Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pimpin koko ja tiukkuus  (Luettu 22442 kertaa)

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Pimpin koko ja tiukkuus
« : Lokakuu 12, 2020, 11:33:43 »
Onkohan tästä ollu omaa narua? Aika ajoin kysellään, tänäänkin jo, että onko ongelma jos miehellä on iso, kyllä on, olen tiukka. Klassisesti mies sitten sanoo ja tenttaa olenko synnyttänyt, minä tänään taisin vähän äksyyntyä että mitä sillä on tekemistä tiukkuuden kanssa. Kyllähän se yleisessä tiedossa on ettei miehet naisen anatomiasta ymmärrä juurkaan, tämä vaan ihmetyttää aina vaan. Fistausta kysellään myös, ja vedotaan samaan jos mä olen synnyttänyt niin nyrkki mahtuu,, sori mut muhun menee yleensä 2 sormea eikä aina nekään kivutta.

Joskus varmaan töksäytän jotain tyhmää, että onko seksi sinun uuden tuntemattomaan asiakkaan kanssa verrattavissa synnytykseen vai miten ajattelit iso kalusi tai nyrkkisi muhun mahtuu. 

Mihin perustuu monien harhaluulo pimppi löystyy synnytyksessä? Ikääni ei vedota vaan nimenomaan synnytyksiin.

Mulla on kiinteä lihasrakenne, sille on joku oikeakin termi, eräs sanoi lihaserottuvuus, en treenaa esim kovaa ja silti selkäni pysyy lihaksikkaana ja lihakset erottuu. Hierojakin joskus sanonu asiasta mutta täähän on geenijuttu paljolti, raskausarpiakaan mulla ei ole yhtään ja toiset saa niitä helposti.

Liikun paljon mutten juokse enkä harrasta lajeja missä hypitään, nämä saattaa löystyttää kudoksia, gyne sanonut tästä. Harrastan matalatempoisia lajeja.

Mun käsityksen mukaan pimpin koko on ihan ominaisuus, eikä esim minuun tosiaan mahdu tosi iso kalu tai nyrkki, ei veny ei.

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2020, 11:39:41 kirjoittanut namnam »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #1 : Lokakuu 12, 2020, 12:03:53 »
Mulla on normi Tirppa ja sillä saatu seuraavanlaiset ääripään kokemukset.

- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä
- löysin pillu oli 19vuotiaalla sportti/fitness mimmillä

Kokemusteni mukaan n.98% naisista omaa pillun joka puristaa normi kullia upeasti!
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #2 : Lokakuu 12, 2020, 12:21:05 »
Piti ihan miettiä panemiani naisia, eikä tullut mieleen yhtään ns. löysää pillua. Otoksessa on muutamia joista tiedän että on synnyttänyt, mm. lasteni äiti.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #3 : Lokakuu 12, 2020, 13:05:35 »
Tiukimmat kaksi pillua ovat löytyneet 20-vuotiaalta siviilineidolta ja 38-vuotiaalta perheenäidiltä, joka tekee tällä alalla töitä. Yhden löysän pimpin muistan. Yleensä ei ole mitään ongelmaa.

Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #4 : Lokakuu 12, 2020, 13:13:25 »
Mun saaman palautteen mukaan synnytykset ei todellakaan vaikuta pillun löysyyteen.
Mulla on ollu siviilisäätö erään miehen kanssa ennen kun olin synnyttänyt yhtäkään lasta ja myöhemmin lasten syntymän jälkeen. Ja tunnuin kuulemma huomattavasti paremmalta synnytysten jälkeen. Mutta olenkin ollut enemmän sinut oman vartaloni kanssa ja kokenut vielä seksuaalisen heräämisen sen toisen kierroksen aikoihin, joten sekin varmasti vaikuttaa asiaan.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #5 : Lokakuu 12, 2020, 13:28:21 »
Naisen alapäähän on ihan mieletön lihaskimppu, mikä koostuu useista eri lihaksista.
Pimpan kokoon ei voi vaikuttaa, toisilla se vaan anatomisesti on porttikongi, missä portin jälkeen on pelkkää tyhjää onkaloa.
Mutta porttikongin omistajatkin voi treenata alapään lihaksia. Paneskeluhan on oivallista treeniä.
Synnyttänyt nainen on käyttänyt alapään lihaksia äärirajoille asti. Siksi epäilen, että tiukin pimpsa löytyy synnyttäneiltä naisilta.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #6 : Lokakuu 12, 2020, 13:30:05 »
 ^ ja ^^ :-*

