Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisten tissien koko  (Luettu 16128 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #60 : Tammikuu 16, 2021, 22:22:19 »
Itse olen pitkään pitänyt vain iso tissisiä naisia seksikkäinä, mutta nyt viimeisenvuoden aikana olen huomannut että olen ollut väärässä. Kyllä naisen seksikkyys lähtee ihan jostain muusta kuin maitorauhasten koosta.  8)

Halleluja! Olet kokenut valaistuksen. Olen ajatellut näin melkein koko ikäni. :headbang:
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #61 : Tammikuu 17, 2021, 11:15:47 »
Persettä pitää olla. Tisseillä niin väliä, kunhan ovat isommat kuin mulla.


Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #62 : Helmikuu 20, 2021, 21:47:26 »
Heitetääs tämmönen kierrepallo mukaan peliin : todella hyvin tehdyt kustomit aka silarit.

En tiedä miksi, mutta siitä hetkestä lähtien kun näki Pamsun ilmapallot joskus ysärillä telkkarissa niin on sykkikyt tuhannen kiimaisen turskan voimalla isoille hyvintehdyille ja tasapainoisille silikonilolloille.

Onhan siis hyvät luonnollisetkin hyvät, ei siinä mitään. Tissit on kuin pitsa, vaikka ne olis minkälaisia niin ne on silti aika jees.

Mutta näyttävät silarit on myös kirurginen mestatiteos. Hyvin lihaisa yhdistelmä taidetta ja biomekaniikkaa. Niissä on sitä käsityön taikaa, kuten sikstuksen kappelissa.

Mitä tulee kokoon niin D:stä F:ään riippuen rungosta
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2021, 21:50:14 kirjoittanut Transuchaser9000 »

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #63 : Marraskuu 20, 2022, 13:05:03 »
Taidan olla poikkeus tässä ketjussa, sillä olen pieten rintojen kannalla.
Mielestäni kauneimmat ja minut parhaiten "sytyttävät" rinnat ovat AA, A tai max. B kokoiset!

Et ole 😀
Tärkeintä on kuitenkin kemioiden kohtaaminen pt:n kanssa. Jos ne eivät kohtaa, siinä on aivan sama vaikka tissit olisi kuinka täydelliset. Ja sama toisin päin, jos kemiat kohtaavat, niin tissien koko on täysin yhdentekevää.

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #64 : Marraskuu 20, 2022, 21:02:36 »
Tässä olen Everdreamerin kanssa samoilla linjoilla.  :drinking:

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #65 : Marraskuu 20, 2022, 21:28:14 »
Luonnollisesti tämäkin ketju mennyt niin että miehet kertoo mikä on sopiva koko. Ja miksi ei, koska vähemmän homostelu-naisia täällä pyörii, joten


  • Isot
  • Ei liian isot
  • Kiinteät
  • Nännit nöpöttää
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #66 : Marraskuu 20, 2022, 21:31:44 »
Täytyy sanoa että olen myös samaa mieltä tästä Everdreamerin kanssa. Tykkään pienistä rinnoista. Mutta en toki paheksu suurempiakaan ;D

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #67 : Marraskuu 20, 2022, 23:39:01 »
Itsellä maltilliset kannut, mutta kuppikoko  on siitä huolimatta D/DD🤔
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #68 : Marraskuu 21, 2022, 00:00:47 »
No ei ole yhtään panoa jäänyt panematta hupakon tissien takia. On vaan hyvä, että on hyvin erilaisia vaihtoehtoja tissimiehille  :inlove: ja jokaisella meillä on tässäkin oma makunsa.

Kuitenkin, jos niitä tissejä&hupakkoa haluat useamman kerran nähdä, niin silloin minulle ratkaisevaa on kokonaisuus, kemiat ja palveluasenne.

Erilaisille Tissille - Cheers!  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1853
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #69 : Marraskuu 21, 2022, 00:07:48 »
Kyllä monenlaiset tissit miellyttää ja tässäkin vaihtelu virkistää. Nöpöttävät nännit sytyttää kannujen koosta riippumatta...

Poissa Vieras0355

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #70 : Marraskuu 21, 2022, 10:49:57 »
Kaikki luonnolliset ovat ihania, mutta C-D osasto aika lailla parasta. Silareista en pidä, mutta tulee niitäkin joskus hätätapauksessa siedettyä.

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #71 : Marraskuu 30, 2022, 16:34:12 »
Itse olen pyllymies ja pienten rintojen suuri ystävä, mutta silti ehkäpä kuumin maksullinen pano tullut suoritettua 20-vuotiaan opiskelijatytön kanssa, jolla oli isot luomurinnat. Kiihotti katsoa, miten täydellisen kiinteästi ne koostaan huolimatta nuoren tytön vartalossa "pojottivat". Toki tytössä kiihotti muutama muukin asia, kuten hoikkaan vartaloon nähden leveähkö lantio, flirtti asenne ja hieman erikoinen, hassu puheääni. Kuten sanottua, kokonaisuus ja kemiat ratkaisevat aina niin paljon. Ja kait se vaihtelu virkistää...  :blowjob:  ;)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #72 : Marraskuu 30, 2022, 17:22:15 »
Mulle rinnoilla ei oo niin suurta merkitystä, mutta ajoittain tulee kyllä sellaisia tissihimoja. Isoja ja täyteläisiä luomutissejä on joskus ihan parasta imeä pannessa. Siviilipuolella ehkä parhaimpia orkkuja on tullut tuossa kombossa.
Välillä taas tekee mieli pieniä tissejä.. ja välillä ei taas kiinnitä rintoihin paljoa huomiota. Itse en sellaisia pallosilareita pidä erikoisen kiinnostavina..
mut yleisestikin enempi oonkin keskittynyt tuonne kaikkeen navan alapuolella olevaan.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #73 : Marraskuu 30, 2022, 17:51:48 »
Sellaiset käteen sopivat törötissit on hyvät.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Maalainen88

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #74 : Maaliskuu 15, 2024, 16:53:47 »
Oon jo niin vanha, että nykyään tärkeintä naisessa ei todellakaan ole pelkästään ulkokuori vaan luonne ja pään sisältö, kaikenkokoisista rinnoista olen päässyt nauttimaan ja kauniita ovatten kaikki olleet.
Empaattinen nallekarhu

Paikalla certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #75 : Maaliskuu 15, 2024, 17:18:11 »
Pienet tissit ehkä minusta jostain syystä mielenkiintoisemmat , mutta jos isommat niin kyllä kiitos niihinkin kimppuun ihan sikana tänne vaan kaikenkokoisten kanssa kiitos . :wanker: