Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pimpin koko ja tiukkuus  (Luettu 22443 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #20 : Lokakuu 12, 2020, 19:14:13 »
^Minäpä teen tilastollisen analyysin aiheesta. Aineiston koko on yli 1000 tapausta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #21 : Lokakuu 12, 2020, 19:17:24 »
^ Kiitos. Arvostan tiedettä ja riittävän laajoja tutkimuksia 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #22 : Lokakuu 12, 2020, 19:23:31 »
Tuolla "sopivan kokoinen jorma" ketjussa todettiin:

Nainen kysyy: "Kenet aiot tuolla pienellä pippelillä tyydyttää?"
Hymy yleensä hyytyy, kun ilmoitan, että ensisijaisesti itseni, ja siihen koko riittää mainiosti.

mistä tuli mieleen, että

Mies kysyy: "kenet aiot tuolla märällä löysällä pillullasi tyydyttää", mutta hymy hyytyy, kun ilmoitan, että en ketään, mä tulin jo.  8)

No joo, vakavasti ottaen, saman olen todennut kuin Maria, kuukautiskierto vaikuttaa pilluun, märkyyteen ja orgasmiherkkyyteenkin (mulla ainakin).

Ja tuohon "liian märkä" keskusteluun. Yksi ihana asiakas kerran pohti, miten kukaan nainen voi pelätä olevansa liian märkä ja kokea siitä häpeää. Muistaakseni nauroin, että naisellehan nyt on mahdollista kokea häpeää ihan mistä vain (meitä rohkaistaan siihen vähän joka suunnasta), mutta tästä ketjusta nyt esim voi löytää hieman viitteitä siihen, miksi.

Mulla on onnekseni ollut ilo tavata märkyydestäni iloitsevia ja kiihottuvia kumppaneita, jotka ovat saaneet mut vakuuttumaan, että ajoittainen tulviminen on jopa toivottavaa.

Asiakkailta yritän (ainakin ekalla kerralla) muistaa myös kysyä, että "onko ok jos mä tuun?", en tiedä pitäisikö jatkossa lisätä kysymykseen joku lyhyt briiffi, että tuleminen saattaa aiheuttaa tavaraan kosteusvaurioita  ;D
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #23 : Lokakuu 12, 2020, 19:35:15 »
"kosteusvaurio " 😂
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #24 : Lokakuu 12, 2020, 19:38:10 »
^ Mulla sama. Olen häpeillyt omaa törkeetä märkyyttäni ja posket punaisina pahoitellut tilannetta. Mutta olen kohdannut ihania miehiä, jotka on sanonut:Nainen ei koskaan voi olla liian märkä ❤️

Enää en häpeä 😉 Pillu on mitä on. Jos se ei jollekin kelpaa, niin etsii sitten itselleen sopivamman pillun.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #25 : Lokakuu 12, 2020, 19:48:13 »
Pimpeissä kuten muissa kivoissa jutuissa juuri se variaatiot ja vaihtelu on sitä harrastuksen hienoutta. Ei tarvitse tyytyä yhteen perusmalliin. Yhteistä hyvällä kokemukselle on tietenkin tilanne, kemia ja pimpin omistajan oma kyky iloita ja nauttia värkistään. Pimppihäpeä on täysin turha ja ikävä juttu - moni iloinen ja rento paneskelu on siinä mennyt hukkaan jos omaa pelivälinettään syyttä häpeää. Tämän toivoisi jo koulussa opetettavan Pimppipositiivisuutta peliin. Muutenkin seksin riemua.

Joskus tosin käy, ettei fysiologia koon puolesta toimi yhteen parhaalla tavalla. Siinähän molempien osapuolien tilannetajua ja taitoa sitten katsotaan, että päästään tyydyttävään lopputulokseen.

Parhaimmillaan nauttivan naisen pimpsa elää kuin omaa elämäänsä, sykkii, lypsää, tulvii, hehkuu. Voiko kauniimpaa olla?

Tiukkudessa tietty eroja, mutta yleensä sopivasti liukas ja turvonnut sopii kuin hanska käteen.

