Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä vitutti tänään?

<< < (516/520) > >>

AnnaB:
"asiakas" joka käytti suomalaista nimeä aikaa varatessaan, mutta mun ovelle saapuikin mies, joka näytti olevan kotoisin juuri siltä alueelta, josta tulleita miehiä en ota vastaan, ja huono suomi. Hän kävi ensimmäiseksi kiinni rintoihin ja kun astuin taakse päin ja kerroin, että raha-asiat pitäisi hoitaa ensin, niin hän otti lompakon esille ja katsoi sinne, ja totesi, että ei hänellä olekaan käteistä.

Hän änkytti, että en ollut kertonut että maksu käteisellä. Kyllä olin, heti ekassa viestissä. Hän "lähti käymään automaatilla" ja tunnin aika muuttui puoleksi tunniksi koska en suostunut joustamaan ajassa. Nyt mun kämppä tuoksuu juuri siltä, miltä ne miehet, jotka tulee siltä alueelta, yleensä tuoksuu 🤬. Toivon todella, että hän ei tule takaisin.

jan#91:
^ Tästä tuli myötätuntovitutus täälläkin. Ikävä kuulla, että näitä tapahtuu, toivottavasti oot kuitenkin kunnossa :kiss:

Kyybel:
^^Janskun kanssa samat ajatukset ja todella ikävää, että noin on käynyt. Ihan perseestä!!!
Otetaan vielä yksi vitutuksen kohde esille. Sain jonkin aikaa sitten viestin kalenteria koskien ettei aio osallistua koska saitin käyttäytyminen on alkanut todella nappaamaan...näin se hyvä kiertää👍🏼 Että voihan vittu...

AnnaB:

--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Toukokuu 29, 2025, 20:25:37 ---^ Tästä tuli myötätuntovitutus täälläkin. Ikävä kuulla, että näitä tapahtuu, toivottavasti oot kuitenkin kunnossa :kiss:

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Toukokuu 29, 2025, 21:14:01 ---^^Janskun kanssa samat ajatukset ja todella ikävää, että noin on käynyt. Ihan perseestä!!!
Otetaan vielä yksi vitutuksen kohde esille. Sain jonkin aikaa sitten viestin kalenteria koskien ettei aio osallistua koska saitin käyttäytyminen on alkanut todella nappaamaan...näin se hyvä kiertää👍🏼 Että voihan vittu...

--- Lainaus päättyy ---

Olen kunnossa, vitutus meni nopeasti ohi kun aloin kirjoittaa isä Johanneksen syntiinlankeemusta.

Tosi kurjaa että juhannuskalenteri menetti osallistujan sen takia että saitilla on paska ilmapiiri. Tänne ei ole kyllä pitkään aikaan tullut mitään kivaa (paitsi saunaketju ihan best!!) ja osittain siksi kirjoittelinkin alunperin tarinaa naisesta joka piinaa pappia riettailla kertomuksillaan, että voisin sulostuttaa synkkää ilmapiiriä kevyellä hupailulla.

Mmeoww:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Toukokuu 29, 2025, 19:01:03 ---Hän änkytti, että en ollut kertonut että maksu käteisellä. Kyllä olin, heti ekassa viestissä. Hän "lähti käymään automaatilla" ja tunnin aika muuttui puoleksi tunniksi koska en suostunut joustamaan ajassa.

--- Lainaus päättyy ---

Luultavasti kys tyyppi on käynyt munkin luona ja seikkaili jonnekkin hevonvittuun automaatille vaikka ohjasin läheisimmälle 5min päähän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta