Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Herkät turskat  (Luettu 6880 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Herkät turskat
« : Lokakuu 13, 2020, 08:34:50 »
En tiedä onko tästä aiheesta jo oma ketju, mutta ajattelin puhua muutaman sanan asiakkaiden sensitiivisyydestä.

Minä esimerkiksi jäädyn totaalisesti mikäli palveluntuottajasta näkee että häntä ei voisi seurani vähempää kiinnostaa. Palveluntuottajan ei oikeastaan tarvitse edes sanoa mitään, pelkkä katse riittää.

Olen myös kuullut että joillekin asiakkaille ei kannata kertoa montako asiakasta päivän aikana on käynyt, koska he tavallaan ”järkyttyvät” tiedosta ja sen jälkeen tunnelma on tiessään.

Myös palveluntuottajan tiukka äänensävy tai vaikkapa ihmettelyä merkitsevä silmien pyörittely voi latistaa tunnelman niin, että loppuaika on molemmille lähinnä kiusallista.

Olen joskus miettinyt olenko vain kermapylly  vai ovatko miehet luonnostaan sellaisia (poislukien persoonallisuushäiriöiset henkilöt), että seksi ihmisen kanssa joka antaa haluttoman vaikutelman on sula mahdottomuus.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2020, 08:41:31 kirjoittanut Kapteeni Turska »
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2020, 09:21:18 »
Miesten tunteet ei poikkea mitenkään naisten vastaavista.
Olkoon kyse ostetusta seksistä, elämänkumppanin kanssa, fwb-suhde, tai mitä suhdemuotoja onkaan olemassa...jokaiselta vie halut seksiin melko hyvin jos huomaa ettei vastapuoli anna sellaista vastakaikua mitä haluaisi tai mitä tarvitsee aktin onnistumiseen.

Joskus voi kyllä käydä niinkin, että turska tekee väärän arvioinnin.
Palveluntarjoajan katse ei välttämättä miellytä, vastaanotto ensimmäisten minuuttien aikana ei ole se mitä toivoisi. Mutta kun päästään vauhtiin ja sängyn puolelle, tilanne saattaa muuttua täysin.
Ujosta palveluntarjoajasta - jonka turska luokitteli tympeään kategoriaan - hän voi ollakin mitä mainioin sänkykumppani.

Olisiko ihmisen yksi perustarpeista tulla kohdatuksi omana itsenään arvostuksella ja kunnioituksella.
Kaikissa tilanteissa eikä pelkästään seksin ostamisen yhteydessä.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1623
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #2 : Lokakuu 13, 2020, 09:45:46 »
Miehilläkin ON tunteet, mm näläntunne....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2020, 10:02:52 »
Kyllä maksettu seksi eroaa tässä omalla kohdallani merkittävästi normiseksistä.
En vaadi tai odota että huora kokee minut viehättävänä tai edes esittää sitä. Peruskohteliaisuus ja hygienia riittää, katseita siinä en ala tulkitsemaan.
Asetelma kun on se, että minä olen asiakas ja en ole tekemässä vaikutusta huoraan vaan hän minuun (mikäli jaksaa). Itse toki en odota, että maksettu seksi jäljittelisi siviiliseksiä kun sitä varten on olemassa se siviiliseksi.

Mutta aloittaja ei varmaan ole yksin tunteidensa kanssa. Toisessa ketjussa moni kertoi karttavansa parisuhteessa olevia seksinmyyjiä ja ajatus muista hikisistä turskista lykkimässä samaa naista aiemmin päivällä olisi turn-off. Itse taas olen sen verran rationaalinen/kyyninen realisti, etten edes halutessani onnistuisi huijaamaan itseäni oloon jossa olisin huoran "ainoa". Ja ehkä hyvä niin, en jää koukkuun harrastukseen enkä ihastu huoriin kuten monet tekevät.

Itse aloitin harrastuksen ajassa ja paikassa jossa jokaisella ostokerralla väkivallan tai vähintään huijatuksi tulemisen uhka oli läsnä. Silloinkin sai yleensä jotenkin hommat hoidettua (aina tosin nalli ei palanut)... Eipä sen jälkeen ole huorien äänensävyt fiilistä vieneet kun noista kokemuksista selvisi hengissä 😁

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7759
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #4 : Lokakuu 13, 2020, 10:11:14 »
Jos maksullisella käynnillä on tympääntynyt vastaanotto, vaikuttaa se huomattavasti fiiliksiin. Tässä ei auta yhtään esimerkiksi kympin ulkonäkö hupakolla. Taviksella, jonka palvelualttius on kohdillaan, käyn toistuvasti.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #5 : Lokakuu 13, 2020, 10:20:11 »
Omalla kohdalla rinnastan maksuseksin ostamisen muiden personoitujen palvelujen ostamiseen. En nyt odota, että olisin päivän ja koko vuoden ainoa asiakas, tässä kohtaa on ihan hyvä pitää realismi mielessä. Enhän olisi sitä hierojalla, parturissa tai muussakaan vastaavassa. Hyvää asiakaspalvelua tietysti odotan sekä toivon ja sitä olen kyllä yleensä saanutkin. Selkeä haluttomuus toisen taholta saisi minut kyllä jättämään seksin väliin, sillä siinä tulisi mieleen kyllä väkisinkin toisen vapaaehtoisuus, suostumus ja muut varjopuolen asiat.

Ei tule mieleen kuin yksi kerta, jossa amatöörihupakon oma asenne sai oloni vaivaantuneeksi ja koko visiitti oli sellaista jäiden polttelua. Tästä viisastuneena suosinkin ammattimaisen oloisia suomalaisia hupakoita. Heidän kohdallaan kun voi luottaa siihen, että palvelujen laatu on kohdillaan vaikka ymmärrän kyllä että en kenenkään unelmauros ole ja varmasti muutenkin huono sängyssä.

Poissa Seo

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #6 : Lokakuu 13, 2020, 10:46:09 »
Itselleni on tullut niin monenlaisia ensikohtaamisa ja kohtaamisia ylipäätään, etten pienestä järkyty. Pakko kumminkin myöntää, että parhaimmat ja lämpimimmät kohtaamiset on tulleet vastaan nimenomaan maksuseksin kentällä.

Violan kysymyskeen vastaus on ehdottomasti kyllä :) 

Olisiko ihmisen yksi perustarpeista tulla kohdatuksi omana itsenään arvostuksella ja kunnioituksella.


Omalta osaltani tuo on toteutunut hyvin kaikkien tapaamieni hupakoiden kanssa, kiitos teille ! <3


Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #7 : Lokakuu 13, 2020, 10:52:53 »
Samoilla linjoilla joidenkin edellisten kanssa. Olen kerran lähtenyt palveluntarjoajan luota kesken pois, kun homma ei tuntunut kiinnostavan kumpaakaan osapuolta (olisi pitänyt tosin kääntyä jo ovelta kun ne kuvatkaan ei olleet omia - mutta panetuskin on tunne, jota pitää käsitellä) ja jonkun muun kerran olisi ehkä pitänyt tehdä samoin, kun kemiaa ei vain ollut. En mene tilanteesta lukkoon, mutta en nyt voi väittää siitä hirveästi irtikään saavani. Verrokkina päässä ovat ne kohtaamiset, jotka tuntuvat melkein maagisilta, kun himoa (oli se lopulta aitoa tai ei - who cares?) olisi voinut leikata veitsellä ja keskusteluissa on löytänyt toisesta ihmisestä syvyyttä, joka on tehnyt tapaamisesta entistä ainutlaatuisemman. Kaikki tapaamiset eivät toki ole tällaisia, mutta itselleni kyllä tapaamisen tunnelma ja jonkunlainen yhteys on iso osa nautintoa ja ainoa syy miksi silloin tällöin näitä tapaamisia harrastan. Kassit osaan tyhjentää muutoinkin.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #8 : Lokakuu 13, 2020, 11:02:28 »
Miesten tunteet ei poikkea mitenkään naisten vastaavista.
Olkoon kyse ostetusta seksistä, elämänkumppanin kanssa, fwb-suhde, tai mitä suhdemuotoja onkaan olemassa...jokaiselta vie halut seksiin melko hyvin jos huomaa ettei vastapuoli anna sellaista vastakaikua mitä haluaisi tai mitä tarvitsee aktin onnistumiseen.

