Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisten tissien koko  (Luettu 16172 kertaa)

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #20 : Joulukuu 30, 2020, 12:57:51 »
"Biologisesti puhuen miesten pakkomielle rintoihin on melko outo. Miehet ovat ainoita urospuolisia nisäkkäitä, joita naisten rinnat kiinnostavat seksuaalisessa mielessä. Naiset puolestaan ovat ainoita naaraspuolisia nisäkkäitä, joiden rinnat kasvavat puberteetin aikana, eikä vain raskauden johdosta. Olemme myös ainoa laji, jossa miespuoliset hyväilevät, hierovat ja hyväilevät suullaan naispuolisten rintoja esileikin ja seksin aikana", sosiaalisten suhteiden neurotiedettä tutkinut Young kirjoittaa Huffington Post -lehden kolumnissaan.

Tässäkin lienee vanha totuus paikallaan, "koolla ei väliä", kunhan on itse niihin tyytyväinen. Jos ei, niin nykyisin asian voi kirurgilla korjata. Itse olen tyytyväinen käteen sopivasti mahtuviin B kuppeihini sekä niiden herkkiin nänneihin.  Sitä en tiedä ovatko ne oikeassa suhteessa peppuni kokoon.  ;)

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #21 : Joulukuu 30, 2020, 13:28:52 »
Biologisesti puhuen ihmisapinan erinäiset seksuaaliset pakkomielteet ja tabut ovat kaikki aika perverssejä ilmiöitä, harvinaisuuksia eläinkunnan sisällä.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #22 : Joulukuu 30, 2020, 13:32:05 »
"Biologisesti puhuen miesten pakkomielle rintoihin on melko outo. Miehet ovat ainoita urospuolisia nisäkkäitä, joita naisten rinnat kiinnostavat seksuaalisessa mielessä. Naiset puolestaan ovat ainoita naaraspuolisia nisäkkäitä, joiden rinnat kasvavat puberteetin aikana, eikä vain raskauden johdosta. Olemme myös ainoa laji, jossa miespuoliset hyväilevät, hierovat ja hyväilevät suullaan naispuolisten rintoja esileikin ja seksin aikana", sosiaalisten suhteiden neurotiedettä tutkinut Young kirjoittaa Huffington Post -lehden kolumnissaan.

Tässäkin lienee vanha totuus paikallaan, "koolla ei väliä", kunhan on itse niihin tyytyväinen. Jos ei, niin nykyisin asian voi kirurgilla korjata. Itse olen tyytyväinen käteen sopivasti mahtuviin B kuppeihini sekä niiden herkkiin nänneihin.  Sitä en tiedä ovatko ne oikeassa suhteessa peppuni kokoon.  ;)

totuuden sanoja 😁 Koska asia on niin vaikea, keskitynkin enemmän hyviin peppuihin! (mutta tissien osalta täytyy todeta (ja pätee myös peppuihin), että oli koko mikä tahansa, kokonaisuus on varmasti kauneimmillaan silloin kun kantaja on itse varustukseen tyytyväinen) 😘

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #23 : Joulukuu 30, 2020, 13:46:40 »
"Biologisesti puhuen miesten pakkomielle rintoihin on melko outo. Miehet ovat ainoita urospuolisia nisäkkäitä, joita naisten rinnat kiinnostavat seksuaalisessa mielessä. Naiset puolestaan ovat ainoita naaraspuolisia nisäkkäitä, joiden rinnat kasvavat puberteetin aikana, eikä vain raskauden johdosta. Olemme myös ainoa laji, jossa miespuoliset hyväilevät, hierovat ja hyväilevät suullaan naispuolisten rintoja esileikin ja seksin aikana", sosiaalisten suhteiden neurotiedettä tutkinut Young kirjoittaa Huffington Post -lehden kolumnissaan.

Tässäkin lienee vanha totuus paikallaan, "koolla ei väliä", kunhan on itse niihin tyytyväinen. Jos ei, niin nykyisin asian voi kirurgilla korjata. Itse olen tyytyväinen käteen sopivasti mahtuviin B kuppeihini sekä niiden herkkiin nänneihin.  Sitä en tiedä ovatko ne oikeassa suhteessa peppuni kokoon.  ;)

Ei mulla ainakaan ole rintoihin mitään fetissiä vaan nänneihin. Jos nainen on kuvissa rinnat täysin paljaana, että voi nähdä täydellisesti niiden muodon, mutta nainen peittää nännit kevyesti sormenpäillään niin ne ei ole yhtä kuin rinnat paljaana. Sama nämä tanssitytöt joilla en vaan ne pikkulätkät nännien päällä.

Eli mulla on nännifetissi ja se johtuu siitä kun haluan ruokaa eli imetystä, joka taas kumpuaa lapsuudesta kun ensimmäinen ruoka oli rintamaito. Hyväksi havaittua ruokaa e halua jättää pois.

Pitääkin tehdä psykologinen testi ja katsella tissejä nälissään ja täydellä mahalla, että onko eroa.

Yhtäkaikki, itseä kiinnostaa nännit, ei rinnat..

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #24 : Joulukuu 30, 2020, 14:28:08 »
Tissieni koko? Täydelliset ;D

Ja hieman tarkempaa avaamista. Ne ovat omasta mielestäni just täydelliset mun vartaloon. Käteen sopivat ja erityisesti tykkään, kun ovat terhakkaat ilman liivejäkin. Söpöt pienet ja vaaleat nännit, joita on kutsuttu niin karkkinappuloiksi kuin ruusunnupuiksi :) Kätevä koko ei haittaa urheilua eikä vaatekaupassa ole ongelmia löytää hyvin istuvia vaatteita. Enkä usko tissieni kovin pahasti rupsahtavan iän myötä.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #25 : Joulukuu 30, 2020, 15:02:27 »
"Biologisesti puhuen miesten pakkomielle rintoihin on melko outo. Miehet ovat ainoita urospuolisia nisäkkäitä, joita naisten rinnat kiinnostavat seksuaalisessa mielessä. Naiset puolestaan ovat ainoita naaraspuolisia nisäkkäitä, joiden rinnat kasvavat puberteetin aikana, eikä vain raskauden johdosta. Olemme myös ainoa laji, jossa miespuoliset hyväilevät, hierovat ja hyväilevät suullaan naispuolisten rintoja esileikin ja seksin aikana", sosiaalisten suhteiden neurotiedettä tutkinut Young kirjoittaa Huffington Post -lehden kolumnissaan.

Todellakin ja ihmislajillakin tissifetissi näyttäisi riippuvan kulttuurista. Erityisesti jenkit tuntuu olevan mieltyneitä tisseihin. Jenkkileffoissa on ihan liian vähän lyhyitä helmoja, reisiä ja peppuja >:( Vai oisko mulla joku bias? ::)
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #26 : Joulukuu 30, 2020, 15:08:57 »
Kai se jotain C on, ennen silareita ehkä B. Molemmat tissit on tehty kaksi kertaa ja vasen vielä kolmannen kerran. Älkää rakkaat tytöt ottako silareita, kaiken kokoiset on hienoja, jos ne ovat luojan luomat. Noin 7 vuoden kohdalla alkoi oma elimistö ilmoittamaan, että pois tuo vierasaine minusta. Riskeistä, jotka voi ilmaantua vasta vuosien päästä ei kerrota tarpeeksi.
No nyt on tuunatut tissit, ei ihan täydelliset, mutta kiitos Seinäjoen keskussairaalan kirurgille, että pelasti henkeni ja teki mitä pystyi. Toivottavasti te muut silikonityttöset ette joudu kokemaan samaa.
Katotaan nyt, kuinka kauan näillä puskureilla rynnitään eteenpäin, viimisestä leikkauksesta on jotain 4 vuotta.
Loppukevennykseksi...asiakas sanoi, että onpa ihanan pehmeät tissit, älä vaan koskaan mene ottamaan mitään tekotissejä ;D
No juu en tieteskään...
Jos perseen ja tissien välillä on joku epäsuhta, niin suosittelen ennemmin perseen pienentämistä ahkeralla panemisella, kun tissien raiskaamista silareilla.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #27 : Joulukuu 30, 2020, 15:14:19 »
Oleellisempaa kuin kuppikoko on kropan mittasuhteet noin yleensä.