Oma kokemukseni on se, että synnytys kyllä vaikuttaa pimpsan tiukkuuteen, jos ei alapäätä jumppaa aktiivisesti. Mutta jumppaamalla sen voi saada ihan jumalallisen hyvään kuntoon, sen on todistanut mm. yksi tällä alalla työskennellyt äiti-ihminen ;)

Mutta kyllä se lantionpohjan lihasten jumppa vaikuttaa positiivisesti myös miehillä. Pitäis vaan muistaa useammin jumpata, vaikka sitten kuntosalitreenin lopuksi  :)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #7 : Lokakuu 12, 2020, 13:46:39 »
Mun on pakko ottaa kantaa tuohon aloitusviestin "tiukkaa pillua ei voi fistata" oletukseen. Mulla kun on sellainen kokemus yhden ihanan tytön (siviilissä, ei ole alalla) pillun fistaamisesta, että todellakin se puristus tuntui ihan vain yhdenkin sormen ympärillä, mutta kun hitaasti ja rakkaudella (ja TOSI runsaalla liukkarilla ja kiihottamisella) teki töitä, niin niinpä se nyrkkikin oli lopulta siellä sisällä....

...kohteen parin orgasmin jälkeen oli tosin mun pakko lopettaa, koska oikeasti tuntui, että kädessä ei enää veri kierrä siellä puristuksissa... :P

Mutta siis joo, se, että pilluun mahtuu muutakin kuin kaksi sormea, ei automaattisesti tarkoita, että se on löysä. Se on joustava ja venyvä, ja kiihottuminen ja rentoutuminen ja saadut orgasmit jne. vaikuttaa pilluun paljon.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2020, 13:50:52 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #8 : Lokakuu 12, 2020, 14:28:00 »
Ilona toikin esille tuon kiihottumisen tärkeyden. Kun kyse on maksuseksistä niin mua nyt ei saa kyllä kiihottuun jos mies ehdottaa vaikka sitä fistausta tai näen hervottoman kokoisen kalun. Ja kukaan mies ei tuo tätä esille, ne vaan olettaa koska olen synnyttänyt, mahtuu iso tai fistaus onnistyuu. Mähän kyselin miksi moni mies luulee noin?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #9 : Lokakuu 12, 2020, 14:37:33 »
No kun ne miehet ei synnytä ;D Luuleehan osa heistä sitäkin, että pillu menee panemalla pilalle tai kuluu jollain ihme tavalla.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #10 : Lokakuu 12, 2020, 14:56:27 »
tämä on sitten hankala aihe kun ei löydy vertailupohjaa. ei ole vielä
tullut vastaan "löysää kanoottia". onko se syy siinä etten ole runkannu
tuntoa JETISTÄ pilalle vai missä... pieniä aste eroja korkeintaan. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #11 : Lokakuu 12, 2020, 15:15:23 »

Mä olen huomannut etten pysty etukäteen arvaamaan jostain tiedon murusta (esim onko synnyttänyt vai ei) miltä yhdyntä tai seksi ylipäätään tuntuu neidon kanssa. Se on jotenkin niin monen asian summa, esim kiihottumisen määrä mikä tässä onkin jo mainittu vaikuttaa. ..Nyt kun mietin niin vakkareidenkin kanssa voi eri kerrat tuntua vähän erilaiselta.🤔

