Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
Kunigazz:
Tää sää, talvihan on mukavaa aikaa, ku on lunta ja pääsee kelekkailee, muttapa ootas vaan ku se menee lähelle nollaa, niin sitte se helvetti vasta alkaa, oi että on mukavaaa isolla autolla mennä asiakaitten pihaan, ku joka perkeleen kerta on jumissa >:( :(
MariaEnkeli:
Koirani, joka suhaa ja suhaa...Saanut jostain helvetisti energiaa!
Valitettavasti mulla ei ole energiaa. Joten koiraanikin varmasti vituttaa emännän laiskottelu! Ei voittajia 😁
Wanha Turska:
--- Lainaus käyttäjältä: Kunigazz - Lokakuu 28, 2019, 21:59:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Joro76 - Lokakuu 28, 2019, 21:04:53 ---^Ai hitto autot valkiana suolasta.
--- Lainaus päättyy ---
Jep ja sitte ihmetellään miksi porot tulee tielle.
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä,itsekkin panin merkille että Taivalkoski-Pudasjärvi välillä oli oikein kisuratokkia tietä nuolemassa.Suola toimii miinkuin magneetti kisuroille.Noh toisaalta,toiset tykkää nuolla tietä ja minä pimpsaa ;)
bbwnanna:
Oveltakääntyjä. Kolmatta vuotta asun Turussa ja kukaan ei ole tähän mennessä tässä kylässä kääntynyt ovelta. Kaiken kukkuraksi kyseinen henkilö on mua monta vuotta pommittanut yhteydenotoin ja nyt sit, kun tapaaminen koittaisi, tyyppi menee solmuun. Sain selitystekstarin perään, mutta väliäkös tuolla, mitkä ne syyt ovat. Vituttava lopputulos kuitenkin. Varmasti kaikille osapuolille.
JTM:
Tää sää kyllä kyrsii himpun verran. Ois vaikka mitä asiaa toimitettavana, mutta kun ei edes huvita lähteä tonne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta