Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
Vieras1873:
Mut ei sekään tarkota et kaikkee tarvis silti kattella.
Se käry alkaa tuntuu erilaiselta kun päivässä käy useempi ihminen haisemassa.
Esim nykyään mulla menee hermoon jos joku haisee julkisilla paikoilla (kodittomat ja mielenterveydongelmat on eri asia)
koska en vaan jotenki pysty enää handlaa sitä hajua. Mulla on itseasiassa haisevien asiakkaiden myötä menny myös seksuaalinen kiinnostus miehiin aikalailla kokonaan ja deittailen vaan naisia.
Avaruusmies:
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 17:47:44 ---Mut ei sekään tarkota et kaikkee tarvis silti kattella.
Se käry alkaa tuntuu erilaiselta kun päivässä käy useempi ihminen haisemassa.
Esim nykyään mulla menee hermoon jos joku haisee julkisilla paikoilla (kodittomat ja mielenterveydongelmat on eri asia)
koska en vaan jotenki pysty enää handlaa sitä hajua. Mulla on itseasiassa haisevien asiakkaiden myötä menny myös seksuaalinen kiinnostus miehiin aikalailla kokonaan ja deittailen vaan naisia.
--- Lainaus päättyy ---
Miten sitten semmoinen jos nainen ei ole käynyt paskalla kolmeen päivään ja päästää semmoisen välipierun, niin onko sekin etova?
Vieras1873:
^hurjan vaikee vastata tähän kun ei oo vielä törmänny tällaseen.
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 17:04:16 ---Haisevat asiakkaat. 🤢
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 17:47:44 ---Se käry alkaa tuntuu erilaiselta kun päivässä käy useempi ihminen haisemassa.
--- Lainaus päättyy ---
Sä vedät näköjään jostain syystä erityisesti haisevia asiakkaita puoleesi.
Ota painepesuri domme-työkalupakkiin. ;D
Vieras1873:
^Tämmösestä lisäpalvelusta pitäis velottaa extraa. Oon mä aikani talutellu haisuleita sinne suihkuun mut oikeesti ei jaksa sitä et ne jää tänne lotraa ja pyörii sen varatun ajan yli, enkä mä jaksa olla kenenkään äiti myöskään, että opettaisin hygistä.
Mut joo. Tänään oli haisuli päivä. Kaikki haisi.
Onneks tää on tällasta semi harvinaista, mut silti nousee kupla otsaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta