Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Herkät turskat  (Luettu 6852 kertaa)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #20 : Lokakuu 14, 2020, 10:16:42 »
Tää on oikeesti hyvä naru.

kyllä tapaamisen tunnelma ja jonkunlainen yhteys on iso osa nautintoa ja ainoa syy miksi silloin tällöin näitä tapaamisia harrastan. Kassit osaan tyhjentää muutoinkin.

Mr. G kiteytti asian todella hyvin.

Ja mä oon sit varmaan herkkä hupsu, koska mäkin haen jotain yhteyttä ja tunnelmaa. Nyt kun seksuaalisuuteni ja naiseuteni on paremmin auennut minulle ja huomattavissa on seksistä villiintymistä, olen hakeutumassa alalle, koska nautin seksistä ja kanssakäymisestä miesten kanssa. Ja rohkenen väittää, ettei alalla vapaa-ehtoisesti ole ketään, joka ei seksistä nauttisi. Onhan työstään/harrastuksestaan tykättävä, jotta se on mielekästä!

Sen verran kuitenkin se kiltti tyttö mun olkapäällä vielä istuu, että en halua ottaa vastaan asiakasta, joka käy vaan runkkaamassa muhun. Jos sitä haluaa, niin varmaan löytää jonkun lahnan jostain. Mulla on oikeus valita asiakkaani, siinä missä turska saa valita hupsukkansa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #21 : Lokakuu 14, 2020, 12:51:51 »
Tää on oikeesti hyvä naru.

Niin onkin. Paitsi minun luona saa käydä myös ihan vaan pikapanolla tai runkkaamassa. Eikä tarvi huolehtia minun seksuaalisuudesta.
Hitsi sentään, maksullisen huoran kuuluu palvella asiakasta eikä itseään. Ei sillä, joskus noi molemmat hoituu samalla.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #22 : Lokakuu 14, 2020, 13:19:55 »
^ Juu niin kuuluu, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että saa valikoida asiakkaitaan. Jokaisella on varmasti jossain joku raja; etnisyys, humala, anaaliseksi, eriteleikit.. U name it!
Tai ehkä sit jollain ei oo mitään rajoitteita, vaan kaikki ihan kirjaimellisesti käy.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #23 : Lokakuu 14, 2020, 14:01:13 »


Sen verran kuitenkin se kiltti tyttö mun olkapäällä vielä istuu, että en halua ottaa vastaan asiakasta, joka käy vaan runkkaamassa muhun. Jos sitä haluaa, niin varmaan löytää jonkun lahnan jostain. Mulla on oikeus valita asiakkaani, siinä missä turska saa valita hupsukkansa.

Ah, musta on ihanaa kun yksi vakkari käy aina runkkailemassa mun päälle! Ei sanota sanaakaan, minä keimailen, katselee mun peppua, runkkaa mällit pepulle, laskee rahat lipaston päälle ja lähtee"
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #24 : Lokakuu 14, 2020, 14:41:44 »
^^
Niin mutta nyt ei puhuttukaan rajoista tai valikoinnista, mitä kelläkin on, vaan ihan muusta.
Mutta jos puhutaan, niin minulle käy vaan Suomi-mies ja perseeseen ei panna.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #25 : Lokakuu 14, 2020, 14:53:41 »
Ah, musta on ihanaa kun yksi vakkari käy aina runkkailemassa mun päälle! Ei sanota sanaakaan, minä keimailen, katselee mun peppua, runkkaa mällit pepulle, laskee rahat lipaston päälle ja lähtee"

Ihana. Voihan vittu, minulla on joku fetissi sinuun, eikä edes mitään hajua mistä se johtuu :-*

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #26 : Lokakuu 14, 2020, 15:05:31 »
^^ Luulen, että luet nyt mun tekstiä eri tavalla kuin sen olin tarkoittanut.

