Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Korkkariketju  (Luettu 62193 kertaa)

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #240 : Joulukuu 01, 2022, 13:36:00 »
Mun domme korkkarit ❤️🔥

Hmmm....seksikästä!
 :wanker:

Poissa Vieras0355

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #241 : Joulukuu 01, 2022, 18:21:37 »
Korkkarit ovat kivat jos on kroppa kunnossa. Pullukoilla menee kyllä enemmänkin komedian puolelle, kun näyttää siltä että olis survottu kebabliharulla korkkariin.

Pyydän aina hupakkoja ottamaan korkkarit veke, koska asentoa vaihtaessa on joskus saanut korosta milloin mihinkin. Terveysasemalla pystyisi ehkä jollain lailla selittään miten on keuhko mennyt puhki, mutta jos säkit roikkuu riekaleina korkkarin korosta, niin ei kyllä verbaaliset lahjat riitä selityksiin. "ööö....ööö....olin saunan laiturilla jäähdyttelemässä ilkosillaan kun moottorivene loikkasi aallosta ja apukuskin jalasta linkosi korkkari suoraan säkeille....?"

Poissa Eveliina

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #242 : Joulukuu 12, 2022, 19:01:05 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘
Reissuhoro, tsekkaa kalenteri

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6820
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #243 : Joulukuu 12, 2022, 20:05:16 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

Majoneesit ammutaan yleensä sisään kumipötkelöön - toki levittää saat ihan mieluusti :kiss: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 31 )

Poissa Vieras0355

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #244 : Joulukuu 12, 2022, 20:13:24 »
^^ Hyvältä näyttää, majoneesilla tai ilman.  :inlove:

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #245 : Joulukuu 12, 2022, 21:35:15 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

Majoneesilla tai ilman, kebab rulla on pop  :inlove: terästettynä korkkareilla.  :stiletto:
Shikita ga nai

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #246 : Joulukuu 12, 2022, 22:13:29 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

Kuvassa paljon katsottavaa. Korkkarit, peppua ja pitkiä hiuksia :inlove:

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #247 : Joulukuu 13, 2022, 07:18:27 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

Täydellinen :inlove:

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #248 : Joulukuu 13, 2022, 08:53:00 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

Wau! Kyllä maistuisi!

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #249 : Joulukuu 13, 2022, 09:08:59 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

WAU, on niin makoisa berberi, että majoneesit irtoaa nopeasti.  :inlove:

Muodokas takamus ja korkkarit ovat täydellinen paketti.  :behind:

Poissa Eveliina

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #250 : Joulukuu 13, 2022, 10:20:00 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘

WAU, on niin makoisa berberi, että majoneesit irtoaa nopeasti.  :inlove:

Muodokas takamus ja korkkarit ovat täydellinen paketti.  :behind:

Joo, koroista voi ottaa aina tarvittaes kii ja siirtää jalat sinne minne ne kuuluu-> sivuun..
Reissuhoro, tsekkaa kalenteri

Poissa Vieras1449

  • Hero Member
  • Viestejä: 595
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #251 : Joulukuu 13, 2022, 20:45:37 »
Ja heti uhallakin leikkimässä keburullaa.. mun päälle voi levittää vaik majoneesia, jos sillä uppoo paremmin 😘
ihanan väriset hiukset, mukavan muhkea takapuoli  :inlove:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #252 : Joulukuu 18, 2022, 16:33:07 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1880
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #253 : Joulukuu 18, 2022, 16:44:01 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.
Aivan ihastuttavat  :stiletto:

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6820
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #254 : Joulukuu 18, 2022, 16:47:31 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.

Ihan kivat näyttiskengät  :inlove: - mä en oikein koskaan ole ymmärtänyt, miten naiset pysyy noilla pystyssä
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 31 )

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #255 : Joulukuu 18, 2022, 16:57:33 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.

Sopivasti bling, :inlove: sopii hyvin taviksien kanssa.

Käytännällisyydestä puheenollen: yhdellä tuttavalla ongelmia kun hänen tytär ei oikein ylettynyt auton polkimiin, nyt hifassin että tämä olisi ollu ratkaisu...  :headphones: ehkä kyseenalainen sellainen.
Shikita ga nai

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #256 : Joulukuu 18, 2022, 17:35:14 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.

Ihan kivat näyttiskengät  :inlove: - mä en oikein koskaan ole ymmärtänyt, miten naiset pysyy noilla pystyssä

Kyllähän noilla pystyssä pysyy ja käveleekin, mutta mikäli ei ole tarpeeksi karaistunut, voipi noista saada muutamat rakot ja jalkansa kipeiksi, jos niillä tunnista toiseen tepastelee. 😌

Onneksi hommissa, joissa noita ihanuuksia käyttelen, jää tepastelut vähemmälle. 😌  :stiletto:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #257 : Joulukuu 18, 2022, 17:38:17 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.

No, mutta nuo kengät ovat parhaat lähteä kylille hillumaan, mekosta puhumattakaan.

Asento on täydellinen hillumiseen.  :inlove: :kiss:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #258 : Joulukuu 18, 2022, 17:39:32 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.

Sopivasti bling, :inlove: sopii hyvin taviksien kanssa.

Käytännällisyydestä puheenollen: yhdellä tuttavalla ongelmia kun hänen tytär ei oikein ylettynyt auton polkimiin, nyt hifassin että tämä olisi ollu ratkaisu...  :headphones: ehkä kyseenalainen sellainen.

Juu, suosittele toki hälle tuota nerokasta ratkaisua!

Itselle oma ja läheisten henkikulta on sen verran arvokas, etten lähtis ehkä itse kokeilemaan. Tosin nämä sääret nyt yltävät erinomaisesti moniin paikkoihin ilman korkojakin. Näköalatkin paremmat.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korkkariketju
« Vastaus #259 : Joulukuu 18, 2022, 17:46:24 »
Niin sanotut näyteikkuna-kengät, joiden kanssa ei lähdetä kylille hillumaan. Tai ainakaan minä en lähde.

No, mutta nuo kengät ovat parhaat lähteä kylille hillumaan, mekosta puhumattakaan.

Asento on täydellinen hillumiseen.  :inlove: :kiss:

Hillumista on niin monenlaista. 😌 Kaikille hillumisille oma aikansa ja paikkansa.

Nuo jalassa en haluaisi kipitellä esim. mukulakivikadulla. Kävelykyky ilman kyynärsauvoja on kuitenkin, ainakin omasta mielestäni, varsin mukava asia. Tosin, ehkä joku karaistuneempi taitaa minua paremmin kipittelyt piikkikoroilla maastossa kuin maastossa.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️