Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pimpin koko ja tiukkuus  (Luettu 22455 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #60 : Huhtikuu 05, 2021, 21:16:09 »
Voi tsiisus teidän kanssa  ;D


Kättä pimppiin? Siis koko käsi? 🤛?Jotenkin tuntuu ettei varmaan ole kauhean yleinen juttu etenkään noilla lyhyemmillä tapaamisilla 🤔

Siviilikokemuksista puhuin. En tiedä suostuisinko asiakkaan kanssa fistaukseen. Enkä sitä ole kuin kerran kokeillut muutenkaan, mutta olin itse vähän yllättynyt että ylipäätään onnistui, eikä oikeastaan edes sattunut.

Koko kädellä en nyt meinannut että olkapäätä myöten...  :D

Poissa Meitsias

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #61 : Huhtikuu 05, 2021, 22:19:47 »
Itsellä mulla on semmoinen keskikokoinen kalu.

Oman kokemuksen nuo pimppien tiukkuudet on taas menny vähän naisen oman fyysisen koon mukaan siis pituus paino ja onko treenattu vartalo vai ei.

Yleensä isompi kokosilla leideillä ei ole siis ollu niin tiukka kun pienempi kokoisilla.

Mut vaan yhden kerran on ollu tilanne missä tuntu vähän turhan tiukalta hän oli vuosia sitten yks bodarinainen varmistin että häntä ei sattunu mut mulle se oli vähän epämukavaa vaikka saatiinkin homma hoidettua.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #62 : Heinäkuu 09, 2021, 08:12:42 »
Oon jotenkin vieraantunut todellisuudesta, ja mieltymys on shiftannut siten, että haen täydellistä "Perfect 10"(* -vartaloa kiihottuakseni ja sitten katselen peilin kautta aktiani kolmannessa persoonassa :D

Nyt kuitenkin törmäsin pimppiin, joka puristi täydellisesti vartta koko 20 cm matkaltaan ja suorastaan imi kalun kivikovaksi heti ekalla työnnöllä kortsusta ja runsaasta liukkarista huolimatta.

Normaalistihan välttelen nainen päällä -asentoja, koska gravitaatiota uhmaava kyrpäni,... no, on suurissa vaikeuksissa, kun pää on alempana. Tämä yksilö oli kuitenkin poikkeus, vähän kuin täydellinen fleshlight xD Vähän puristusta sormilla alkuun, sisään ja rentoutuminen.

Toisaalla moni tiukka pillu on suuaukkotiukka, mikä lähinnä sattuu.

_
dijon on sinappi



*)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Perfect_10_(magazine)

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #63 : Heinäkuu 09, 2021, 08:53:20 »
Oma kokemus on että naisen koko ja pimpan tiukkuus ei lainkaan mene käsi kädessä.
Toki harvemmin on tullut vastaan pienikokoista naista jolla löysä pimppa.
Mutta useammalla isoimilla on ollut tiukka ja lypsävää taitoista pimppaa.
Varmaan olennainen asia miten sitä treenaa ( lantiopohja).
Thai naisilla on jostain syystä todella tiukat paikat... Mutta on nekin saatu aukeamaan hieronnalla ja kieli hoidolla..

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #64 : Heinäkuu 09, 2021, 08:54:03 »
Mulla on sellainen ongelma että pitää olla kunnons stondis, muuten ei pääse sisään. Ikäni on 50-70 vuotta. Mieti miten paljon olen ehtinyt naida!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #65 : Heinäkuu 11, 2021, 16:20:48 »
Mulla on sellainen ongelma että pitää olla kunnons stondis, muuten ei pääse sisään. Ikäni on 50-70 vuotta. Mieti miten paljon olen ehtinyt naida!

ei sinne sisään pitäisi ketään päästää ilman kunnon stondista, sehän on ihan selvä :D

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6497
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #66 : Heinäkuu 14, 2021, 08:23:29 »
Oma kokemus on että naisen koko ja pimpan tiukkuus ei lainkaan mene käsi kädessä.
Toki harvemmin on tullut vastaan pienikokoista naista jolla löysä pimppa.
Mutta useammalla isoimilla on ollut tiukka ja lypsävää taitoista pimppaa.
Varmaan olennainen asia miten sitä treenaa ( lantiopohja).


