Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?  (Luettu 14006 kertaa)

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #40 : Marraskuu 25, 2023, 14:10:40 »
Ainakaan ekalla ei tule extroja valittua. Vaikea lukita asioita etukäteen kun ei ole toista edes livenä nähnyt. Täytyy jättää tilaa päivän fiilikselle.  :kiss: Toisaalta extrojen ostaminen lennosta ei sekään ole ihan helppoa, en yleensä kuljeta ylimääräistä käteistä mukana. ;D

Pääosin valkkaan sellaisen palveluntarjoajan jolla ko. juttu sisältyy hintaan. Kasvoille laukeaminen on jotakin minkä haluaisin ehkä kokea ja sen ymmärrän hyvin olevan extraa ja ilmeisesti aika harvoilla tarjolla. Mutta tässäkin pitää olla oikean henkinen pt.  :inlove:


Mulla kasvoille laukeaminen kuuluu palveluihin eikä oo lisämaksullinen palvelu
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 503
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #41 : Marraskuu 26, 2023, 14:07:45 »
Yleensä en extroja maksa, koska koen että tyttö haluaa niitä homman epämukavuuden vuoksi. Jonkun kerran olen anaalista maksanut extraa. Syvistä suudelmista en ikinä maksaisi. Puoliamatööreltä se tulee useimmiten luonnostaan ja iskee kuin 1000 volttia.

Poissa Pervis

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #42 : Marraskuu 26, 2023, 17:07:33 »
Kyse on varmaan osittain myös siitä, että mitä turska mieltää ekstraksi. Minusta kaikki valmistautumista vaativa on ekstraa, esimerkiksi Venlan mainitsema tilanne jossa tankataan vettä ja pidätetään pissaa samalla kun huuhdellaan suolta on todellakin työtä jonka ei voi olettaa kuuluvan saman hintaan.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #43 : Marraskuu 26, 2023, 19:19:43 »
^Siis tyhjentää kakkosta ja samalla pidättää ykköstä. Siinä on ammattilainen joka on todella ekstrahintansa ansainnut.
Näen tämän myös näin että ekstraa on etenkin asiat jotka teettää lisätyötä etu- tai jälkikäteen.
Nokialla

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #44 : Marraskuu 26, 2023, 20:16:46 »
Syvistä suudelmista en ikinä maksaisi. Puoliamatööreltä se tulee useimmiten luonnostaan ja iskee kuin 1000 volttia.

Tää oli hyvä esimerkki, mulla on toi ihan sama. Ei siitä mitään ainakaan mulle hyvää seuraa jos maksaa toisen tekemään jotakin "epämiellyttävää". Ylimääräisestä vaivasta voi maksaa ylimääräistä.  :kiss:
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Pervis

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #45 : Marraskuu 26, 2023, 20:33:34 »
^Siis tyhjentää kakkosta ja samalla pidättää ykköstä. Siinä on ammattilainen joka on todella ekstrahintansa ansainnut.
Näen tämän myös näin että ekstraa on etenkin asiat jotka teettää lisätyötä etu- tai jälkikäteen.

Juuri näin. Jos tarvitaan osaamista jota muuten ei löydy niin tilataan ammattilainen ja ammattilaiselle on hintansa. Tulosta ei saada jos siitä ei makseta.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #46 : Marraskuu 26, 2023, 21:31:15 »
Mulla extrana on oikeastaan vaan outcall, kinky- ja roolileikkihommat. Muuten mulla kaikki joko kuuluu hintaan tai ei sovi, oli hinta mikä hyvänsä. En siis lisähinnasta tee asioita, jotka on mulle epämiellyttäviä tai jotka on henkilökohtaisesti liian riskejä terveyden suhteen.

Kummassakin extrassa lisähinnalle on perusteena mulle valmistautumiseen menevä lisäaika ja/tai tai palautumiseen vaadittava lisäaika. Kotikäynnille kulkemiseen menee aikaa ja parkkimaksut, roolileikkien valmistelemiseen menee aikaa asujen ja juonen suunnittelun osalta, bdsm-hommista taas tarvitsen hieman pidemmän palautumisen ja tauon asiakkaiden välillä, ettei oo persposket vielä punaisena piiskaamisesta siinä vaiheessa kun seuraavan asiakas on ovella 😄

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #47 : Marraskuu 27, 2023, 06:59:06 »
Edellytyksenä tapaamiselle huoran kanssa on yleensä owo. Tätä ei siis voi laskea erikoisuudeksi. Yritän valita huoran joka tekee owoa ilman lisämaksua, nykyään tämä ei valitettavasti aina onnistu. Varsinaisista erikoisuuksista käytän useimmin rimmausta, anaaliseksiä ja deepthroatia. Parikymmentä vuotta sitten oli tapana laueta huoran kasvoille, mutta tämä ei ole enää innostanut vuosiin.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 286
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #48 : Marraskuu 27, 2023, 10:55:45 »
Sträppiä, dominointia, sidontaa ja tietynlaista pukeutumista. Siinä noin karkeasti. Urani alkupuolella oli muuten hyvin vähän sträppiä tarjolla. Nykyään melkeinpä jokainen domina tarjoaa palvelua ja aika moni ihan perus pt. Tuolloin vain osa dominoista eikä juuri ketään, joka olisi tehnyt myös perusseksiä.

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #49 : Marraskuu 27, 2023, 13:27:14 »
Pissaleikit, minun alistus tai minä alistavana varmaan ne yleisimmät mitä menee tällä hetkellä :) pissaleikeissä minä pissaavana on lisämaksullinen palvelu ja etukäteis varauksella, muut sisältyy normi hintaan

Mulla kasvoille laukeaminen kuuluu palveluihin eikä oo lisämaksullinen palvelu


Mulla siis lisämaksulliset palvelut on pissaleikit, roomalainen suihku, vauvaöljyn käyttö ja outcall. Muut mitä tarjoan kuuluu hintaan ja mitä en tarjoa, en tarjoa myöskään lisämaksusta
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa sn62634

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #50 : Marraskuu 27, 2023, 13:42:29 »
Haluaisin ostaa aisankannatussession,jossa olisin aisankannattajana. Mutta ei ole vielä onnistunut. 🍆🦐😊

Poissa Dom_Master

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #51 : Marraskuu 30, 2023, 18:21:30 »
Anaali on mukava ekstra, mikäli sellainen tarjolla ja pidempi aika kyseessä.

Toisena ekstrana BDSM-leikit, erityisesti piiskaaminen. Näitä harmittavan vähän tarjolla. Vaatii toki luottamusta ja toisen tuntemusta, joten käytännössä nämä leikit vain vakkareiden kanssa.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #52 : Marraskuu 30, 2023, 18:53:54 »
Mä en tekisi mitään, mistä itse en nauttisi tai mitä vihaisin, edes ekstrana. Lisämaksu tulee lähinnä lisävaivasta ja/tai -valmistautumisesta.

Ja niitähän nyt on tällä hetkellä kurkkupano, jota saa ekstraa maksamalla tehdä aika antaumuksella (toki rajat tässäkin), naamalle laukeaminen ilman kurkkupanoa (sen kanssa "kuuluu hintaan") ja pariskuntatapaamiset ym, missä enemmän jengiä paikalla.
Helsingissä <3

Poissa Arnott

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #53 : Joulukuu 05, 2023, 17:15:18 »
Anaali aika perus mitä yleensä

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #54 : Joulukuu 18, 2023, 03:02:39 »
^Siis tyhjentää kakkosta ja samalla pidättää ykköstä. Siinä on ammattilainen joka on todella ekstrahintansa ansainnut.
Näen tämän myös näin että ekstraa on etenkin asiat jotka teettää lisätyötä etu- tai jälkikäteen.

Joo-o, se on yllättävän haastavaa valmistautumista.
Silloin kun mulla tarjonnassa anaali & GS, niin se oli kyllä suosittu kombo.
Mutta valmistautumisen lisäksi tuossa oli haasteita sovittaa noita extroja tiivistahtiseen duunipäivään.
Lopulta päädyin siihen, että poistin nuo tarjonnasta.
Noh, mä nyt oon veivannut tarjontaani muutenkin vuosien varrella eestaas, eli sinällään ei mitään yllättävää. :laught:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa emmu05

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #55 : Joulukuu 18, 2023, 03:44:13 »
Suuhun laukeaminen ja anaali yleensä. Myös kultaista suihkua haluaisi moni tarjoilla..

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #56 : Joulukuu 18, 2023, 08:43:31 »
Kevyttä alistamista. Minulle on sanottu että kukaan ei lyö niin hiljaa kuin minä. Tämän lisäksi DD/LG -sessioita. Joskus myös seksimagiaa, johon kuuluu jonkinlainen rituaali ja hieman kyseenalaisia isä/tytär leikkejä tai Sh -opiskelija vs. ohjaaja leikkejä.

Mielestäni erilaiset roolileikit ovat kivoja, kunhan SSC periaate pidetään mielessä. Leikkikaveria pitää kohdella hyvin ja hänelle pitää olla kiltti, niin pääsee leikkimään hänen kanssaan myös jatkossa.  :inlove:
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa MadameSylwia

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 16
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #57 : Joulukuu 30, 2023, 15:44:45 »
Minulta kysytään usein äiti-poika leikkejä, johtuen varmaan iästäni😅 Nuoret ja nuorenmieliset asiakkaat ovat siitä erityisen kiinnostuneita. Milloin yllätän heidät haistelemasta äitipuolen pikkareita tai leikkimästä tädin leluilla! Sitten laitetaan kuriton pili siveysvyöhön ja täti pukee strap-on dildon. Kaikki nämä kuuluvat perus-settiin. Joku toi kerran oikean tätinsä mekon, johon pukeuduin.
Sylwia 💋

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 286
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #58 : Joulukuu 30, 2023, 16:12:55 »
Minulta kysytään usein äiti-poika leikkejä, johtuen varmaan iästäni😅 Nuoret ja nuorenmieliset asiakkaat ovat siitä erityisen kiinnostuneita. Milloin yllätän heidät haistelemasta äitipuolen pikkareita tai leikkimästä tädin leluilla! Sitten laitetaan kuriton pili siveysvyöhön ja täti pukee strap-on dildon. Kaikki nämä kuuluvat perus-settiin. Joku toi kerran oikean tätinsä mekon, johon pukeuduin.

Osaava strapon meininki on kyllä ihan parhautta.

Poissa MadameSylwia

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 16
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #59 : Joulukuu 31, 2023, 10:18:35 »
Se on yllättävän rankkaa se paneminen lopunperin🤣Pisteet nousi kunnon panomiehille💪
Sylwia 💋