Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: lprman1 - Elokuu 23, 2019, 21:11:13 ---Metsästäjäntutkinnon läpäisyvaatimuksia voisi vaikka kiristää, niin ei pääse kuka tahansa pyssyn kanssa heilumaan...sehän nähtiin tässä jo kun yksi urpo meinasi joutua karhun tappamaksi tällä viikolla. Metsästykseen voisi myös asettaa yläikärajat ja pakottaa metsästäjät käymään tietyn iän ylittäneenä terveystarkastuksissa.
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkien suomalaisten pitäisi saalistaa ruokansa itse, vähänkö olisi ekologista ja vihreää. Vaan kaikki ei siihen syystä tai toisesta pysty. Metsästystutkinto nykyisellään on tietopuolisesti hyvinkin kattava, se käytännön kokemus uusille metsästäjille tulee juuurikin vanhempien ja kokeneempien seurakavereiden myötä. Osalla se menee isältä tai äitiltä tyttärelle tai pojalle. Minulla kun ei tuota mahdollisuutta ollut, niin muutama pappaikkäinen metsästämään syntynyt mies on minua opettanut ja ottanut siipiensä suojaan. Metsästäminen jos joku on laji missä käyännön kokemus peittoaa koulun penkillä opitun. Metsästäjän terveystarkastus on, kun hän saa laakin ammuttuaan 10 piikkisen ja kuoltuaan hymy huulillaan. Melkein yhtä hyvä on kuolla pannessaan isotissistä blondia.
Jepe:
Hirvikärpäset! Nuita piruja saa taas nyppiä pois kokoajan >:(
Villerius:
Eniten ehkä tänään vitutti kaikki...
Kesava:
Ministeri Lepän tekopyhyys. Liian läpinäkyvää.
Juutas:
Pamahti pari isompaa menoerää aivan yllättäen, meni jopa hyvinvointibudjetti miinukselle joksikin aikaa ...tana.
-Runkkari oon ja runkkariks jään- :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta