Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: LadyEstoton  (Luettu 25345 kertaa)

Poissa Oberin

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
LadyEstoton
« : Lokakuu 12, 2020, 12:00:54 »
Kyseisellä nimimerkillä ilmoittaa naapurisivustolla. Ilmoituksen mukaan tarjoaisi normijuttujen lisäksi ainakin rimmingiä. Onko tästä ladystä kokemuksia?

Poissa kahvinkeittaja

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #1 : Lokakuu 19, 2020, 21:56:47 »
Taisi ilmoitella aiemmin Klaukkalan suunnalta, missä tuli kerran käytyä. Käynti oli aika keskinkertainen noin kokonaisuutena, eikä ihan vähiten sen takia että hänen poikansa oli kotona (vaikkakin omassa huoneessaan, eikä kohdattu lainkaan). Isona miinuksena sain pyytämättä ja yllättäen OWO käsittelyn kesken tissipanon. Ihan hyvä käsittely kyllä, mutta olen sen verran vainoharhainen tautien kanssa, että mieluummin kumin kanssa. Melko isokokoinen nainen, pilkettä ihan kivasti silmäkulmassa. Voi olla että rempseämmällä asenteella liikkeellä oleva olisi nauttinut enemmän kuin minä.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #2 : Lokakuu 20, 2020, 00:08:46 »

Itse olisin kyllä pitänyt isompana miinuksena tuon pojan läsnäoloa samassa huonneistossa.
Vaikka olisi kuinka pieni ja tietämätön, niin lapsia ei pidä sotkea näihin harrastuksiin. Varmasti olisin ottanut pakkkia ja ehkä heittänyt pari kymppiä ja kehoittanut ostamaan sille lapselle ruokaa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa kahvinkeittaja

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #3 : Lokakuu 20, 2020, 11:22:25 »
Puheiden perusteella poika oli noin aikuinen ja tietää äidin harrastuksesta. Läsnäolo kävi ilmi vasta makkarin puolella, joten ei siinä enää viitsinyt sitten hommia keskeyttää kun oli sinne asti selvitty. Olihan se outoa. Nyt tilanne voi olla eri jos ilmoittelee Helsingissä, ehkä on jo harrastushuone vuokrattuna erikseen. Mutta hyvä tietää tuleville kävijöille, että kannattaa tarkistaa tuo työrauha.

Poissa Sillipurkki

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2020, 08:37:51 »
Ilmottelee myös parina nuoremman miehen kanssa Helsingissä.
Ettei vaan poika ollut tämä kyseinen mies kenen kanssa heittä pari keikkaa tällä hetkellä?

Poissa Soppe

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #5 : Lokakuu 25, 2020, 21:06:42 »
Ei ole hänen poikansa. Ainakin naiseen voisi tutustua, parihommat kun ei natsaa kohdallani.

Poissa Noviisi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #6 : Joulukuu 02, 2020, 11:45:53 »
Taitaa tehdä nyt Krunikassa hommia omassa paikassa.

Poissa Vieras0149

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2020, 19:31:32 »
Tervetuloa kokeilemaan. Kruununhaassa toimin  :)

Poissa Vieras0284

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #8 : Helmikuu 08, 2021, 18:42:02 »
Voin suositella häntä, Karkkilassa vastaanottaessa kävin 19-20 vaihteessa pari kertaa visiitillä. Toteutti nuorukaisen fantasiat moitteetta, suihinotto owona ja nieluun veti loputkin. :blowjob: Tyhjentävät kokemukset siis hänestä.   ::) Toivottavasti Kruunuhaassa joskus tavataan.  :)

Poissa Kyntäjä

  • Jr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #9 : Toukokuu 02, 2021, 19:14:58 »
Voin myös suositella kyseistä palvelun tarjoajaa ei tälläkään kertaa pettänyt, tänään kävin vierailulla.Suihinotto owona :blowjob: sovittiin, Kelloon katsomatta aika pitkään töitä teki oisko mennyt n.15min lopussa pyysin lisäämään vauhtia kunnes sitten laukesin suuhun :blowjob: ja niellen hän viimeisteli. Kiitos mahtavan tyhjentävästä seurasta😊. :blowjob:

Poissa rigged

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #10 : Toukokuu 04, 2021, 19:24:18 »
tässä ladyssa on jotain mikä saa jostain syystä syttymään kovin eikä kommentit kiinnostusta vähennä. täytynee nopeasti hankkiutua käsittelyyn ja toivottavasti estottomaan ja irstaaseen sellaiseen  :whipping::behind: :blowjob:

Poissa nicecock

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #11 : Toukokuu 09, 2021, 10:26:41 »
Olen käynyt ja tykkäsin. Perseenreikäkin nuollaan ja siemenet niellään ahnaasti viimeiseen pisaraan, mitä muuta voisi mies enää toivoa😉