Joskus voi kyllä käydä niinkin, että turska tekee väärän arvioinnin.
Palveluntarjoajan katse ei välttämättä miellytä, vastaanotto ensimmäisten minuuttien aikana ei ole se mitä toivoisi. Mutta kun päästään vauhtiin ja sängyn puolelle, tilanne saattaa muuttua täysin.
Ujosta palveluntarjoajasta - jonka turska luokitteli tympeään kategoriaan - hän voi ollakin mitä mainioin sänkykumppani.

Olisiko ihmisen yksi perustarpeista tulla kohdatuksi omana itsenään arvostuksella ja kunnioituksella.
Kaikissa tilanteissa eikä pelkästään seksin ostamisen yhteydessä.

Tähän ei mitään lisättävää. Hyvin sanottu!
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #9 : Lokakuu 13, 2020, 11:20:34 »
Olen lähtenyt kaksi kertaa pois kun tuli tosiaan sellainen olo että tämä hoituisi yksin kotisohvalla Emmerdalen tahdissa paljon mukavammin. Noista tapauksista en edes kirjoittanut negarapsaa. Olen toki kolme negarapsaa urani aikana kirjoittanu, viimeisin taisi olla toissakesänä. Voin vakuuttaa että kyyti oli kylmää.

Olenko herkkä turska....riippuu keneltä kysytään. Tiedän vain sen että yleisesesti käyntini tulee maksamaan minulle 250€, olen persreikääni myöten putipuhdas ja vastapuolelta en odota sellaista "olisipa tämä nopeasti ohi ja rupeanpas hoputtamaan vaikka aikaa on 45min jäljellä"

Olenko herkkä, mulkku vai livenä rento turska...Vittu, ennen kaikkea olen ihminen jolla on ihmisen pärinät ja päiväkohtainen sietokyky niin huumorille kuin paskapyykille. Tiedä vaikka osa hupsuista kokisi lievää samaistumista tähän ihmisenä olemiseen.
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #10 : Lokakuu 13, 2020, 15:16:58 »
Olen tosi herkkä ja itselläni menee tunteisiin heti, jos huomaan, että hupakko lähtee vetämään tiettyä rutiinia, eikä suostu luopumaan siitä. Hommista ei välttämättä tule tällöin yhtään mitään. Sen sijaan se ei haittaa yhtään, jos hupakosta huomaa, ettei hän viehäty ulkoisesta olemuksestani tai ei nauti seksistä. En lähtökohtaisesti oleta parikymppisen neidin pitävän viisikymppistä setää komeana tai seksikkäänä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #11 : Lokakuu 13, 2020, 17:34:48 »
Turskissa on eroja ja toisille saattaa sopia käydä nusaisemassa lippis päässä sen ihmeempiä tunteilematta, pyyhkäistä heppi verhoihin ja adios. Eikä siinäkään mitään pahaa ole.
Oli herkkis tai ei, niin pyrin olemaan tosi ystävällinen ja huomioonottava kaikille. Ei se kuitenkaan ole aina ihan helppoa edes uskaltaa tulla vierailulle ja jos vastassa on töksö tai ylimielinen sihteeri, niin ihan varmana menee fiilikset.
Sitä paitsi en osaa edes olla kylmäkiskonen huora, arvostan ihan liikaa ihmistä, joka haluaa panna juuri minua ja vielä maksaa siitä. Kiukuttelen sitten itsekseni, jos tarvitsee. Foorumikiukuttelua olen yrittänyt vähentää.
Miehet on muuten ihan yhtä herkkiä kun naisetkin, ehkä herkempiäkin, he vaan eivät kerro niin helposti, jos joku satuttaa tai loukkaa. Meidät erottaa vaan isommat tissit ja munat.... no jopas oli herkästi sanottu ;D

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #12 : Lokakuu 13, 2020, 17:36:13 »
Herkkyys voi olla riesa, mutta se on lahja, sitä ei voi palauttaa (vähän Samuli Putroa varioiden)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #13 : Lokakuu 13, 2020, 17:46:06 »
Herkkä turska reporting for duty here!