Tämä on niin totta. Nyt silareiden jälkeen tämän hetkisten mittojen mukaan kun mitattiin niin kooksi tuli 70DD tai 70E. Vaikuttaa tosi isolta, mutta ei tissini erityisen isot ole nyt operaation jälkeenkään. Luulen että ilmoituksessani C-kuppi toimii paremmin ja kertoo oikean koon, tai sitten jätän ilmoittamatta ja annan kuvien kertoa. E-kuppi antaisi ihan valheellisen kuvan vaikka rintsikoiden lapussa niin lukisikin :D

Juu etenkin silarit ja pieni rinnanympärys on sellainen kombo et kuppikoko on herkästi iso, siksi mäkin oon enemmän kuvaillut tissejäni yleisen mielikuvan enkä oikean kuppikokoni mukaan 😅
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #28 : Joulukuu 30, 2020, 15:24:13 »

Jos perseen ja tissien välillä on joku epäsuhta, niin suosittelen ennemmin perseen pienentämistä ahkeralla panemisella, kun tissien raiskaamista silareilla.

Esimerkki: Jos/kun latinolla tai afroamerikkalaisella on sellainen muhkea takamus, niin näyttää hassulta jos tisulit on sellaiset kahvikupin kokoiset. Käsittääkseni he eivät persettään saa panemalla pois kun se on geneettistä.

Totahan vois jätkät käyttää parisuhteessa: "mennääs panemaan toi sun perse pois" :D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #29 : Joulukuu 30, 2020, 15:33:54 »
^ Hyvä repliikki muijalle jätkien kanssa huoriin lähtiessä.  ;D

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #30 : Joulukuu 30, 2020, 16:37:56 »

Jos perseen ja tissien välillä on joku epäsuhta, niin suosittelen ennemmin perseen pienentämistä ahkeralla panemisella, kun tissien raiskaamista silareilla.

Esimerkki: Jos/kun latinolla tai afroamerikkalaisella on sellainen muhkea takamus, niin näyttää hassulta jos tisulit on sellaiset kahvikupin kokoiset. Käsittääkseni he eivät persettään saa panemalla pois kun se on geneettistä.

Totahan vois jätkät käyttää parisuhteessa: "mennääs panemaan toi sun perse pois" :D

Joo ei sitä aina perseelleen mitään mahda. Mä joutuisin lopettaa syömisen ja liikkumisen about täysin et saisin kuihdutettua hanurini veke (en tiedä lähtisikö silläkään, perse mulla on vaan ollut aina vaikka kuinka hoikka), eikä sekään kovin terveellistä olisi 🙄🤣 Enkä edes haluaisi, perse on mun parhaita puolia 😁

Mut siis joo monenlaiset tissit on mun silmään kauniita, jos mulle olisi luoja suonut tissit ylipäätään niin en varmaankaan olisi lähtenyt tälle silarilinjalle. Todella kauan harkitsin muita keinoja (Brava, rasvansiirto yms.) mut totesin et varmin keino saada pysyvin/ennustettavin  lopputulos on implantit ja oon ollut todella tyytyväinen.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #31 : Joulukuu 30, 2020, 16:51:25 »
^
Teillä naisilla on outo käsitys tisseistä.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #32 : Joulukuu 30, 2020, 16:55:40 »
Tässä ollaan ehkä menty pikkusen liian pitkälle - vaikka makuasioista ei tunnetusti sovi kiistellä, ja neito lienee ilmeisen tyytyväinen..

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/62a8b9ba-de27-4f17-adf7-0fb9668df623


Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #33 : Joulukuu 30, 2020, 16:57:30 »
^
HYI HElVETTI!!. Kiitos Mister, nään painajaisia ensiyönä..

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #34 : Joulukuu 30, 2020, 17:04:12 »
Tässä ollaan ehkä menty pikkusen liian pitkälle - vaikka makuasioista ei tunnetusti sovi kiistellä, ja neito lienee ilmeisen tyytyväinen..

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/62a8b9ba-de27-4f17-adf7-0fb9668df623

Just tämä. Väitän, että moni tietää millaiset tissit tuohon kroppaan käy. Silleen sopivat. Ton kokoset taas käy jollekin afroamerikkalaiselle big mamalle

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #35 : Joulukuu 30, 2020, 17:12:59 »
Tässä ollaan ehkä menty pikkusen liian pitkälle - vaikka makuasioista ei tunnetusti sovi kiistellä, ja neito lienee ilmeisen tyytyväinen..

