Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 226443 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #460 : Marraskuu 09, 2020, 11:01:25 »
Minua on aina vituttanut - olet sitten mies, nainen tai mikki hiiri - kun paskahousut on ihan hissukseen vuosia mutta heti kun tyypistä tulee tunnettu tai kuollut niin sitten ruvetaan huutamaan " he, she, Mickey Mouse touched me in naughty place "

Yleensä nää kaikista alhaisimmat paskahousut  on ihan hissukseen, helposti 10 - 30 vuotta. Eli kaikki noi vuodet kun asialle voisi tehdä jotain - ESIMERKIKSI ESTÄÄ ETTEI UUSIA UHREJA TULE - Sitten kun ruho on poltettu tai kuopattu niin porataan kameran edessä ja pohditaan että olisinko voinut tehdä asialle jotain aikaisemmin - NO VITTU OLISIT SAATANAN LAPANEN!
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #461 : Marraskuu 10, 2020, 13:28:29 »
”Varmistetaan, oletko valmis asentamaan. Tämä voi kestää joitain minuutteja. Odota..”

Päivitä tässä nyssi!
Miten musta tuntuu, että oon valmis heittämään ton seinään?!? 🤬🤬 *tuntee itkupotkuraivarin hiipivän takavasemmalta*
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #462 : Marraskuu 10, 2020, 13:44:08 »
”Varmistetaan, oletko valmis asentamaan. Tämä voi kestää joitain minuutteja. Odota..”

Päivitä tässä nyssi!
Miten musta tuntuu, että oon valmis heittämään ton seinään?!? 🤬🤬 *tuntee itkupotkuraivarin hiipivän takavasemmalta*

Hengitä Ronja hitaasti ja rauhallisesti. Ajattele laineiden liplatusta....JA HEITÄ SE PASKA SEINÄÄN SEKÄ HYPI TASAJALKAA PÄÄLLÄ! (sori, pääsin meininkeihin)
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #463 : Marraskuu 10, 2020, 13:57:11 »
”Varmistetaan, oletko valmis asentamaan. Tämä voi kestää joitain minuutteja. Odota..”

Päivitä tässä nyssi!
Miten musta tuntuu, että oon valmis heittämään ton seinään?!? 🤬🤬 *tuntee itkupotkuraivarin hiipivän takavasemmalta*

Hengitä Ronja hitaasti ja rauhallisesti. Ajattele laineiden liplatusta....JA HEITÄ SE PASKA SEINÄÄN SEKÄ HYPI TASAJALKAA PÄÄLLÄ! (sori, pääsin meininkeihin)

MÄ OON RAUHALLINEN!!!!  Vielä..
Ja todellakin tekis mieli heittää koko paska seinään.. Ei siis mitään syytä pyydellä anteeksi! Tulostimet on toinen kestovitutuksen aihe. Ja kai mä pääsen senkin asentamaan uudestaan vielä tänään..

Minä vs. tulostimet.. Tää kertoo kaiken! Ihan sama onko outo vai oma.
https://www.riemurasia.net/video/Kun-kaytat-outoa-tulostinta-ekan-kerran/215038

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #464 : Marraskuu 10, 2020, 16:37:18 »
Minua on aina vituttanut - olet sitten mies, nainen tai mikki hiiri - kun paskahousut on ihan hissukseen vuosia mutta heti kun tyypistä tulee tunnettu tai kuollut niin sitten ruvetaan huutamaan " he, she, Mickey Mouse touched me in naughty place "

Yleensä nää kaikista alhaisimmat paskahousut  on ihan hissukseen, helposti 10 - 30 vuotta. Eli kaikki noi vuodet kun asialle voisi tehdä jotain - ESIMERKIKSI ESTÄÄ ETTEI UUSIA UHREJA TULE - Sitten kun ruho on poltettu tai kuopattu niin porataan kameran edessä ja pohditaan että olisinko voinut tehdä asialle jotain aikaisemmin - NO VITTU OLISIT SAATANAN LAPANEN!