Iloisten pimpsojen puolesta - eläköön!
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #26 : Lokakuu 12, 2020, 19:48:17 »
Ja Venla sun vuoro! Me ollaan nyt Ilonan kanssa saatu ujutettua kuukautiskierto tänne. Tuu kertomaan lisää menkoista! 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #27 : Lokakuu 12, 2020, 19:52:47 »
^^ Toi asenne ❤️ Ihanasti kirjoitettu!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #28 : Lokakuu 12, 2020, 19:56:08 »
^^ Olisko heittää toi tilasto/tutkimus tukemaan tota väitettä?

Feeling is believing.
Tuon kosteuden/kuukautiskierron jne muuttujien merkityksen saa otettua huomioon kun kertoja tulee riittävän paljon pidemmällä aikavälillä. Siivilihommista siis puhun lähinnä nyt. Huorista lähes kaikki käyttää liukkaria runsaasti, oli kostea tai ei. Silloinkin huomaa että tiukka on tiukka, vaikka kitkaa olisi vähemmän.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #29 : Lokakuu 12, 2020, 20:38:05 »
Ja tuohon "liian märkä" keskusteluun. Yksi ihana asiakas kerran pohti, miten kukaan nainen voi pelätä olevansa liian märkä ja kokea siitä häpeää. Muistaakseni nauroin, että naisellehan nyt on mahdollista kokea häpeää ihan mistä vain (meitä rohkaistaan siihen vähän joka suunnasta), mutta tästä ketjusta nyt esim voi löytää hieman viitteitä siihen, miksi.

Mulla on onnekseni ollut ilo tavata märkyydestäni iloitsevia ja kiihottuvia kumppaneita, jotka ovat saaneet mut vakuuttumaan, että ajoittainen tulviminen on jopa toivottavaa.

Asiakkailta yritän (ainakin ekalla kerralla) muistaa myös kysyä, että "onko ok jos mä tuun?", en tiedä pitäisikö jatkossa lisätä kysymykseen joku lyhyt briiffi, että tuleminen saattaa aiheuttaa tavaraan kosteusvaurioita  ;D

Jos sä oot meidän seuraavalla tapaamisella liian märkä, niin mä oon pois lähtiessäni liian onnellinen ;D

Hmmm. taidan olla aika lähellä liian onnellista jo tapaamiselle tullessani  :P

PS. Ei mitään paineita  ;D ;D ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #30 : Lokakuu 12, 2020, 20:51:21 »

Mä en oo kyl kohdannut naista joka olis ollu liian märkä... onks se edes mahdollista? Siis olla liian märkä...
Amator

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #31 : Lokakuu 12, 2020, 21:15:11 »
Asiakkailta yritän (ainakin ekalla kerralla) muistaa myös kysyä, että "onko ok jos mä tuun?", en tiedä pitäisikö jatkossa lisätä kysymykseen joku lyhyt briiffi, että tuleminen saattaa aiheuttaa tavaraan kosteusvaurioita  ;D

"Ihan hullu kysymys, ilman muuta on ok" ;)   
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #32 : Lokakuu 13, 2020, 08:52:50 »
^ Mulla sama. Olen häpeillyt omaa törkeetä märkyyttäni ja posket punaisina pahoitellut tilannetta. Mutta olen kohdannut ihania miehiä, jotka on sanonut:Nainen ei koskaan voi olla liian märkä ❤️

Enää en häpeä 😉 Pillu on mitä on. Jos se ei jollekin kelpaa, niin etsii sitten itselleen sopivamman pillun.

Täh? Oikeesti? Sä hävennyt? Sun luonteella, hymyllä, kauniilla silmillä, upealla kropalla ja ihanan märällä, ei kuulu hävetä niin mitään. 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #33 : Lokakuu 13, 2020, 10:51:01 »
- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä
- löysin pillu oli 19vuotiaalla sportti/fitness mimmillä


Tää legenda pyörii joka paikassa - myös naiset osaa siihen viitata - ja olis kiva tietää kuka sen on keksinyt tai kuka on tarinan fitness mimmi, jos Tirppa on sen keksinyt?