Mulla on samansuuntaisia kokemuksia, naisen koko ja pinpan tiukkuus ei kyllä korreloi. Oon tavannut enimmäkseen pienikokoisia naisia mutta tosi tiukka pinppa on ollut vain harvalla. Eräs pt kertoi treenaavansa lantionpohjan lihaksia ja käyttävänsä geisha-kuugeleita ja se kyllä tuntui, pinppa puristi todella hyvin.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #67 : Heinäkuu 14, 2021, 08:57:49 »
Eiköhän tämäkin ole sellainen asia, johon vaikuttaa geenit, ympäristötekijät, kuukautiskierron vaihe, psykologiset tekijät... Minä en ainakaan ole koskaan mitään lantionpohjan lihaksia treenannut, ja silti on tiukka. Tai ainakin näin luulen, kun asiakkaat laittavat sormea sisään ja sanovat, että "vittu kun on muuten tiukka", ja kyrpää sovittaessaan "mahtuuko se saatana edes sisälle".
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2021, 09:01:16 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #68 : Heinäkuu 15, 2021, 18:47:04 »
Eiköhän tämäkin ole sellainen asia, johon vaikuttaa geenit, ympäristötekijät, kuukautiskierron vaihe, psykologiset tekijät... Minä en ainakaan ole koskaan mitään lantionpohjan lihaksia treenannut, ja silti on tiukka. Tai ainakin näin luulen, kun asiakkaat laittavat sormea sisään ja sanovat, että "vittu kun on muuten tiukka", ja kyrpää sovittaessaan "mahtuuko se saatana edes sisälle".

Juu geenit vaikuttaa, on joko tiukka, porttikongi että joutuu pyytämään anteeksi kun kävi reunoihin tai jotain siltä väliltä. Noihin muihin selityksiin en ota kantaa. Se joko on tai ei ole.
Minä treenaan aika aktiivisesti panemalla, vähän on pitkänmallisia vaan minun geishakuulat ;D

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #69 : Heinäkuu 15, 2021, 18:57:32 »
Ei se pimperon tiukkuus mistään treenamisesta johdu(voi sitä puristusta treenata). Joillakin naisilla on vaan pienempi luola kuin toisilla.

Jos omaa semmoisen Grand Canyon avolouhoksen, niin ei siihen mitkään reenit auta. Taas toisilla on niin pieni, että tuntuu ettei sinne saisi edes lyijykynää.

Mulla ei ole pillua, mutta niin moneen olen pippelini saanut laittaa, että joku tuntuma on.


« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2021, 19:00:44 kirjoittanut Kulli »

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #70 : Heinäkuu 16, 2021, 10:05:58 »
Elämäni aikana on tullut vastaan vain yksi pimppi johon pippeliä uittaessani tuli tunne että heittelen nakkia porttikongiin.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #71 : Heinäkuu 16, 2021, 10:52:14 »
En ota kantaa geeni ym. tekijöihin, mutta treenaamalla voi vaikuttaa Kullin mainitsemaan puristukseen.

Ninan treenimalli on hyvä, mutta lantionpohjalihasten treeni tehokas. Hyväkuntoiset lihakset ovat merkittävässä roolissa seksuaalisen mielihyvän kokemisessa, puolin ja toisin.  :-*

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #72 : Heinäkuu 16, 2021, 12:23:51 »
Mitä mittayksikköä ja millä keinoin pillun koko mitataan?

Tiukkuuden voi kertoa kätevästi heppituntumalla, mutta tämä pillun koon mittaus ei oikein aukea  :laught:
Why so fragile?

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #73 : Heinäkuu 16, 2021, 12:52:25 »
Eiköhän tämäkin ole sellainen asia, johon vaikuttaa geenit, ympäristötekijät, kuukautiskierron vaihe, psykologiset tekijät... Minä en ainakaan ole koskaan mitään lantionpohjan lihaksia treenannut, ja silti on tiukka. Tai ainakin näin luulen, kun asiakkaat laittavat sormea sisään ja sanovat, että "vittu kun on muuten tiukka", ja kyrpää sovittaessaan "mahtuuko se saatana edes sisälle".

Juu geenit vaikuttaa, on joko tiukka, porttikongi että joutuu pyytämään anteeksi kun kävi reunoihin tai jotain siltä väliltä. Noihin muihin selityksiin en ota kantaa. Se joko on tai ei ole.
Minä treenaan aika aktiivisesti panemalla, vähän on pitkänmallisia vaan minun geishakuulat ;D

Kannatan, jatkoon!! Hyvä treenitapa!! :behind:

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #74 : Heinäkuu 16, 2021, 20:32:00 »
Mitä mittayksikköä ja millä keinoin pillun koko mitataan?