Poissa Kukkakettu88

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #12 : Marraskuu 27, 2021, 12:04:13 »
Multa pientä rapsaa Ladystä.
Kävin hänen luona ekaa kertaa maksullisella, oltiin sovittu se tunnin aika @ 150e kun ajattelin et hyvä ettei tarvii hoppuilla. Jännitti tottakai aika paljon mutta heti Ladyn tavattua oli letkee fiilis, meillä sujui juttu mukavasti ja hän oli ihanan rempseä, suorasukainen tyyppi. Kävin sitten alkuun suihkussa ja sit alasti leidin viereen, mentiin makkarin puolelle ja loikoiltiin sängyllä. Jatkettiin mukavaa rupattelua ja sitten ryhdyttiin pussailemaan, tuntui jo siinä kohtaa ihanan kiihottavalta. Kun ladyn käsi lopulta hakeutui mun hiukan jo innostuneelle penikselle niin tuntumasta kyl huomasi et on taitavat ja kokeneet otteet, hyvin osasi kiusotella mua käsillä ja pian oli kunnon "raging boner" :D.

Meinasin vielä sitten käydä nuolemassa hänen pillua mutta siitä en sit lopulta innostunut, ei ehkä ihan mun suosikkinäkymät alakerrassa, mut eipä siinä, jatkettiin jutskailua ja pussailua ja lopulta pyysin kokemaan hänen kuuluisia suullisia taitoja.

Palleja nuoltiin mun pyynnöstä huolella ja myös innolla. Ladyssä parasta on että hän oikeasti nauttii työstään ja tuntuu että hän haluaa tyydyttää ja tykkää leikkiä munalla. Kun Ladyn kieli lopulta lähti peniksen vartta pitkin ylös se oli taivaanomaisen hekumallista ja olin kyllä onnen kukkuloilla kun hänen lämmin suu otti mun munan kokonaan sisäänsä.

Aikansa nautiskeltiin tällaista ja annoin Ladyn leikkiä rauhassa ja iloita munasta. Lopulta sitten pyysin että nyt mentäisiin tasaista tahtia ja Lady ymmärsi ohjeen oikein hyvin, otti päättäväisen asenteen, munasta kädellä kunnon otteen ja ryhtyi taitavan rytmisellä suuhoidolla viemään mua vähitellen orgasmia kohti. Nojailin rennosti taakse ja katselin näkymiä, ihanaa kun heppi kävi tasaista tahtia tuossa herkullisessa naisen suussa. Lopulta Ladyn määrätietoinen työskentely kantoi hedelmää ja tunsin etten kohta enää voisi pidätellä ja ilmoitin selvästi Ladylle että kohta tulee. Sitten mun tajunnan täytti kokonaan valtava nautinnon tunne ja mun penis sykki onnellisena Ladyn suussa ja antoi sperman virrata sykähdys toisensa jälkeen. Lady oli tarkkana ja ei antanut pisarankaan valua hukkaan vaan otti kaiken huolellisesti vastaan ja nieli lopulta kurkusta alas.  :blowjob:

Oli ihanan tyydytetty olo, turvallinen, mukava, onnellinen. Juttelimme vielä hieman ja paijailimme ja lopulta kävin vielä toisen kerran suihkussa.

Ladyn luona aion jatkossakin vierailla tällaisen mukavan kassien tyhjennyksen merkeissä. Varmasti se 30min @ 100e riittää pidemmässä juoksussa ja siten on myös varaa käydä useammin .   :inlove:

P.S. erityisen kiihottavana pidin sitä että hän kertoi aiemmista asiakaskokemuksista (tottakai anonyymisti). Musta oli ihanaa ajatella miten paljon hän on saanut munia suuhunsa ja on saanu niellä useita lasteja eri miehiltä! Joten kiitos teille muillekin jotka ootte käyny Ladylle spermaa antamassa :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2021, 12:07:31 kirjoittanut Kukkakettu88 »

Poissa Kukkakettu88

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #13 : Joulukuu 09, 2021, 22:16:11 »
Kävin vielä toisen kerran Ladylla ja jälleen oli mukavaa, tällä kertaa se 30min satasella. Hänessä parasta on aitous. Ei feikkaa mitään ja on sydämellinen tyyppi.

Oli mukavat halailut, rupattelut, pusuttelut ja lopulta tottakai mällit taitavasti suuhun ja nieluun   :blowjob:

Kiitos ja kumarrus!


Poissa Kukkakettu88

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #14 : Toukokuu 10, 2022, 08:52:58 »
Taas tuli käytyä Ladyllä. Tällä kertaa oli erityisen kiihottava kokemus, en tiedä miksi mutta olin todella herkkänä. Ehkä se maksullisuus myös kiehtoo, kun saa olla ns. täysin itsekäs. Aluksi halaus, jutustelua ja sitten suihkuun, tuntuu leppoisalta kun Lady on jo muutaman käynnin jälkeen tuttu. Sitten kiedoin kädet takaapäin Ladyn ympärille ja pusuttelin niskaa ja kaulaa, sai hänet kuulemma kokemaan väreilyä ja ihon kananlihalle ja Lady samalla kosketteli mun munaa, todella taitavalla otteella niin että olin jo siinä kohtaa ihan taivaissa. Sitten siirryimme sängylle ja jatkoimme rupattelua samalla kun Ladyn käsi tanssahteli mun kullilla, jotenkin kivaa samalla keskustella kun saa hoitoa alapäähän. Kertoi taas mun pyynnöstä anonyymisti aiemminsta asiakkaista ja miten oli saanut munaa suuhun, kiihottavaa kuunnella näitä.

