Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pimpin koko ja tiukkuus  (Luettu 22440 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #40 : Lokakuu 22, 2020, 22:01:17 »
Ja Venla sun vuoro! Me ollaan nyt Ilonan kanssa saatu ujutettua kuukautiskierto tänne. Tuu kertomaan lisää menkoista! 😂

Sori vähän myöhässä, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä keskustella lisää menkoista!
Kuukautiskierto todellakin vaikuttaa, ja voi vaikuttaa moneenkin asiaan ja ihan helvetillisesti ;D

Paneminen tuntuu erilaiselta eri vaiheessa kiertoa, ja panetuksen määrä & orgasmiherkkyys ainakin mulla vaihtelee myös kierron mukaan.
Luonnollista tietysti että kierron puolessa välissä (ovulaatio) panetus on tosiaan päällä, ja silloin oon varmaan dildolla päivän orkkuennätyksetkin tehnyt. Voi panettaakin ihan järjettömästi.
Ennen menkkoja mulla yleensä panetus vähimmillään, ja silloin muutenkin koko kroppa (ja ihan kaikki!) tuntuu ärsyttävimmiltä, eli ah, se niin ihana PMS. Ja oon ihan täysi PMS monsteri.
Hassua on ehkä se, että ekojen menkkapäivien jälkeen saattaa sit taas usein alkaa panettaan kunnolla vaikka menkat vielä päällä.
Menkkojen aikana pannessa softiksen kaa ettei tuu sotkua, niin paneminen ei kyllä tunnu oikein miltään. Oisko niin et softis jotenkin blokkaa g-piste kiihotusta, tai sitten se on vaan ne menkat. Ilman softista paneminen menkkojen aikana on taas sotkuisuuden lisäksi vähän turhan kosteaa touhua.

Miehiltä softiksesta sitten taas kuullut kolmenlaista, ei tunne mitään eroa, yksi existä on sanonut et ei pystyny seksiin jos softis sisällä, koska tuntuu kuin jokin hius hankaisi penistä (kumin kanssa tätä tunnetta tosin tuskin tulee) ja sitten yksi kumppani sanoi et softiksen kanssa tuntuu paremmlta ja laukesikin sen kanssa aina super paljon nopeammin.
Niin, pilluja on erilaisia & varmasti kuukautiskierto ainakin niihin voi vaikuttaa. Pippeleitä samoin erilaisia, mutta niihin ei taida noi menkat niin vaikuttaa  ;D

Huomautuksena, naistenvaivojen lisäksi olen aina myös hyvin avoin keskusteluille miestenvaivoista! 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #41 : Lokakuu 22, 2020, 22:19:20 »
^ Mulla on ovulaation lisäksi se kaikista järjettömin panetus hassusti päivää ennen menkkojen alkua. Silloin on joku 4-6 runkkaamiskertaa helposti. Ovulaation ja ton SuperKiimaPäivän välissä taas ei juurikaan kiinnosta.

Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #42 : Lokakuu 22, 2020, 22:41:42 »
Tosimies ei verta pelkää 8) Menkkaseksi menee siinä missä seksi muulloinkin!

Ton softiksen tuntuminen hiukselta kuulostaa samalta kun mitä itse koin ku tyrkkäsin kikkelini päin kierukkaa... Tosi epämukavaa :(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #43 : Lokakuu 29, 2020, 11:07:55 »
Minulla on semmoinen pieni Lolita-mainen petite-pieni siro ystävätär jolla ei lonkkaa tai rintoja melkein ollenkaan.
On niin pieni ja siro että ei ole pystynyt edes synnyttämään alakautta. Hänellä on keisarileikkauksen arpi mahallaan.
Peppu on tosi tiukka, mutta pillu paljon tiukempi. Suu on myös niin pieni että hampaat repii välillä kullin vartta kun hän ottaa suihin.
Rautainen suurengas mikä tulee hampaitten väliin ja pitää suun auki ja jonka läpi voi survoa kullia kurkkuun ei mahtunut hänen suuhunsa ollenkaan.
Kun survoo kullia pilluu vähän kovempaa niin neidin silmät suurenee ja hän alkaa huohottaan ja hengittämään paljon syvempään. Pimppi on tosi kireä!
Tämän takia peppuseksi onnistuu hänen kanssa paljon paremmin kuin panna pimppiin.

Poissa RaFaXL

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #44 : Marraskuu 16, 2020, 11:45:37 »
aina sopiva, nuolee kunnolla alusta alkaen, en ole koskaan valittanut joku muu kyllä.
Onkohan tästä ollu omaa narua? Aika ajoin kysellään, tänäänkin jo, että onko ongelma jos miehellä on iso, kyllä on, olen tiukka. Klassisesti mies sitten sanoo ja tenttaa olenko synnyttänyt, minä tänään taisin vähän äksyyntyä että mitä sillä on tekemistä tiukkuuden kanssa. Kyllähän se yleisessä tiedossa on ettei miehet naisen anatomiasta ymmärrä juurkaan, tämä vaan ihmetyttää aina vaan. Fistausta kysellään myös, ja vedotaan samaan jos mä olen synnyttänyt niin nyrkki mahtuu,, sori mut muhun menee yleensä 2 sormea eikä aina nekään kivutta.

Joskus varmaan töksäytän jotain tyhmää, että onko seksi sinun uuden tuntemattomaan asiakkaan kanssa verrattavissa synnytykseen vai miten ajattelit iso kalusi tai nyrkkisi muhun mahtuu. 

Mihin perustuu monien harhaluulo pimppi löystyy synnytyksessä? Ikääni ei vedota vaan nimenomaan synnytyksiin.

Mulla on kiinteä lihasrakenne, sille on joku oikeakin termi, eräs sanoi lihaserottuvuus, en treenaa esim kovaa ja silti selkäni pysyy lihaksikkaana ja lihakset erottuu. Hierojakin joskus sanonu asiasta mutta täähän on geenijuttu paljolti, raskausarpiakaan mulla ei ole yhtään ja toiset saa niitä helposti.

Liikun paljon mutten juokse enkä harrasta lajeja missä hypitään, nämä saattaa löystyttää kudoksia, gyne sanonut tästä. Harrastan matalatempoisia lajeja.

Mun käsityksen mukaan pimpin koko on ihan ominaisuus, eikä esim minuun tosiaan mahdu tosi iso kalu tai nyrkki, ei veny ei.
Rolle Helsinki.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #45 : Marraskuu 16, 2020, 12:54:47 »
Todelliset Pimpit eli sutenöörit; Kaappi-Igorit eivät voineet ollaa kovin kookkaita. Kaappi-Igorit lymyilivät kaapinsuojissa aktin aikana, tosin riippuu asunnon varustelutasosta, miten kaapit kämpässä oli ja miten suuri karpaasi sinne tunkeutui. Mitähän Kaappi-Igorien päässä on liikkunut kuunnellessaan sitä toisten panemista. Vastaukseni on Pimpit on kireitä ja keskimäärin tavallisen kokosia.   

Poissa RaFaXL

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #46 : Marraskuu 16, 2020, 12:59:44 »
^ ja ^^ :-*

Oma kokemukseni on se, että synnytys kyllä vaikuttaa pimpsan tiukkuuteen, jos ei alapäätä jumppaa aktiivisesti. Mutta jumppaamalla sen voi saada ihan jumalallisen hyvään kuntoon, sen on todistanut mm. yksi tällä alalla työskennellyt äiti-ihminen ;)

Mutta kyllä se lantionpohjan lihasten jumppa vaikuttaa positiivisesti myös miehillä. Pitäis vaan muistaa useammin jumpata, vaikka sitten kuntosalitreenin lopuksi  :)
ihan sama mikä koko mutta kokonaisuus ratkaisee kun Nainen kiihottuu kunnolla on tasan sama mikä koko, nautinto A&O.
Rolle Helsinki.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #47 : Joulukuu 24, 2020, 23:59:33 »
Se löystyy sitä mukaa kun nainen rentoutuu.

Kakonen hyvä esimerkki kun se jää muotoon kun nainen on oikein rentoutunut

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #48 : Joulukuu 25, 2020, 17:18:10 »
Omilla siivilipanoilla on pillun tiukkuus mennyt suoraan verrannollisesti mielenterveyden kanssa...mitä hullumpi ja persoonallisuudeltaan haastavampi eukko on ollut kyseessä, sitä parempi pillu ko. henkilöllä on ollut. Ja noilla ei pitäisi olla mitään tekemistä keskenään.

Itse olen siviilipuolen kokemusten perusteella tullut tulokseen että eniten tiukkuuden tunteeseen vaikuttaa luonnollisesti lantionpohjalihakset, mutta myös värkin muoto. Joitakin naisistani pitänyt kirjaimellisesti pyöritellä ensimmäisillä kerroilla että oikea kulma ja asento on löytynyt.

Ja bonuksena, omasta mielestäni tiukkuuteen vaikuttaa myös synnytys, mutta ei niinkuin voisi kuvitella...keisarinleikkaus löysyttää (alimmaiseksi vatsalihakset menevät poikki) kun taas alatiesynnytyksestä voi hyvinkin palautua.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #49 : Joulukuu 26, 2020, 01:52:18 »
Omilla siivilipanoilla on pillun tiukkuus mennyt suoraan verrannollisesti mielenterveyden kanssa...mitä hullumpi ja persoonallisuudeltaan haastavampi eukko on ollut kyseessä, sitä parempi pillu ko. henkilöllä on ollut. Ja noilla ei pitäisi olla mitään tekemistä keskenään.

Eikös se mee just silleen, että ku mitä rentoutuneempi muikkeli, niin sitä löysempi tavara.

