Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 228175 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1200 : Lokakuu 26, 2021, 09:54:57 »
Vihervassarifemakot.

Oooops! Mitä mä nyt taas oon tehnyt... 🙊

(Ps. Mua ei vituta mikään, sorry ot.)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1201 : Lokakuu 26, 2021, 10:08:21 »
^No ei siinä nyt tarvitse mitään niin kauheasti tehdä. Kyllä se jo semmoinen uhkakuva ja pelko, että niitä on mahdollisesti jossakin olemassa, laittaa miehisen miehen vituttamaan  8).

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1202 : Lokakuu 26, 2021, 16:12:17 »
Suomesta ei tunnu saavan masa harina jauhoja, että voisi puristella lättyjä😡
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1796
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1203 : Lokakuu 26, 2021, 16:25:23 »
Suomesta ei tunnu saavan masa harina jauhoja, että voisi puristella lättyjä😡

http://viivoan.fi/tuote/harina-de-maiz-blanco-1kg-pan/7591002000547/  liike Stadissa
kysyvälle vastataan

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15250
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1204 : Lokakuu 26, 2021, 16:32:41 »
Suomesta ei tunnu saavan masa harina jauhoja, että voisi puristella lättyjä😡
Beno Turku Varissuon liikekeskus. Littoistentie 81, 20610 Turku
Tuolla on ainakin ollut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1192
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1205 : Lokakuu 26, 2021, 22:58:24 »
Bongasin muutama päivä sitten parikin hyvältä vaikuttavaa neitoa ja nyt kun olisi ollut aikaa tavata edes toinen, niin kummankaan ilmoitusta ei ole enää missään. Tarkkana saa olla tässä touhussa, ettei jää ilman. Täytyypä katsella, löydänkö jotain muuta mielenkiintoista.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1206 : Marraskuu 05, 2021, 16:40:49 »
Vitun talitintti nakuttaa seinää kokoajan😡. Kohta kaivan haulikon kaapista, niin loppuu se koputus.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1207 : Marraskuu 05, 2021, 18:35:27 »
Oon nyt jounut 0,5 litraa konjakkia vitutukseen. Onko hyvä idea lähteä baariin? Mulla on vauhti päällä :D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1208 : Marraskuu 05, 2021, 18:42:57 »
Oon nyt jounut 0,5 litraa konjakkia vitutukseen. Onko hyvä idea lähteä baariin? Mulla on vauhti päällä :D
Lets go. Monelta lähtö?
Why so fragile?

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1209 : Marraskuu 05, 2021, 18:59:05 »
^^On hyvä idea. Kokemuksesta sanon, että aina kannattaa lähteä baariin, jos yhtään tuntuu että huvittaa. Mutta vitutus kannattaa jättää kotiin ja muistaa Kekkosen Urkin viisaus "ilooni otan, suruuni en koskaan". Sillä asenteella sitä pärjää. Baarissakin. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka löydät juuri tänään sen ihmisen joka on sinulle vieläkin enemmän. Sellaista asiaa muuten ihmettelen, että kun olen käynyt vierailulla hupakolla, niin menen yleensä aina oluelle Jumpruun tai Oluthuone Leskiseen. Ja juuri silloin ne kauniit ja viehättävät naiset, joita olen monta kertaa yrittänyt turhaan ja jotka eivät ole juuri korvaansa lotkauttaneet minun kieltämättä melko alkeellisille iskuyrityksilleni, tulevat ehdottelemaan minulle vaikka mitä tuhmia. Olen miettinyt, että näkeekö nainen miehen kasvoista, onnellisesta ilmeestä, hymystä ja rennosta olemuksesta, että tuo kolli on juuri saanut pillua? Herättääkö jokin sellainen naisen kiinnostuksen, että minulle kanssa? Vai vaikuttaako se juomani Pilsner Urguell (Jumprulla ja Leskisellä on sama omistaja, ja niissä saa Pilsner Urguellia siitä ainoasta oikeasta ja kauniista Pilsner Urguell- tuopista) ja tsekkiläisten sihteerikköjen iholleni jättämä vieno rakkauden tuoksu heidän feronomeihinsa? Vai onko kyse vaan siitä, että sellainen mies, joka ei vonkaa pillua, jotenkin kiinnostaa naisia?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2021, 19:06:16 kirjoittanut Granado »

