 😎😂
💊

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #653 : Helmikuu 03, 2021, 06:46:57 »
Damin punaisten lyhtyjen suitsiminen, josta on suomalaisessa mediassa kirjoitettu. Ei enää pääsekään nussimaan keskeisellä paikalla vanhan kirkon katveessa. Viime käynnistäni siellä on jo 10 vuotta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #654 : Helmikuu 03, 2021, 11:43:46 »
Ihan yhtäkkiä kuivat kädet... Täytyy turvautua Bebantheniin ja puuvillahanskoihin, että tulee jälleen edustuskelpoiseksi.

Ja julkisella paikalla yskivä ihminen. Ilman maskia ja ei vaivautunut peittämään suuta. Kumma, kun ei 60-vuotiaana osaa samoja asioita, kuin yleensä 10-vuotiaana.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #655 : Helmikuu 03, 2021, 11:58:20 »
Damin punaisten lyhtyjen suitsiminen, josta on suomalaisessa mediassa kirjoitettu. Ei enää pääsekään nussimaan keskeisellä paikalla vanhan kirkon katveessa. Viime käynnistäni siellä on jo 10 vuotta.

Jo nyt on vittu. Saako siellä enää edes polttaa pilveä tai vetää huorien kanssa kokaiinia?
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #656 : Helmikuu 03, 2021, 13:35:14 »
Damin punaisten lyhtyjen suitsiminen, josta on suomalaisessa mediassa kirjoitettu. Ei enää pääsekään nussimaan keskeisellä paikalla vanhan kirkon katveessa. Viime käynnistäni siellä on jo 10 vuotta.

Jo nyt on vittu. Saako siellä enää edes polttaa pilveä tai vetää huorien kanssa kokaiinia?

Amsterdam siivoaa punaisten lyhtyjen alueen kauemmas keskustasta – turistien pilvenpolttelu seuraavana liipaisimella
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fcacfa88-d03b-4a32-9283-ce741711ce44
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #657 : Helmikuu 05, 2021, 10:19:26 »
En saa kertoa millainen on hyvä kulli
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #658 : Helmikuu 05, 2021, 14:23:12 »
Jos naapureiden remonttiporaus ei koskaan ole kovin nautinnollista, niin kotona työskennellessä se alkaa hieman jopa vituttamaan. ::)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #659 : Helmikuu 05, 2021, 15:00:49 »
Jos naapureiden remonttiporaus ei koskaan ole kovin nautinnollista, niin kotona työskennellessä se alkaa hieman jopa vituttamaan. ::)

Piikkaamisen ääni, aah. Varsinkin jos Pentti päättää piikata itse ja tehdä koko kylppäri remontin ominpäin ja sitten kun laatat on vinossa tai jotain ja taas piikataan. Tätä kun on kuunnellut pariviikkoa, niin siinä tekisi välillä mieli tehdä jotain laitonta :)