Ne hieman haastavat persoonathan ovat kaikkee muuta ku rentoja. Oikeen rento nainen nukahtaa. Sillon tietää olevansa hyvä

Poissa Janir

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #50 : Tammikuu 14, 2021, 20:53:17 »
Tämä tarina pimpin löystymisestä synnytyksessä ei ole ihan tuulesta temmattu. Toisinaan synnytyksessä aiheutuu vaurioita myös lihaksistoon, joita aina ei huomata. Synnytys voi vaurioittaa myös hermostoa. Se sitten, että missämäärin näitä ongelmia ilmenee ei ole oikein selvää tai että minkälaiseksi ne pillutuntuman tekevät.. siitä ei taida olla oikein tiedoa.

... mutta niinkuin perjaatteessa voi löysyttää.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #51 : Tammikuu 22, 2021, 11:30:02 »
Minulla on ystävätär jolla on niin pienet paikat että peppuunkin menee helpommin kuin pimppiin.
On synnyttänyt jo 2 lasta keisarinleikkauksella.
Yhdellä 4-kymppinen 4 lapsen äidillä oli paljon tiukempi pimppi kuin 22 vuotiaalla opiskelija hupakolla.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #52 : Maaliskuu 16, 2021, 21:33:07 »
Tiukkuus ja venyvyys ei nekään sulje toisiaan pois. Oon saanut palautetta joskus seksikumppaneilta, että tiukemmanpuoleinen olisi. Silti on joku onnistunut koko kätensäkin sinne työntämään.

Enemmän varmaan lihaksista kyse. Kuvittelisin, että tällä mun runkkausmäärällä (1-4 orgasmia päivässä) lantiopohjan lihakset sais olla ihan suht hyvässä kunnossa. Ilmeisesti se tiukkuuden tunne tulee niiden käytöstä.

Mutta en tiiä, kun en ole niin monen muun pimppiä testannut sillä tavalla että kykenisin omaani vertaamaan. Jää siis vaan minulle sanotun varaan.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #53 : Huhtikuu 04, 2021, 01:52:16 »
Vaikken pillua omistakkaan niin sanoisin, että empiiristen kokeiden perusteella niin pimppiin ku anukseen kyllä menee isoakin melaa tai muuta esinettä riippumatta siitä onko tiukka vai tosi tiukka ns ilman alkulämmittelyä. Jos et saa sisään isoa tai kättä, niin se mitä luultavimmin johtuu joko siitä, että reiän omistaja ei sitä halua, taito puuttuu jommaltakummalta tai molemmilta. tai sitten ei ole harjoiteltu.

Epäilemättä jos neito x ei ole vaikkapa koskaan ottanut mitään peppuun ja sinne pitäisi tyrkätä joku iso mela sisään pienellä esileikillä, niin saa olla jonkinlainen lahjakkuus, että se sinne ilman kipuja lurspahtaa. Tai mistäs minä tiedän, kun ei ole isoa melaa. :laught:

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #54 : Huhtikuu 04, 2021, 07:38:04 »

Kättä pimppiin? Siis koko käsi? 🤛?Jotenkin tuntuu ettei varmaan ole kauhean yleinen juttu etenkään noilla lyhyemmillä tapaamisilla 🤔
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #55 : Huhtikuu 04, 2021, 08:52:16 »
^ Käsi...pyh. Mä laitan jalan polvea myöten.
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #56 : Huhtikuu 04, 2021, 19:30:01 »

Kättä pimppiin? Siis koko käsi? 🤛?Jotenkin tuntuu ettei varmaan ole kauhean yleinen juttu etenkään noilla lyhyemmillä tapaamisilla 🤔
'

No ei varmasti kovin yleinen hupakon kanssa. Mutta ei se fistaushommat nyt niin paljon vaadi aikaa jos on ns kokenut.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #57 : Huhtikuu 04, 2021, 20:33:40 »
^ Käsi...pyh. Mä laitan jalan polvea myöten.

Footing siis eli suomeksi footaus tai polkeminen. Pro-meininkiä sano...
☮️and💟

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #58 : Huhtikuu 04, 2021, 22:41:18 »
^ Käsi...pyh. Mä laitan jalan polvea myöten.

Footing siis eli suomeksi footaus tai polkeminen. Pro-meininkiä sano...

Pyh... Amatöörit! Pääedellä hartioita myöden tai ei tehdä lainkaan!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #59 : Huhtikuu 05, 2021, 21:16:09 »
Voi tsiisus teidän kanssa  ;D


Kättä pimppiin? Siis koko käsi? 🤛?Jotenkin tuntuu ettei varmaan ole kauhean yleinen juttu etenkään noilla lyhyemmillä tapaamisilla 🤔

Siviilikokemuksista puhuin. En tiedä suostuisinko asiakkaan kanssa fistaukseen. Enkä sitä ole kuin kerran kokeillut muutenkaan, mutta olin itse vähän yllättynyt että ylipäätään onnistui, eikä oikeastaan edes sattunut.

Koko kädellä en nyt meinannut että olkapäätä myöten...  :D