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1210 : Marraskuu 07, 2021, 11:27:45 »
Mun naamasta naiset aistii, etten ole saanut ja en tasan tule saamaankaan. Ei auta iskuyritykset, tai ajatella, että levittäisin habituksellani pienintäkään vinkkiä naisille että olisin valmis minkäänlaiseen kanssakäymiseen.
En usko ellen näe.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1211 : Marraskuu 07, 2021, 13:29:44 »
Mun naamasta naiset aistii, etten ole saanut ja en tasan tule saamaankaan. Ei auta iskuyritykset, tai ajatella, että levittäisin habituksellani pienintäkään vinkkiä naisille että olisin valmis minkäänlaiseen kanssakäymiseen.
Mun mielestä noi sun kasvot ovat ihqut  :inlove:
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6863
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1212 : Marraskuu 07, 2021, 23:46:58 »
^^ Sellaista asiaa muuten ihmettelen, että kun olen käynyt vierailulla hupakolla, niin menen yleensä aina oluelle Jumpruun tai Oluthuone Leskiseen. Ja juuri silloin ne kauniit ja viehättävät naiset, joita olen monta kertaa yrittänyt turhaan ja jotka eivät ole juuri korvaansa lotkauttaneet minun kieltämättä melko alkeellisille iskuyrityksilleni, tulevat ehdottelemaan minulle vaikka mitä tuhmia. Olen miettinyt, että näkeekö nainen miehen kasvoista, onnellisesta ilmeestä, hymystä ja rennosta olemuksesta, että tuo kolli on juuri saanut pillua? Herättääkö jokin sellainen naisen kiinnostuksen, että minulle kanssa?

Jos miehellä on ovella asti ulottuva hymy, niin totta kait naiset innostuvat jopa alkeellisista iskureploista  Tosin annatko pimppiä, ei välttämättä ole ekana lauseena paras iskurepla edes hymyn kanssa.  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 35 )

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3529
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1213 : Marraskuu 08, 2021, 06:18:03 »
^^On hyvä idea. Kokemuksesta sanon, että aina kannattaa lähteä baariin, jos yhtään tuntuu että huvittaa. Mutta vitutus kannattaa jättää kotiin ja muistaa Kekkosen Urkin viisaus "ilooni otan, suruuni en koskaan". Sillä asenteella sitä pärjää. Baarissakin. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka löydät juuri tänään sen ihmisen joka on sinulle vieläkin enemmän. Sellaista asiaa muuten ihmettelen, että kun olen käynyt vierailulla hupakolla, niin menen yleensä aina oluelle Jumpruun tai Oluthuone Leskiseen. Ja juuri silloin ne kauniit ja viehättävät naiset, joita olen monta kertaa yrittänyt turhaan ja jotka eivät ole juuri korvaansa lotkauttaneet minun kieltämättä melko alkeellisille iskuyrityksilleni, tulevat ehdottelemaan minulle vaikka mitä tuhmia. Olen miettinyt, että näkeekö nainen miehen kasvoista, onnellisesta ilmeestä, hymystä ja rennosta olemuksesta, että tuo kolli on juuri saanut pillua? Herättääkö jokin sellainen naisen kiinnostuksen, että minulle kanssa? Vai vaikuttaako se juomani Pilsner Urguell (Jumprulla ja Leskisellä on sama omistaja, ja niissä saa Pilsner Urguellia siitä ainoasta oikeasta ja kauniista Pilsner Urguell- tuopista) ja tsekkiläisten sihteerikköjen iholleni jättämä vieno rakkauden tuoksu heidän feronomeihinsa? Vai onko kyse vaan siitä, että sellainen mies, joka ei vonkaa pillua, jotenkin kiinnostaa naisia?
Se on se kummallimen mielentila että nyt rakkauden rintamalla onnistuu kaikki.
Itsellä melko harvinaista mutta tiedän tunteen. Pillua on juuri saatu jumalaiselta naiselta ja läppää voi sen jälkeen heittää vaikka vieraassa baarissa tuntemattomalle vsstakkaisen sukupuolen edustajalle ilman mitään sen kummempaa ja yleensä siihen saa mukavan vastineen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1214 : Marraskuu 09, 2021, 13:14:10 »
Sakko 🤬
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15250
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1215 : Marraskuu 09, 2021, 13:46:49 »
^
No voi kökkö  :-[
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1216 : Marraskuu 10, 2021, 07:33:15 »
Pakkanen ja pikku lumi kesti 6 tuntia. Nyt on taas tätä synkkää hevonvitunpaskaa. Ensi kesänä saa taas kuunnella "liian kuuma! tulis jo syksy ja talvi. pimeys ja vitutus"
Why so fragile?

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 464
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1217 : Marraskuu 13, 2021, 11:23:01 »
Ensiviikon iltavuorot!

Poissa Vieras0285

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1218 : Marraskuu 13, 2021, 12:03:33 »
Ensiviikon iltavuorot!

Ha, itsehän kuuln eilen että pitäisi alkaa tekemään myös iltavuoroa toimistohommissa kun paja menee kahteen vuoroon tuotannon tukemiseksi. Luottamusurpo oli sitä mieltä että tämähän sisältyy nykyiseen sopimukseen ja mitään korvauksia asiasta ei kuulu saada. Olin voimakkaasti eri mieltä asiasta ja toin sen julki. Saas nähdä joutuuko painimaan fyysisesti jonkun kans vai menekö ihan keskustelemalla. On tämä aina saatana yhtä painimista, pitäis vaan alkaa dokaamaan ja heittäytyä Kelan liksoille.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #1219 : Marraskuu 13, 2021, 12:17:42 »
^
Tuosta tulee mieleeni

Saitin Bud Spencer