Tiukkuuden voi kertoa kätevästi heppituntumalla, mutta tämä pillun koon mittaus ei oikein aukea  :laught:

No sehän on kaksiarvoinen:

(i) tilavuus eli integraali yli poikkipinta-alojen aina kohdunsuulle asti normalisoituna pimpin pituudella L. Kuvaa kokonaistiukkuutta. Suure mm²

1/L ∫ A(x) dx

sekä

(ii) minipinta-ala. Kuvaa suutiukkuutta tai missä ikinä tiukin kohta sattuu sijaitsemaan. Suure mm²

min A(x)

_
dijon on sinappi



« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2021, 20:36:40 kirjoittanut dijon »

Poissa Caseih

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #75 : Syyskuu 15, 2023, 05:24:33 »
Oma kokemus on että löysin vehje löytyy synnyttämättömiltä nuorilta naisilta jotka ei osaa käyttää lantionpohja lihaksiaan. Ex vaimo teki 2 tenavaa sektiolla ja ei osanut käyttää lihaksiaan, tuloksena virtsa karkaili jo 30 vuotiaana. Tiukin peli löytyi aikanaan naiselta jonka luona kävin "auttamassa" kun hän eli homo miehen kanssa kulissi liitossa ikää naisella lähes 50 vuotta ja 5 tenavaa alakautta synnyttänyt entisen liiton aikana

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #76 : Syyskuu 19, 2023, 08:02:27 »
Seki jännä ettei sitä tiukkuutta pysty edes silmällä päättelemään vaikka näkis pelipaikoille. Toisella saattaa olla päällepäin nätti lyhyt tiukka viiva, mut ku heittää halon pesään niin ainoa paikka missä tuntuu mitään on siinä ihan pinnassa kuin panis löysää penisrengasta.

Poissa Kielitieteilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #77 : Syyskuu 19, 2023, 14:18:29 »
Joskus on osunut kohdalle tytteli joka valitti että työnnän liian syvälle, sattuu. Se tuntuikin että takaseinä on vastassa?
Muutoin, märkyys, luonnon liukasteet saa tilan tuntumaan väljemmältä mutta enhän minä kuivilla uittaisikaan ;D
Yks mikä minusta on aivan ihanaa on se kun sormeillen, kielityöskentelyllä saa likan laukeamaan; Keidas on kuin lypsykone, se hamuaa sormea
itseensä, peremmälle.... Aivan parasta kun näkee oman käden jäljen ihan siitä  ::)
Olisko niin että se " väljä pimppi" on enempi soittajasta kiinni?
Minusta kaikki elämäni kumppanit ovat olleet upeita, pantavan hyviä :P

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #78 : Syyskuu 19, 2023, 22:37:26 »
Itse sanoisin kyllä, että liukastusnesteet on ainoat, mihin sitä haluaa törmätä naidessa. Menkat on kyllä turnoff. Joillekin ripulikin on vaan liukaste ja isot rispektit heille.

Jokainen pimppi on vähän erilainen. Riippuu muustakin fysiikasta. Missä kulmassa on ja millaisessa vartalossa. Pimppi tuntuu ihan erilaiselta, kun panee edestä kuin panisi takaa. Kummankin osallistujan asento siis myös vaikuttaa tuntumaan.

Sitäkin on mietitty narussa, että miten sitä kireyttä mitataan. No tietenkin paineanturilla. Sopivan muotoinen ja kokoinen anturi sisään ja otetaan lukemat ulos. Kuten kerrottua, tämä ei kuitenkaan pelkästään vaikuta panotuntumaan, mutta jos joku mitattava arvo halutaan, niin noin se onnistuu.

Squirtaavaa naista en ole kohdannut. Tiedä siis, miten jos mitenkään se vaikuttaa tunteeseen.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #79 : Syyskuu 20, 2023, 00:49:49 »
Itsellä käynyt hyvä tuuri, niin siviilissä kuin hupakoissa, kun kaikki pillut sopinut mun kullille ja tuntunut hyvältä.

Pari tapausta, missä alkuun joutunut liukkkaria lotraamaan mut siitä se sitten hommat lämpeni ja eteni hyvin.

Eri asia liukuhihnalla kipeän pimpin hankkineet, jolloin kyse ei oo tiukkuudesta tai kullin koosta...Tällöin maksetusta ajasta riippuen vituttaa, että ns. nussiminen jää vaan suuhoitoon/runkkaukseen.