Vitokuski joka ajeli trailerin kanssa viittäkymppiä parikymmentä autoa perässään eikä varmasti tajua väistää. Taisi olla trailerissakin jarrut lukossa, sellanen kuminkäry nousi perästä. Pakukuskit! 

Uutiset:

Vieras0217





Rakastajien aatelia

Vieras0068





Rakastajien aatelia
Ja Ville on eksynyt pahemman kerran jos täällä ajelee, ellei sitten käynyt Renellä kylässä 

nyt pitäisi päästä jo kunnolla kelkkailemaan. tämä lumeton talvi alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
Vieras0036



Nauttii muiden arvostusta
nyt pitäisi päästä jo kunnolla kelkkailemaan. tämä lumeton talvi alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
Sen lisäksi laitat läppäriltä jonkun snoukkapätkän YouTubesta tai Instasta pyörii, ja voit tuntea olevasi lumikelkkakuskien Jurkki JäerviLehto-Latvala
Kapu








Foorumihierarkian huipulla
Vieras0043




Huikea tyyppi
RobertLey








Foorumihierarkian huipulla
Vieras0043




Huikea tyyppi

Vieras1703




Huikea tyyppi
Kesava



Nauttii muiden arvostusta
Ihmiset on kyllä hirviöitä.Louis VuittonJotenkin tuntuu että nimenomaan Aasiassa näitä kusipäitä riittää.
https://secure.petaasia.com/page/36390/action/1?locale=en-US&fbclid=IwAR2BCaZu2vtSiE_mNAY8ZboNRpsn3gYUlQ9uMkJR4kbLA2nABCuocAc35_s
Ei muuta kuin boikottiin tollaset firmat.Ihmiset on kyllä hirviöitä.Louis Vuitton
https://secure.petaasia.com/page/36390/action/1?locale=en-US&fbclid=IwAR2BCaZu2vtSiE_mNAY8ZboNRpsn3gYUlQ9uMkJR4kbLA2nABCuocAc35_s
Vieras0068





Rakastajien aatelia
Ihmiset on kyllä hirviöitä.Louis Vuitton
https://secure.petaasia.com/page/36390/action/1?locale=en-US&fbclid=IwAR2BCaZu2vtSiE_mNAY8ZboNRpsn3gYUlQ9uMkJR4kbLA2nABCuocAc35_s
Aasialaisila ei ole minkään näköistä inhimillisyyttä eläimiä kohtaan. Koirat heitetään elävänä kiehuvaan veteen, kanit ja ketut nyljetään elävinä ja aivan sama mikä 4 jalalla kävelevä, muutetaan "luontaiseksi" potenssi lääkkeeksi. Toivon että Corona virus veisi suurimman osan kusipäistä.
Vieras0043




Huikea tyyppi