Itseni kautta peilasin tämän narun pointtia. Tahdoin sanoa, että pystyn ymmärtämään/samaistumaan tähän turskan herkkyyteen. Luulin, että kärjistykseni ymmärrettäisiin.
Kuitenkin kaiken toiminnan lähtökohtana on se kuinka kukin tuntee tulleensa arvostetuksi sellaisena kuin on. (Tämä kuitenkin loppu viimein on siellä pään sisällä.) Eikä ole pakotettu alalle, mahdollisesti tykkääkin vähän työstään. Mä nyt vaan oon sitä mieltä, et siitä mitä tekee on kiva tykätä.

Jätän tän nyt vaan tähän. Kiitos ja anteeksi.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #27 : Lokakuu 14, 2020, 15:32:56 »
Ei siinä mitään Ronja ja minäkin usein puhun asian vierestä. Älä minusta välitä, anteeksi.
Oikeasti kiva kun juttelet asiasta jos toisestakin, sitä tämä foorumi tosiaan kaipaa. Olet hieno, saat potkia minua munille.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1613
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #28 : Lokakuu 14, 2020, 16:11:13 »
Totta, Ronja on piristys täällä.
Kuten myös Nina.
Ja kaikki muutkin...…
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #29 : Lokakuu 14, 2020, 16:16:57 »
^ ja ^^ 😘😘
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa courtesan

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #30 : Lokakuu 14, 2020, 17:34:40 »
Tämä työ on kyllä muuttanut minun käsityksen miehistä aivan täysin.
Ja paljon paremmaksi.
Ja etenkin siinä suhteessa, että olen oppinut ymmärtämään, miten herkkiä miehet todella ovat.

Harmi kyllä, miesten kulttuurissa sallittu tapa olla mies, tuntuu olevan vain paljon kapeamman sapluunan sisällä kuin naisilla - etenkin, mitä tulee tunteinen tms osoittamiseen.

Monet mun asiakkaat kertovat kaikki huolensa, koko elämänsä ja välillä jopa niin, että oikein yllätyn.

Olen miettinyt, että meillä (naisilla) on siinä mielessä helpompaa, että jos ja kun joku stressaava tai ikävä asia tapahtuu, voimme soittaa ystävillemme ja itkeä shampanjan & suklaakakun & cappuchinon ääressä sydämemme kevyiksi, kun taas miesten keskinäisessä kulttuurissa, ei ikävä kyllä ole paljoa samanlaisia mahdollisuuksia.
Vielä edelleen pojille opetetaan, että pitää olla kova, ei saa itkeä, pitää niellä kaikki tunteet ja monet ratkaisevat huonon olon alkoholilla, mikä taas onkin ihan ymmärrettävää - jotenkin omaa sisäistä ristiriitaa on kuitenkin pakko helpottaa.

Siksi koen, että varmasti monelle vakkarilleni olen tärkeä ihminen ja meistä onkin tullut hyviä ystäviä, loistavan asiakassuhteen lisäksi. Tällainen avautuminen ja herkän oman vajaan puolen paljastaminen saa minut hyvin nöyräksi toisen edessä.

Meni vähän sivuraiteille, mutta kun herkkyydestä puhuttiin.  ::)
Helsinki

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5343
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #31 : Lokakuu 14, 2020, 18:25:41 »
Yhdyn M15t3rG:n ja Ylilääkärin kommentteihin, kokonaisuus merkkaa ja hupsun persoona ratkaisee paljon siihen jotta laitanko tapaamispyyntöä.

Rapsat ja foorumikäyttäytyminen kertoo jo paljon. Ja riippuu tietysti  meidän välisistä kemioista miten herkälle alueelle päästään niin seksissä kuin muutenkin.

Kyllä meillä on muuten aivan ihania hupsuja :)

Poissa Jiijii

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #32 : Lokakuu 14, 2020, 19:59:30 »
Nyt oli jännä kun tämä ketju sai lopulta ylittään kynnyksen antautua foorumille...

Ehkä olen siis herkkä. Ainakin kynnys olla yhteydessä palveluntarjoajiin on ollut korkea. Ja ne parit yrityksetkin on vetäneet vesiperän. Ilman on siis jääty... Ehkä hyväkin niin.

Mutta nyt täällä ollaan asian ytimessä. Itse ainakin kaipaisin hyvinkin jonkinlaista yhteyttä tapaamisella. En tiedä tosiaan mitä se voisi olla kuitenkaan. Ei nyt tarvi suurta tunteiden paloa olla, vaan yhteyttä. Tässäpä onkin kysymys, miten tuota viestillä selvität? Pitää voida olla kova luotto palveluntarjoajaan, mut mistäs sen rakennat?

Tässä tämä foorumi tuleekin hyvin kyseeseen. Seurailen teitä jatkossakin ja toivon että tapaamme, arvon ihanat naiset, tai ainakin joku teistä nyt alkuun. :)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1613
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #33 : Lokakuu 14, 2020, 20:01:59 »
 ^  suosi suomalaista. Ja ehkä hieman kokeneempaa.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #34 : Lokakuu 14, 2020, 21:26:53 »
...
Tässäpä onkin kysymys, miten tuota viestillä selvität?
...

Henkilökemia ei ehkä välttämättä tule selville viesteillä. Toki osviittaa saa mutta sen tietää varmaksi vasta tapaamisella. :)
Amator

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #35 : Lokakuu 14, 2020, 23:44:28 »
Karskin ulkokuoreni alla asuu herkkä runopoika. Tässä harrastuksessakin nyt ollaan kuitenkin ihminen toiselle ihmiselle. Musta ei ainakaan saa tekemälläkään kylmää sonnia panohommiin, jonka motto on tulin, näin ja voitin. Joillekin se voi olla fine, en tuomita ketään. Kyllä näissä tapaamisissa on itse paljon muutakin haettu ja sitä on myöskin saatu. 😎

Nykyisinhän miehet eivät saisi itkeä kuin taksin takapenkillä muistellen ekaa lätkäkultaa -95. Mut ollaan jokainen omanlaisia. Jokaisessa meissä asuu pieni herkkis, kaikki ei vain uskalla näyttää sitä.
💊

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #36 : Lokakuu 15, 2020, 00:04:26 »
Hyvä henkilökemia ja monitasoinen seksuaalisuus ovat ne aivan olennaiset jutut, jotka tekevät tästä elämän osa-alueesta antoisan ja tapaamisesta mieleen jäävän. Ei siis  kassien tyhjennys, jonka voi tehdä nopeammin ja halvemmalla vaikka yksin.

Hyvään henkilökemian kuuluu ainakin jonkin tason positiivinen tunnetila, jonkin tason kiihottuminen, luontevuus, kummankin osapuolen arvostaminen, rajojen kunnioitus, yleinen positiivisuus ja hyväksyntä ja hauskuus.

Miten sitten löytää palveluntarjoajan, joka olisi mahdollisimman lähellä tätä? Minulla on asia toiminut niin, että käyn vain suomalaisilla, koska täydellinen kielitaito on olennainen. Sitä tarvitaan välittämään ajatuksia ja tunteita, ohjeistamaan ja puhelemaan kevyitä ja vakavampia asioita. Henkilökemia välittyy toki muidenkin asioiden kuin kielen välityksellä.

Rapsoja lukemalla saa paljon osviittaa siinä, mitä on luvassa. Kyllä tällaisen hyvän henkilökemian mahdollisuus (tai mahdottomuus) sieltä rapsojen rivien välistä yleensä löytyy. Jos on useita hyviä ja positiivisia rapsoja, voi varata aika hyvillä mielin ajan saman tien. Jos haluaa tarkistaa vielä jotain, niin sitten puhelinsoitto. Siinä selviää viimeistään kielitaito, kielen oikea käyttö, olennaiset tapaamiseen liittyvät asiat ja tärkeänä äänen sävy, joka kertoo paljon palveluhalukkuudesta ja sen tasosta.

