Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 227401 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #320 : Kesäkuu 14, 2020, 00:38:57 »

Kaikkeen mäkin uskoin. Rakkauteen...just, vitun toope saatanan jyrpo, milloin oikein opit!!!

Aijjai! Tän aiheen tiimoilta menis yksi jos toinenkin ilta tuopin ääressä vatvoessa kusetetuksi tulemista rakkauden nimeen.

Kato kun nää on jo nähty ennenkin. Ajattelin ettei koskaan enää, mutta missäpä sitä taas ollaan. Mä en vaan opi millään, en sitten millään.

Kyllä täytyy sanoa että rakkaus on saatanasta. Sitä leijutaan taivaissa ja yhtäkkiä se on ohi. Sitten märehditään mieli maassa monta kuukautta ennenkuin yli pääsee.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #321 : Kesäkuu 14, 2020, 00:50:55 »
^ Totta. Mutta älä vaan kirjoita sitä johonkin kirjaan.
Miksi mä kirjoittaisin sitä johonkin kirjaan??

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #322 : Kesäkuu 14, 2020, 01:13:23 »

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #323 : Kesäkuu 15, 2020, 06:35:52 »
Vajaat puoli vuotta vanha älyluuri tippui töissä asfaltille ja näyttöhän siitä sitten meni tuhannen pillun päreiksi....takuu tuskin korvaa näyttövaurioita?  :-\ Mikä tuollaisessa on kotivakuutuksessa omavastuu? Onko suosituksia uudeksi luuriksi?
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #324 : Kesäkuu 15, 2020, 09:19:41 »
Eipä taida tosiaan takuuseen mennä, mutta vakuutusta varmaan kannattaa kysellä. Hyvällä tuurillahan siinä on vain se näytön pintakerroksen lasi päreinä ja itse näyttömoduli on säästynyt ehjänä.

Henkilökohtaisesti olen enemmän kuin tyytyväinen omaan Samsung Galaxy 10+:ni. Mutta olekin tällainen matkapuhelinfetisisti. Nokiasta on vain huonoja kokemuksia. iPhonet ovat tietysti sitten oma lukunsa...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #325 : Kesäkuu 15, 2020, 12:21:44 »
Vajaat puoli vuotta vanha älyluuri tippui töissä asfaltille ja näyttöhän siitä sitten meni tuhannen pillun päreiksi....takuu tuskin korvaa näyttövaurioita?  :-\ Mikä tuollaisessa on kotivakuutuksessa omavastuu? Onko suosituksia uudeksi luuriksi?

Kannattaa kysellä juu siitä vakuutuksesta. Itse sai uuden, saman hintaluokan luurin kun tippui myös.

Hauskaa sinänsä kun nykyajan luurit hajoaa kun tippuu pöydältä. Vanha nokialainen jos tippui 7. kerroksen parvekkeelta, joutui paikalle kutsumaan Lemminkäisen jotta paikkaavat asfalttiin tulleen reijän ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #326 : Kesäkuu 15, 2020, 12:46:02 »
Rannalla oleva jamppa, joka ei voi kuunnella kuulokkeista musiikkia. Vittu mitä teknopaskaa joutuu nyt itsekin sitten kuuntelemaan!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #327 : Kesäkuu 15, 2020, 13:20:50 »
Teknoakin pahempi on räppi jota inhoan aivan törkeästi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #328 : Kesäkuu 15, 2020, 13:24:14 »
Rannalla oleva jamppa, joka ei voi kuunnella kuulokkeista musiikkia. Vittu mitä teknopaskaa joutuu nyt itsekin sitten kuuntelemaan!