Tätä tarinaa olen kirjoitellut sexworkiltä asti koska tarina on omakohtainen ja täysin fakta.
Tiedä vaikka olisinkin tarinan isä ja kyllä, sitä saa naiset siteerata ihan vaikka metoo foorumeille asti.

Muutan tarinaa toki heti jos faktoihin perustuva kokemukseni muuttuu mutta rumasti sanottuna kärki ja häntäpää on pysynyt jo n.15 vuotta samana.

Penikseni ei ole yleisesti ottaen huomannut eroja vaikka puntarissa olisi ollut minkälaisia lukemia. Sama koskee pillun makuja ja tuoksuja.

Olen myös lukenut pillun tiedelehtiä EM, JALLU ja KALLE. Siellä isot sonnit kertoilivat että pilluissa ja kyrvissä esiintyy ihan synnynnäisiä eroja. Itse olen toki sitä mieltä että jos puhutaan KYRVÄSTÄ niin sillä viitataan miehen luonteeseen.
Why so fragile?

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #34 : Lokakuu 13, 2020, 12:30:18 »
- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä
- löysin pillu oli 19vuotiaalla sportti/fitness mimmillä


Tää legenda pyörii joka paikassa - myös naiset osaa siihen viitata - ja olis kiva tietää kuka sen on keksinyt tai kuka on tarinan fitness mimmi, jos Tirppa on sen keksinyt?

Tätä tarinaa olen kirjoitellut sexworkiltä asti koska tarina on omakohtainen ja täysin fakta.
Tiedä vaikka olisinkin tarinan isä ja kyllä, sitä saa naiset siteerata ihan vaikka metoo foorumeille asti.

Muutan tarinaa toki heti jos faktoihin perustuva kokemukseni muuttuu mutta rumasti sanottuna kärki ja häntäpää on pysynyt jo n.15 vuotta samana.

Penikseni ei ole yleisesti ottaen huomannut eroja vaikka puntarissa olisi ollut minkälaisia lukemia. Sama koskee pillun makuja ja tuoksuja.

Olen myös lukenut pillun tiedelehtiä EM, JALLU ja KALLE. Siellä isot sonnit kertoilivat että pilluissa ja kyrvissä esiintyy ihan synnynnäisiä eroja. Itse olen toki sitä mieltä että jos puhutaan KYRVÄSTÄ niin sillä viitataan miehen luonteeseen.

Seison korjattuna  ;)

_
dijon on sinappi

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #35 : Lokakuu 13, 2020, 12:58:45 »
Ei tästä ole kovinkaan kauaa, kun minua lähestyi privaviestillä eräs “herrasmies“ valittaen, miksen tarjoa anaalia isomunaisille. Hänen mielestään minun fysiikallani, eli pitkänä naisena, pitäisi pystyä vastaanottamaan millainen lerssi tahansa. No eihän se hyvät herrat näin mene. Pitkällä tai muuten isompikokoisella naisella ei suinkaan ole automaattisesta löysä pillu tai löysä peppureikä eikä pidempien naisten emätin suinkaan ole pohjaton. Tai näin on tilanne ainakin itselläni. Parhaani mukaan pyrin välttelemään isompikokoisia ja/tai pitkämunaisia, koska kohdunkaulaan osuminen, se kuulkaa sattuu. Lisäksi kuukautisten aikaan kohdunkaulani laskeutuu hieman alaspäin nostaen riskiä osumiseen, joten siitäkin syystä pidän menkkojen aikaan taukoa panohommista.