Ai jaa. Vai tälläinen asenne. Ja minun piti odottaa 10 - 30 vuotta, että sinusta tulee kuuluisa, että sulla on massia maksaa minulle kärsimyksestä(odotuksesta). Ja nytkö ei ole sittenkään hilloa tulossa? Odotin siis turhaan, että pääsisin Seiskaan myymään jutun siitä, kuinka Lifti Mouse touched He-S(h)eä, not in gay manner, but like a true, vut with passioned latino lover´s gentle touch. Ja sit seuraavaksi haastasin sut oikeuteen, kun mielikuvitus seksi ei ollut hyvää, vaikka en ole koskaan tavannut sua, paitsi päivä unissa, mutta on sekin jotain. Vähän niinku mun insta seuraajat. Ostettuja kaikki.   

Semmoinen on tämän päivän miehen rooli. Vaikka ei olisi tehnyt mitään, voipi ropista kunnolla, jonkun vihaisen entisen muijan toimesta. Ja ihan puskista. Parempi pysyä siellä puskissa sen pitkän takin kanssa vaan.       
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2020, 16:48:06 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #465 : Marraskuu 10, 2020, 16:43:25 »
”Varmistetaan, oletko valmis asentamaan. Tämä voi kestää joitain minuutteja. Odota..”

Päivitä tässä nyssi!
Miten musta tuntuu, että oon valmis heittämään ton seinään?!? 🤬🤬 *tuntee itkupotkuraivarin hiipivän takavasemmalta*

Kotitalouksille myytävät halvat ritsat, joita vittuillaakseen nimitetään kopiokoneeksi tai monitoimilaitteeksi, ovat kaikki susia jo laitetta valmistettaessa. Itse laite ei maksa paljoa, mutta ne värikasetit, joita pitää vaihtaa alvaarinsa, maksavat hunajaa. Ja jos kerran paperi jää ruuttuun laitteeseen, se oli sitten siinä, jos et onnistu onkimaan sitä molokin kidasta takaisin jollain ilveellä. Ja sit eikun uutta ritsaa ostamaan. Joku on keksinyt ikiliikkujan sittenkin.     

 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2020, 16:46:27 kirjoittanut Hese69 »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #466 : Marraskuu 10, 2020, 19:55:21 »
Miksi munat pitää huljuttaa lavuaarissa jos vieressä on suihku?
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #467 : Marraskuu 10, 2020, 20:24:36 »
Uusi Assasin's creed julkaistiin tänään ja perkele ei pääse valitsemaan sukupuolta, kiitoksia saatanasti bugisofti!! >:(
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #468 : Marraskuu 10, 2020, 20:32:42 »
Miksi munat pitää huljuttaa lavuaarissa jos vieressä on suihku?

Toooo much information! 😳😳
Amator

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #469 : Marraskuu 10, 2020, 20:34:00 »
Miksi munat pitää huljuttaa lavuaarissa jos vieressä on suihku?

suihkussa kastuu varpaatki  ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #470 : Marraskuu 11, 2020, 10:36:23 »
Uusi Assasin's creed julkaistiin tänään ja perkele ei pääse valitsemaan sukupuolta, kiitoksia saatanasti bugisofti!! >:(

Ainakin leyllisessä julkaisussa onnistuu.
Kitinöistä huolimatta ubisofti piti pintansa ja valittavana on edelleen vain kaksi sukupuolta ;) Bugejahan bugisoftilla on taas vaikka  muille jakaa.
Miehekästä menoa kun saa latoa päitä irti kirveellä. Aaaaah, mun toiveammatti.

Vähän kyllä lapasia ovat olleet jo odysseista asti kun homoilu sallittiin. Toisaalta Kreikassa oli tapana että naisten kanssa jatketaan vain sukua ja miesten kanssa hoidetaan filosofiset jutustelut ja nussiminen.
Vähän niiku mun saunaillat...eiku!
Why so fragile?

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #471 : Marraskuu 11, 2020, 11:23:37 »
^En oo levyä saanu ubisoftin peleihin, kun vaihoin pleikan pelaamisen tietokoneeseen. Joo määki huomasin että odysseyssä pystyy homoilua harrastaa ja moni antiikin kreikan ukko yritti päästä Alexion kanssa sänkyyn mutta mie en sitä sallinu :D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #472 : Marraskuu 11, 2020, 11:34:25 »
^ Mä panin sitä yhtä blacksmithiä jolla oli "broken spear". Kävi niin kovasti sääliksi. Säälistä annoin sille yhdelle mummollekin kun sen aviomies aneli armoa ettei saatana enää jaksa.