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/62a8b9ba-de27-4f17-adf7-0fb9668df623

Just tämä. Väitän, että moni tietää millaiset tissit tuohon kroppaan käy. Silleen sopivat. Ton kokoset taas käy jollekin afroamerikkalaiselle big mamalle

To be fair, hänestähän tuli sellainen 🤣 Martina Big nimellä löytyy 😁
Thank you 🙏🕊️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #36 : Joulukuu 30, 2020, 17:19:58 »
Tässä ollaan ehkä menty pikkusen liian pitkälle - vaikka makuasioista ei tunnetusti sovi kiistellä, ja neito lienee ilmeisen tyytyväinen..

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/62a8b9ba-de27-4f17-adf7-0fb9668df623

Itse kiinnitin huomiota jalkoihin.
Ei oo tyttö kyykännyt.

Rimpula nainen joka suhteessa, mutta tissit on isommat kuin pää. Tai yksi tissi on isompi kuin pää.

Mutta toivottavasti on itse tyytyväinen ja omanarvon tunne katossa.
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #37 : Joulukuu 30, 2020, 17:20:27 »
Kaikenlaiset rinnat on kauniita. Me ollaan erilaisia ja hyvä niin. Jokaiseen makuun varmasti löytyy jotain. Tärkeintä on se oma tunne ja kuva itsestään. Että on sinut itsensä kanssa.

Mäkään en halua mainita kuppikokoani kuin ehkä kysyttäessä. Juurikin siitä syystä ettei tule väärää kuvaa rintojeni koosta. Onhan mulla muotoja, mutta nää mitkään jättidaisarit kuitenkaan ole, vaikka käyttämästäni liivikoosta vois niin päätellä..

EnKä oo enää 20, joten eletty elämä näkyy rinnoissakin, ja myönnän että oon potenut jonkinlaisia itsetunto ongelmia, jotka olen itselleni kätevästi oman pääni sisällä luonut. Toisaalta täällä forkalla nähnyt monenlaista tissiä ja se on muuttanut suhtautumistani omakuvaani.
Joskus aikanaan harkitsin pientä remonttia, mutta totesin sitten että sille rahalle on muutakin käyttöä.
Nää on tällaset ja näillä mennään!  Toivottavasti joku niistä kuitenkin tykkää.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2020, 17:29:55 kirjoittanut Ronja »
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #38 : Joulukuu 30, 2020, 17:24:55 »
Tässä ollaan ehkä menty pikkusen liian pitkälle - vaikka makuasioista ei tunnetusti sovi kiistellä, ja neito lienee ilmeisen tyytyväinen..

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/62a8b9ba-de27-4f17-adf7-0fb9668df623

Just tämä. Väitän, että moni tietää millaiset tissit tuohon kroppaan käy. Silleen sopivat. Ton kokoset taas käy jollekin afroamerikkalaiselle big mamalle

To be fair, hänestähän tuli sellainen 🤣 Martina Big nimellä löytyy 😁

Ai jumalauta. Se on värjänny ittesä tummaks :D :D :D :D :D :D

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten tissien koko
« Vastaus #39 : Joulukuu 30, 2020, 17:27:55 »
En tiiä mun tissien oikeaa kokoa, sen verran pienet etten käytä kuin ihan aniharvoin muita kuin urheilurintsikoita (nää myydään paitakoon mukaan) siviilissä - enemmän vaan pyykkiä ja epämukavuutta enkä koe tarvitsevani  ;D. Työtissiliivit on jotain huonosti istuvia halvalla yhteensopivan alaosan kanssa hankittuja.. Ehkä jonkun turskan pitäisi viedä mut kalliiseen alusvaateliikkeeseen jossa joku ammattilainen mittaa  ;)

Mäkin kyllä tykkään ihan kaikenlaisista tisseistä  :inlove: Pitkäaikainen unelmani ois päästä kokeilemaan miltä silikonitissi tuntuu, oon nähnyt aiheesta uniakin.. Pitäis varmaan bookata joku pikatissinpuristusvisiitti silarilliselle kollegalle  ;D
Hupsu hupakko Turusta