Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?  (Luettu 14543 kertaa)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 18, 2019, 19:17:50 »
Mun erikoisuus on todellinen ESVS (Extreme Soft Vanilla Sex); uusia tuttavuuksia joutuu aina jarruttelemaan, vaikka kuinka olisi aikaa varatessa erikseen po. palvelua pyytänyt. Kaikki eivät meinaa millään osata tai malttaa olla hyväiltävänä (lue: käpälöitävänä). Vakkarit (ainakin useimmiten) muistaa himmailla alkuun ja antavat mun nautiskella koskettelemisesta ja katselemisesta. Ja jopa muutama tämän harvinaisen perversion todellista ymmärtäjääkin on vastaani tullut ;-)

Ja lisäys, onnekseni kukaan ei ole (vielä) moisesta palvelusta pyytänyt lisää hintaa  :P
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 18, 2019, 23:37:14 »
Mun erikoisuus on todellinen ESVS (Extreme Soft Vanilla Sex); uusia tuttavuuksia joutuu aina jarruttelemaan, vaikka kuinka olisi aikaa varatessa erikseen po. palvelua pyytänyt. Kaikki eivät meinaa millään osata tai malttaa olla hyväiltävänä (lue: käpälöitävänä). Vakkarit (ainakin useimmiten) muistaa himmailla alkuun ja antavat mun nautiskella koskettelemisesta ja katselemisesta. Ja jopa muutama tämän harvinaisen perversion todellista ymmärtäjääkin on vastaani tullut ;-)

Ja lisäys, onnekseni kukaan ei ole (vielä) moisesta palvelusta pyytänyt lisää hintaa  :P

Hmmmmm....
ESVS....
*miettii extran hinnoittelua*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 19, 2019, 10:01:28 »


Ja lisäys, onnekseni kukaan ei ole (vielä) moisesta palvelusta pyytänyt lisää hintaa  :P

Hmmmmm....
ESVS....
*miettii extran hinnoittelua*

Pitikin avata suu  ??? Mä arvasin että joku hoksaa tässä lisätienestin mahdollisuuden, on nää neidot sen verran business -henkisiä  ::) No, kohta varmaankin näkee miten tällainen outo perversio hinnoitellaan, meneekö anaalin hinnalla, vai pitääkö pyytää vieläkin enemmän  :-\
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa jack75

  • Jr. Member
  • Viestejä: 87
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 22, 2019, 16:15:44 »
Kyllä itse aina haluan peppuseksiä.

Pyydänkin teitä palvelun tarjoojilta nyt anteeksi. Kysyn jo soittaessani mahdollisuutta b-rapun vierailulle. Jos ei ole tarjolla sanon että ei kiitos. Ja jatkan metsästystä.

Ulkomaalaisilta pitää kysyä vielä ovella ennen maksua että onnistuuko. Puhelimessa kyllä luvataan. Mutta paikan päällä ei onnistu.
Käännyn kyllä ympäri.

Paras tapaus oli kun kysyin miksi lupasit puhelimessa 15min sitten että onnistuu mut nyt sanot ettei käy.
Nainen sanoi "kun sinulla on niin iso".
Tapasin ko. naisen ensimmäistä kertaa.

Toki ammattilaisella on varmaan harjaantunut näkö. Kun näkee vaatteiden läpi lepotilassa olevan vehkeen  :D

Jälkikäteen ajattelin et ois voinut tokaista siihen. Onko sillä väliä kun sinulla on niin väljä  ;D

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 369
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #24 : Lokakuu 26, 2023, 11:30:25 »
Pissaleikit, minun alistus tai minä alistavana varmaan ne yleisimmät mitä menee tällä hetkellä :) pissaleikeissä minä pissaavana on lisämaksullinen palvelu ja etukäteis varauksella, muut sisältyy normi hintaan
Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #25 : Lokakuu 26, 2023, 13:07:39 »
Aika harvoin näitä on ekstrana myyty ainakaan täyden palvelun ovilla, mutta owo ja cim mielellään mukaan ja tottakai syvät, kiihkeät suutelot, jotta saan imailtua edellisen korston siemenet neitosen hammasväleistä. :)

Rimmailu on ihan hauska, muttei välttämätön ja jos sille päälle satun, nuohotaan myös anneli. Siis neitoselta. Kerran otin tuon itsellekin enkä ota enää. :'(
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2023, 13:11:34 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1818
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #26 : Lokakuu 26, 2023, 13:56:17 »
no aikapian siirryin suoraan erikoisuuksiin ensimmäinen kokeilu jo 80 luvulla . tuskin enää

menisinkään ihan pelkää perus jyystöä tekevälle. :stiletto: :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #27 : Lokakuu 26, 2023, 23:49:39 »
Itse tykkään siitä, että neitokainen on pukeutunut sovitulla tavalla.