 
Amator

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #12 : Lokakuu 12, 2020, 16:53:51 »
Pillu on sisäänpäin käännetty kyrpä. Niitä nyt on erikokoisia/muotoisia. Ehkei löysää kanoottia ole vastaan tullut, mutta isoja kanootteja kylläkin. Tunne on vähän kuin panisi muovipussiin.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #13 : Lokakuu 12, 2020, 17:16:12 »
- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä
- löysin pillu oli 19vuotiaalla sportti/fitness mimmillä


Tää legenda pyörii joka paikassa - myös naiset osaa siihen viitata - ja olis kiva tietää kuka sen on keksinyt tai kuka on tarinan fitness mimmi, jos Tirppa on sen keksinyt?

En oikein tota tarinaa synnyttäneiden lihaksista osta siitäkään syystä, että peräsuoli ainakin aukeaa rentouttamalla lihakset ja levittäjälihaksina (kontra supistajalihakset) (esim. goatse) ovat lähinnä rintalihakset kautta käsivarsien   :o

_
dijon on sinappi

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #14 : Lokakuu 12, 2020, 17:19:35 »
Ei ole kyllä löysää vielä vastaantullut, tosi tiukkoja kylläkin 😍 Ja märkiä! Tosi märkä pillu vois olla se jota itse ajattelen tuntumattomana, kiihottavana, mutta fyysisesti ei tunnu samalta.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #15 : Lokakuu 12, 2020, 18:06:42 »
Masseurilta ehkä pointti, piti miettiä menneitä ja tuli mieleen erään tarjoajan joka tapasin pari kertaa... Hän kun tuli niin liukkuus tuntui tosiaan väljyydeltä...

No juu, olen mies en tiedä asiasta mitään...
Shikita ga nai

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #16 : Lokakuu 12, 2020, 18:40:02 »

- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä

Kokemusteni mukaan n.98% naisista omaa pillun joka puristaa normi kullia upeasti!

Tässä ketjussa ymmärtääkseni ainakin Lifti, Kapu ja Metsis ovat panneet tiukkaa synnyttänyttä naista. Tibekin kai samoilla linjoilla.

Minun tapaamani on venäjänkielinen, eikä ilmoita tässä maassa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2020, 18:43:19 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #17 : Lokakuu 12, 2020, 18:45:18 »
Ikävä totuus, jolla en kerää pisteitä. Lihavilla on usein, mutta ei aina, löysä pillu. Todellisuudessa kyse ei liene pillun koosta vaan lihaksista. Laihoilla on liikunnallisempi elämäntapa ja pillun löysyys on enemmänkin puuttuvaa harjoittelua. Pillulihaksia voi treenata.

Nyt joku tulee sanomaan, että eivät kaikki laihat treenaa ja viimeksi tavattu paksu tyttö oli tooosiii tiukka. Vaan tämä oli tilastollisia todennäköisyyksiä. Ei tyhjentävä selitys.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #18 : Lokakuu 12, 2020, 19:00:52 »
Juuri näin, tiukimmat löytyy treenaavilta naisilta. Synnytys jättää jälkensä, mutta jos nainen on sen jälkeen ulkoisesti timmissä kunnossa, on myös alapää yleensä myös.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pimpin koko ja tiukkuus
« Vastaus #19 : Lokakuu 12, 2020, 19:07:45 »
^^ Olisko heittää toi tilasto/tutkimus tukemaan tota väitettä?

Näin pillun omaavana naisena olen huomannut, että itsellä ainakin kuukautiskierto vaikuttaa tiukkuuden tunteeseen (ja siihen kostumiseen). Joskus tuntuu, että tekee melkein kipeää kun kyrpä sujahtaa sisään ja joskus taas sama kyrpä menee heittämällä läpi 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.