Tätä menetelmää käyttäen, ei ole yhtään pettymystä tullut vastaan, pelkkiä huippuja, niin psyykkisesti, fyysisesti ja seksuaalisesti. Huippuna LauraLo ja sitten useita tasaväkisiä; MinniVenus-Minni, Ninnineiti, Ilona Tequila, Anniina nyt muutamia parhaita mainitakseni.

Ylilääkäri

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #37 : Lokakuu 19, 2020, 15:16:07 »
Yksi tärkeimmistä ohjenuoristani näissä puuhissa on ehkäpä se, että vaikka kyseessä onkin maksulliset seksipalvelut, niin kaksi ihmistähän tässä aina kohtaa. Niin kuin missä tahansa muussakin asiakaspalvelutilanteessa. Otan jokaisen vastaan yksilönä ja hän saa minun jakamattoman huomioni sovitun ajan mukaisesti. Pyrin kuulostelemaan asiakasta mm. ruuminkielensä ja ilmeidensä kautta, mutta myöskin kysyn suoraan mahdollisista toiveista ja haluista. Vaikkakin jotain temppuja sinne omaan työkalupakkiin on onnistuttu keräämään, niin kenenkään ajatuksia en edelleenkään osaa lukea ;) Kommunikaation tärkeyttä ei siis voi koskaan painottaa tarpeeksi ja se on varmin keino nautinnollisempaan seksiin. Selvästi ujompien kanssa sanoitan selkeämmin mitä olen tekemässä ja usein vielä varmistan, onko ok esim. ottaa jotain vaatetta pois, ennen kuin alan niin tekemään. Eikä ole pakko olla täysin alaston, jollei se tunnu mukavalle. Oma lukunsa tietysti on tarjoamani hellyys- ja läheisyysterapia.

Asiansa osaava palveluntarjoaja ei naureskele tai vähättele. Vastaanoton ja seksuaalisuutensa toteuttamisen tulee tuntua turvalliselta. Kaikkien kanssa ei tietenkään natsaa ja epäonnistumisia tulee vääjäämättä puolin ja toisin, jos yhtään enempää harrastelee, mutta se ei välttämättä ole kummankaan syytä. Liian erilaiset ihmiset ovat yhteensopimattomia. Totta kai se on harmillista, mutta jonkun toisen kanssa sujuu taatusti paremmin. Paljon pystyy vaikuttamaan myös sillä omalla asenteellaan. Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan voi olla klisee, mutta se on niin totta. 

Tosi moni asiakas tuntuu hieman häpeilevän omaa jännitystään ja herkkyyttään. Liekö se sisäistettyä kulttuurillista oppia niistä myyttisistä “tosimiehistä“? Heittäkää romukoppaan moiset myytit! Ei ole olemassakaan mitään yhtä oikeaa tapaa olla mies, niin kuin ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa olla nainen. Tai ylipäätään ihminen. Tärkeintä on kuunnella itseään, omia halujaan ja rajojaan. Omasta mielestäni jännitys kertoo pelkästään positiivisia asioita ihmisestä: hän välittää.

Ei mua tunteet pelota, sanoin hiljattain eräälle asiakkaalle, kun hän herkistyi kyyneeliin orgasminsa jälkeen ja pyyteli sitä anteeksi. Edellisestä naisen kosketuksesta oli jo vuosia. Jatkoin, että tunteet ovat todellisinta sinua ja niitä ei todellakaan tulisi pyytää anteeksi. Silittelin samalla rauhoittavasti, kehotin hengittämään kanssani muutaman kerran oikein syvään ja vapauttamaan hitaasti. Olimme hetken ihan hiljaa. Sitten hän sanoi kiitos, ja että tuntee itsensä taas mieheksi.

Hetki voi olla kaunis ja täysin aito myös maksuseksissä.


ps. Apua, tarkoittaako tämä nyt sitä, että tuon tytön luona täytyy alkaa avautumaan tunteistaan? Pelko pois, edelleen on sallittua tulla ihan vain pikapanolle ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2020, 15:19:19 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