Yleensä kysyn jotain asutoiveet toteuttamista. Monesti törmää sitten siihen, että ulkomaiset sanoo Jes Jes.. Mutta kun menee paikalle niin onkin toiveen unohtaneet... Siksi suosin nykyään kotimaisia:)

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #28 : Lokakuu 27, 2023, 00:05:50 »
Minä etsin pääosin ei-ammattimaista seuraa, ja se että ekstrat esiintyvät edes käsitteenä on jo liian ammattimaista minun makuuni. Mutta sikäli kun ammattilaisten palveluita käytän, rimmatuksi tulemisesta, owosta, anaalista ja suutelusta olen maksanut ekstroja.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 235
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #29 : Lokakuu 27, 2023, 10:35:08 »
Pyhä kolminaisuus: anaali, owo, cim.

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 466
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #30 : Lokakuu 27, 2023, 11:14:55 »

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2489
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #31 : Lokakuu 27, 2023, 12:43:48 »
En muista että olisin koskaan maksanut ekstraa mistään "erikoisuudesta". Suosin all inclusive -palveluntarjoajia. Mitä laajempi palveluvalikoima hintaan sisältyy, sitä parempi.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 394
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #32 : Lokakuu 27, 2023, 14:39:43 »
Owo/cim.

Noista voin tapauskohtaisesti maksaa ekstraa. Toki tietyin reunaehdoin hintaa koskien.

Yleensä kyllä etsin pt:n, jolla noi kuuluvat pakettiin.



Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #33 : Lokakuu 27, 2023, 14:53:40 »
Pyhä kolminaisuus: anaali, owo, cim.

No täähän se on. Sträppäystä, pissaamista ja squirttia kysytään myös usein
Nokialla

Poissa tuktuk

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #34 : Lokakuu 27, 2023, 20:14:20 »
Yleensä ostan fetissijuttuja ja dominointia. Jos on kevyesti alistuva hupakko niin sitten sekin mahdollista.
Käyn tosi harvoin mutta jos nämä saisi samassa paketissa niin voisin aktivoitua :inlove:

Poissa Linnunlaulu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #35 : Lokakuu 28, 2023, 15:02:54 »
Koska maksullisilla tulee käytyä ainoastaan pariskuntana, niin ”pari” on joka kerta ekstrana, sikäli kun siitä ekstraa otetaan (kaikki eivät ota). Toiseksi yleisin lienee anaali. Seuraavalla kerralla vaimo haluaa kuulemma nähdä kunnon deep throat/face fucking aloituksen.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 369
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #36 : Lokakuu 28, 2023, 15:08:32 »
Yleensä ostan fetissijuttuja ja dominointia. Jos on kevyesti alistuva hupakko niin sitten sekin mahdollista.
Käyn tosi harvoin mutta jos nämä saisi samassa paketissa niin voisin aktivoitua :inlove:


Mähän voisin sitte  ehkä sopia sulle 🤔
Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Pervis

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #37 : Marraskuu 25, 2023, 08:07:00 »
PISSAA!

Maailmassa ei ole koskaan riittävästi lämmintä estrogeeniferomonivirtsaa.

Toinen mitä en ole ostanut ovat roolileikit, äiti/poika tai yleisesti vanhempi kokenut nainen vs. tollo pikkupoika. Opettaja/oppilas voisi olla hauska ajatus. Mutta jos vähänkään käy mielessä ne oman koulumenneisyyden kansankynttilät joiden horinoita jouduin kuuntelemaan niin se lienee siinä sitten.

Ja näiden kahden yhdistäminen samaan session, se vasta jotain olisikin!

Edit: Kirjoitan ostajan ominaisuudessa.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #38 : Marraskuu 25, 2023, 13:14:04 »
Ainakaan ekalla ei tule extroja valittua. Vaikea lukita asioita etukäteen kun ei ole toista edes livenä nähnyt. Täytyy jättää tilaa päivän fiilikselle.  :kiss: Toisaalta extrojen ostaminen lennosta ei sekään ole ihan helppoa, en yleensä kuljeta ylimääräistä käteistä mukana. ;D

Pääosin valkkaan sellaisen palveluntarjoajan jolla ko. juttu sisältyy hintaan. Kasvoille laukeaminen on jotakin minkä haluaisin ehkä kokea ja sen ymmärrän hyvin olevan extraa ja ilmeisesti aika harvoilla tarjolla. Mutta tässäkin pitää olla oikean henkinen pt.  :inlove:
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 369
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä extroja/erikoisuuksia useimmiten ostat/myyt?
« Vastaus #39 : Marraskuu 25, 2023, 14:10:40 »
Ainakaan ekalla ei tule extroja valittua. Vaikea lukita asioita etukäteen kun ei ole toista edes livenä nähnyt. Täytyy jättää tilaa päivän fiilikselle.  :kiss: Toisaalta extrojen ostaminen lennosta ei sekään ole ihan helppoa, en yleensä kuljeta ylimääräistä käteistä mukana. ;D

Pääosin valkkaan sellaisen palveluntarjoajan jolla ko. juttu sisältyy hintaan. Kasvoille laukeaminen on jotakin minkä haluaisin ehkä kokea ja sen ymmärrän hyvin olevan extraa ja ilmeisesti aika harvoilla tarjolla. Mutta tässäkin pitää olla oikean henkinen pt.  :inlove:


Mulla kasvoille laukeaminen kuuluu palveluihin eikä oo lisämaksullinen palvelu
Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)