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #36 : Lokakuu 13, 2020, 15:16:59 »
Pilluja kun on tullut jokunen kokeiltua, niin voin vain todeta omaltakohdalta, että ne kaikki ovat yksilöitä. Koskaan ei ole tullut tunnetta Anua naidessa "Perkele kun tuntuu ihan Liisalta." ;D En vetäisi kovin vahvaa yhtäläisyys viivaa ulkoisen fysiikan ja pillun tiukkuuden kanssa. Siinäkin voi tulla yllätetyksi kun 20v sportti-mimmiä naidessa ei ole aivan varma onko kulli sisällä vai reisien välissä. Toki liikunnalliset harrasteet kehittävät sitä lihaksistoa ja jos vielä erikseen ymmärtää treenata, niin se 5 lapsen äiti saattaa olla todellinen kalun ahdistaja.

Toi 'liian märkä nainen' pisti silmään. Koskaan ei ole liian märkä! Voisin oikeastaan luonnehtia sitä omaksi fetissikseni tavata nainen jolta kirjaimellisesti mahla valuu pitkin reisiä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #37 : Lokakuu 13, 2020, 15:54:34 »
^^Hupsista, tässähän meni nyt itsellänikin anatomian osat pikkuisen sekaisin. Tarkoitin siis tietenkin kohdunnapukkaa. Mutta pointti varmaankin tuli selväksi :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2020, 16:01:18 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #38 : Lokakuu 13, 2020, 17:19:39 »
^ Mulla sama. Olen häpeillyt omaa törkeetä märkyyttäni ja posket punaisina pahoitellut tilannetta. Mutta olen kohdannut ihania miehiä, jotka on sanonut:Nainen ei koskaan voi olla liian märkä ❤️

Enää en häpeä 😉 Pillu on mitä on. Jos se ei jollekin kelpaa, niin etsii sitten itselleen sopivamman pillun.

Täh? Oikeesti? Sä hävennyt? Sun luonteella, hymyllä, kauniilla silmillä, upealla kropalla ja ihanan märällä, ei kuulu hävetä niin mitään.

Aina ei ole ollut niin helppo hymyillä 😊😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #39 : Lokakuu 13, 2020, 17:36:15 »
Tuolla "sopivan kokoinen jorma" ketjussa todettiin:

Nainen kysyy: "Kenet aiot tuolla pienellä pippelillä tyydyttää?"
Hymy yleensä hyytyy, kun ilmoitan, että ensisijaisesti itseni, ja siihen koko riittää mainiosti.

mistä tuli mieleen, että

Mies kysyy: "kenet aiot tuolla märällä löysällä pillullasi tyydyttää", mutta hymy hyytyy, kun ilmoitan, että en ketään, mä tulin jo.  8)

No joo, vakavasti ottaen, saman olen todennut kuin Maria, kuukautiskierto vaikuttaa pilluun, märkyyteen ja orgasmiherkkyyteenkin (mulla ainakin).

Ja tuohon "liian märkä" keskusteluun. Yksi ihana asiakas kerran pohti, miten kukaan nainen voi pelätä olevansa liian märkä ja kokea siitä häpeää. Muistaakseni nauroin, että naisellehan nyt on mahdollista kokea häpeää ihan mistä vain (meitä rohkaistaan siihen vähän joka suunnasta), mutta tästä ketjusta nyt esim voi löytää hieman viitteitä siihen, miksi.

Mulla on onnekseni ollut ilo tavata märkyydestäni iloitsevia ja kiihottuvia kumppaneita, jotka ovat saaneet mut vakuuttumaan, että ajoittainen tulviminen on jopa toivottavaa.

Asiakkailta yritän (ainakin ekalla kerralla) muistaa myös kysyä, että "onko ok jos mä tuun?", en tiedä pitäisikö jatkossa lisätä kysymykseen joku lyhyt briiffi, että tuleminen saattaa aiheuttaa tavaraan kosteusvaurioita  ;D

Itseäni ei liian kostea tavara haittaa missään vaiheessa. Ennemminkin jos olet touhunnut naisen alapäässä ja meno vieläkin kuivaa ku beduiinin sandaali Saharan maratonilla, niin se ei sytytä.

Jos joskus tulee liian kostea tapaus vastaan, voin hienovaraisesti vihjailla siitä, esim saapumalla ensi kerralla snorkkeli mukanani.