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #14 : Lokakuu 13, 2020, 20:20:19 »
nuorena sitä oli ehken paljon herkempi, mutta kyllä siitä on suurin osa kadonnut matkan varrelle.
aika pitkälle riittää kun vosu on ystävällinen ja kohtelias. se ei pitäisi olla liian paljon vaadittu.
mikään ulkonäkö ei riitä korvaamaan töykeää olemusta.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #15 : Lokakuu 14, 2020, 03:04:30 »
mutta itselleni kyllä tapaamisen tunnelma ja jonkunlainen yhteys on iso osa nautintoa ja ainoa syy miksi silloin tällöin näitä tapaamisia harrastan. Kassit osaan tyhjentää muutoinkin.

M15t3Rg sanoi olennaisen. Minullakin tärkeimmätä vaikuttimet tapaamiselle ovat juuri nuo. Hyvin kiteytetty👍

Osalleni ei ole tullut yhtään tapausta, joissa tunnnelma olisi ollut kiusaantunut. Se ehkä johtuu siitä, että olen tavannut suomalaisia, joilla tiedän etukäteen olevan hyvä maine. Toinen valintaan vaikuttava tekijä on se, millaista suomen kieltä palveluntarjoaja kirjoittaa.

Ylilääkäri

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #16 : Lokakuu 14, 2020, 07:39:37 »
Myös minulle hyvä tunnelma on puolet tapaamisen nautinnosta. Toisen ihmisen ihon lämpö, hellä kosketus ja hymy luovat illuusion siitä että olen odotettu vieras, vaikka oikeasti olen vain asiakas.

Eräs palveluntuottaja sanoi kerran: ”Jos asiakkaat kävisivät luonani vain orgasmin takia, he voisivat yhtä hyvin runkata kotona”.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #17 : Lokakuu 14, 2020, 08:02:57 »
..
Eräs palveluntuottaja sanoi kerran: ”Jos asiakkaat kävisivät luonani vain orgasmin takia, he voisivat yhtä hyvin runkata kotona”.

Tuo on ihan totta! Orkut on kivoja, tottakai, mutta ylivoimaisesti isoin syy on ihan muualla😘. Hmm.. En muuten usko kovin helposti että kukaan käy vakkarin luona vain orgasmin takia.🤔
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #18 : Lokakuu 14, 2020, 08:22:14 »
Tapaaminenhan on kokonaisuus, missä seksi ja orgasmi on vaan yksi osa kokonaisuutta. Mutta tuskin kukaan siitä maksaa, että saa vaan olla lähellä, kuunnella minun huonoja juttuja ja juoda kahvia. Sitä paitsi asiakkaan täysi tyytyväisyys, mihin minusta kuuluu myös orgasmi, on vähän sama tunne, kun tekisin maalin. Väkisin en ala maalia potkimaan, mutta joskus on kiva haastaa omat taitonsa ihan kaikessa rauhassa.
Tai joo, yksi asiakas oli yön yli mökillä ja halusi vaan olla ja nauttia olostaan. Kun yritin varovasti kysellä, että pantaisko välillä, niin sanoi, että älä nyt koko ajan höpötä siitä panemisesta. Ei pantu ollenkaan sillä kerralla.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Herkät turskat
« Vastaus #19 : Lokakuu 14, 2020, 10:16:42 »
Tää on oikeesti hyvä naru.

kyllä tapaamisen tunnelma ja jonkunlainen yhteys on iso osa nautintoa ja ainoa syy miksi silloin tällöin näitä tapaamisia harrastan. Kassit osaan tyhjentää muutoinkin.

Mr. G kiteytti asian todella hyvin.

Ja mä oon sit varmaan herkkä hupsu, koska mäkin haen jotain yhteyttä ja tunnelmaa. Nyt kun seksuaalisuuteni ja naiseuteni on paremmin auennut minulle ja huomattavissa on seksistä villiintymistä, olen hakeutumassa alalle, koska nautin seksistä ja kanssakäymisestä miesten kanssa. Ja rohkenen väittää, ettei alalla vapaa-ehtoisesti ole ketään, joka ei seksistä nauttisi. Onhan työstään/harrastuksestaan tykättävä, jotta se on mielekästä!

Sen verran kuitenkin se kiltti tyttö mun olkapäällä vielä istuu, että en halua ottaa vastaan asiakasta, joka käy vaan runkkaamassa muhun. Jos sitä haluaa, niin varmaan löytää jonkun lahnan jostain. Mulla on oikeus valita asiakkaani, siinä missä turska saa valita hupsukkansa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