Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?  (Luettu 14331 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #60 : Joulukuu 31, 2023, 11:20:19 »
Pussailusta olen kauan aikaa sitten maksanut. Ja owosta ehkä kerran kun markkinoitiin niin hyvin ja luonto petti.
You and me, part-time lovers

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 292
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #61 : Joulukuu 31, 2023, 11:21:38 »
Se on yllättävän rankkaa se paneminen lopunperin🤣Pisteet nousi kunnon panomiehille💪

Se taitaa tosiaan tulla yllätyksenä monelle. Työergonomiasta pitää pitää kiinni.😄

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #62 : Joulukuu 31, 2023, 11:54:51 »
Se on yllättävän rankkaa se paneminen lopunperin🤣Pisteet nousi kunnon panomiehille💪

Näin on.
Siksi otankin useasti pelkän pitkitetyn suuhoidon, missä saa itse vain makoilla ja nauttia ilman pumppaamista ja hikoilua.

Edellämainitut hoidan sit salilla.

Paikalla misskiki

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 34
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #63 : Toukokuu 07, 2024, 23:13:18 »
Nyt on useimmiten tullut myytyä ddlg , isä tytär fantasiaa, etenkin juuri ihanille vanhemmille herrasmiehille :inlove:
Daddy's favorite little girl

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #64 : tänään kello 11:23:21 »
Mun erikoisuus on todellinen ESVS (Extreme Soft Vanilla Sex); uusia tuttavuuksia joutuu aina jarruttelemaan, vaikka kuinka olisi aikaa varatessa erikseen po. palvelua pyytänyt. Kaikki eivät meinaa millään osata tai malttaa olla hyväiltävänä (lue: käpälöitävänä). Vakkarit (ainakin useimmiten) muistaa himmailla alkuun ja antavat mun nautiskella koskettelemisesta ja katselemisesta. Ja jopa muutama tämän harvinaisen perversion todellista ymmärtäjääkin on vastaani tullut ;-)

Ja lisäys, onnekseni kukaan ei ole (vielä) moisesta palvelusta pyytänyt lisää hintaa  :P

Mulla tuo kuuluu luonnollisesti naapurinrouvaseksiin.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #65 : tänään kello 11:31:58 »
Ainakaan ekalla ei tule extroja valittua. Vaikea lukita asioita etukäteen kun ei ole toista edes livenä nähnyt. Täytyy jättää tilaa päivän fiilikselle.  :kiss: Toisaalta extrojen ostaminen lennosta ei sekään ole ihan helppoa, en yleensä kuljeta ylimääräistä käteistä mukana. ;D

Pääosin valkkaan sellaisen palveluntarjoajan jolla ko. juttu sisältyy hintaan. Kasvoille laukeaminen on jotakin minkä haluaisin ehkä kokea ja sen ymmärrän hyvin olevan extraa ja ilmeisesti aika harvoilla tarjolla. Mutta tässäkin pitää olla oikean henkinen pt.  :inlove:

Minä tarjoan anaalia optiona. Se pitää siis sopia etukäteeen ja sen käyttää, jos siltä tuntuu. Jos ei toteudu, annan viiskymppisen takaisin. Reilu peli.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