Olin sellainen komea poikahuora!
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #473 : Marraskuu 11, 2020, 15:02:17 »
”Varmistetaan, oletko valmis asentamaan. Tämä voi kestää joitain minuutteja. Odota..”

Päivitä tässä nyssi!
Miten musta tuntuu, että oon valmis heittämään ton seinään?!? 🤬🤬 *tuntee itkupotkuraivarin hiipivän takavasemmalta*

Hengitä Ronja hitaasti ja rauhallisesti. Ajattele laineiden liplatusta....JA HEITÄ SE PASKA SEINÄÄN SEKÄ HYPI TASAJALKAA PÄÄLLÄ! (sori, pääsin meininkeihin)

MÄ OON RAUHALLINEN!!!!  Vielä..
Ja todellakin tekis mieli heittää koko paska seinään.. Ei siis mitään syytä pyydellä anteeksi! Tulostimet on toinen kestovitutuksen aihe. Ja kai mä pääsen senkin asentamaan uudestaan vielä tänään..

Minä vs. tulostimet.. Tää kertoo kaiken! Ihan sama onko outo vai oma.
https://www.riemurasia.net/video/Kun-kaytat-outoa-tulostinta-ekan-kerran/215038

Suuri yleisö haluaa kuulemma tietää kuinka tässä kävi? 🙄
Noh, windows on nyt asennettu/päivitetty uudempaan versioon ja kaikki tietokoneen osat ovat edelleen ehjiä. Tulostinta en ole vielä tarvinnut, enkä ole jaksanut tarkistaa joudunko sen uudelleen asentamaan.. Ei vaan oo jaksanut vielä. Ehkä mä en vaan halua tietää, niin sitten kun joskus kiireellä joudun sen asentamaan, niin voin sit samalla neuvoa sitä lekalla tms..


💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #474 : Marraskuu 11, 2020, 15:10:13 »
^
Sellanen 5kg hienosäätöleka on oiva apuväline ku viimeistään asennus 😁
Amator

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #475 : Marraskuu 11, 2020, 15:28:29 »
^ Todellakin!! 😂😂
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #476 : Marraskuu 11, 2020, 16:25:06 »
^ Tulostimet kyllä vihon viimeisiä vehkeitä. Tätä voi katsella aina kun ne kiukkuaa eikä itse voi käyttää sitä hienosääätölekaa https://www.youtube.com/watch?v=N9wsjroVlu8

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #477 : Marraskuu 11, 2020, 16:28:36 »
^ Mä panin sitä yhtä blacksmithiä jolla oli "broken spear". Kävi niin kovasti sääliksi. Säälistä annoin sille yhdelle mummollekin kun sen aviomies aneli armoa ettei saatana enää jaksa.

Olin sellainen komea poikahuora!

Broken spear blacksmithiä en muista mutta panin myös sitä mummoa että aviomies olis iloinen ja oikeastaan panin kaikkia naisia mitä pysty 😂😂
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #478 : Marraskuu 11, 2020, 17:24:28 »
Uusi Assasin's creed julkaistiin tänään ja perkele ei pääse valitsemaan sukupuolta, kiitoksia saatanasti bugisofti!! >:(

Toisaalta Kreikassa oli tapana että naisten kanssa jatketaan vain sukua ja miesten kanssa hoidetaan filosofiset jutustelut ja nussiminen.
Vähän niiku mun saunaillat...eiku!

Miehet tosiaan antiikin Kreikkassa yhtyi toisiinsa naisten sijaan. Platon keksi platonisen rakkauden, ja näin selvisi mestarinsa Sokrateen kynsistä onnistumalla perustelemaan järkevästi, miksi rakastelu miesten kanssa ei ollut tarpeellista.   

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #479 : Marraskuu 13, 2020, 00:38:48 »
En tiedä mitä tapahtui tai onko mulkku jotenkin vaurioitunut, mut äsken kun kusella kävin, niin lähti lorina aivan väärään suuntaan. Nopea korjausliike jolloin kuseminen palasi normaaliksi ja kas! Taas väärään suuntaan saatana! Perkele!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.