Sitten siirryttiin itse asiaan, Lady jalkojen väliin ja kielihommiin. Pyysin että nuolee palleja ja tästä ajan nautiskeltuani sain idean että mitä jos vähän alempaa nuolisi ja sitten sain peppureiän nuolentaa Ladyltä ja se olikin varsin taianomainen kokemus! Ihan hekumassa fiilistelin. Lopulta mentiin sitten suihinottoon ja tässä sain taas kokea kielen pyörittelyä terskan ympärillä ja sitten kunnon vakaan, varman ja tasaisen suihinoton jonka saattelemana saavutin varsin kokonaisvaltaisen orgasmin jonka aikana oli pää taivaissa ja kullini ryöpytti runsaan tulvan siemennestettä Ladyn suuhun jonka hän tarkkana nieli viimeiseen pisaraan asti.

Tämän jälkeen oli vielä pieni jutustelu hyvässä hengessä ja minä läksin sitten ovesta hymy naamalla ja saunailtaa kohden.

Kiitos jälleen Lady.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #15 : Toukokuu 12, 2022, 11:18:24 »
Osaako myös jutella tuhmia? Itseäni kiinnostaisi tällainen rivo, vanhempi nainen.

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #16 : Toukokuu 12, 2022, 11:29:27 »
Osaako myös jutella tuhmia? Itseäni kiinnostaisi tällainen rivo, vanhempi nainen.

Samalla kun panee ladyä perseeseen :behind: sepä ois vitun kiihottavaa.

Poissa Villiville

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #17 : Toukokuu 14, 2022, 20:09:04 »
Ottaako Lady kakkoseen? Onko kukaan kokeillut?

Poissa Kyntäjä

  • Jr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #18 : Heinäkuu 03, 2022, 09:29:04 »
Tuli taas kerran käytyä hänen luonaan, alkuun juteltiin niitä näitä kunnes hän tokaisi että ruvetaanko hommiin. Ennakkoon ilmoitin että haluan suihinoton tyhjentävällä lopulla aikansa hän imi taitavasti kullia kunnes sanoin että rintojen väliin ois kiva panna hän kävi selälleen vähän baby öljyä ja aloin työstämään sit rupes tuntumaan niin hyvältä että ilmoitin että kohta laukean hetki meni ja sanoin nyt suuhun jolloin laukesin aivan mahtavan määrän spermaa hänen suuhun ja tottakai niellen hän viimeisteli :blowjob: :blowjob: :blowjob: kiitos vielä hänelle hyvästä palvelusta ja toivottavasti näemme pian :blowjob: merkeissä😊

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LadyEstoton
« Vastaus #19 : Heinäkuu 03, 2022, 12:23:03 »
Lady toi hieman yli kuukausi sitten minun seksielämääni taas yhden ihanan kokemuksen.

Monien kehujen innostamana otin yhteyttä Ladyyn ja yhteinen aika löytyi helposti jo parin tunnin päästä.

Ajallaan huudeille, ovelta vielä sisäänpääsysoitto ja hetkessä Lady oli päästämässä minut sisään.

Pikainen suihku ja sängylle loikoilemaan. Ja samassa alkoi Ladyn käsien kiihottava vaellus sylissäni. Vaikka olenkin nykyään melko heikkoseisokkinen ukko, niin toki Ladyn hellä puuhailu sai ryppyiseen kaluuni mukavaa virettä. Nyt uskalsin pyytää sitä erikoisuutta, jonka vuoksi erityisesti olin Ladyyn ottanut yhteyttä; tahdoin pitkän tauon jälkeen kokea naisen suorittaman rimmingin. Ja se kannatti.

Nautin kontallani pylly pystyssä Ladyn kielen vaeltelemisesta jättimäisen perseeni vaossa ja lopulta myös tunkeutumassa jämäkästi aukkooni.

Jonkin aitaa tuosta nautittuani tahdoin taas selälleni, Ladyn ihanat isot rinnat huulieni hyväiltäväksi ja kädet leipomaan kaulani ja kiveksiäni.

Tuota en sitten kauaa kestänytkään, vaan pian anoin Ladyn ottamaan kaluni, ja pian myös lastina, suuhunsa.

Valtava orgasmi, mutta taaskaan minusta ei ollut leikin jatkajaksi laukeamisen jälkeen.

Tuon tahtoisin vielä kokea. Tilanteen, jossa en heti laukeamisen jälkeen halua paeta suihkun kautta kadulle.

Ehkä jonkun kanssa vielä joskus tuo toteutuukin.

Varmaankin minut ensimmäisen laukeamisen ja sitä seuranneen pesun jälkeen pitäisi sitoa sänkyyn ja ”pakottaa” keinolla tai toisella uuteen koitokseen.