Toi on kyllä anaalista. Itse voi mieltää musiikkimakunsa yhdeksi maailman laadukkaimmaksi, mutta muut eivät välttämättä ole samaa mieltä. Nykyään on niin perhanan hyviä kuulokkeita ja vieläpä edullisesti, ette äänenlaadun raiskaaminen kannettavilla kaiuttimilla ole tarpeen. Toki hyviä Bluetooth kaiuttimia on vähintään yhtä paljon. Se missä se on paikallaan onkin sitten eri asia😅
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #329 : Kesäkuu 15, 2020, 17:11:38 »
^ Jep! Eli ei tosiaan ollut tarkoitus arvostella kenenkään musiikkimakua. Tekno on varmasti tosi jees 😁 Ainoa musiikki, jonka olisin hänen kaiuttimista voinut sietää, olisi ollut mun Spotifylista! 😂

Mä ymmärtäisin kajarit siinä tilanteessa jos ollaan isommalla porukalla. Sitten mä siedän sen, tai vaihdan rantaa 😁 Mutta vittu jos ollaan yksin, käytetään kuulokkeita!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #330 : Kesäkuu 15, 2020, 17:39:01 »
Mä ymmärtäisin kajarit siinä tilanteessa jos ollaan isommalla porukalla. Sitten mä siedän sen, tai vaihdan rantaa 😁 Mutta vittu jos ollaan yksin, käytetään kuulokkeita!

Juuri näin!  ;D👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #331 : Heinäkuu 01, 2020, 08:54:30 »
Vettä, vettä, vettä, vettä, vettä,vettä, vettä,vettä,vettä,vettä.

Siinä sääennusteet seuraavalle 10 vuorokaudelle.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5297
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #332 : Heinäkuu 01, 2020, 09:05:22 »
Kim Sainio. Miten tuon yhden kaverin annetaan pilata muuten hyvää radio-ohjelmaa. Moisio kaipaisi paremman parin, suosikkini olisi Paukkki Rinta-Kanto mutta myös Hovimuusikko Ilkka kelpaa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #333 : Heinäkuu 01, 2020, 19:08:41 »
^Samaa mieltä. Sainio on tai esittää yksinkertaista ja keskustelun taso vajoaa. Tykkäsin Rinta-Kannosta ja saisi tulla takaisin. Marce on nyt parina aamuna ollut tekemässä lähetystä ja sopisi siihen kuin nenä päähän👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #334 : Heinäkuu 01, 2020, 20:12:44 »
myrkyn tekemät tuhot yhdellä metsäpalstalla.. kymmeniä ellei satoja runkoja nurin. voi vitun vitun vittu. >:(
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #335 : Heinäkuu 01, 2020, 20:39:57 »
Se että en ole vieläkään ostanut uutta puhelinta. Tässä vanhassa kännykässäni on perustoiminnot mutta netin käyttö tökkii ja pahasti. En esimerkiksi pysty antamaan kenellekään mainetta Seksisaitilla vaikka haluaisin. Sorry, folks. :(

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #336 : Heinäkuu 01, 2020, 21:22:01 »
Se että en ole vieläkään ostanut uutta puhelinta. Tässä vanhassa kännykässäni on perustoiminnot mutta netin käyttö tökkii ja pahasti. En esimerkiksi pysty antamaan kenellekään mainetta Seksisaitilla vaikka haluaisin. Sorry, folks. :(

Mikä luuri sulla oikein on, jos saa udella...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #337 : Heinäkuu 01, 2020, 21:35:30 »
Se että en ole vieläkään ostanut uutta puhelinta. Tässä vanhassa kännykässäni on perustoiminnot mutta netin käyttö tökkii ja pahasti. En esimerkiksi pysty antamaan kenellekään mainetta Seksisaitilla vaikka haluaisin. Sorry, folks. :(

Ootko kokeillut että vaihdat "tietokonesivusto" asetuksen kun pläräät tätä saittia? 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #338 : Heinäkuu 01, 2020, 21:42:37 »
^
Totta. Tän foorumisoftan mobiili näkymä on iso kasa ripulia.
Jeesuksella oli parempi käyttöliittymä siinä aasissa millä se ratsasti sinne jonnekkin...no, mihin se olikaan nyt menossa..

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #339 : Heinäkuu 01, 2020, 21:45:37 »
Se että en ole vieläkään ostanut uutta puhelinta. Tässä vanhassa kännykässäni on perustoiminnot mutta netin käyttö tökkii ja pahasti. En esimerkiksi pysty antamaan kenellekään mainetta Seksisaitilla vaikka haluaisin. Sorry, folks. :(

Mulla on iphone 8 eikä silläkään voi...