Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 225516 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1240 : Marraskuu 25, 2021, 17:47:23 »
Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1241 : Marraskuu 25, 2021, 17:50:19 »
Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3
OMG! Öööööö, mä teen tuon lähes päivittäin + mul on klo 18 jälkeen isoäidin kutomat villasukat jalassa. Horny?
Why so fragile?

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1242 : Marraskuu 25, 2021, 17:50:54 »
Se tunne, kun olisi muka flunssainen olo ja paikkoja kolottaa mutten tule kipeäksi. Ollut jo kolmatta päivää.

Se, kun tajuaa, että itsellä ollut sama olo 30 vuotta... ::) Valehtelin, korkeintaan 20 vuotta.  :-\

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1243 : Marraskuu 25, 2021, 18:10:39 »
Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3
OMG! Öööööö, mä teen tuon lähes päivittäin + mul on klo 18 jälkeen isoäidin kutomat villasukat jalassa. Horny?

Uuhh very horny!!  :inlove: :kiss:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1244 : Marraskuu 25, 2021, 18:15:24 »
Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3
OMG! Öööööö, mä teen tuon lähes päivittäin + mul on klo 18 jälkeen isoäidin kutomat villasukat jalassa. Horny?

Uuhh very horny!!  :inlove: :kiss:
MeTooMeToo!  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1245 : Marraskuu 30, 2021, 17:54:10 »
Pitikin ottaa duunia viikonlopuksi. Heti alkoi vituttamaan, ei saa ryypätä rauhassa saatana!!!
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7765
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1246 : Joulukuu 01, 2021, 09:34:01 »
Päivit
Tua
Menee!

Vai meneekö? Näin tuon painatuksen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1247 : Joulukuu 01, 2021, 09:53:04 »
Koronapsykoosi. Eläkeläiset salilla olivat kuullet huhua että se sekopääpassi tulee kohta salille. Eikä sitä kätevästi siihen vanhaan nokiaan saa. Eikä kotona oo tulostinta, tietokonetta ja mitä tarkoittaa oma kanta.

Vaari rauhoitteli ja sanoi "jos passia vaativat niin kannetaan nämä teidän ja meidän tuomat romut tästä tien yli hallille. rakennan sinne lavan ja treenataan ilmaiseksi. ei hätä ole tämän näköinen. ainoa hätä on tämän salin pitäjällä jos teidät ajaa passipakolla pois ja tartuntoja ollu 0kpl. Vaari lähtee teidän kanssa ja vie PT palvelut mennessään. minä en katsele sekuntiakaan kun vanhusten rauhalliseen elämänrytmiin kajotaan ukaaseilla. ja IsäKissanVittu! ei laiteta niitä PT palveluita, eikä peritä keneltäkään salimaksua. ne vitun hallituksen porsaat ja lehmät ei saatana voi sanoa mitään jos Penan yli isossa autotallissa on romua jota joku käy nostelemassa. me ollaan voitettu tää sota!"
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1248 : Joulukuu 01, 2021, 10:13:09 »
Hesen paluu forkalle vitutti!  :whipping:

Oisit Hese pysynyt pois!  :sheep:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1249 : Joulukuu 01, 2021, 10:15:07 »
^^ lisäyksenä vielä että kaikki eläkeläiset ovat rokotettuja. eläkeläiset on vaan niin "tyhmiä" että ne luulee että rokotteet suojaa horonalta. ne "tyhmät" ei tajuu että niillä rokotteilla ei tee vittuakaan! se on se horonapassi joka suojaa! "tyhmät" ihmiset vituttaa. lainaisivat sen horonapassin vaikka lapsenlapseltaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2021, 10:22:17 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1250 : Joulukuu 05, 2021, 12:41:25 »
Joku saatanan mulkku on varastanut mun mainoslauseen  :whipping:
Why so fragile?

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1251 : Joulukuu 05, 2021, 13:51:27 »
Kaveri jaksaa valittaa, siitä kuinka painonsa nousee, mutta ei usko, että laihduttaminen auttaa. Valittaa saa, jos tekee kans asialle jotain.
Helsingissä <3

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1252 : Joulukuu 05, 2021, 14:17:11 »
Ärsyttää suunnattomasti, kun toisen alan kollegat hoitavat asioita tahallaan huonosti ja ymmärtämättä omaa vastuutaan asiassa... ja kehtaavat vielä ylpeillä siitä somessa suureen ääneen. sen jälkeen ihmettelee, miksi heitä taas vihataan ja miksi youtubessa on taas hienoja klikkiotsikoita.

+ se, että minä en noviisina tietenkään voi asiasta mitään sanoa, koska enhän mä nyt osaa mitään :) tietenkään!

+ Että tääkin kuvio on nähty jo niin monessa eri ympyrässä, että alkaa mennä usko ihmisiin  :boozing:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1253 : Joulukuu 05, 2021, 14:32:01 »
Olen niin väsynyt rahaapummaaviin kavereihini. Jouduin sanomaan heille että nyt on rahahanat kiinni koska en ole mikään lottovoittaja. Saa nähdä nähdä menikö nyt sitten välit poikki.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1254 : Joulukuu 05, 2021, 17:39:05 »
Kaveri jaksaa valittaa, siitä kuinka painonsa nousee, mutta ei usko, että laihduttaminen auttaa. Valittaa saa, jos tekee kans asialle jotain.
Osa ihmisistä viihtyy narinakujalla.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1255 : Joulukuu 05, 2021, 17:45:04 »
Kaveri jaksaa valittaa, siitä kuinka painonsa nousee, mutta ei usko, että laihduttaminen auttaa. Valittaa saa, jos tekee kans asialle jotain.

Tota jäin miettimään, että onko laihduttaminen ylipäätään mitään muuta ku painonpudotusta?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1256 : Joulukuu 05, 2021, 17:45:49 »
Olen niin väsynyt rahaapummaaviin kavereihini. Jouduin sanomaan heille että nyt on rahahanat kiinni koska en ole mikään lottovoittaja. Saa nähdä nähdä menikö nyt sitten välit poikki.

Kannattaa uudistaa kaveripiiri.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1257 : Joulukuu 05, 2021, 20:25:14 »
Kanto, mikä halusi tehdä lähempää tuttavuutta auton kanssa peruuttaessa. PRKL!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1258 : Joulukuu 05, 2021, 20:29:42 »
^
Kannot on pirullisia. Mulle kanssa hyppäsi kerran eteen yks. Ihan kiusallaan vaikka mä tulin oikealta.😜
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1259 : Joulukuu 05, 2021, 21:41:40 »
Olen niin väsynyt rahaapummaaviin kavereihini. Jouduin sanomaan heille että nyt on rahahanat kiinni koska en ole mikään lottovoittaja. Saa nähdä nähdä menikö nyt sitten välit poikki.

Hei Jansku. Oisko sulla lainata pari satkuu. Saat takas ens kuussa tai sitä seuraavana. Mun pallit on aivan täynnä pikkumiehiä, ja kävisin vetäseen vikseen yhtä pt:tä, joten heitä ny rahaa, vaikka kolme hunttia, kun se lonkerokin on niin hyvää, jooko.

Siinä olet väärässä, ettekö olisi lottovoittaja. Jokainen suomalainen on. On lottovoitto syntyä Suomeen.